Το ραδιοφωνο πουλήθηκε, η τηλεοραση πουλήθηκε, οι τραγουδιστές πουλήθηκαν, οι νέοι τραγουδιστές βγάζουν δίσκο πριν καλά-καλά κανουν ένα μάθημα φωνητικής, οι δισκογραφικές τρελάθηκαν και μας κοροιδεύουν όλους.
Ειναι δυνατόν να παίρνει τέτοια κατηφόρα η μουσική;
Είναι δυνατόν να γίνονται όλα για το κέρδος;
Είναι δυνατόν άνθρωποι που είναι χρόνια στο τραγούδι και τους στηρίζει ο κόσμος να ξεπουλιούνται σε εμπορικά τραγουδάκια χωρίς νόημα για λίγο χρήμα παραπάνω, χωρίς να σκέφτονται οτί ρισκάρουν τη φήμη τους και την καριέρα τους;
Πλέον αν θέλει να βγει καποιος τραγουδιστής, ο οποίος έχει μυαλό και δεν είναι ένα ακόμα χαζό παιδάκι του συστήματος, είναι καλύτερο να βγει σε ένα παγκάκι και να τραγουδήσει. Τουλαχιστον θα έχει καθαρό το κούτελο του.
Είναι δυνατόν να αρέσουν σε κάποιους αυτά τα τραγουδάκια; Πλακα μας κάνετε; Δεν έχουν νόημα, δεν έχουν μουσική, δεν έχουν ερμηνεία. Τι ακριβώς σας αρέσει;
Νομίζω πώς ξέρω...
Το κάθε νέο τραγούδι που κυκλοφορεί έχει κατι πιασάρικο μέσα, αυτό είναι που ακούς και κολλάς. Ο ρυθμός είναι που μας κάνει "ζόμπι" στη βιομηχανία της μουσικής.
Μήπως αυτό είναι που θέλουν, μηπως θέλουν να εξαλειψουν την τέχνη της μουσικής, μηπως θέλουν να μας περνανε ευκολα τα υποσυνείδητα μηνυματα;
Και ΝΑΙ η απάντηση είναι ΝΑΙ.
Το έγραψα αυτο το αρθρο για να κράξω αυτούς που θάβουν τη μουσική, αυτούς που ακούν αυτά τα τραγούδια και τα υποστηρίζουν με κάθε τρόπο είτε πηγαινουν σε τέτοια μαγαζια, είτε δουλέυουν σαν dj σε τέτοια μαγαζιά, είτε δουλεύουν σαν παραγωγοί σε ραδιόφωνα, αυτούς που νομίζουν οτι είναι καλό αυτό που κάνουν και έχουν "φυτέψει" τον όρο μουσική 10 μέτρα κάτω από τη γη.
Αλλά περισσότερο κράζω αυτούς που τα ακούν από επιλογη και τα γουστάρουν λες και δεν έχουν άποψη για τίποτα. Ότι μας πλασάρουν το τρώμε ε;
Μέσα από αυτο το αρθρο θέλω να πω καθαρά τη γνώμη μου για τη βιομηχανία της μουσικής και το πως έχει επηρεάσει τη νέα γενιά.
Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τους ανθρώπους που ασχολούνται με τη μουσική και δεν τους έχει επηρεάσει καθόλου αυτή η κρίση που περνάει η μουσική σήμερα, τους ανθρώπους του MusicHeaven.
Αν σου αρέσει να γράφεις για μουσικά θέματα, σε περιμένουμε στην ομάδα συντακτών του ιστορικού, ανεξάρτητου, πολυφωνικού, υγιούς και δημοφιλούς ηλεκτρονικού περιοδικού μας.
