λοιπον θα μιλησω αμεσα!κανω 18 χρονια μαθηματα σε διαφορα ωδεια και δε μπορω να δωσω πτυχιο γιατι ειμαι δυσλεξικη με διασπαση προσοχης και δυσκολευομαι πολυ να διαβασω την παρτιτουρα.(κανω πνευστο).εχω τελειωσει εδω και καιρο με ολα τα θεωρητικα μαθηματα.ειμαι απελπισμενη! οποιος μπορει να βοηθησει ας γραψει καποια ιδεα.....
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : jorge στις 26-04-2012 14:24 ]
πρώτη φορά ακούω μια τέτοια περίπτωση. ! και διδάσκω χρόνια σε Ωδεία.
Μου έτυχε νομίζω πέρυσι ένας δυσλεκτικός μαθητής και διαπίστωσα ότι θα μπορούσε να προχωρήσει στο όργανο παρά αυτή την δυσκολία συγκέντρωσης και προσοχής.
Οπότε σας προτείνω το εξής : εφόσον συμφωνεί ο καθηγητής σας ότι τεχνικά είσαστε ικανή και έχετε το επίπεδο να πάρετε ένα πτυχίο - αποδεικτικό ολοκλήρωσης σπουδών στο όργανο που έχετε επιλέξει
να αφιερώσετε λίγο καιρό παραπάνω και να μάθετε το πρόγραμμα του πτυχίου απέξω.
Δεν είναι δύσκολο εφόσον έχετε τέτοια επιμονή και τόσα χρόνια ασχολείστε με αυτό. Μετά μένει μόνο η πρίμα βίστα εκεί αν δεν τα καταφέρετε θα μειωθεί απλά ο βαθμός του πτυχίου.
Φαντάζομαι πως καταφέρνετε να θυμάστε απέξω κάποια κομμάτια ή ποιήματα πχ.
Τώρα΄βέβαια κάθε περίπτωση είναι διαφορετική και εγώ δεν μπορώ να ξέρω αν το αίτημα σας να πάρετε πτυχίο είναι βάσιμο, τα χρόνια δεν μετράνε στην μουσική, η ικανότητα μετράει πολύ.
Σε μία τέτοια περίπτωση οι εξεταστέςεπιβάλλεται (να μην πω υποχρεούνται) να δείξουν κατανόηση. Οπως τόνισε και η Εύη, η μουσικότητα είναι αυτή που θα έπρεπε να κρίνεται πριν και πάνω απ’ όλα.
Καλή δύναμη,
Α.
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : melina2 στις 06-05-2012 21:35 ]
Παράθεση:
|
Το θέμα είναι αρκετά σοβαρό, επειδή δείχνει όχι μόνο πόσο λάθος πολιτική ασκεί η εκάστοτε κυβέρνηση σε σχέση με τη μουσική, αλλά και με πόση προχειρότητα και ανευθυνότητα εφαρμόζουν οι κρατικοί λειτουργοί τις ήδη υπάρχουσες διατάξεις.
Κατ' αρχήν, οι υποχρεώσεις του κράτους στην εφαρμογή της ισονομίας στη διακυβέρνηση, στη διοίκηση και στην άσκηση αποτελεσματικής λειτουργίας, κατά τρόπο που επιβάλλει πλέον η καθιερωμένη στο ευρωπαϊκό δίκαιο (και έτσι υποχρεωτικά στο ελληνικό νομοθεσία) δεν περιγράφονται με απλές συμβουλές, για περισσότερα .... μαθήματα.
Σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ επιτρεπτή συμβουλή θα παραπεμφεί ο ενδιαφερόμενος σε ένα Ωδείο για να λύσει το πρόβλημά του. Να μη δώσει ποτέ και για κανένα λόγο σε κανέναν λεφτά, για να παρακαμφθεί η διεκδίκηση ενός ανθρώπινου δικαιώματός του, που έχει παραγνωρίσει η Ελληνική Πολιτεία.
Κατ' αρχήν δεν είναι "προβλημά του". Είναι πρωτοφανές φαινόμενο στην Ελλάδα τα Ωδεία και η Μουσική Εκπαίδευση να αφήνεται στη διάκριση των Ωδείων, επειδή ευκαιριακά και αδιάφορα, τα τελευταία υπάγονται στο Υπουργείο Πολιτισμού και όχι στο Υπουργείο Παιδείας που είναι το κατεξοχήν αρμόδιο όχι για να παρακαλέσει, αλλά για να επιβάλει λύσεις στους φορείς που διδάσκουν Μουσική στα παιδιά και στους πολίτες γενικά.
