ελληνική μουσική
    356 online   ·  210.904 μέλη
    vissi
    02.02.2010, 11:52

    Καλημέρα!

    Στο θέμα της μουσικής είμαι αρχάρια, ωστόσο μου αρέσουν πολύ οι ήχοι που ακούγονται σε σμυρνέικα, μικρασιάτικα τραγούδια. Προσπάθησα να ψάξω λίγο πια όργανα είναι αυτά, μέχρι τώρα εντόπισα κυρίως : τσουμπούς, ούτι, σαντούρι.

    Ενδιαφέρομαι να μάθω κάποιο από αυτά, ίσως το ούτι.

    Επειδή είμαι αρχάρια όπως είπα, μήπως προτείνει κανείς κάποιο συγκεκριμένο όργανο από αυτά?

    Ποια άλλα όργανα τέτοιου είδους θα προτείνατε?

    Κι ακόμα κάτι (αν δεν κατάντησα ήδη κουραστική!), από περιέργεια, πιο όργανο είναι αυτό που ακούγετε στην αρχή του κομματιού εδώ 
    Link

    "> ?

     

    Ευχαριστώ πολυ !

     

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : vissi στις 02-02-2010 11:57 ]

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : vissi στις 02-02-2010 12:10 ]


    darbukaboy
    02.02.2010, 14:25

    Καλησπερα!

    Καταρχας μπραβο που σου αρεσουν αυτοι οι ηχοι γιατι πραγματικα αν τους ψαξεις λιγο (ή πολυ!) θα δεις οτι υπαρχει υλικο να ακουσεις πολυ ομορφο...

    Σχετικα με την απορια σου στο βιντεακι,το πρωτο οργανο που ακουγεται ειναι πιθανοτατα καποια λυρα(λογικα κρητικη) και το οργανο που ακουγεται στη συνεχει ειναι πιθανον καποιο αρμονιο που του εχουν βαλει ενα ηχο που μοιαζει με κανονακι αλλα μονο κανονακι δεν ειναι αυτο...!

    Ποια αλλα οργανα αυτης της παραδοσης εχεις ακουσει;Για να σε βοηθησω αν θες πες μου τι αλλα οργανα σου αρεσουν μηπως και μπορεσω να σε βοηθησω με καποιες πληροφοριες βιντεακια κτλ κτλ


    vissi
    02.02.2010, 14:59

    Είναι όντως μαγευτικοί ήχοι για μενα.. Το όργανο που λες ότι μοιάζει με κανονάκι μου ακούστηκε κάπως σαν σαντούρι (ή και τσουμπούς ίσως?!), είναι πολύ όμορφο ότι κι αν είναι! Γι αυτό το είδος ήχου εννοώ ότι θα θελα να μάθω να παίζω κάτι.