Στείλε το άρθρο σου
σχολιάστε το άρθρο
#25215 / 30.08.2012, 11:57 / Αναφορά Αντανάκλαση της περίφημης νεοΕλληνικής κοινωνίας μας είναι και το επίπεδο της <<μουσικής>> που πουλάει στη χώρα μας και το επίπεδο μεγάλης μάζας των ακροατών. Σιγά μην ξέφευγε από τη μετριότητα και το τίποτα του σήμερα, η κακομοίρα η μουσική. Συμφωνώ ότι είναι και μέτρο χειραγώγησης και αποχαύνωσης σε συνδυασμό με τα περίφημα ΜΜΕ που διαθέτουμε, αλλά φταίνε και αυτοί που το τρώνε αμάσητο. Αυτοί είμαστε, αυτή τη μουσική διαθέτουμε. |
#25216 / 30.08.2012, 12:14 / Αναφορά ΠΛΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΕΙΑ, ΕΒΔΟΜΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ (Κείμενο και Ανάλυση)ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΚΑΙ ΓΛΑΥΚΩΝ "Μετά από αυτά όμως, είπα, φαντάσου την ανθρώπινη φύση ως προς την παιδεία και την απαιδευσία, σαν μια εικόνα που παριστάνει μια τέτοια κατάσταση. Δες λοιπόν με τη φαντασία σου ανθρώπους που κατοικούν μέσα σε μια σπηλιά κάτω από τη γη, που να έχει την είσοδό της ψηλά στην οροφή, προς το φως, σε όλο το μήκος της σπηλιάς μέσα της να είναι άνθρωποι αλυσοδεμένοι από την παιδική ηλικία στα πόδια και στον αυχένα, έτσι ώστε να είναι καρφωμένοι στο ίδιο σημείο και να μπορούν να βλέπουν μόνο μπροστά τους και να μην είναι σε θέση, εξαιτίας των δεσμών, να στρέφουν τα κεφάλια τους ολόγυρα. Κι οι ανταύγειες της φωτιάς που καίει πίσω τους να είναι πάνω και μακριά από αυτούς. Και ανάμεσα στη φωτιά και στους δεσμώτες, προς τα πάνω, να υπάρχει ένας δρόμος που στο πλάι του να είναι χτισμένο ένα τοιχάκι, όπως τα παραπετάσματα που τοποθετούν οι θαυματοποιοί μπροστά από τους ανθρώπους, και πάνω απ’ αυτά τους επιδεικνύουν τα ταχυδακτυλουργικά τους."
"Φαντάσου λοιπόν κοντά σε τούτο το τοιχάκι, ανθρώπους να μεταφέρουν αντικείμενα κάθε είδους, που προεξέχουν από το τοιχάκι, καθώς και ανδριάντες και κάποια άλλα αγάλματα ζώων, πέτρινα και ξύλινα και κατασκευασμένα με κάθε είδους υλικό, και, όπως είναι φυσικό, από αυτούς που τα μεταφέρουν άλλοι μιλούν και άλλοι μένουν σιωπηλοί." "Παράδοξη εικόνα περιγράφεις, και παράδοξους συνάμα δεσμώτες", είπε. "Μα είναι όμοιοι με μας", είπα εγώ "και πρώτα και κύρια, νομίζεις πως αυτοί έχουν δει κάτι άλλο από τους εαυτούς τους και τους υπόλοιπους που είναι μαζί, εκτός από τις σκιές που δημιουργεί η φωτιά, και που αντανακλούν ακριβώς απέναντί τους στον τοίχο της σπηλιάς;" "Μα πως είναι δυνατόν", είπε, "αφού είναι αναγκασμένοι να κρατάνε ακίνητα τα κεφάλια τους εφ’ όρου ζωής; Κι από αυτά που μεταφέρονται ; Δεν θα έχουν δει ακριβώς το ίδιο; Τι άλλο; Κι αν θα μπορούσαν να συνομιλούν μεταξύ τους, δεν νομίζεις πως σ’ αυτά που βλέπουν θεωρούν πως αναφέρονται οι ονομασίες που δίνουν; Αναγκαστικά. Τι θα συνέβαινε, αν το δεσμωτήριο τους έστελνε αντίλαλο από τον απέναντι