Η δυσλεξία και οι συναφές παθήσεις συνιστούν αναπηρία (αλλάζει διεθνώς ο ορισμός της δυσλεξίας με συχνότητα αν εξάμηνο). Και διάφορες κοινοτικές οδηγίες, κυρίως η 2000/78/ΕΚ απαγορεύουν κάθε μορφής διάκριση στους πολίτες χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, υπόψη μάλιστα ότι οι κοινοτικές οδηγίες όχι μόνο ύπερισχύουν άλλων διατάξεων π.χ. του διαβόητου διατάγματος περί Ωδείων και μουσικής παιδείας του 1959 αλλά υπερισχύουν ακόμα και του Συντάγματος.
Όπως οι πάσχοντες από δυσλεξία, με μια βεβαίωση από τον αρμόδιο κρατικό φορέα που την εκδίδει, δίνουν τις ίδιες πανελλήνιες εξετάσεις για τα ΑΕΙ και ΤΕΙ, αλλά με διαφορετικότερο τρόπο προσέγγισης και αξιολόγησης (έχω ακούσει πολύ άσχημα πράγματα πάντως) έτσι και ο εκπαιδευόμενος στη μουσική, κατά καμία λογική, δεν είναι υποδεέστερος ή περιφρονητέος στη δυνατότητα διεκδίκησης των δικαιωμάτων του.
Υπάρχουν διάφορες επιλογές που διαγράφονται (όχι το να πάει να πληρώσει από την αρχή Ωδεία). Θα πρότεινα να γίνει κάποια επαφή με το Ίδρυμα Μαραγκοπούλου για την προστασία των Ανθρώπινων Δικαιωμάτων, για βολιδοσκόπηση.
Σε δεύτερη φάση, υπάρχει η δυνατότητα του πολίτη να καταγγείλει την επαίσχυντη παραβίαση από την Ελλάδα βασικών διατάξεων του κοινοτικού δικαίου, με υποβολή έντυπης απλής και ανέξοδης καταγγελίας στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην Αθήνα (Λεωφ. Βασ. Σοφίας) και γίνεται και ηλεκτρονικά στο διαδίκτυο με φόρμα έτοιμη που κατεβαίνει. Και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει δείξει στο παρελθόν ότι σε θέματα παραβίασης κοινοτικών οδηγιών, επιλαμβάνεται αμέσως, με μεθοδικότητα και συνέπεια (άσχετα με τα διάφορα συμβαίνοντα τώρα με το Μνημόνιο - μη το συνδέσετε και πάει περίπατο το θέμα μας). Μετά τη διαπίστωση των παραβάσεων ρίχνει κανονικότατη καμπάνα και παραπέμπει το κράτος στο Δικαστήριο Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων. Συνήθως τα κράτη, με την πίεση που ασκείται τροποποιούν τη νομοθεσία τους. Το έχει κάνει και η Ελλάδα πολλές φορές, με το ζόρι. Θα είναι και μια ευκαιρία να αλλάξει επιτέλους αυτό το επαίσχυντο διάταγμα, επίσης .... με το ζόρι. Στα θέματα προστασίας των ανθρώπινων δικαιωμάτων δεν είναι απαραίτητη η ... συναίνεση των αρμόδιων ιδιωτικών φορέων.
Καταλαβαίνω ότι σε πολλούς δεν θα αρέσει η θεώρησή μου. Πάντα συμβαίνει αυτό με τα θέματα προστασίας των ανθρώπινων δικαιωμάτων.
Και πολλοί επίσης θα είναι αυτοί που θα σκεφτούν (και ίσως δώσουν την απλούστερη συμβουλή): "Γιατί ο νέος να μη φάει άλλα 18 χρόνια σε ένα Ωδείο προσπαθώντας να μάθει βιολί ή φλάουτο;"
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : NikosVy στις 07-05-2012 19:40 ]
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : melina2 στις 06-05-2012 21:33 ]
θα προτιμουσα εναν μουσικο που ακουει και παιζει,,,,παρα εναν μουσικο που για να παιξει πρεπει οπωσδηποτε να βλεπει
ο πρωτος ειναι μουσικος,.,,,ο δευτερος απλος εκτελεστης,,,,που οκ ειναι αξιοσεβαστο και δυσκολο ομως περαν αυτου τιποτε αλλο....
η αρτηριοσκληρωτικη μαθησιακη-πελατιακη τακτικη που εχουν στα ωδεια πρεπει καποια στιγμη να αναβαθμιστει....
