Μου έκανε εντύπωση ότι τόσα τραγούδια απορρίφθηκαν λόγω: ‘’ Εξαιρετικά κακής ποιότητας ηχογράφησης’’
Να σημειώσω ότι υπάρχουν τόσα αναλυτικά σχετικά θέματα για ηχογράφηση στο Forum αλλά και στα άρθρα για αποδεκτή έως επαγγελματική ηχογράφηση με απαιτούμενο εξοπλισμό hardware & software για όλα τα βαλάντια.
Θα ήθελα πράγματι να ακούσω μερικά από τα απορριφθέντα και να συγκρίνω την ηχογράφηση τους με την σύνθεση και ενορχήστρωση
Μου κάνει απλά εντύπωση πως επέτρεψε ο στιχουργός , ο συνθέτης ή ενορχηστρωτής ακόμα κι αν όλες αυτές οι ιδιότητες είναι σ’ ένα πρόσωπο , την ‘’ Εξαιρετικά κακής ποιότητας ηχογράφηση’’.
Να ήταν ένα – δυο τραγούδια να πω ήταν έτσι για πλάκα αλλά μέτρησα 14
Περιμένω μια απάντηση από τους συνθέτες ,αν το επιθυμούν , των μη αποδεκτών και την αποστολή του mp3 τους στο ΠΜ μου.
-----------------
''Οταν η ψυχή χάσει την αρμονία της τότε η μελωδία και ο ρυθμός βοηθούν να επανέλθει στην τάξη'' Πλάτωνας
[ τροποποιήθηκε από τον/την jorge, 13-03-2015 12:10 ]
@STEFANOS604...Πολλοί παράγοντες, συνδυαζόμενοι σχεδόν πάντα, σε οδηγούν στην κακή ηχογράφηση. Εγώ, που υποτίθεται ότι γνωρίζω τα βασικά, μου ξέφυγαν αρκετά λάθη...τα οποία αντιλήφθηκα μετά την αποστολή του τραγουδιού. Λίγο το πάθος της στιγμής, λίγο η βιασύνη, οι κακές περιβαλλοντικές συνθήκες...Δυστυχώς, δεν έχουμε όλοι την δυνατότητα να φτιάξουμε ένα αξιοπρεπές, από τεχνικής άποψης, αποτέλεσμα.
Η απάντηση σε αυτά που διερωτάσαι, υποθέτω είναι ότι δεν υπήρχε σύναισθηση της κακής ηχογράφησης, την δεδομένη στιγμή. Αν μάλιστα, δεν μπήκαν στον κόπο να ακούσουν και τα τραγούδια των προηγούμενων διαγωνισμών, τότε ελλείψη συγκριτικού μέτρου....απλά δεν κατάλαβαν πόσο κακή μπορεί να ήταν η ηχογράφησή τους.
Σε κάθε περίπτωση, μια κακή ηχογράφηση, δικαιολογημένα απορρίπτεται.
Παράθεση:
|
Σαφώς και η οποιαδήποτε δημιουργία είναι κομμάτι της ψυχής του δημιουργού ή έτσι θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον.
Τα κομμάτια που απορρίφθηκαν απ' τον διαγωνισμό μπορούν να δημοσιοποιηθούν έτσι κι αλλιώς. Μέσω του forum ή μέσω των blog ή μέσω των video. Οι συγκεκριμένοι δημιουργοί επίσης μπορούν να σκεφτούν τα όποια τεχνικά λάθη τους, να ενημερωθούν απ' το forum, όπως είπε ο Στέφανος, και να βελτιώσουν το δημιούργημα τους. Ο καλύτερος αντίλογος σε μία απόρριψη είναι η βελτίωση.
Η ψυχή δεν χρειάζεται βραβεία, πρωτιές ή αναγνώριση. Αυτά είναι ζητούμενα των δημιουργών.
Οι ακροατές απ' την άλλη χρειάζονται ν' ακούν ψυχή αλλά και να νιώθουν ότι αντιμετωπίζονται με σεβασμό και όχι να τους εκθέτουμε σε "προχειρότητες", τεχνικά μιλώντας πάντα.