τοίχο, κάθε φορά που κάποιος από τους περαστικούς μιλούσε, νομίζεις πως θα θεωρούσαν πως αυτός που μιλάει είναι τίποτε άλλο από τη φευγαλέα σκιά; Μα το Δία, όχι βέβαια," είπε. "Και σε κάθε περίπτωση", είπα εγώ, "αυτοί δεν θα θεωρούν τίποτα άλλο σαν αληθινό, παρά τις σκιές των αντικειμένων." "Απόλυτη ανάγκη", είπε. "Σκέψου όμως", είπα εγώ, "ποια θα μπορούσε να είναι η λύτρωσή τους και η θεραπεία τους και από τα δεσμά κι από την αφροσύνη, αν τους συνέβαιναν τα εξής: Αν κάθε φορά, δηλαδή, που θα λυνόταν κάποιος και θ’ αναγκαζόταν ξαφνικά να σταθεί και να βαδίσει και να γυρίσει τον αυχένα του και να δει προς το φως, κι όλ’ αυτά θα τα έκανε με μεγάλους πόνους και μέσα από τα λαμπυρίσματα δεν θα μπορούσε να διακρίνει εκείνα, που μέχρι τότε έβλεπε τις σκιές τους, τι νομίζεις πως θ’ απαντούσε αυτός, αν κάποιος του έλεγε, πως τότε έβλεπε φλυαρίες, ενώ τώρα είναι κάπως πιο κοντά στο ον, και πως έχει στραφεί προς όντα που πραγματικά και βλέπει με σωστότερο τρόπο, και αν του έδειχνε το καθένα από αυτά που περνούσαν, ρωτώντας τον τι είναι και αναγκάζοντάς τον ν’ αποκριθεί, δεν νομίζεις πως αυτός θ’ απορούσε και θα νόμιζε πως αυτά που έβλεπε τότε ήταν πιο αληθινά από τα τωρινά που του δείχνουν;" "Και πολύ μάλιστα", είπε. Κι αν λοιπόν τον ανάγκαζε να βλέπει προς το ίδιο το φως, δεν θα πονούσαν τα μάτια του και δεν θα έφευγε για να ξαναγυρίσει σ’ εκείνα που μπορεί να δει καλά, και δεν θα νόμιζε πως εκείνα στην πραγματικότητα είναι πιο ευκρινή από αυτά που του δείχνουν;" Έτσι, είπε. "Και αν", είπα εγώ, "τον τραβούσε κανείς με τη βία από εκεί, μέσα από ένα δρόμο κακοτράχαλο κι ανηφορικό, και δεν τον άφηνε, πριν τον τραβήξει έξω στο φως του ήλιου, δεν θα υπέφερε τάχα και δεν θα αγανακτούσε όταν τον έπαιρναν, κι αφού θα έφτανε στο φως, δεν θα πλημμύριζαν τα μάτια του από τη λάμψη και δεν θα του ήταν αδύνατο να δει ακόμα κι ένα απ’ αυτά που τώρα ονομάζονται αληθινά;" "Όχι βέβαια, δεν θα μπορούσε έτσι ξαφνικά", είπε. Έχω την εντύπωση πως θα χρειαζόταν να συνηθίσει, αν σκοπεύει να δει τα πράγματα που είναι πάνω. Και στην αρχή θα μπορούσε πολύ εύκολα να διακρίνει καλά τις σκιές, και μετά απ’ αυτό, πάνω στην επιφάνεια του νερού τα είδωλα των ανθρώπων και των άλλων πραγμάτων, και κατόπιν αυτά τα ίδια. Και μετά από αυτά, τ’ αντικείμενα που είναι στον ουρανό και τον ίδιο τον ουρανό θα μπορούσε να δει ευκολότερα τη νύχτα, βλέποντας το φως των άστρων και της σελήνης, παρά στη διάρκεια της μέρας, τον ήλιο και το ηλιόφως. Πως όχι; Τελευταίο θα μπορούσε νομίζω να δει τον ήλιο, όχι στην επιφάνεια του νερού ούτε σε κάποια διαφορετική θέση τα είδωλά του, αλλά θα μπορούσε να δει καλά τον ήλιο καθ' αυτό στο δικό του τόπο και να παρατηρήσει προσεκτικά τι είδους είναι. Κατ’ ανάγκη, είπε. Και μετά θα συλλογιζόταν τότε για κείνον, πως αυτός είναι που