Το παιδι που γεννιεται γερο, ειναι τελειο απο φυσιολογικης αποψης και εχει και μυαλο. Το μυαλο σαν οργανο ειναι τελειο, για να αναπτυχθουν ομως οι νοητικες ικανοτητες χρειαζεται σαφως εκπαιδευση και καθοδηγηση. Αλλιως θα ημασταν ολοι σοφοι απο γεννησιμιου μας. Ετσι και ο Θεος, μας φτιαχνει τελειους με την εννοια οτι εχουμε ολο το δυναμικο που χρειαζομαστε, το τι θα το κανουμε εξαρταται απο εμας, κι εκει παιζει ρολο η ελευθερη βουληση. Και στην πορεια της ζωης σου προκυπτουν εμποδια και αλλα πραγματα, αυτη ειναι η "εκπαιδευση" σου και καλεισαι να τα ξεπερασεις οσο γινεται καλυτερα. Η συνειδηση δεν σου δινεται ετοιμη και καθορισμενη εξ αρχης, δεν ειναι σαν τους νομους της φυσικης. Η συνειδηση αναπτυσσεται μεσα σου και εισαι ελευθερος εσυ να την διαμορφωσεις. Ο Θεος σου δινει ζωη και μυαλο, δεν σου υπαγορευει ομως τι θα κανεις μ'αυτο ουτε στο δινει προγραμματισμενο, και γι'αυτο οι οποιες αποφασεις παιρνεις μετρανε, αλλιως θα ηταν το μυαλο σου προκαθορισμενο, οι πραξεις σου προκαθορισμενες, η πορεια της ζωης σου προκαθορισμενη, και δεν θα ειχες ουτε ευθυνη ουτε ισχυ πουθενα. Εισαι ελευθερος να αποφασισεις και να πραξεις για το καθετι, κι ετσι οι πραξεις σου ειναι δικη σου αποφαση και δικη σου ευθυνη.
Παράθεση:
Το μέλος Astron στις 24-04-2008 στις 14:57 έγραψε...
Εάν υποθέσουμε ότι υπάρχει Θεός και ότι είναι ο δημιουργός αυτού του κόσμου, μου φαίνεται ότι θα ήταν υπερβολικά παράλογο να επεμβαίνει στο δημιούργημα του λες και αυτό χρειάζεται βελτίωση ή καθοδήγηση. Δεν είναι άραγε παντοδύναμος ώστε να δημιουργήσει κάτι τέλειο εξαρχής; Γιατί να επέμβει να αλλάξει καταστάσεις και συνειδήσεις; Είναι ατελείς οι νόμοι του και χρειάζονται ...παρεμβάσεις; Εάν λοιπόν υπήρχε πράγματι τέτοιος δημιουργός θεωρώ ότι εξ ορισμού δεν θα παρέμβαινε στο δημιούργημά του, ακριβώς όπως και ο ζωγράφος δεν επεμβαίνει στο έργο του όταν αυτό έχει ολοκληρωθεί κι έχει εκτεθεί στο κοινό. Και πες ότι ο ζωγράφος είναι άνθρωπος και επομένως τα δημιουργήματά του ατελή... Ο κόσμος όμως ως δημιούργημα του Θεού δεν μπορεί να είναι ατελής. Η παρέμβαση λοιπόν του Θεού για οποιοδήποτε λόγο έρχεται σε αντίθεση με αυτήν την λογική. Πόσο μάλλον όταν μιλούμε για την ελεύθερη βούληση των ανθρώπων.
|
|