-----------------
[ τροποποιήθηκε από τον/την Chrysanna, 13-03-2015 16:53 ]
Μου έκανε εντύπωση ότι τόσα τραγούδια απορρίφθηκαν λόγω: ‘’ Εξαιρετικά κακής ποιότητας ηχογράφησης’’
Να σημειώσω ότι υπάρχουν τόσα αναλυτικά σχετικά θέματα για ηχογράφηση στο Forum αλλά και στα άρθρα για αποδεκτή έως επαγγελματική ηχογράφηση με απαιτούμενο εξοπλισμό hardware & software για όλα τα βαλάντια.
Οι συγκεκριμένοι δημιουργοί επίσης μπορούν να σκεφτούν τα όποια τεχνικά λάθη τους,
Η απάντηση σε αυτά που διερωτάσαι, υποθέτω είναι ότι δεν υπήρχε σύναισθηση της κακής ηχογράφησης
1ον Στεφανε το οτι υπαρχουν θεματα στο φορουμ δεν λεει τιποτα!!! μια ηχογραφηση ειναι τοσο απλη αλλα και τοσο συμπλοκη οπως και ενα μιξ αντιστοιχα.
το οτι λες σε καποιο τι να παρει για να κανει μια ηχογραφηση και μετα ενα μιξ δεν σημαινει πως και θα το καταφερει,θα το πω για αλλη μια φορα και ας γινομαι γραφικος.
ΚΑΝΕΝΑ ΦΟΡΟΥΜ ΚΑΝΕΝΑ YOUTUBE ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ TUTORIAL δεν σε βοηθαει ουσιστικα.
Δεν μπορει κανενας να σου πει τι eq τι reverb τι compression να βαλεις σε μια ντραμς σε μια κιθαρα σε ενα φλαουτο,κανενας δεν μπορει να σου πει πως θα βαλεις ενα μικ. για να γραψεις φωνη η πιο ειναι το καλυτερο για τα δικα σου χαρακτηριστικα.
2ον chrysanna και bandof για να βελτιωσει καποιος τα λαθη του πρεπει και να τα αναγνωριζει,οταν καποιος λοιπον δεν εχει καν ιδεα το πως να βαλει ενα μικ. για να ηχογραφηση την φωνη του δεν μπορει και να καταλαβει το λαθος του,οταν δεν ξερει να κοψει μια κακη συχνοτικη περιοχη η να την βελτιωσει με ενα eq πως μπορει να καταλαβει η να σκεφτει ενα λαθος η λαθη που εκανε?
Δεν ειναι απλα τα πραγματα και συμφωνω απολυτα δε με αυτο που ειπε ο atreu Όπως και να 'χει τα παιδιά που μπήκαν στον κόπο να στείλουν το τραγούδι τους που είναι ένα κομμάτι της ψυχής τους πρέπει να ακουστούν. Προσωπικά θα ήθελα να τα ακούσω.
και οταν εμενα προσωπικα με μπερδευει αυτος ο διαλογος........................
riosmageo 09.02.2015, 23:04
καλησπερα
ηθελα να ρωτησω κατι
η ηχογραφηση κατα ποσο πρεπει να ειναι επαγγελματικη
δηλαδη ποσο ρολο παιζει στην αρχικη φαση
η ποιοτητα της ηχογραφησης
jorge 10.02.2015, 00:49
Αυτό θα το κρίνει ο ακροατής.
Τουλαχιστον να υπηρχε ενα δειγμα που να εδειχνε πιο ειναι το κατωτατο σημειο ηχογραφησης.Ουτε ολοι ειναι γνωστες στο πως να φτιαξουν ενα τραγουδι οσο αναφορα τον ηχο,αλλα ουτε ολοι διαθετουν χρηματα στο να πανε σε ενα στουντιο.
