Μέχρι χθες είχαμε υπόψη μας την ρεπούση και την ρεπούσεια ερμηνεία της ιστορίας (ελληνιστί:ότι να' ναι)...
Κατ' αρχήν, είναι γνωστό πως η ρεπούση δεν είναι ιστορικός, για αυτό και της λείπουν οι βάσεις για να αντιμετωπίσει σοβαρά και επιστημονικά ένα σημαντικό θέμα, πόσο μάλλον το θέμα της ιστορίας....Στην ελλάδα βέβαια είσαι ότι δηλώσεις και ότι μέσο έχεις, και αυτό αρκεί και για να κάνεις καφενειακού επιπέδου συζητήσεις, και για να γίνεις γραφικός/ή και να διεκδικήσεις τα 5 λεπτά δημοσιότητας που καθένας δικαιούται στο συνεχές καρναβάλι της ελληνικής "ενημέρωσης" ....
Αυτό από αριστερά...Όπου βέβαια οι ρεπούσηδες δεν είναι και λίγοι/λίγες...Και έχουν πει το κοντό τους και το μακρύ τους...
Τώρα μας προέκυψε και η συμμετρική περίπτωση από την δεξιά...Ο νίκος δήμου...ξαναχτύπησε...Ο άνθρωπος βέβαια ξέρει από διαφήμιση-διαφημιστής πετυχημένος ήταν...Την διαφήμιση και το μάρκετινγκ τα ξέρει καλά, και από την καλή και από την κακή τους μεριά...Μόνο που στη συγκεκριμένη περίπτωση επέλεξε να εφαρμώσει στην πράξη την αρνητική μεριά τους...
Επέλεξε την σωστή μέρα (25η Μαρτίου), ένα πιασάρικο θέμα (η επανάσταση του 21) και το συναίσθημα του έλληνα για να τραβήξει την προσοχή....
(Παρένθεση:την ίδια μέρα περίπου είχαμε τους σκοτωμούς τσίπρα-κανέλλη για το χαστούκι)
Προσωπικά, πιστεύω πως είναι κακό να χρησιμοποιείς την ιστορία ως προϊόν ή και ακόμα ως μέσο για να πετύχεις τον σκοπό σου...Η ιστορία είναι πολύ σημαντικό πράγμα...Ακόμα, είναι γνωστό πως την ιστορία την γράφουν οι νικητές, την γράφουν οι εξουσίες και την χρησιμοποιούν τα καθεστώτα κατά πως τα βολεύει.
Δεν είναι τυχαίο ότι π.χ. θυμόμαστε όλοι τους τριακόσιους του λεωνίδα που πήραν την εντολή να πολεμήσουν σε μια χαμένη μάχη και το έκαναν, αλλά ελάχιστοι θυμόμαστε τους Θεσπιείς οι οποίοι , ενώ η πόλη τους είχε ήδη μηδίσει, έπεσαν στην ίδια μάχη αλλά χωρίς την εντολή της εξουσίας τους...
Πάμε τώρα στον νίκο δήμου...Διαχρονικά μας έχει συνηθίσει σε αιρετικές απόψεις...Πολλές φορές οι απόψεις του έχουν βάση...
Σε παλιότερα κείμενά του που θίγουν σε κάποια σημεία το θέμα (π.χ. στο βιβλίο του η απολογία ενός ανθέλληνα (παρουσίαση εδώ) φαίνεται μη επαρκώς ενημερωμένος ή και λάθος ενημερωμένος σε κάποια σημεία...Το βιβλίο δεν είχε περάσει απαρατήρητο...
Στην χθεσινή τοποθέτηση του με τίτλο πότε θα διδαχθούν τα παιδιά την αλήθεια για το 21, ο νικος δήμου υπέπεσε σε πολλά λάθη που άλλοτε κατέκρινε ο ίδιος-π.χ. στο προαναφερόμενο βιβλίο του...Φέρθηκε σαν άλλη ρεπούση...Γιατί, αν και όλα στο κείμενο δεν είναι λάθος, υπάρχουν και θέσεις που μάλλον οπαδιλίκι και αντιδραστικότητα δείχνουν...Και με τίποτα δεν προσφέρουν στην γνώση της ιστορικής αλήθειας...
