iathen αν δεν εχεις συγκεκριμενη ιδεα για να συνθεσεις δεν μπορεις ετσι απλα να γραψεις...χρειαζεσαι και την εμπνευση...το να γραψεις μουσικη δεν ειναι πεπατημενη οδος...ειναι η δικη σου οδος και ο δικος σου δρομος...το οτι μπορεις να χρησιμοποιησεις καποια ""συνθετικα κλισε"" μεσα στην συνθεση σου ειναι αλλο θεμα...μην τα μπερδευεις....
χρειαζεσαι πρωτα να το ακουσεις μεσα σου....εκει θα γινει ολη η συνθεση...οι θεωρητικες γνωσεις απλως θα σε βοηθησουν να το κανεις πραγματικοτητα...
εγω να ρωτησω καποια πραγματα??
τι παει δεν ακουγεται επαγγελματικο???ποια ειναι αυτα τα στοιχεια που χαρακτηριζουν επαγγελματικη μια συνθεση??
τι σημαινει δεν εχει την σωστη μορφη???θα εχει την μορφη που εσυ θες να του δωσεις...την μελωδια που εσυ θες να ακολουθησεις....αυτο που σιγουρα πρεπει να προσεξεις οπως εγραψε και ο/η rumblefish ειναι στα οργανα τα οποια δεν ξερεις να παιζεις να μην ξεπερασεις την οκταβα τους
τελειωνοντας θαθελα να μου πεις γιατι δεν θεωρεις σοβαρη την μουσικη την οποια εχεις ηδη γραψει???πρεπει δηλαδη ολοι να πιανουμε τα standarts του μπετοβεν αλλιως δεν αξιζει ουτε καν να κανουμε την σκεψη για μια δικη μας συνθεση???
ολα αυτα μου θυμιζουν μια πρωην μου....που εκανε κλασσικο πιανο 9 χρονια...και οταν τολμησε να παιξει κατι δικο της στην καθηγητρια της αυτη η γκιοσα μονο που δεν την εβρισε!!!εισαι νομιζεις ετοιμη για να γραψεις δικη σου μουσικη??πιστευεις οτι αξιζει αυτο που εβγαλες????ΑΚΟΥΣΩΝ ΑΚΟΥΣΩΝ,,,,,
φυσικα αν ηταν καθηγητρια βιλιου και αυτα τα ελεγε σε καμια προσωπικοτητα οπως ας πουμε ο paganini το πιο λογικο ηταν να βρεθει με κανενα βιολι σφινωμενο.....οπουδηποτε....ο antonio αλλωστε ηταν πασιγνωστος για το μπριο του χαρακτηρα του αλλα και για τα τσιλιμπουρδισματα του!!!μιλωντας βεβαια για τετοιου ειδους ""καθηγητριες""ενα βιολι θα ηταν και ευλογια να.....σφινωθει!!!
το αποτελεσμα της παραπανω ιστοριας ξερεις ποιο ηταν αγαπητη iathen??θεωρησε τοσο δεδομενη την γνωμη της ""καθηγητριας"" που με την τοσο φασιστικη κριτικη που δεχτηκε θεωρησε εαυτον αχρηστο προς οτιδηποτε ειχε να κανει με το πιανο και την μουσικη...και φυσικα τα παρατησε και δεν επιανε κλαβιε ουτε με απειλη οπλου απο εκει και στο εξης...με το ζορι μου ειχε παιξει το δικο της κομματι και μου ειχε διηγηθει τα παραπανω...
δεν ειναι τυχαιο πως εχω συναντησει αρκετους κλασσικους σπουδαστες που θεωρουν το να γραψεις μουσικη σαν κατι το ιερο επειδη φοβουνται μηπως και προσβαλουν τα ονοματα οσων κλασσικων μελετανε....
γραψε την μουσικη σου...συμβουλεψου τους πιο εμπειρους...μεινε ομως μακρια απο αρτηριοσκληρωτικες αντιληψεις και προσπαθησε να αναπτυξεις κεραιες εντοπισμου αυτων και οσων τις κουβαλανε και τις μεταδιδουν κιολας!!!
γενικα συμφωνω με rumblfish απλως εγραψα σε πιο απλη διαλεκτο!!!
σιγουρα το να γραψεις μουσικη για ορχηστρα χρειαζεται να ακολουθησεις καποια πραγματα....αν ομως αυτα βρεθουν εμποδιο στην εμπνευση σου τοτε μην τα υπολογισεις,,,,αυτη θα ειναι αλλωστε και η δικη σου προσωπικη σφραγιδα