ο Stevie Wonder ας πουμε δεν θα επαιρνε ποτε πτυχιο συμφωνα με αυτο το σκεπτικο....ο Ray Charles το ιδιο....
ενα αλλο παραδειγμα???
ο michael shumaher χρειαζεται να επιδειξει καποιο διπλωμα οδηγησης για να μας αποδειξει ποσο καλος οδηγος ειναι??
ΚΑΚΩΣ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 18 ΧΡΟΝΙΑ,,,ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟΙ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΗΚΑΝ ΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΕΞΟΔΟ....
ΑΝ ΕΓΩ ΑΚΟΥΣΩ ΕΣΑΣ Η ΤΟΝ ΓΙΟ ΣΑΣ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΙ ΕΝΑ ΜΟΥΣΙΚΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΜΕ ΑΓΓΙΞΕΙ Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΔΥΣΛΕΚΤΙΚΗ...ΚΟΥΤΣΗ,,,ΤΥΦΛΗ Η ΟΤΙ ΑΛΛΟ...ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΕΑΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ PRIMA VISTA Η ΟΧΙ....ΕΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ!!!
ΠΑΛΕΥΕΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΤΙΤΛΟ ΑΛΛΑ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ,,,
Παράθεση:
|
Να κάνουμε ό,τι κάνανε και για τον Αϊνστάιν για υπερνικηθούν οι αρχικές δυσκολίες των μαθησιακών προβλημάτων του (Υπόψη ότι και ο Τσώρτσιλ ήταν δυσλεκτικός, αλλά φαντάζομαι και εκατομμύρια άλλοι που τους έφαγε το σκοτάδι και δεν τους αναφέρει η ιστορία, επειδή έγιναν ελαιοχρωματιστές ή έσπαζαν πέτρες..).
Παράθεση:
|
Λίγο πράγμα είναι αυτό; Τι θα μετρήσει, το αν κάποιος δημιουργεί ωραία μουσική, ή το ότι είναι «ο άνθρωπος ελέφας» για την νοοτροπία ορισμένων;
Και γιατί αν κάποιος τα καταφέρνει να παίζει κιθάρα, έχει ανοιχτές τις πόρτες σε ορχήστρες; Σε τόσες συμφωνικές συναυλίες που παρακολούθησα δεν είδα κανέναν να παίζει κιθάρα.
Παράθεση:
|
Βασική λοιπόν προϋπόθεση για την άσκηση και απόλαυση ανθρώπινων δικαιωμάτων, και στη συγκεκριμένη περίπτωση των Μουσικών Σπουδών και Ωδείων όπως καθορίζεται από το διαβόητο διάταγμα το 1959, το οποίο δεν αλλάζει επειδή δεν υπάρχει συναίνεση των ενδιαφερόμενων ιδιωτικών φορέων, και γι’ αυτό και δεν υπάγεται στο Υπουργείο Παιδείας είναι:
α) Να κάνει ότι του λένε στα Ωδεία του,
β) Να μη διεκδικήσει ποτέ κανένας πολίτης την εφαρμογή της κοινοτικής οδηγίας που προανέφερα (μόνο ειδικοί μουσικοί δάσκαλοι πρέπει να αποφαίνονται για την εφαρμογή ή όχι της απαγόρευσης των διακρίσεων λόγω αναπηριών που επιβάλλει το κοινοτικό δίκαιο)
γ) Να συνεχίσει να μελετά την Prima Vista,
Παράθεση:
|
δ) Να λέει την αλήθεια
Παράθεση:
|
ε) Να μην προκαλεί βαρεμάρα στους δημοσίους υπαλλήλους
Παράθεση:
|
Υπόψη ότι στις εισαγωγικές εξετάσεις των Τμημάτων Μουσικών Σπουδών των Πανεπιστημίων (πανελλήνιες ή κατατακτήριες) δεν εξετάζεται η Prima Vista ως «ειδικό μάθημα». Εξετάζεται όμως στα Ωδεία.
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : NikosVy στις 30-04-2012 13:07 ]
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : melina2 στις 30-04-2012 13:07 ]
Παράθεση:
|
για να γινεις τηλεφωνητης η οδηγος λεωφορειου ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ προυποθεσεις να μην εισαι κουφος η τυφλος..
ΞΕΧΝΑΣ Η ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ ΞΕΧΝΑΣ(γιατι αραγε??)πως ενας μουσικος μπορει να απομνημονευσει ενα μουσικο εργο(η μηπως αυτο δεν διδασκεται στα ωδεια και αξιος μουσικος η παικτης θεωρειται αυτος που διαβαζει prima vista?απαντησε σε παρακαλω σε αυτο)...