Βέβαια τι μπορεί να περιμένει κανείς από κάποιον που διερωτάται-όταν τα σχολεία είναι κλειστά λόγω της 25ης Μαρτίου-πότε θα μάθουν τα παιδάκια την ιστορία....Πάντως σίγουρα δεν την έμαθαν την 25η Μαρτίου 2014, και σίγουρα όχι από τη ρεπούση και τον δήμου-αυτό πιθανότατα δεν είναι και καθόλου κακό...
Να συζητούσαμε πιο νηφάλια, μακριά από πολιτικές/κομματικές/προσωπικές σκοπιμότητες-δεν είναι μακριά η αποκατάσταση του "πατερούλη" στάλιν από άλλο κόμμα-αν ξέρουμε ιστορία εμείς οι μεγάλοι;Γιατί αν εμείς την ξέρουμε, μπορούμε να απαντήσουμε στους κάθε λογής προπαγανδιστές-και διαφημιστές όταν την παραποιούν...Αν δεν την ξέρουμε, πότε θα την μάθουμε; Και από ποιον; Την ρεπούση, ή το νίκο δήμου;
Τον νίκο δήμο τον προτιμούσα σαν διαφημιστή...Σαν πολιτικό με τίποτα...
Υ.Γ.:απαντήσεις/ αντιδράσεις στην ομοβροντιά βολών κατά της 25ης Μαρτίου:
-συμφορουμίτης ανέβασε σε άσχετο θέμα ενδιαφέρουσα κάπως σχετική παραπομπή
-βίντεο -αντιδράσεις από το άρθρο του νίκου δήμου από το e-nikos.gr
-δηλώσεις-σάλος από ρεπούση και δήμου ανήμερα της 25ης Μαρτίου
Υ.Γ.2:πάγια πολιτική του οπτήρα είναι να αναγράφει με μικρά αρχικά τα ονοματεπώνυμα πολιτικών...Όπως και κρατών και κομμάτων...
[ τροποποιήθηκε από τον/την optiras, 26-03-2014 18:12 ]
Είναι γνωστή η διαδρομή του χρόνια στους παροικούντες την Ελληνική Ιερουσαλήμ... Βέβαια λέει και μεγάλες αλήθειες πολλάκις όμως μισές. Ακολουθεί την γνωστή Σχολή του Εθνομηδενισμού, η οποία βασικά άρχεται απο Αγγλίας. Προσωπικά βρίσκομαι σε διαδικασία ορισμού ημερομηνιών ομιλιών για το 1821 στην Βόρεια Ελλάδα - Ανατολή - Κρήτη και Κύπρο ύστερα απο μελέτη που ξεκίνησε το 2013. Την Επανάσταση δηλαδή μακριά απο τα γνωστά πεδία του Νότου. Σαφώς και πολλά απο αυτά που λέει είναι ανυπόστατα αλλά δεν είναι του Δήμου, ο οποίος απο χρόνια τα ασπάζεται, αλλά αποτελούν βασικές αρχές της εν λόγω Σχολής, γόνος της οποίας και η Ρεπούση. Βασικός πυλώνας απαράβατος στην Ιστορική έρευνα είναι οι πηγές και όχι οι συγγραφείς που εκ των υστέρων δημοσιεύουν τις απόψεις τους λες και ήταν αυτόπτες μάρτυρες. Δεν τον απορρίπτω σαν διαφημιστή. Τον απορρίπτω απο την ανυπαρξία ιστορικής και δίκαιης μεθόδου. Γιατί είναι γνωστό πως και διανοούμενος είναι, και μέλος διάσημων πνευματικών κύκλων αποτελεί, δεν είναι ανάξιος λόγου παρά το ειρωνικό του υφάκι. Όμως το να δημοσιεύεις όντας μη ιστορικός με ύφος αδιαμφισβήτητης αληθείας αποτελεί πρόκληση. Ο Έλληνας όμως μόνο της Ρεπούση την "ιστορία" έχει μασήσει σαν χορτάρι; Πάντως ευτυχήσαμε ήδη απο τον 19ο αιώνα, να μαρτυρήσουν για το 1821 ιστορικοί των οποίων την γνώμη διαβαζοντάς τους σέβομαι, όπως ο Τρικούπης π.χ. και ο Gordon, αλλά και νεότερους όπως ο Βασδραβέλης, ο Βακαλόπουλος, ο Παπάζογλου, ο Δεσποτόπουλος αλλά και σύγχρονους όπως ο Καργάκος και ο Καραμπελιάς.
