Κατανοω απολυτως τη σχετικοτητα της ερωτησης,δηλ. οτι η απαντηση εξαρταται απο προσωπικη εξασκηση, ταλεντο κλπ.Ομως πιστευω οτι σιγουρα θα υπαρχουν και καποια αντικειμενικα κριτηρια.Λοιπον, κανω ιδιαιτερα πιανο 1 χρονο και ειμαι ακομα στον Beyer κ στη la method rose αν εχετε υπ'οψι σας,οπερ μεθερμηνευομενον,το μονο που παιζω ειναι νανουρισματα!Κατανοω την αξια των μαθηματων αυτων,αλλα επειδη κανω ιδιαιτερο δεν εχω τη δυνατοτητα να συγκρινω τον εαυτο μου με αλλο ατομο που παιζει το ιδιο χρονικο διαστημα.Κανω 1 φορα τη βδομαδα,και βλεπω οτι δεν ειμαι σε θεση να παιξω ενα απλο κομματι(π.χ λαικο).και υποπτευομαι οτι μπορει να συμβαινουν 3 τινα:1)με εκμεταλλευεται η καθηγητρια,2)ειμαι ανυπομονος κ βιαστικος,3)ειμαι σκραπας.Τι θα με συμβουλευατε?
βιαστηκος εισαι και ανυπομονος....
φιλε KRITIKE ευχαριστω για την ενθαρρυνση,αλλα με ολο το σεβασμο που ξερεις αν ειναι ακομα νωρις για να παιξω, αφου εσυ ασχολεισαι με αλλο οργανο και συγκεκριμενα με μπουζουκι απ'οτι ειδα!
Quote:
|
Το μέλος tsakspy στις 27-06-2005 στις 01:57 έγραψε:
Κατανοω απολυτως τη σχετικοτητα της ερωτησης,δηλ. οτι η απαντηση εξαρταται απο προσωπικη εξασκηση, ταλεντο κλπ.Ομως πιστευω οτι σιγουρα θα υπαρχουν και καποια αντικειμενικα κριτηρια.Λοιπον, κανω ιδιαιτερα πιανο 1 χρονο και ειμαι ακομα στον Beyer κ στη la method rose αν εχετε υπ'οψι σας,οπερ μεθερμηνευομενον,το μονο που παιζω ειναι νανουρισματα!Κατανοω την αξια των μαθηματων αυτων,αλλα επειδη κανω ιδιαιτερο δεν εχω τη δυνατοτητα να συγκρινω τον εαυτο μου με αλλο ατομο που παιζει το ιδιο χρονικο διαστημα.Κανω 1 φορα τη βδομαδα,και βλεπω οτι δεν ειμαι σε θεση να παιξω ενα απλο κομματι(π.χ λαικο).και υποπτευομαι οτι μπορει να συμβαινουν 3 τινα:1)με εκμεταλλευεται η καθηγητρια,2)ειμαι ανυπομονος κ βιαστικος,3)ειμαι σκραπας.Τι θα με συμβουλευατε?
|
|
Κατ' αρχήν καλημέρα.. Συνιθίζεται οι μαθητές μουσικής που ξεκινάνε μαθήματα σε μεγάλη ηλικία να προχωρούν ( προοδεύουν) με πολύ μεγαλύτερους ρυθμούς άπό ότι οι μικροί μαθητές. Και αυτό γιατί και μεγαλύτερη αντίληψη έχουν και μεγαλύτερη άνεση στην κατανόηση της σημειολογίας της μουσικής.
Για τώρα το μόνο που έχω να σου πω πριν σου δώσω την τελική μου απάντηση είναι ότι μάλλον δεν έχεις προοδεύσει όσο θα έπρεπε για το χρονικό διάστημα - τρόπος μαθήματος ( ιδιαίτερο) - και για την ηλικία σου.
Αυτό που θέλω να ξέρω είναι αν κάνεις μαθήματα πιάνου γιατί θέλεις να παίζεις κάποια κομμάτια- θέλεις να έχεις ρεπερτόριο- ή σε ενδιαφέρει η γνώση γενικότερα της φιλολογίας ( και εννοώ κλασικής) στο πιάνο.