ρυθμίζει τις εποχές και τους χρόνους και που κανονίζει τα πάντα στον ορατό κόσμο, καθώς και ο αίτιος, κατά κάποιο τρόπο, όλων εκείνων που έβλεπαν αυτοί. Είναι φανερό, είπε, πως αυτά θα συμπεράνει ύστερα από τα προηγούμενα. Τι λες λοιπόν; Όταν αναλογίζεται την πρώτη του κατοικία και την εκεί σοφία που είχε αυτός και οι τότε συνδεσμώτες του, δεν νομίζεις πως θα καλοτυχίζει τον εαυτό του για τούτη την αλλαγή και θα οικτίρει τους άλλους; Και πολύ μάλιστα. Κι αν υπήρχαν μεταξύ τους τότε κάποιες τιμές και έπαινοι και βραβεία γι’ αυτόν που θα μπορούσε να διακρίνει πιο καθαρά αυτά που περνούσαν μπροστά από τα μάτια του και γι’ αυτόν που θα μπορούσε να θυμηθεί περισσότερο ποια συνήθως περνούσαν πρώτα, ποια μετά και ποια ταυτόχρονα, και έτσι θα μπορεί να προβλέπει τι θα έρθει στο μέλλον, νομίζεις πως αυτός θα κατεχόταν από σφοδρή επιθυμία και θα ζήλευε τους τιμημένους από κείνους και τους μεταξύ εκείνων κυρίαρχους ή θα είχε πάθει αυτό που λέει ο Όμηρος, και πολύ θα επιθυμούσε “να ήταν ζωντανός στη γη κι ας δούλευε για άλλον, που είναι ο φτωχότερος” και θα προτιμούσε να έχει πάθει τα πάντα, παρά να νομίζει εκείνα που νόμιζε και να ζει έτσι εκεί;" "Έτσι νομίζω τουλάχιστον", είπε, "πως θα προτιμούσε να πάθει οτιδήποτε παρά να ζει έτσι." "Και τώρα βάλε στο μυαλό σου το εξής", είπα εγώ. "Αν κατέβει αυτός πάλι και καθίσει στον ίδιο θρόνο, δεν θα ξαναγεμίσουν τάχα τα μάτια του σκοτάδι, αφού ήρθε ξαφνικά από τον ήλιο;" "Και πολύ μάλιστα", είπε. "Αν χρειαζόταν ν’ ανταγωνιστεί αυτός με κείνους τους παντοτινούς δεσμώτες, λέγοντας την άποψή του σχετικά με τις σκιές, καθ' όσον χρόνο η όρασή του είναι αμβλεία, πριν προσαρμοστούν τα μάτια του, και για να συνηθίσουν δεν θα χρειαζόταν και τόσο μικρός χρόνος, άραγε δεν θα προκαλούσε περιπαιχτικά γέλια και δεν θα έλεγαν γι’ αυτόν πως με το ν’ ανεβεί επάνω, γύρισε με καταστραμμένα τα μάτια του και πως δεν αξίζει ούτε να προσπαθήσουν καν να πάνε επάνω; Και αυτόν που θα επιχειρήσει να τους λύσει και να τους ανεβάσει, αν τους δινόταν κάπως η ευκαιρία να τον πιάσουν και να τον σκοτώσουν, δεν θα τον σκότωναν;" "Αναμφίβολα", είπε. "Αυτή την εικόνα λοιπόν, φίλε μου Γλαύκωνα," είπα εγώ, "πρέπει να την προσαρμόσεις σε όλα όσα είπαμε πρωτύτερα και να παρομοιάσεις τον ορατό κόσμο με την κατοικία του δεσμωτηρίου, και τη φωτιά που αντιφέγγιζε μέσα σ’ αυτή με τη δύναμη του ηλιακού φωτός. Αν όμως παρομοιάσεις την ανάβαση και τη θέα των αντικειμένων, που βρίσκονται στον επάνω κόσμο, με την άνοδο της ψυχής στον νοητό κόσμο, δεν θα σφάλεις ως προς τη δική μου άποψη, αφού επιθυμείς να την ακούσεις. Κι ο θεός τουλάχιστον ξέρει αν τυχαίνει να είναι αληθινή. Εμένα λοιπόν έτσι μου φαίνεται. Πως στην περιοχή του γνωστού η ιδέα του αγαθού είναι τελευταία και μετά βίας διακρίνεται, όταν όμως τη διακρίνει κανείς δεν μπορεί