Υ.Γ.: Συμφωνώ όμως σε ένα πράγμα με τον Δήμου: Το 1821 όπως έχει επικρατήσει στα νεότερα χρόνια, αλλά και διδάχθηκε και παλαιότερα σηκώνει αρκετή αναθεώρηση. Όχι όμως αυτή του ΣΚΑΙ, του Βερεμή, του Τατσόπουλου και της Ρεπούση. Ούτε όμως και πολλών ελληναράδων που απαντούν σε αυτούς επίσης με λανθασμένα επιχειρήματα απλώς για να απαντήσουν, υιοθετώντας επίσης βολικές οδούς.
[ τροποποιήθηκε από τον/την Konstantinosoa, 26-03-2014 21:14 ]
[ τροποποιήθηκε από τον/την Konstantinosoa, 27-03-2014 10:45 ]
[ τροποποιήθηκε από τον/την Konstantinosoa, 27-03-2014 10:45 ]
Παράθεση:
|
Δεν νομίζω...Για δυο λόγους:
1) είμαστε ελληνόφωνο φόρουμ και άρα δεν είμαι σίγουρος ότι θα γινόταν αντιληπτό από όλους το νόημα.Δεν ξέρουν όλοι οι ελληνόφωνοι αγγλικά...Επειδή θέλω να συζητήσω το θέμα με ενδιαφέρει να γίνεται κατανοητό αυτό που γράφω από όσο το δυνατό περισσότερο κόσμο...
2)δεν συμμερίζομαι την άποψη έτσι όπως εκφράζεται στον προτεινόμενο τίτλο...
Κάποιος θα μπορούσε να πει ότι είναι πλοκάμια του ίδιου συστήματος και η ρεπούση και ο δήμου...Και αυτό μπορεί να συμβαίνει (βλέπε παγκοσμιοποίηση, πολυπολιτισμική κοινωνία κτλ)...
Ακόμα, ο δήμου είναι μεγαλύτερος σε ηλικία κατά μια γεννιά από τη ρεπούση (γεννήθηκε το 1935 ενώ η ρεπούση το 1954) , οπότε μάλλον θα έπρεπε να γράψει κανείς ανάποδα τον τίτλο από αυτό που πρότεινες...Επίσης, ο δήμου έχει εκφράσει παρόμοιες απόψεις σε χρόνο που την ρεπούση μπορεί να μην την ήξερε ούτε η μάνα της...Το βιβλίο που ανέφερα είναι π.χ. του 1996...Υπήρχε και το άλλο βιβλίο, το "η δυστυχία του να είσαι έλληνας" στο οποίο υπάρχουν επίσης κάποια σπάργανα αυτών που λέει ο δήμου τώρα....Είναι της δεκαετίας του '80...'Αρα μάλλον αντίθετα θα έπρεπε να τον είχες εκφράσει τον τίτλο, μια και είναι πολύ πιθανότερο να επηρρεάστηκε η ρεπούση από δήμου παρά το αντίθετο...
Προσωπικά, παρά το γεγονός ότι στο σπίτι υπάρχουν τεύχη του περιοδικού 4 τροχοί της δεκαετίας του 80 και 90, όταν έγραφε ακόμα εκεί ο νίκος δήμου, και έχω διαβάσει αρκετά δήμου δεν καταλήγω σε τέτοιο συμπέρασμα...
Βέβαια δεν έχω διαβάσει ρεπούση τόσο εκτεταμένα (η εργογραφία της εδώ), οπότε μπορεί να κάνω και λάθος...Αν μπορεί κανείς να βοηθήσει....