Πάντως τείνω να πιστέψω ότι μάλλον πρέπει να αλλάξεις καθηγήτρια.
Φιλικά Ανδρέας
φιλε tsak στο λεω γιατι ειχα και γω το ιδιο προβλημα στην αρχη.Δεν εχει να κανει λοιπον το οργανο
ama file pezei zordi o tupos, meta den masaei tipota.
Γεια χαρά!Λοιπόν όπως λες, είναι θέμα ταλέντου, εξάσκησης και θέλησης.Αν πραγματικά σ' αρέσει και προσπαθείς σύντομα θα πετύχεις το στόχο σου.Να έχεις υπομονή και να μην απογοητεύεσαι...Κάθε επιτυχία σου να σου δίνει ώθηση να συνεχήσεις την προσπάθεια.Εγώ, ξεκίνησα πρόσφατα μαθήματα ηλεκτρικής.Στο πρώτο μάθημα ο δάσκαλός μου μου είχε δηλώσει ότι θα μάθουμε να χρησιμοποιούμε την πένα και θα μάθω και δύο ακόρντα.Τελικά έμαθα την πένα, όλα τα ακόρντα και ένα τραγούδι.Τα πράγματα είναι ευκολότερα αν έχεις αφοσίωση σ' αυτό που κάνεις.(Πολύ φιλοσοφώ ας με σταματήσει κάποιος!!!)Καλή επιτυχία!
piano επαιξα σε μια βδομαδα.
τι επαιξα ειναι ενα αλλο μεγαλο θεμα
Quote:
|
Το μέλος tsakspy στις 27-06-2005 στις 01:57 έγραψε:
Κατανοω απολυτως τη σχετικοτητα της ερωτησης,δηλ. οτι η απαντηση εξαρταται απο προσωπικη εξασκηση, ταλεντο κλπ.Ομως πιστευω οτι σιγουρα θα υπαρχουν και καποια αντικειμενικα κριτηρια.Λοιπον, κανω ιδιαιτερα πιανο 1 χρονο και ειμαι ακομα στον Beyer κ στη la method rose αν εχετε υπ'οψι σας,οπερ μεθερμηνευομενον,το μονο που παιζω ειναι νανουρισματα!Κατανοω την αξια των μαθηματων αυτων,αλλα επειδη κανω ιδιαιτερο δεν εχω τη δυνατοτητα να συγκρινω τον εαυτο μου με αλλο ατομο που παιζει το ιδιο χρονικο διαστημα.Κανω 1 φορα τη βδομαδα,και βλεπω οτι δεν ειμαι σε θεση να παιξω ενα απλο κομματι(π.χ λαικο).και υποπτευομαι οτι μπορει να συμβαινουν 3 τινα:1)με εκμεταλλευεται η καθηγητρια,2)ειμαι ανυπομονος κ βιαστικος,3)ειμαι σκραπας.Τι θα με συμβουλευατε?
|
|
Δεν μας γράφεις όμως κάποιες βασικές λεπτομέρειες: Έχεις στο σπίτι δικό σου πιάνο? Πόσες ώρες μελετάς? Συζητήσατε με τη δασκάλα σου για το είδος της μουσικής που σε ενδιαφέρει να μάθεις?
Προσωπικά πιστεύω ότι μια φορά τη βδομάδα ιδιαίτερο είναι λίγο. Προσπάθησε να το "σπάσεις" σε δυο. Αποδίδεις καλύτερα αν -αντί για μια συνεχόμενη ώρα, για παράδειγμα- κάνεις δυο ημίωρα ιδιαίτερα τη βδομάδα.