Και για να δωσω και ενα παραδειγμα με αυτα που λεω πιο πανω,θα μπορουσα να παρω ενα τραγουδι του χατζιδακι και να δωσω 10db στα 10khz αυτο το πραγμα δεν θα ακουγοταν απο τα τοσα σφυριγματα που θα εβγαιναν στα ψηλα,αρα και θα ηταν μια απαραδεκτη ποιοτητα ηχογραφησης,ετσι θα φαινοταν,αλλα δεν θα ηταν................
-----------------
http://www.facebook.com/profile.php?ref=profile&id=100000080776144#/group.php?gid=63148794445
[ τροποποιήθηκε από τον/την geo321, 13-03-2015 17:50 ]
Αν δεν μπορούσατε να διακρίνετε καν τις λέξεις, τι θα λέγατε;
[ τροποποιήθηκε από τον/την jorge, 13-03-2015 18:48 ]
Παράθεση:
|
Γιωργο δεν θα σου πω αν αυτο που εκανες ηταν σωστο η λαθος γιατι ο καθε ανθρωπος εχει την δικια του σκεψη,αυτο μονο που θα σου πω ειναι οτι ακομα και ετσι να ηταν τα τραγουδια, πηρες εσυ την ευθυνη ολη για την τυχη τους ενω κατα την δικια μου αποψη θα επρεπε αυτο να το κανει ο κοσμος,πιστευω δε οτι σε καθε διαγωνισμο ο εκαστοτε διοργανωτης δεν θα επρεπε ουσιστικα να κρινει τραγουδια πριν καν αυτα εκτεθουν στο κοινο για ακροαση και οταν μαλιστα αυτο δεν διευκρινιζεται στους ορους,δηλαδη οτι εγω ως διοργανωτης του διαγωνισμου μπορω να αποκλεισω τραγουδια εφοσον εχουν κακη ποιοτητα.
Για παραδειγμα για να καταλαβεις, ο κωστας αγας γνωστο μελος μπορει να ελεγε εγω δινω 1 αστερι διοτι εμψυχωνω το δημιουργο για την προσπαθεια,αν μαλιστα μπορουσε να ακουσει και την μελωδια και του αρεσε ισως να εδινε και 2 αστερια.
Εγω μπορει να ελεγα τι μπουρδα ειναι αυτη για παραδειγμα,ο αστερια
ο στεφανος μπορει να ελεγε οτι οκ δεν ειναι καλο ετσι ειναι η ζωη δεν εχουν ολοι λεφτα να πανε σε στουντιο 0 αστερια.
ακομα και εγω σε σχεση με το στεφανο στο παραδειγμα που δωσαμε 0 αστερια εχουμε αλλο τροπο σκεψης.
απλα εσυ για καποιο λογο πηρες την θεση των ακροατων και τα απερριψες.
Geo 321
Η ηχογράφηση , αν κάποιος έχει τον εξοπλισμό και ξέρει τα βασικά περί ηχογράφησης θα του είναι πολύ απλή η υλοποίηση με την έννοια που δίνω στο εν λόγω ποστάρισμα , ότι τότε θα είχε αποφευχθεί αυτό που αναφέρει ο τίτλος : ‘’Εξαιρετικά κακή ποιότητα ηχογράφησης’’ και θα ήταν ''τουλάχιστον υποφερτή'' και δεν θα απορρίπτονταν. Τέτοιες βασικές γνώσεις θα μπορούσε να αποκομίσει πχ :
Φυσικά θα ήταν το βέλτιστο η ηχογράφηση να γινόταν σ’ ένα στούντιο ηχογραφήσεων , από τη στιγμή που κάποιος δεν έχεις τις γνώσεις και τον εξοπλισμό να την υλοποιήσει μόνος.
Οι τιμές του στούντιο μπορεί να μην είναι απαγορευτικές και το αποτέλεσμα θα ήταν άμεσο εύκολο και αξιόπιστο . Σήμερα όμως (κρίση) πιστεύω ότι ίσως ελάχιστοι από τους διαγωνιζόμενους έκαναν την ηχογράφηση σε στούντιο.