Και άλλη ρεπούση, αρσενική, και από άλλο φορέα:σύριζα, ο νασσος θεοδωρίδης: "εγκληματίας ο Κολοκοτρώνης" . Αυτός δεν το παίζει μόνο ιστορικός αλλά και δικαστικός! Δεν έβγαλε μόνο ιστορικό συμπέρασμα, αλλά προχώρησε και στο ποινικό μέρος της υπόθεσης! Την ποινή δεν μας είπε, και αν κάλεσε τον κατηγορούμενο σε απολογία!
[ τροποποιήθηκε από τον/την optiras, 27-03-2014 09:39 ]
Είναι ο γνωστός ανθέλληνας, το λέω μετα γνώσεως, που: "στόλισε" Έλληνα πιλότο μαχητικού που κυνήγησε τουρκικά F-16 με απαράδεκτους χαρακτηρισμούς, αρθρογράφησε στην Αυγή κατά του ΟΧΙ του Μεταξά (έπρεπε κατα την γνώμη του να άφηνε τους Ιταλούς να περάσουν και όχι να τους πολεμήσουμε !!!!), συνεργάζεται στο blog του με λουλούδια της Τουρκικής κατα Θράκη μεριά και Σκοπιανής περιβόλας.... Αυτός που είχε πει ο Κουρουμπλής πως θα διαγραφεί άμεσα απο τον ΣΥΡΙΖΑ και απο τότε δεν άκουσα κάτι σχετικό. Ορθώς αναφέρεις αυτά που αναφέρεις για τον Δήμου. Η Σχολή Ιστορίας που προανέφερα υπάρχει στην Ελλάδα τουλάχιστον απο το 20΄-30΄.
[ τροποποιήθηκε από τον/την Konstantinosoa, 28-03-2014 10:06 ]
[ τροποποιήθηκε από τον/την Konstantinosoa, 28-03-2014 23:42 ]
Άλλη μια Ρεπουσιάδα της γνωστής Εθνομηδενιστικής Σχολής της όποιας καρποί είναι όλα τα σχετικά links.
Απο την μια το σκέφτηκα να μην απαντήσω αλλά υπάρχουν άνθρωποι που τα διαβάζουν αυτά και επηρεάζονται εύκολα, αφού δείχνουν αληθοφανή.
Μιλάμε για το 1821. Ανεξάρτητα του τί έκαναν ή δεν έκαναν στην ζωή τους, πολλοί εξ αυτών έπεσαν στο πεδίο της τιμής για την Ελλάδα.
(ας δώσω και ένα πιο σύγχρονο παράδειγμα: Ο Άρης Βελουχίωτης επι παραδείγματι ήταν παραβάτης του κοινού ποινικού δικαίου(κλέφτης, πορτοφολάς, παλικαράς με σωρεία καταδικών) και δηλωσίας της ιδεολογίας του με την πρώτη. Όταν ήρθε η ώρα όμως ήταν ο πρώτος που δημιούργησε αντάρτικα σώματα στην Ελλάδα, γράφοντας λαμπρές σελίδες στους αγώνες του Γένους.)
Το να κηλιδώνουμε υπολήψεις με βάση το ηθικό τους παρελθόν ή υπόβαθρο, αποτελεί κλασσική "δικηγορίστικη" τακτική παραπλάνησης των ενδιαφερομένων απο την ουσία των γεγονότων. Ο Παπαφλέσσας έπεσε στο πεδίο της τιμής. Δεν λέω ότι είναι άκριτος, αλλά αυτός έδωσε την ζωή του.
Στην περίπτωση του Καραϊσκάκη τί ιστορική μαρτυρία προσφέρουν οι μαρτυρούμενες "40.000" άντε να μην πω; Έπεσε και ο ίδιος στο πεδίο της τιμής και ας ήταν αθυρόστομος.
Αναφορικά με τα Σχολεία: Εν πρώτοις οι Τούρκοι κατα πάγια τακτική τους δεν αναγνώριζαν Έθνη αλλά θρησκευτικές κοινότητες. Κατα συνέπεια δεν έδιναν γρόσι για την δημιουργία και συντήρηση σχολείων.