Όποτε πιστέψει οτι μπορεί να το κάνει γιατί παίζουμε κάποιο όργανο κυρίως για τον εαυτό μας εαν βέβαια παραμείνουμε πιστοί σε αυτή την ιδέα,μπορέσουμε και παραμείνουμε
Quote:
|
Το μέλος tsakspy στις 27-06-2005 στις 01:57 έγραψε:
φιλε KRITIKE ευχαριστω για την ενθαρρυνση,αλλα με ολο το σεβασμο που ξερεις αν ειναι ακομα νωρις για να παιξω, αφου εσυ ασχολεισαι με αλλο οργανο και συγκεκριμενα με μπουζουκι απ'οτι ειδα! |
|
Φίλε tsakspy ούτε εγώ παίζω πιάνο, αλλά νομίζω ότι μπορώ να πω την άποψή μου... Επειδή δεν ξέρω πόσο μελετάς ή αν έχεις πιάνο σπίτι (όπως πολύ σωστά ρώτησε ο vouliakis), το πρώτο πράγμα που θα έλεγα κι εγώ είναι υπομονή! Αν έχεις όμως και την παραμικρή αμφιβολία για την καθηγήτρια, καλό θα ήταν να ψάξεις για κάτι άλλο. Το σίγουρο είναι πάντως ότι μια φορά την εβδομάδα είναι πολύ λίγο!!! Να σου πω, προσωπικά, κάνω ιδιαίτερα κάθε δεύτερη μέρα (δεν κάνω πλάκα!). Πάντως, όσες φορές και να κάνει κανείς μάθημα, αν είσαι συνέχεια "πάνω" απ το όργανο, τοτε η πρόοδος είναι σίγουρη. Καλό κουράγιο ....
Για να πω την αληθεια δεν εχω μπει ποτε στη διαδικασια να μετρησω τις ωρες μελετης μου,αλλα μελεταω τοσο ωστε να παιζω καλα τις ασκησεις καθε φορα που εχω μαθημα,ειμαι δηλ. παντα ''διαβασμενος''.Πιανο δεν εχω δυστυχως,μονο αρμονιο ,αν κ δε νομιζω οτι αυτο επιρεαζει ιδιαιτερα τουλαχιστον τωρα στην αρχη.Εκεινο που θελω να μαθω ειναι,ασχετα απο εξασκηση,ταλεντο κλπ.,τι θα πρεπει να ειναι τουλαχιστον σε θεση καποιος να παιζει υστερα απο ενα χρονο με βαση ''τα διδαγματα της κοινης πειρας'',ο μεσος ανθρωπος!Ευχαριστω.
Εγώ πιστεύω πως αν δεν δοκιμάσεις δεν μπορείς να ξέρεις. Εγώ έμαθα να παίζω αρμόνιο με τραγούδια. Εφόσον μπορείς να βγάλεις το τραγούδι δεν έχει σχέση αν κάνεις 10 χρόνια ή 2 μήνες πιάνο. Αν δεν μπορείς θα πρέπει να εξασκηθείς παραπάνω. Δεν εννοώ να παίζεις τις ασκήσεις που σου δίνουν μόνο (γιατί μετα απο κάποιο σημείο τις παίζεις επειδή τις θυμάσαι και όχι επειδή έχεις την δυνατότητα) αλλά και ότι άλλο σε ευχαριστεί και ενδιαφέρει.
φίλε tsakpy κι εγώ πιστεύω ότι καταρχήν πρέπει να αυξήσεις τη συχνότητα των ιδιαιτέρων σου. μία φορά τη βδομάδα για μουσικό όργανο είναι όντως λίγο. (το μουσικό όργανο να ξέρεις ότι δεν είναι τίποτα άλλο από εξάσκηση με επιμονή). έπειτα, καλό είναι να πειραματίζεσαι μόνος σου στο πιάνο και να μην περιορίζεσαι μόνο σ αυτά που σου βάζει η δασκάλα να μελετήσεις. δεν ξέρω την ηλικία σου, αλλα αν είσαι ενήλικας και πάνω, τότε μπορεις να προοδεύσεις με πολύ πιο γρήγορους ρυθμούς-δεδομένου ότι έχεις θέληση και μεράκι-
τώρα σε ένα χρόνο τι μπορεί να παίζει ένας μέσος άνθρωπος είναι σχετικό -απο τη δική μου πείρα δε θυμάμαι να σου πω, γιατί ήμουνα μικρή- αλλά πιστευώ ότι κάποια τραγουδάκια με απλές συγχορδίες θα μπορείς να τα παιζεις.
