Φιλε Fox,εχεις πολυ δικιο για τον Paganini και γενικα πιστευω οτι ισχυει το ιδιο για ολους τους βιρτουοζους.Οπως μονο ο Satriani παιζει Satriani και ολοι οι υπολοιποι απλα πανε να του μοιασουν.Οχι τοσο επειδη ειναι τοοσο καλος και απλησιαστος,οσο για το οτι ειναι μοναδικος και με το δικο του χαρακτηρα στη συνθεση.Τωρα,αν κατι οντως μου αρεσει και με εκφραζει,θα το παιξω οπως εγω νομιζω και οπως εγω το ερμηνευω.Αυτο και το νοημα της διασκευης.Νομιζω πως το μεγαλυτερο λαθος που γινεται σε σπουδες κλασσικης μουσικης ειναι οτι οι δασκαλοι προσπαθουν να βγαλουν μικρους κλωνους απο μουσικες ιδιοφυιες του παρελθοντος,αντι να πανε να αναπτυξουν τις ιδιοφυιες του μελλοντος.Δε με ενδιαφερουν οι λογοι και τι κομπλεξ κουβαλαει ο καθενας,αλλα ατακες του στυλ"αμα παιζεις κλασσικο πιανο μην παιζεις τζαζ γιατι θα χαλασεις τα δαχτυλα σου" και μην παιζεις με δικο σου στυλ Μπετοβεν,ειναι ενας καλος λογος να αλλαξεις δασκαλο και να σκοτωσεις τον παλιο για να μην κανει αλλο κακο.Μαλλον αυτο εχει παθει ο φιλος μας ο Deathminor.Καποιος σου εκανε πλυση εγκεφαλου και νομιζεις οτι υπαρχουν περιορισμοι και ορια στη μουσικη.Δεν ισχυει.Εχω ενα φιλο,απιστευτο κλασσικο κιθαριστα που πραγματικα πιστευει οτι δεν ειναι αξιος να παιξει καποια πραματα και τα δαχτυλα του μολυνουν τον αποηχο της μουσικης δημιουργιας και λοιπα χαζα.Ο Μike-G ειναι ενας παρα πολυ καλος κιθαριστας,αλλα οχι της ταξης του Yngwie.Ας μην ξεχναμε,οτι ο ανθρωπος ειναι πρωτοπορος και εκανε στροφη στην ιστορια της ηλεκτρικης κιθαρας.Οταν οι αλλοι ψαχνανε τι ειναι το bend αυτος ανασαινε arpeggios.Οκ,ειναι λιγο φαφλατας,αλλα τι να κανουμε?K o Rachmanninof τα παραλεγε,αλλα ειναι απιστευτος.
Επειτα,δεν υπαρχει τιποτα ξεπερασμενο σε αυτα που παιζω-και ειδικα για την Ελλαδα-γιατι εκτος του οτι δεν τα παιζουν και παρα πολλοι(ουτε τωρα ουτε πριν μισο αιωνα για να προλαβουν να ξεπεραστουν),ως τεχνικες ακομα αναπτυσσονται-και σιγουρα εγω τις παλευω πολυ για να τις μαθω-αλλα η διαχρονικη μουσικη οπως ο Paganini δεν ξεπερνιεται,γι αυτο και λεγεται διαχρονικη.
Ευχαριστω για τα καλα σου λογια για την τεχνικη μου,αλλα σε παρακαλω μη μειωνεις τη δικη σου.Μπορει να παιζω πιο γρηγορα,αλλα εσυ μπορει να εχεις καλυτερη εκφραση κτλ.Ολοι ειμαστε μαθητες μεχρι να πεθανουμε.Η ηλεκτρικη κιθαρα ειναι ενα αρκετα νεο οργανο και παρολο που δε μπορει να συγκριθει με τη μουσικη παραδοση του βιολιου ας πουμε,λογω του ηλεκτρισμου.εχει απειρες ηχητικες δυνατοτητες οπως το πιανο με το synth.Πολλοι κιθαριστες μπορουν και παιζουν πανεμορφα πολλα κλασσικα κομματια-Paul Gilbert,Stanley Jordan,Petrucci και ναι...Malmsteen-αλλα αυτο δε σημαινει οτι αποδιδουν φορο τιμης στο δημιουργο τους και δε βαζουν γκαζι η δεν αλλαζουν τεμπο κτλ.
Βλεπω οτι εισαι 20 χρονων και χωρις να θελω να το παιξω φωστηρας,θα σου δωσω μια συμβουλη.Η μουσικη που παιζεις,που ακους,που αισθανεσαι,ειναι πρωτα απ`ολα για σενα.Ουτε για το δασκαλο,ουτε για το κοινο.Αυτο το λαθος γινεται στην Ελλαδα και εχουμε χιλιαδες κιθαριστες που παιζουν φα-σολ-λα-δα.Και ποσα συγκροτηματα ακολουθουν την πεπατημενη και καταληγουν σε κανα σουξεδακι και τερμα?Οχι επειδη δεν αξιζουν,αλλα επειδη εκφραζονται οπως νομιζουν οτι καποιοι τους θελουν καπως.Σιγουρα δεν ειμαι μ*643κια,ουτε και το Adagio του Malmsteen οπως λες.Θες να παιζεις μια ζωη με ημερολογιο αντι για μετρονομο?Οκ,αλλα μην κατακρινεις τιποτε αλλο,γιατι ακομα και απο τον Michael Angelo μπορεις να μαθεις πολλα που θα κολλησεις στη δικη σου εκφραση.Ακομα καλυτερα,μαθε να τα κανεις ολα.Καλυτερα να ξερεις και να μπορεις να παιξεις ενα γρηγορο θεμα οταν το χρειαστεις και ας μην το χρειαστεις ποτε σου,παρα να θυσιασεις κατι απο τη δημιουργια σου επειδη απαξιεις να παιξεις γρηγορα και οσα δε φτανει η αλεπου...
Fox,εισαι λαθος για τις καρακαξες.Αν δεν υπαρχει αντιλογος,δεν υπαρχει εξελιξη!Ειναι καλο να ξερεις τι αντικτυπο εχεις στον κοσμο-καλο η κακο- και να μπορεις να ωφεληθεις απο αυτο η και να βοηθησεις και μια κατασταση αν μπορεις.
Anyway,αρκετα φλυαρισα,παιδια ευχαριστω που αφιερωνετε το χρονο σας να ασχοληστε μαζι μου,ελπιζω να συνεχισετε!!!!!..................Περιμενω απαντησεις δηλαδη!!!!!!!!!!!!!
Cheers!