να μην συλλογιστεί πως αυτή είναι η αιτία για όλα γενικά τα σωστά και καλά πράγματα, γεννώντας μέσα στον ορατό κόσμο το φως και τον κύριο του φωτός, και γιατί μέσα στον νοητό κόσμο αυτή είναι που διευθύνει και παρέχει την αλήθεια και τον νου και πως πρέπει να την ατενίσει οπωσδήποτε αυτός που εννοεί να ενεργήσει φρόνιμα και στην ιδιωτική και στη δημόσια ζωή." Διαβάζοντας το άρθρο σου, Μέραρχε, με τη σκαλωτή ανάπτυξή σου, οδηγήθηκα στη γνωστή μυθοπλασία αυτή, του Πλάτωνα όπου οι δεσμώτες βλέποντας τις σκιές δημιουργούν και τον κόσμο τους... Κι αν κάποιος τους εξηγήσει ή καμμένα μάτια από τη γνώση θα έχει, ή βλαμμένος θα είναι... Δημιουργήστε εσείς οι νέοι ένα μπλοκ άμυνας, μαζευτείτε, συσπειρωθείτε, σώστε τα καλά π' απέμειναν, ξαναγεννήστε ό,τι σώζεται ακόμα... Έτσι κι αλλιώς τα φράγκα επιβιώμουν όχι όμως κ' οι κατέχοντές τα... Καλή συνέχεια !!! σημ.: το κείμενο είναι δάνειο από: http://autochthonesellhnes.blogspot.gr/2012/07/blog-post_467.html σημ.: 2- υπάρχει κ' η θεωρία του βάτραχου... ψάξτε τη... |
#25235 / 31.08.2012, 04:50 Φίλε μου ωραίος ο Πλάτωνας αλλά πλατωνικός όπως πάντα χεχε. Είναι πολύ δυσκολο σε μια τέτοια περίοδο να συσπειρωθούμε γιατί ο καθένας κοιτάει την παρτη του και δε λογαριάζει τίποτα, κάποια άτομα δε ξέρουν τι θα πει δυστυχία και πείνα ωστε να νιώσουν τους υπολοιπουυς (επειδή οι γονείς τους αν και δεν έχουν χρήματα δε θέλουν να τους κάνουν να νοιωσουν άσχημα), δεν έχουν καταλάβει τι γίνεται στη σήμερον ημέρα και το μόνο που θέλουν είναι να βγουν και να περάσουν καλά. Πιστεύω πως αυτό που λες θα γίνει σε λίγο καιρό αλλά δεν είναι έτοιμο ακόμα, δεν έχουν καταλάβει όλοι πλήρως το τι γίνεται. |
#25219 / 30.08.2012, 15:38 / Αναφορά Nero: τι δε σου άρεσε; |
#25220 / 30.08.2012, 15:59 / Αναφορά Ωραιότατο και εύστοχο ,φίλτατε Μέραρχε, το άρθρο. Χάνεται σταδιακά και σταθερά η καλή μουσική,ο καλός στίχος, η καλή ερμηνεία. Η μουσική πλέον δεν εκφράζει (όπως παλαιότερα) τα πάθη,τον έρωτα,τις χαρές , τις λύπες, τις αγωνίες κλπ, του λαού. Έγινε αντικείμενο εμπορίου . Δυστυχώς συμφωνώ μαζί σου : «όλα για τα φράγκα». |
#25222 / 30.08.2012, 16:40 / Αναφορά Κατανοητή η κραυγή αγωνίας σου,φίλε Μέραρχε,αλλά τα πράγματα δέν είναι τόσο σκούρα όσο νομίζεις.Υπάρχουν καλοί μουσικοί,υπάρχει καλή μουσική,υπάρχουν μέρη όπου αυτά τά δυό μπορεί να τα βρή κανείς-μόνο που χρειάζεται ψάξιμο.Αρκετό ψάξιμο,αλλά τώρα πλέον με το Internet και τίς δυνατότητες που μάς παρέχει,δέν είναι πλέον τόσο δύσκολο να ψάξης.Το μόνο που χρειάζεται είναι "μεράκι",να θέλης εσύ ο ίδιος να ψάξης να βρής αυτά τα μέρη και να πάς ν'ακούσης και να δής αυτούς τους μουσικούς,να ψάξης να βρής ραδιοφωνικούς σταθμούς που μεταδίδουν αυτήν την καλή μουσική (και δέν χρειάζεται κάν να έχης ραδιόφωνο,ακόμα και με τον υπολογιστή μπορείς να το κάνης αυτό).