Παράθεση:
|
Στεφανε ξανα λεω το οτι ενα αρθρο σε ενα φορουμ η σε δυο η σε πολλααααα λεει ‘’Ηχογράφηση κιθάρας’’ πως πρεπει να βαλεις το μικ. τι ειδος μικ, να χρησιμιποιησεις σε τι γωνια να ειναι τι πολικο διαγραμμα να εχει και ποσα αλλααααα αυτο δεν σημαινει πως θα πετυχει.
Αναρωτιεμαι αν καποιος θα ελεγε στα παιδια του παρε αυτα τα βιβλια και μην πας σχολειο δεν χρειαζεται,τα βασικα μπορω να στα μαθω και εγω!!!! 1+1=2
Ας σταματησουμε λοιπον με αυτη την καραμελα πλεον,διοτι ενω υπαρχει τοση γνωση και τοση πληροφορια κοντευυουμε να φανουμε πιο αγραματοι και απο αυτους που δεν πηγαν σχολειο.
και αναρωτιεμαι παλι αν εγω στεφανε παρω ενα βιβλιο που λεει πως να αλλαξω ενα καλωδιο στην τηλεοραση μου και εγω παω και το κανω βημα-βημα αλλα στο τελος αντι να την φτιαξω την χαλασω θα μου παρεις αλλη?
Παράθεση:
|
Γιωργο δεν ειπα οτι ησουν αυστηρος.......εξηγω και αυτο παει και στον στεφανο,κανεις δεν ξερει και δεν θα μαθει ποτε ποιος ηταν ο πραγματικος λογος που αυτα τα τραγουδια εφτασαν ετσι.
Το οτι καποιος εγραψε μια ολοκληρη ορχηστρα με ενα λαπτοπ μαζι και την φωνη του αυτο δεν λεει τιποτα!!!
αυτος ο ανθρωππος η οι ανθροποι δεν ειχαν λεφτα στεφανε ουτε για ενα μικ.20 ευρω δεν ειχαν λεφτα ουτε για μια καρτα ηχου 20 ευρω ουτε αλλα 20 ευρω για περιφεριακο εξοπλισμο,οπως τριποδα καλωδια σιντι phantom power preamps κ.λ.π.
20-20 ευρω μαζευονται,αυτοι οι ανθρωποι εβγαλαν οπως μπορουσαν την ψυχη τους την αγαπη τους το συναισθημα τους,σοβαρα πραγματα οχι αστεια που δεν μετριουνται ουτε με τα λεφτα ουτε με την πρωτια αλλα ουτε με την δοξα!!!!
πες με γιωργο ρομαντικο,ηλιθιο η οτι αλλο,εχω ζησει παρομοιες καταστασεις οταν μαλιστα το τραγουδι που εστειλα εδω οταν το πρωτο ηχογραφησα το εγραψα με ενα πιανο,αυτο το πιανο δεν υπαρχει σημερα εφυγε απο τα χερια μου οχι γιατι το ηθελα.
οσοι ακουσαν το τραγουδι πριν το στειλω εδω ειπαν οτι χανει ολη την μαγεια του,ακομα και ετσι προχειρα που ηταν γραμενο.
Αν θελω μπορω να κρινω πιο αυστηρα απο το καθενα,πιστεψε με και μαλιστα να μιλησω με ορους και με κανονες,πριν καν ανοιξεις τα γκρουπ.
π.χ τα λαικα........σταματηστε ολο με τα ιδια ταξιμια υπαρχουν κι αλλα να παιξουν τα μπουζουκια 0 αστερια
τα χιπ χοπ σταματηστε να βαραει η ιδια λουπα 4 λεπτα κουρασε 0 αστερια
τα ροκ υπαρχει συχνοτικο χασμα μεταξυ μπασου κιθαρας και φωνης σε μια κλασσικη ροκ παντα 0 αστερια.
μπαλαντα εντεχνα σταματα να κλαις για αυτον η γι αυτα που εχασες το ξανα ακουσαμε το στορυ 0 αστερια
ποιος κερδισε γιωργο???????Για μενα γιωργο αυτος ο διαγωνισμος διαφερει απο ολους τους αλλους,μου δινει την αισθηση οτι μαζευομαστε ολοι σε ενα χωρο παιρνουμε τα οργανα μας τα μπιμπλικια μας και κανουμε μια παρασταση για μας για την ψυχη μας για την αγαπη που εχουμε και δεν μπορει να την κοψει κανενα κακο μικροφωνο και κανενα λαπτοπ.
