Καμια φορά η διδασκαλία ξεκινάει χαλαρά, γιατί είναι μετρημένοι στα δάχτυλα οι μαθητές που μελετάνε συστηματικά πλέον. Αναγκαστικά πέσανε οι απαιτήσεις στη μελέτη και από πλευράς δασκάλων.
Απ'την άλλη, όταν κάποιος μας δείχνει ότι έχει διάθεση να ασχοληθεί, είναι δουλειά του δασκάλου να ''φορτώσει'' το πρόγραμμα ώστε να προχωρήσει και να παίξει πιο γρήγορα ο μαθητής.
Δεν ξέρω που έκανες, αλλά μην υποτιμάς τις μικρές σχολές, μπορεί να βρίσκονται και αστέρια δάσκαλοι εκεί μέσα.
Συμβουλή μου, ρώτα μέσω γνωστών κυρίως για το δάσκαλο που κάνανε (μπορεί να υπάρχουν και καλοί και κακοί δάσκαλοι μέσα σε ένα ωδείο), και κατ' επέκταση και για το ωδείο. Παίζουν σημαντικό ρόλο και οι δύο.
Τέλος, όταν βρεις, ξεκαθάρισε απ'την αρχή τι στόχους έχεις. Αν καταλάβει ο δάσκαλος μετο καλημέρα οτι το παιρνεις στα σοβαρά, θα βοηθήσει πιο γρήγορα στην εξέλιξη σου.