ΑΡΑ ΕΠΙ ΤΟΥΡΚΩΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΛΛΑ ΟΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΝ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΙΔΙΟΙΣ ΧΡΗΜΑΣΙ ΠΟΡΙΖΟΜΕΝΑ.
Όλα τα άλλα είναι γκεμπελιστικά. Αν σήμερα το κράτος δεν έδινε € για Σχολεία αλλά σου έλεγε πως μπορείς να κάνεις μόνος σου εκπαιδευτικό ίδρυμα θα θεωρούσες πως έχουμε παιδεία; ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΟΧΙ.
Δεν υπάρχει ενότητα στην μεγάλη Οθωμανική επικράτεια. Κάθε σατζάκι, κάθε βιλαέτι, κάθε καζάς, κάθε μεγάλη πόλη είχε στην πράξη αυτονομία κατα το κέφι του κάθε διοικητή Πασά - Μπέη. Εξ αυτού υπήρχαν επικράτειες ολόκληρες όπου οι Έλληνες δήλωναν μουσουλμάνοι(π.χ. το 50% της περιφερείας Τραπεζούντος ήταν Κρυπτοχριστιανοί(στοιχεία ξένων προξενικών)), επικράτειες που απαγορεύονταν η Ελληνική(Καραμανλίδηκες περιοχές, κάποιες περιοχές Πόντου κ.τλ. γενικά Τουρκόφωνες Ορθόδοξες περιοχές).
Επίσης τα ιδιωτικά επιμένω ελληνικά σχολεία ήταν ένας μικρός αριθμός σε πόλεις και κεφαλοχώρια. Η πλειοψηφία των μικρών χωριών δεν είχε σχολεία και δημιουργούνταν φανερά ή κρυφά αυτοσχέδια σχολεία απο τον παπά, τον καλόγερο και τον γραμματικό της περιοχής. Στοιχεία έχουμε γι΄αυτό ήδη απο τη δεκαετία του 1820΄.
Μεγάλος αριθμός των Βλαχοφώνων, Βουλγαροφώνων και Αρβανιτοφώνων, δεν μιλούσαν άλλη γλώσσα γιατί δεν είχαν σχολεία να την μάθουν. Στις περιοχές όπου δραστηριοποιούνταν Ελληνικά κυκλοφορούσαν συχνά μόνο στην Εκκλησία λόγω Πατριαρχείου.
Παραβλέπω γρήγορα τον σαφή αντισημιτικό προσανατολισμό του πονήσαντος (χρήση απαξιωτικών όρων όπως "Γιοχανάν" "Ρε μπας και ήταν Εβραίος" αναφερόμενος στον Μέγα Ιωάννη Χρυσόστομο (σ.σ. ο "ιστορικός" προφανώς είναι φιλο-αρχαιοελληνιστής) και το γεγονός ότι οι διασώστες και αντιγραφείς των κωδίκων (και της θύραθεν) ήταν κατα κανόνα σκριπτόρια Μονών. Για τον αφορισμό ο έξυπνος συντάκτης συκοφαντεί ελαφρά τη καρδία προσωπικότητες Μαρτύρων.
Για τον περίφημο αφορισμό σαν δεν ντρέπεται:
1) Χαρακτηρίζει σαν εκ των υστέρων ανακηρυχθέντα ήρωα τον Γρηγόριο. Ο Γρηγόριος άμεσα αμα τη εκτελέσει του έγινε η ιδέα της Ελληνικής Επαναστάσεως και μέγας λόγος όπου είχαμε πολλά παρατράγουδα με Τούρκους και τεράστια αντιπαλότητα με τους Εβραίους. Κάποια εξ αυτών τα παρατράγουδα τραγικά.
Στις 29 Ιανουαρίου του 1821 γράφει ο Υψηλάντης σε επιστολή προς τον Κολοκοτρώνη(Ιστορία Ελληνικού Έθνους τ. ΙΒ΄ σ. 130β):
2) "Ο Πατριάρχης βιαζόμενος υπο της Πόρτας(εννοείται η Σουλτανική Αρχή) σας στέλνει αφοριστικά(είχαμε όντως 2 αφορισμούς) και Εξάρχους(προφανώς εννοεί πατριαρχικούς αντιπροσώπους ενάντια στην Επανάσταση). Εσείς όμως να τα θεωρητε αυτά ως άκυρα, καθότι γίνονται με βίαν και άνευ θελήσεως του Πατριάρχου".
