Quote:
|
Το μέλος vouliakis στις 13-06-2005 στις 22:25 έγραψε:
«
«Ενώ σε όλες τις τεχνολογικά ανεπτυγμένες χώρες η τεχνολογική εκπαίδευση παρέχεται σε όλες τις τάξεις, από το νηπιαγωγείο μέχρι το τέλος του Λυκείου, στη χώρα μας τα τεχνολογικά μαθήματα θεωρούνται άνευ σημασίας και σχεδιάζεται περικοπή ή ακόμη και κατάργησή τους στο Γυμνάσιο, αφού εκεί διδάσκονται μόνο μία ώρα στην Α΄και Β΄Γυμνασίου, τις λιγότερες στην Ευρώπη, εν όψει της αύξησης των ωρών των Αρχαίων Ελληνικών...» σχολιάζει ο πρόεδρος της Ένωσης Τεχνολόγων Εκπαιδευτικών κ. Σερ. Τριβέλλας.
|
|
Ας πει κάποιος στον κύριο Τριβέλλα ότι οι αντίστοιχες ώρες διδασκαλίας των αρχαίων ελληνικών στο εξωτερικό, κυρίως για μαθητές που ακολουθούν κλασικό κλάδο, είναι πολλές περισσότερες από τις αντίστοιχες των ελληνικών σχολείων. Αν είναι δυνατόν...
Quote:
|
Απόφαση για μείωση ωρών διδασκαλίας της δεύτερης ξένης γλώσσας στα Γυμνάσια παρά τις αντιρρήσεις όλων των επιστημονικών μας φορέων θα έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τα όσα έχει δεσμευτεί η κ. Υπουργός για αναβάθμιση της διδασκαλίας της δεύτερης ξένης γλώσσας στο σχολείο», σημειώνουν οι εκπρόσωποι των καθηγητών Γαλλικών και Γερμανικών.
|
|
Η διδασκαλία της δεύτερης ξένης γλώσσας από ιδία πείρα, στο σχολείο ήταν η ώρα του παιδιού. Και αυτό δεν συνέβαινε λόγω κακού καθηγητή ή δικής μου αμέλειας. Οι ιθύνοντες του Υπουργείου θα πρέπει να καταλάβουν ότι με δύο ώρες την εβδομάδα δεν μπορείς να απαιτείς από τον μαθητή να μάθει ξένη γλώσσα, ειδικά όταν αφορά εκμάθηση Γερμανικής ή Γαλλικής, γλωσσών με δύσκολη γραμματική.
Η μαθητεία μου έλαβε χώρα σε ελληνογαλλικό σχολείο, με 7ωρη διδασκαλία των γαλλικών την εβδομάδα. Ακόμα και με αυτές τις 7ώρες το να διεκδικείς διπλώματα επιπέδου Sorbonne 1 ή 2 ήταν πολύ δύσκολη υπόθεση. Συχνά η αναζήτηση ιδιαιτέρων μαθημάτων ήταν μονόδρομος για πολλούς.
Εν κατακλείδι, είναι γεγονός, ότι δίκαια φωνάζουν οι τεχνολογικοί αλλά και οι καθηγητές ξένων γλωσσών. Είναι άδικο και καταστροφικό οι ώρες των αρχαίων να είναι τόσες λίγες, όπως επίσης είναι άδικο να υποσκελίζουν τις ώρες άλλων σημαντικών μαθημάτων. Δυστυχώς το εκπαιδευτικό μας σύστημα, είναι "απαιδευτικό" και κανείς πολιτικός μέχρι σήμερον δεν έχει τη πολιτική θάρρητα να προβεί σε βαθιές και ρηξικέλευθες αλλαγές...