|
#25223 / 30.08.2012, 17:39 Αλμπέρτο μου , σαφώς και υπάρχουν και καλή μουσική και καλοί τραγουδιστές. Αλλά νομίζω πως το νόημα του φίλου του Μέραρχου (αν κάνω λάθος να με διορθώσει),είναι στο ότι δημιουργείται τεχνιέντως μια τάση («...Μήπως αυτό είναι που θέλουν, μηπως θέλουν να εξαλειψουν την τέχνη της μουσικής, μηπως θέλουν να μας περνανε ευκολα τα υποσυνείδητα μηνυματα; Και ΝΑΙ η απάντηση είναι ΝΑΙ......») ,ώστε η καλή μουσική να περνά στο περιθώριο και να να χρειάζεται ,όπως λές και εσύ ψάξιμο, σε αντίθεση με τη σημερινή κατάντια (αυτή της εμπορικότητος ενοώ) που είναι «χύμα». |
#25230 / 30.08.2012, 20:12 Αυτό θέλω να πω reteos, δε με νοιάζει πόσο θα ψάξω να βρω τη μουσική μου, θα τη βρω, αυτο που με νοιάζει είναι να βλέπω τους γύρω μου, την κοινωνία μου να αποχαυνόνεται σ'αυτο που αυτοί το λένε μουσική αλλά εγώ το λέω παγκοσμιοποίηση και ξεφτιλισμό της μουσικής. Δεν υπαρχει η δικαιολογία είναι μικροί στην ηλικία αυτοι που τα ακούνε αυτα και τους τα περάσανε πιο εύκολα γιατι κι εγώ μικρός είμαι(22), απλά δε το δέχομαι. |
#25234 / 30.08.2012, 23:20 Κατ'αρχάς ο όρος "παγκοσμιοποίηση" έχει παρερμηνευτεί (και δαιμονοποιηθεί) τόσο πολύ που πλέον κανείς δέν αναρωτιέται τί πραγματικά σημαίνει-και είναι αυτό ένα μεγάλο θέμα που δέν μπορεί να συζητηθή εδώ.Ομως ναί,είναι ανησυχητικό πως το μεγαλύτερο μέρος τής κοινωνίας προτιμά την "εύπεπτη" μουσική,αλλά όπως έγραψα και στην απάντησή μου στον Γιάννη,αυτό δέν είναι σημερινό φαινόμενο-υπάρχει εδώ και πάρα πολλά χρόνια (και μάλιστα υπήρχε ακόμη και σε πολύ περασμένες εποχές).Απλώς τώρα έχει παραγίνει το κακό.Και η μόνη αιτία γι'αυτό είναι η έλλειψη παιδείας.Δέν έχει να κάνη με την ηλικία τού καθενός,αλλά με την παιδεία που πήρε/παίρνει από το σχολείο,την οικογένεια,και το κοινωνικό περιβάλλον του,από τα ερεθίσματα που δέχεται και απ'την ικανότητά του (και την θέλησή του) να τα "φιλτράρη" και να μήν τα δέχεται όλα αβασάνιστα. |
#25233 / 30.08.2012, 23:09 Μά αυτό Γιάννη δέν είναι σημερινό φαινόμενο-ισχύει εδώ και αρκετά χρόνια.Οι (μεγάλες,τουλάχιστον) δισκογραφικές εταιρείες έριχναν το βάρος τους σε αυτό που "πουλάει" και όχι τόσο σ'αυτό που "αξίζει".Και συνήθως "πουλάει" αυτό που ακούγεται χωρίς κόπο,δέν κεντρίζει τον ακροατή αλλά τον "κοιμίζει". Οπότε στο χέρι μας είναι να μήν αφήνουμε να μάς περνάνε τα μηνύματα που θέλουν αυτοί-και πλέον αυτό είναι πολύ πιό εφικτό τώρα παρά στο παρελθόν,όπου ο μόνος τρόπος να αποκτήσης ένα μουσικό έργο ήταν να αγοράσης έναν δίσκο και ο μόνος τρόπος να γίνη γνωστή η μουσική σου ήταν να σού την κυκλοφορήση μιά δισκογραφική εταιρία. |
#25231 / 30.08.2012, 21:17 / Αναφορά το κρεας τραγουδαει καλα γι'αυτο να βριζεις |
#25232 / 30.08.2012, 22:27 Φίλε μου αυτη τη στιγμη τα ταλέντα βρίσκοντε είτε σε cover στο youtube, είτε στο δρόμο όπως είπες ή σε κανα ψαγμένο μαγαζάκι. |