Σημειωτέον πως γνωρίζουμε τουλάχιστον απο τον ιστορικό Σπ. Τρικούπη(+1860) πως οι Τούρκοι γνώριζαν όντως απο τον Ιανουάριο του 1821 την επικειμένη Επανάσταση. Και προφανώς μαθαίνοντάς το ο Υψηλάντης πως το γνωρίζουν ήρθε σε συννενόηση με τους Φαναριώτες(είχε μπόλικους η Μολδοβλαχία και Ρωσία) και τον Πατριάρχη και συμφώνησαν τον αφορισμό ήδη απο τον Ιανουάριο, πληροφορώντας σχετικά τον Κολοκοτρώνη.
Σημειωτέον πως τα επίσημα πατριαρχικά έγγραφα ελέγχονταν με συχνούς και τακτικούς ελέγχους απο τους Τούρκους και εννοείται πως μόνιμα ήταν παραπλανητικά υπέρ των Τούρκων. Τα επίσημα όπως ο αφορισμός, όχι τα ανεπίσημα. Και συνήθως οι διερμηνείες και μεταφραστές(έτσι έλεγαν πολλούς διαβιβαστές εγγράφων - αγγελιοφόρους μεταξύ Πατριαρχείου Πύλης και Προξένων) κατέληγαν στον μαρτυρικό θάνατο. Γιατί οι Τούρκοι τουλάχιστον σε δύο περιπτώσεις(Κωνσταντινούπολη και Νάουσα) έπιασαν και τα ανεπίσημα.
Στην επίσημη καταδίκη εις θάνατον του Γρηγορίου, οι Τούρκοι τον μνημονεύουν ως ουσιαστική κεφαλή της Επανάστασης όπως προκύπτει και απο πλήθος σχετικών εγγράφων(τα ανεπίσημα κατασχεθέντα). Οποτε όστις θέλει εξ αυτών των ιστορικών μπορεί να τραγουδάει όσο φάλτσα θέλει.
Ο συντάκτης δεν τολμά να αναφέρει την τύχη πολλών εξ αυτών μέσα στο 1821 που υπέγραψαν τον "ντεμέκ" αφορισμό αλλά και άλλων που δεν ήταν Συνοδικοί κατα τον αφορισμό. Θα έπρεπε να ντρέπεται γι΄αυτό: Εκτελέσθηκαν οι: Πατριάρχες Γρηγόριος Ε΄ και Κύριλλος(προηγούμενος Πατριάρχης ο οποίος ζούσε), ο Εφέσου Άνθιμος, ο Προύσσης, οι Νικομηδείας Αθανάσιος, ο Αγχιάλου Ευγένιος, ο Ιωσήφ Θεσσαλονίκης, ο Αδριανουπόλεως Δωρόθεος, ο μητροπολίτης Δέρκων, ο Μυριοφύτου, ο Γάνου, ο Μεσημβρίας. Στην υπόλοιπη χώρα ειρήσθω εν παρόδω να αναφέρω τον Μελέτιο Κίτρους στο Καπάνι της Θεσσαλονίκης, όλους τους επισκόπους της Κρήτης, τον Αρχιεπίσκοπο Κύπρου και πολλούς άλλους επισκόπους και κληρικούς ων ο αριθμός ουκ έσται τέλος.
Και μιας και ανέφερε τον Κολοκοτρώνη:
"...όλοι και οι κληρικοί και οι προεστοί και οι γραμματισμένοι και οι έμποροι, όλοι συμφωνήσαμε στον ίδιο σκοπό και κάναμε την Επανάσταση".
Τέλος ως προς τα αναθέματα της Κυριακής της Ορθοδοξίας, θα έπρεπε να έχει την ανδρειωσύνη να διασαφηνίζει πως Έλληνες θεωρούνται οι ειδωλολάτρες, ελληνικά γράμματα η ειδωλολατρία, πλατωνικοί μια σειρά αιρετικών όπως οι Γνωστικοί και άλλοι αποκρυφιστές κ.τ.λ.
