Αγοραζοντας ακουστικη κιθαρα εχεις το μειονεκτημα οτι δεν μπορει να συνδεθει με την κονσολα σε καποιο λαιβ αλλα μπορεις αν θες στην πορεις να την μετατρεψεις σε ηλεκτροακουστικη πολυ απλα πηγαινονατς την πχ στον Κουρμπη να σου βαλει ενα κρυσταλο κατω απο τον καβαλαρη και μια υποδοχη βισματος.
Αν θες εξτρα πολυτελειες μπορεις να παρεις και εξωτερικο προενισχυτη για να μην χρειαστει καν να τρυπησεις την κιθαρα για να βαλεις τον ενσωματωμενο προενισχυτη που εχουν οι ηλεκτροακουστικες (και φυσικα οι οικονομικες κιθαρες εχουν μαπα μαμισιο προενισχυτη τζαμπα λεφτα).
Το πλεονεκτημα που θα εχεις αγοραζοντας μια σκετη ακουστικη ειναι οτι θα διαθεσεις ολο τα μπατζετ σου μονο για την κιθαρα και οχι για το ηλεκτροακουστικο συστημα που μπορει να μη χρησιμοποιησεις ποτε, αλλα το σημαντικο ειναι οτι (τουλαχιστον στα πιο σοβαρα οργανα) το καπακι της ηλεκτροακουστικης (δλδ το μπροστινο μερος της κιθαρας) ειναι πιο χοντροκομενο ξυλο απο της ακουστικης, αυτο ειναι ετσι για να μην παλεται πολυ το καπακι και μικροφωνιζει (σφυριζει) στα λαιβ λογω του feedback (αναδραση) απο τα ηχεια.
Η ακουστικη ομως που το καπακι της ειναι πιο λεπτο και παλεται περισσοτερο, εχει πιο καλο και πιο ζωντανο ηχο
Αυτο εχω κανει εγω επιλεγοντας κιθαρα που την ηθελα για ηχογραφησεις και στις δοκιμες ανγκαστηκα να επιλεξω της taylor 810 (ακουστικης) αντι της 812 ή 814 (ηλεκτροακουστικες) αφου ακουγα τεραστια διαφορα.
Ειχα αποφασισει να την εχω μονο για στουντιο ηχογραφησεις αφου (νομιζα οτι) δεν γινοταν να τη παιρνω και στα λαιβ.
Τελικα ο Κουρμπης εκανε αυτο που λεω πιο πανω και επειδη οι χώροι που τη χρησιμοποιω ειναι προσεγμενοι ηχητικα, δεν εχω ουτε feedback προβληματα, ακομα και χωρις καλυμα για την τρυπα στο καπακι.