Αν σε αγγιξαν εστω και λιγο αυτα που ειπα,αν καταλαβες τι ειπα δωσε παραταση 2-3 μερες και βαλτα μεσα,ολα εχουν ψυχη ΟΛΑ!!!!!!
Γιωργο καλα κανεις και υπερασπιζεσε το καστρο σου απλα η δικη μου διαφωνεια ειναι πως για να μην γινεται
ολο αυτο που γινεται θα επρεπε στους ορους να γραψεις αυτο ακριβως που λες........Η ύπαρξη κομματιών που δεν μπορείς να αντιληφθείς ούτε τα όργανα, ούτε τη φωνή δεν θα συμετασχουν.
Ετσι ο αλλος θα ξερει τι πρεπει να στειλει και ολα θα ειναι οκ!!δηλαδη οι οροι να ειναι λιγο πιο συγκεκριμενοι.
Οσο απλο κι αν ακουγεται κατι πολλες φορες καποιος/οι δεν το κατανοουν και υπαρχουν παρεξηγησεις.
Οταν λοιπον αυτο δεν υπαρχει αυτη την δεδομενη στιγμη καπου γραμμενο θα μπορουσα και εγω να πω θα στειλω κατι οπως να ειναι και ας μην ακουγεται τιποτα,οχι για να μειωσω τον διαγωνισμο αλλα γιατι δεν εχω πληρη εικονα.
Σήμερα οι audio συσκευές ( μικρόφωνα, κονσόλες, εξοπλισμός studio…) και software που κάποτε απευθύνονταν σε επαγγελματίες έδωσαν τη δυνατότητα - αδιανόητη πριν μερικά χρόνια -στον κάθε μουσικό να δημιουργεί το δικό του Home Studio.
Οι κατασκευαστές αυτών των προϊόντων , όπως συμβαίνει και με τη διαφήμιση όλων των αγαθών, τα παρουσιάζουν αφήνοντας να εννοηθεί ότι χωρίς καν να έχεις απαραίτητα κάποια εμπειρία μπορείς να πετύχεις τέλειο αποτέλεσμα.
Όπως όμως συμβαίνει με όλες τις διαφημίσεις αυτό δεν είναι αλήθεια. Είναι όμως αλήθεια ότι οι δυνατότητες κυρίως με την ψηφιακή τεχνολογία είναι μεγάλες αρκεί να είμαστε σε θέση να τις διαχειριστούμε. Για να γίνει αυτό απαιτείται εκπαίδευση και εξειδίκευση.
Στις μουσικές ιστοσελίδες στα forum ή σε άρθρα δίνονται, τουλάχιστον τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει κάποιος για να πετύχει ένα ‘’επαγγελματικό’’ αποτέλεσμα σε μία ηχογράφηση.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση το αυτονόητο είναι το σωστό hardware πριν ξεκινήσουμε τη διαδικασία της ηχογράφησης.
Όσον αφορά τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει κάποιος αρχάριος που απέκτησε οικιακό εξοπλισμό για να πετύχει ένα καλό αποτέλεσμα ηχογράφησης , κάνει ερωτήσεις σε Forums, ψάχνει να βρει συγκεκριμένα άρθρα που να τον ενημερώσουν, αγοράζει σχετικά βιβλία , παρακολουθεί περιοδικά…
Κάπου τα βρίσκει εκλαϊκευμένα , με εικόνες, φωτογραφίες , Video , ηχητικά και του γίνονται κατανοητά κάπου πιο επιστημονικά , κάπου με λεπτομέρειες κάπου περιληπτικά . Τότε επιλέγει TIPS και αν έχει τη θέληση μπορεί να υλοποιήσει ,στην αρχή υποφερτό και μετά από πειραματισμούς ημιεπαγγελματικό αποτέλεσμα .