#25307 / 05.09.2012, 21:38 / Αναφορά ΠΑΝΤΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΣΥΡΜΟΥ;;;; ΤΩΡΑ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΗΣΕ!! ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΚΙΟΛΑΣ ΦΙΛΕ MERARXE ΑΛΛΑ ΑΝ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ Ή ΤΟΥ ΠΕΡΙΓΥΡΟΥ ΣΟΥ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ ΠΩΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΕΝΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΕΚΑΤΙΑ ΥΠΗΡΧΕ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ "Ο,ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ"! ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ!! ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ ΚΑΙ ΕΠΕΒΑΛΛΑΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑΣΕΙΣ!!! ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ, ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ, ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ;; ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ "ΑΥΤΑ ΘΕΛΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ" ΚΑΙ ΣΥΜΒΙΒΑΖΕΣΑΙ!! ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΑΚΟΥΝΕ ΔΕΝ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΟΛΟΙ!!! ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΣΥΜΒΙΒΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ!! ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΡΡΕΣΤΟΙ!!! ΟΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΙ ΑΚΟΥΝΕ!! |
#25347 / 14.09.2012, 17:02 otan enas kalitexnis einai rock einai rock!!! afto pou vlepoume tn simeron imera einai enan laiko kalitexni na tragoudaei rockakia otan afto einai stn moda kai otan pali otan i moda alazei na alazi kai aftos!! i mia rock mpanda na tragoudaei sta bouzoukia gt ekei exei lefta!!! ligoi to kanoun pleon gt t agapane!!! i TEXNI (oxi mono i mousiki) exei gemisei apo aplistous filoxrimatous "kalitexnes" pou poulane kai tn zoi tous gia ta lefta!!!! |
#25349 / 15.09.2012, 00:21 ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΟΧΡΗΜΑΤΟΣ ΟΤΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΠΟΥ ΕΞΑΣΚΕΙΣ;;;; ΚΑΙ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ Ή ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΤΟΥ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ;;; ΔΕΝ ΛΕΩ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΡΡΙΨΕΙΣ!!! ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΔΟΞΟΙ!!! ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΛΕΕΙ:"ΞΕΡΕΙΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΛΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΔΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΙΝΑ ΕΙΔΟΣ" ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΑΝΟΥΝ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ Ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ!! ΒΕΒΑΙΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΕΙΣ!! ΑΛΛΑ ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΟΝΟ ΡΟΚ Ή ΜΟΝΟ ΕΝΤΕΧΝΟ Ή Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ!!! ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ "ΤΑ ΜΠΟΡΩ ΟΛΑ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΩ ΑΥΤΟ!" "ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ" |