ΕΠΙΣΗΣ ΞΕΧΝΑΣ Η ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ ΞΕΧΝΑΣ (το γιατι αναπαντητο)πως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ και ειδικα σε μια ζωντανη εμφανιση να διαβαζεις prima vista....αλλωστε και οι μουσικοι ορχηστρας εκεινη την στιγμη περισσοτερο σαν οδηγο εχουν το μουσικο κειμενο επειδη εχουν κανει και τις προβες τους και τα παντα,,,,
αδυναμια συγκεντρωσης εχει η φιλη μας....δεν σημαινει πως δεν μπορει να ριξει μια ματια ωστε να καταλαβει τι ακολουθει στο μουσικο εργο που εκτελει,.,,,και πιστεψε με....αν γινει καποιο λαθος η φιλη μας θα ειναι περισσοτερο ικανη να το καλυψει παρα καποιος που ΜΟΝΟ αν βλεπει μπορει να παιξει ενα οργανο...πολυ απλα διοτι εχει αναπτυξει τα αυτια της παρα τα ματια της....ε συγγνωμη....ειναι πιο απαραιτητα οταν μιλαμε για μουσικη,,,,δεν ειναι κατα την γνωμη σου???
θα ηθελα να γνωριζεις πως περιμενα να βαλεις την αναγνωση ενος μουσικου κειμενου παραπανω απο την δημιουργια μουσικης...οποτε δεν με εκπλησσουν καθολου αυτα που διαβαζω,,,,
εν τελη στο μηνυμα σου καταληγεις σε ενα ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ,,,,,τα δεδομενα λοιπον(για να μαθεις)ειναι τα εξης,,,
1)18 ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΗΔΕΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΗ ΜΑΣ.,,,ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ... ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ PRIMA VISTA ΚΟΨΕ ΛΑΣΠΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ,,,,ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΛΙΓΟ ΛΑΙΚΑ Ε???ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΧΑΛΙΕΣΑΙ,,,,
2)ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΧΑΜΕΝΗ....ΕΙΝΑΙ ΓΛΥΚΟ ΤΟ ΚΟΚΟ ΒΛΕΠΕΙΣ
3)ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΒΛΑΒΗΣ ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΤΣΑΚΩΝΑΣ ΜΕ ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΕ ΡΟΛΟ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΥ....
4)ΚΑΤΑΦΑΝΕΣΤΑΤΟ ΞΕΦΟΡΤΩΜΑ ΕΥΘΗΝΩΝ ΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΘΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΝΑ ΕΧΕΡΕ ΠΑΡΕΙ ΜΙΑ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΩΣΤΕ ΟΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΑΥΤΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΙΜΕΣ...ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟΜΥΑΛΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΙ.....ΠΟΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΕΙΞΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΣΥΖΗΤΑΜΕ.....ΔΕΙΞΑΤΕ..????ΝΙΩΘΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΤΡΙΧΙΛΑ???
5)ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 2012 ΤΑ ΩΔΕΙΑ ΑΚΟΜΑ ΠΕΙΘΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΓΝΑ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΥΣ ΠΩΣ ΧΩΡΙΣ ΧΑΡΤΙ ΕΙΣΤΕ ΑΠΛΩΣ ΑΧΡΗΣΤΟΙ....ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΩΔΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΙ....ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΨΥΧΟΥΛΑ ΑΛΛΑ ΣΟΥ ΖΗΤΑΝΕ ΧΡΥΣΑΦΙΑ....ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΘΑ ΠΑΡΩ??
Παράθεση:
|
Παράθεση:
|
ενα κομματι απο μνημης και αυτο μονο στην κατωτερα???
οχι δεν με πειθει οτι ειναι Η ΛΥΣΗ σε οτι συζηταμε
Παράθεση:
|
Φυσικά και δεν είναι "η λύση", ιδιαίτερα στο θέμα που συζητάμε. Έκανα την παράθεση για να δείξω την "αντίφαση" του συστήματος. Στο πρόγραμμα των Διπλωματικών Εξετάσεων της Ανωτέρας Πιάνου ορίζεται "η εκτέλεση του προγράμματος είναι υποχρεωτικά από μνήμης, διάρκειας τουλάχιστον μιας ώρας και τριάντα λεπτών και συμπεριλαμβάνει τα εξής.....(κάπου 15 σειρές από δυσκολότατα έργα, πυκνογραμμένα το ένα δίπλα στο άλλο".