Οι Τούρκοι όπου καταλάμβαναν πόλη ελληνική έκαιγαν τα βιβλία, ειδικά τα παλαιά ως ειδωλολατρικά. Αν διαβάσει κάποιος πηγές για την Άλωση της Πόλης το 1453 θα καταλάβει πως χάθηκε μέγα μέρος των αρχαίων χειρογράφων("της θύραθεν" όπως αναφέρονται), σε μια καταστροφή που ξεκινάει απο τον Ζ΄ αιώνα και συνεχίστηκε στη διάρκεια της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Οι μοναχοί κατα κανόνα και ύστερα και απο περιστατικά κλοπής σελίδων αλλά και ολόκληρων χειρογράφων(Γεμάτες οι Βιβλιοθήκες της Ρωσίας και της Δυτικής Ευρώπης απο κλοπές τέτοιες) δεν έδιναν πληροφορίες, αρνούμενοι την ύπαρξη Κωδίκων.
Τα κείμενα των πατέρων της Εκκλησίας είναι γεμάτα απο αναφορές προερχόμενες απο φιλοσοφικά παραδείγματα των Αρχαίων παιδαγωγών και φιλοσόφων.
[ τροποποιήθηκε από τον/την Konstantinosoa, 28-03-2014 12:43 ]
[ τροποποιήθηκε από τον/την Konstantinosoa, 28-03-2014 23:26 ]
[ τροποποιήθηκε από τον/την Konstantinosoa, 28-03-2014 23:28 ]
Το βέβαιο είναι πως την Ιστορία σε όλο τον Κόσμο προσπαθούν να μην την διδάξουν καλά και να την παραχαράξουν. Νικητές και ηττημένοι. Επίσης παρασιωπούν σκοτεινές πτυχές ανθρώπων που όντως τις είχαν αλλά και όντως προσέφεραν. Ανεξάρτητα αμφότερα μεταξύ τους. Οφείλουμε όντως το του Σολωμού ως καθήκον, να θεωρούμε Εθνικό, δηλαδή Ιερό, το Αληθές. Όχι όμως ως πρόφαση για να γράφουμε την Ιστορία με προκρούστεια κλίνη κατά το δοκούν της ιδεολογίας μας. Στην μνήμη όλων αυτών των ανθρώπων που χάθηκαν, απο όλα τα στρατόπεδα, άλλοι ένδοξα, άλλοι άδοξα, άλλοι ατιμασμένα, άλλοι πεταμένοι σε κάποιο χαντάκι ομαδικού τάφου, άλλοι στη λήθη.
[ τροποποιήθηκε από τον/την Konstantinosoa, 28-03-2014 23:31 ]
Στο ίδιο κείμενο αναφέρονται 2 αυτήκοοι μάρτυρες της δήλωσης Κίσιγκερ, όπως φαίνεται την περίοδο 73-74 και πάντως πριν την μεταπολίτευση, δηλαδή τις 24 Ιουλίου του 74΄. Ως αυτήκοος εμφανίζεται ο π. Γεώργιος Μεταλληνός και στα topic του άρθρου εμφανίζεται μια "Ροδιά", η οποία θυμάται εκφωνήτρια του Κρατικού Καναλιού να μεταδίδει την δήλωση του Κίσιγκερ. Κατα συνέπεια πληθαίνουν οι μαρτυρίες περί του γεγονότος, μιας δήλωσης που αν έγινε, έγινε το 73-74 και όχι το 97 σε Τουρκική Εφημερίδα. Γι΄αυτό σου λέω τίποτα δεν είναι δεδομένο. Και θα σου πω πως έχω βιβλίο του ίδιου του Σημίτη(περι το 2000) που χωρίς να ντρέπεται λέει περίπου το ίδιο με το φερόμενο ως δήλωση του Χένρι !!! Το βιβλίο αυτό υπάρχει ή έστω υπήρχε στην Συλλογή μου.
[ τροποποιήθηκε από τον/την Konstantinosoa, 29-03-2014 01:41 ]