Αν το αποτέλεσμα δεν τον ικανοποιεί έχει τη δυνατότητα να κάνει την ηχογράφηση , ειδικά αν πρόκειται το κομμάτι του είναι να τεθεί σε διαγωνισμό ή σε κάποιο φίλο του ή σε Studio.
Πρόταση μου:
Τα 14 κομμάτια που θεωρήθηκαν ‘’Εξαιρετικά κακής ποιότητας ηχογράφησης’’ μπορούν οι συνθέτες να τα ανεβάσουν:Στο youtube ,στο Dailymotion, στο soundcloud... είτε όπως τα απέστειλαν στο διαγωνισμό για να ‘’διαπιστώσουμε’’ και οι υπόλοιποι την κακή ποιότητα ηχογράφησης ή να τα ξαναηχογραφήσουν και να τα ποστάρουν στην ενότητα : ‘’Οι δημιουργίες μας’’ ή στην ενότητα :’’ Μουσικοί Σύνδεσμοι (Links)’’ ή να ανοιχτεί ένα νέο thread με τα 14 κομμάτια και να κριθούν εκτός συναγωνισμού.
Έτσι Geo321, πιστεύω, οι ηχογραφήσαντες με Laptop electret να δικαιωθούν γι αυτό που εξέφρασες και συμφωνώ: ‘’…αυτοί οι άνθρωποι εβγαλαν οπως μπορουσαν την ψυχη τους την αγαπη τους το συναισθημα τους,σοβαρα πραγματα οχι αστεια που δεν μετριουνται ουτε με τα λεφτα ουτε με την πρωτια αλλα ουτε με την δοξα!!!!’’
Στέφανε για το ορθόν του μετρήματος τα κομμάτια με "Εξαιρετικά κακή ποιότητα ηχογράφησης" ήταν 18
Σήμερα οι audio συσκευές ( μικρόφωνα, κονσόλες, εξοπλισμός studio…) και software που κάποτε απευθύνονταν σε επαγγελματίες έδωσαν τη δυνατότητα - αδιανόητη πριν μερικά χρόνια -στον κάθε μουσικό να δημιουργεί το δικό του Home Studio.
Οι κατασκευαστές αυτών των προϊόντων , όπως συμβαίνει και με τη διαφήμιση όλων των αγαθών, τα παρουσιάζουν αφήνοντας να εννοηθεί ότι χωρίς καν να έχεις απαραίτητα κάποια εμπειρία μπορείς να πετύχεις τέλειο αποτέλεσμα.
Όπως όμως συμβαίνει με όλες τις διαφημίσεις αυτό δεν είναι αλήθεια. Είναι όμως αλήθεια ότι οι δυνατότητες κυρίως με την ψηφιακή τεχνολογία είναι μεγάλες αρκεί να είμαστε σε θέση να τις διαχειριστούμε. Για να γίνει αυτό απαιτείται εκπαίδευση και εξειδίκευση.
Στεφανε δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα.............οπως ολοι σημερα ξερουν οι δισκογραφια εχει πεθανει αυτο συνδεεται αμεσα με τα μαγαζια που πουλανε τετοιο εξοπλισμο.Σημερα τα στουντιο δεν πανε να παρουν εξοπλισμο οπως πηγαιναν καποτε με γεματες βαλιτσες με χρημα,και αυτο γιατι τα περισσοτερα δεν εχουν τοσες δουλειες οσες ειχαν στο παρελθον ωστε να αγοραζουν αλλα ταυτοχρονα να βγαζουν και κερδος.
Ετσι λοιπον οι εταιρειες που επρεπε να ζησουν και να υπαρχουν κρατησαν τα επαγγελματικα μηχανηματα τους,αν και σημερα σε σχεση με πριν 15 χρονια και αυτα εχουν περιοριστει,για παραδειγμα studio recording κονσολες ειναι ελαχιστες,ετσι λοιπον αρχισαν να βγαζουν κονσολες μικροφωνα ηχεια κ.λ.π. πλασαροντας τα για επαγγελματικα σε αρχαριους και οχι μονο.
