Φιλε uranus88,
πολυ σωστα σου απαντησαν οι φιλοι κ ισχυουν 100% στην ακουστικη κ κλασσικη,
αλλα δεν ξερω κατα ποσο θα βολευεσαι κ με την πενα αν θα αφησεις νυχια ...Ενδεχεται να χρειαστει να αλλαξεις τεχνικη(
μελετη-μελετη-μελετη [οχι ελεονωρα]).
Δοκιμασε και κατι αλλο που συνδυαζεται κ με νυχια κ χωρις..
Το παιξιμο στο finger plucking (ετσι ειναι πιο σωστος ο ορος και τον συναντας κ πιο ευκολα κ στο inet) προϋποθετει
δυνατο και γρηγορο τραβηγμα της χορδης οσο πιο κοντα στον καβαλαρη (πισω) γινεται για να εχεις ωραιο πριμο ηχο γεματο αρμονικες.Φαντασου την κινηση που κανει ενας κρουστος με τα ακροδακτυλα του - γρηγορη στιβαρη προσγειωση του δακτυλου (σαν σφυρακι) στην χορδη και αστραπιαιο τραβηγμα-επαναφορα του δακτυλου στην αρχικη του θεση 'ηρεμιας'- για να αφεθει οσο πιο πολυ γινεται η χορδη στην ταλαντωση της παράγωντας οσο το δυνατο πιο πλουσιο ηχο.
Θυμισου...κοντα στην ταστιερα, ο ηχος ειναι πιο μεσσαιος-μεστος-'στρογγυλος' με πολλες αρμονικες , ελαχιστη 'μυτη' και λιγοτερες υψηλες συχνοτητες.Πισω, κοντα στον καβαλαρη ο ηχος ειναι πιο πριμος σαν χροια αλλα 'στενευει' σε αρμονικες, πεφτει σε ενταση κ τινει να μην εχει διαρκεια-κρατημα, κι αυτο αντισταθμιζεται με τον τροπο που προανεφερα.