θα ηθελα την γνωμη σας σε κατι...
πιστευετε πως ειναι η σωστη αυτη η προωρη εξιδικευση στα σχολεια?(κυριως στο λυκειο)
θελω να πω πως απο την δευτερα λυκειου και μετα που χωριζομαστε σε κατευθυνσεις,οι μαθητες αδιαφορουν για τα μαθηματα γενικης παιδειας και ειναι υπερ της αποψης οτι οι καθηγητες πρεπει να βοηθουν σε αυτα και οσον αφορα το κατα ποσο ειναι βατα τα θεματα στα διαγωνισματα η ακομη και οσον αφορα την βαθμολογια...με αυτον τον τροπο τα παιδια εξιδικευονται απο νωρις σε κατι και δεν αποκτουν γενικες γνωσεις...
θα φερω ως παραδειγμα τον εαυτο μου που ειναι θεωρητικη κατευθυνση...φυσικη,μαθηματικα,χημεια κτλπ δεν παω καθολου καλα και δεν εχω ιδεα πραγματικα τι κανουμε στην ταξη!συγκεκριμενα ο ιδιος ο μαθηματικος μας ειχε πει πως τουλαχιστον με τα παιδια της θεωρητικης θα δειξει επιεικεια!(κατι που οχι μονο κανει τους μαθητες να αναπαυονται αλλα και ειναι και αδικο για τους υπολοιπους που στ'αληθεια κοπιαζουν!)τελοσπαντων δεν κυνηγαω βαθμους και για να λεμε την αληθεια δεν θα μου χρησιμευσουν ποτε σε αυτο που θα κανω στην ζωη μου τα μαθηματικα!
και κατα την γνωμη μου πολλοι καθηγητες που κατακρινουν τα παιδια οτι δεν διαβαζουν τπτ αλλο εκτος απο κατευθυνση δεν θα πρεπε να το κανουν...γτ στην τελικη ειναι το συστημα τετοιο με τις πανελληνιες που μας βαζει στο τρυπακι να διαβασουμε μονο αυτα!
αλλα απο την αλλη γτ να μην λανβανουμε γενικες γνωσεις?το σχολειο δν ειναι μοναχα για μας τροφοδοτησει με συγκεκριμενα πραγματα ωστε να κανουμε ενα επαγγελμα στο μελλον...κυριως αυτο,οκ!αλλα οχι μονο αυτο!η παιδεια ενος ανθρωπου καλλιεργειται απο νωρις μεσω την μορφωσης πιστευω,αλλα φυσικα δεν συμβαινει κατι τετοιο!και δεν φταινε μονο οι μαθητες που δεν δινουν την καταλληλη προσοχη(αφου οπως ειπα πριν ειναι το συστημα που μας αναγκαζει)αλλα και οι καθηγητες που δεν δινουν με την σειρα τους βαρυτητα στο να μαθουμε 5 πραγματα παραπανω!
εσεις τι θεωρειτε σωστο και αναγκαιο?