Ο συνδιασμος δε σπασμενων προγραμματων ενισχυσε ακομα περισσοτερο αυτο το πραγμα.Κανενας δεν θα ειχε home studio αν δεν υπηρχαν τα σπασμενα προγραμματα τα σπασμενα plug in και τα σπασμενα vst instruments.
Ολοι αυτοι η αλυσιδα ηρθε και εδεσε,και ολοι πιστεψαν οτι δεν θα ξανα χρειαστουμε ποτε κανενα στουντιο.
Οταν αγοραζεις ενα πανακριβο μικροφωνο,το αγοραζεις για να εχεις οσο το δυνατον καλυτερη ποιοτητα στο σημα σου και οσο πιο ουδετερο και ισορροπημενο αποτελεσμα γινεται.
Οταν αγοραζεις ενα ζευγαρι καλα ηχεια,τα αγοραζεις για να εχεις οσο το δυνατον πιο σωστη και ειλικρινη εικονα για να κανεις την επεξεργασια σου.
Ειναι 2 πραγματα μονο απο την αλυσιδα που ομως παιζουν πολυ μεγαλο ρολο στο τελικο αποτελεσμα.
Ενα nuemann u87 δεν θα το φτασει ποτε ενα rode nt1
ενα lipinsky δεν θα το φτασει ποτε ενα krk και εννοω στην ποιοτητα και στην μια και στην αλλη περιπτωση.
και φτανωντας στην ταμπακιερα.....................Αν το αποτέλεσμα δεν τον ικανοποιεί έχει τη δυνατότητα να κάνει την ηχογράφηση , ειδικά αν πρόκειται το κομμάτι του είναι να τεθεί σε διαγωνισμό ή σε κάποιο φίλο του ή σε Studio.
Οταν μιλαμε για κακη ποιοτητα ηχογραφησης δεν μπορει να μας ικανοποιει κατι,ειδικα οταν μιλαμε για την συγκεκριμενη/ες.
Επειδη ολοι δεν εχουν την ιδια δυνατοτητα και αυτο εχει αμεση σχεση με το χρημα,οταν μιλαμε για διαγωνισμο ο καθε διαγωνιζομενος βαζει και ενα στοχο,ο στοχος αυτος ομως εχει αμεση σχεση και με το τι προσφερει ο διαγωνισμος στο νικητη/ες.
Αλλο προσφερει ο διαγωνισμος εδω,αλλο προσφερει ενας διαγωνισμος που θα παρεις ενα επισημο βραβειο συνθεσης μουσικης,αλλο προσφερει ενας διαγωνισμος που θα σου δωσει μια μεγαλη υποτροφια για σπουδες κ.λ.π.
Για παραδειγμα ενας διαγωνισμος που δινει στο νικητη ενα επαθλο 10.000 ευρω για σπουδες με μορφη υποτροφιας σιγουρα οσοι εχουν στοχο και θελουν αυτο το επαθλο θα δουλεψουν πιο σκληρα πιο οργανωμενα και ενδεχομενος να δωσουν και ενα χ ποσο σε ενα επαγγελματικο στουντιο προκειμενου να λαβουν το επαθλο και να πραγματοποιησουν το στοχο τους.
Ομως η ουσια ειναι πως σε ολες τις περιπτωσεις το χρημα δυστυχως παιζει καθοριστικο ρολο σε ολα,ετσι και στην μουσικη.
Οσο για την εκδοχη του φιλου που λες.................1ον δεν εχουν ολοι ενα φιλο που να εχει ενα χ εξοπλισμο και 2ον και να εχουν και παλι μην εισαι σιγουρος πως θα βγει κατι καλο στον ηχο,οση βοηθεια και να προσφερει καποιος απο εμας μεσα απο ενα φορουμ.
Ειναι αλλο να σου λεω κανε το ταδε μεσα απο εδω και ειναι αλλο να ερθω να σου δειξω απο κοντα,πιστεψε με το εχω ζησει δεν το λεω ετσι.