Μου θυμίζει το σύστημα που ακολουθούν στις φυλακές της Σαουδικής Αραβίας: "Όποιος (ντόπιος ή αλλοδαπός, μουσουλμάνος ή χριστιανός) κατάδικος μάθει και απαγγείλει απέξω όλο το Κοράνιο, αποφυλακίζεται, έστω και αν έχει διαπράξει το χειρότερο έγκλημα".
Στην προσωπική μου περίπτωση επειδή τυχαίνει να έχω μαθησιακά προβλήματα, η λύση που έχει αποδώσει (αλλά αφορά ατομική περίπτωση μόνο) είναι η πίεση και η σχολαστική και επίμονη εξέταση στα σημεία στα οποία δυσκολεύομαι να συγκεντρωθώ στο παίξιμο κομματιών του πιάνου, όχι ξερά και αδιάφορα, αλλά σε συνάρτηση με ό,τι έχω μάθει στη Θεωρία Μουσικής, και πολύ περισσότερο σε ό,τι μαθαίνω στο Ειδικό Αρμονίας (την οποία μαθαίνω με αντίστοιχη σχολαστική διδασκαλία/εξέταση).
Το αποτέλεσμα αυτό είναι ευεργετικό και πετυχαίνει πράγματι να συγκεντρώνομαι πλήρως σε ό,τι παίζω, ενώ συγχρόνως, με τους συσχετισμούς που κάνω ταυτόχρονα στη Θεωρία της Μουσικής και στην Αρμονία, μου κάνει βαθύτατη εντύπωση μέσα μου, και με κάνει να συγκρατώ το τέμπο που αναζητώ και σε πολλά ακούσματα που έχω στην καθημερινή ζωή (διαφορετικά δεν θα τα έπαιρνα χαμπάρι). Δεν μου το έκαναν έτσι όταν ήμουν στο Ωδείο, όπου όπως έχω ακούσει και από άλλους η διδασκαλία ακόμα και σε εξατομικευμένα μαθήματα (όπως είναι στα όργανα και στην Αρμονία), μαθαίνεις, ό,τι πρέπει να μάθεις, δεν μαθαίνεις ό,τι σε κάνει να εκτιμάς τα σκούσματα της καθημερινής ζωής, και πιέζεσαι υπερβολικά να αποδώσεις σε συναυλίες των Ωδείων που γίνονται για διαφημιστικούς λόγους κάθε Ιούλιο, κάθε παραμονή Χριστουγέννων ή Αποκριάς.
Η επιλογή του συγκεκριμένου τρόπου διδασκαλίας και σχολαστικής εξέτασης που περιέγραψα μπορεί να γίνει μόνο με ιδιαίτερα μαθήματα και ταιριάζει στη δική μου περίπτωση (δεν εισηγούμαι να την ακολουθήσει οποιοσδήποτε άλλος στην τύχη, γιατί υπάρχουν πολλά διαφορετικά είδη μαθησιακών προβλημάτων, δυσλεξιών ή προσωπικότητας). Στην επιλογή μου έχουν αντιδράσει πολλοί (από Ωδεία και μη) επειδή έτσι δεν μαθαίνω να παίζω κομμάτια για επίδειξη στις παρέες ή στις διαφημιστικές συναυλίες των Ωδείων. Όμως όσο αργά και αν προχωρώ, η συγκινησιακή φόρτιση που αισθάνομαι με το συγκεκριμένο παίξιμο των κομματιών του πιάνου και με όλους τους συσχετισμούς που κάνω, ξεπερνούν όλα τα πλεονεκτήματα των ειδικών που είναι αντίθετοι προς τον τρόπο της μελέτης και της εκ μέρους μου αφομοίωσης της μουσικής (λες και τους πέφτει λόγος!)
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : melina2 στις 07-05-2012 09:36 ]
να πω και εγω με την σειρα μου πως παρασυρθηκα και εγραφα εν θερμω,,,,εννοω καθε λεξη απο αυτα που εγραψα ομως σε καποια σημεια φανηκε σαν προσωπικη επιθεση....δεν ειχα καμια τετοια διαθεση,,,,
με συγχωρεις GuitarJournal
πιστευω καταλαβες τον τροπο που εγραφα και κυριως το σκασιμο που νιωθω οταν ανθρωποι δεν μπορουν να ευχαριστηθουν το ταλεντο τους επειδη καποιοι τους κανουν να νιωθουν προβληματικους....