καλή συνέχεια και καλή πρόοδο!!
Ίσως να βιάζεσαι λίγο, αλλά κατανοώ ότι μπορεί να βαριέσαι τα πρώτα άχαρα κομμάτια.
Εάν θέλεις πιο ενδιαφέρουσες μελωδίες, νομίζω ότι υπάρχει κάτι.
Είμαι και γω νέος στο πιάνο (7 μαθήματα) παρ' όλο που από χρόνια φτιάχνω ηλεκτρονική μουσική.
Η δική μου δασκάλα δεν μού έδωσε το συνηθισμένο Bayer. Αντιθέτως μού πρότεινε επιλογή από πολύ ενδιαφέρουσες παιδικές σειρές των οποίων έχουν πολλές φορές επιμεληθεί μεγάλοι συνθέτες, όπως Kachaturian και Prokovief. Και μπορώ να πώ ότι, ενώ οι απαιτήσεις στο παίξιμο είναι κατάλληλες για αρχαρίους, η αξία των συνθέσεων συχνά είναι αυτή που μας έχουν συνηθίσει οι μεγάλοι αυτοί μουσικοί. Υπέροχες, περίεργες και καμμιά φορά αιρετικές αρμονίες, πραγματική παιδεία ακόμη και για το ξεκίνημα. Επίσης η δασκάλα μού έδειξε μία ολλανδική παιδική σειρά που περιέχει καταπληκτική μουσική (και υπέροχη εικονογράφηση). Πολύ πιο μπροστά από παιδικά νανουρίσματα. Συνεννοήσου με καθηγητή να σε συμβουλεύσει, λαμβάνοντας υπ' όψιν το στάδιο όπου βρίσκεσαι.
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : grammophone στις 26-09-2005 02:48 ]
Είσαι λίγο ανυπόμονος ,αλλά με το δίκιο σου.Εγώ έκανα ιδιαίτερα δυό χρόνια ,δύο φορές τη βδομάδα ,και συνεχίζω.Και δεν έχω πάνω από κανα εξάμηνο που άρχισα να παίζω τραγούδια.Το καθένα του ,θέλει μέρες εξάσκηση.Εγώ ακόμα κάνω λάθη στα πλήκτρα.Πάντως μπορείς να το συζητήσεις με το/τη καθηγητή/καθηγήτριά σου ,και να σου πει στα σίγουρα.
οποτε θελει αρκει να το αισθανεται και οχι γιατι πρεπει!!
αν κ σπουδασα organ ,μπορώ να μιλησω εμπεριστατομενα αφου μοιαζουν τα πληκτρα κ η σημειολογια με αυτή του πιανου (αν κ το τελευταιο εχει λιγοτερα πληκτρα κ μπλιμπλικια
) ,τα πρώτα 4 χρόνια δεν ειδα κατι που να μου δειχνει πως εχω ελευθερια σκεψης κ κινησης πανω στο κλαβιε ωστε να παιξω αεράτα διαφορα κομματια ελαφρού περιεχομενου.στα 2 χρονια μπορει καποιος να παιξει μια μελωδια στο πιανο αλλα οχι οπως θα την παιζει σε 8 χρόνια . πλεον στα 14 χρονια ενασχολησης μου ,τα ελαφρα κομματια ειναι σαν τα μικυ μαους,απλα τα περνας μια ματιά κ τελιωσες
Ο χρόνος , η εξασκηση , οι καλες συναναστροφές (με αλλους μουσικούς) και η ΘΕΛΗΣΗ ειναι που θα σε βοηθησουν
Είσαι ένα χρόνο και παίζεις απαρχαιωμένες μεθόδους;!!! Και λες ότι φταις εσύ;
Άκουσε να δεις φίλτατε, κι εσείς όλοι που προσπαθείτε να μάθετε μουσική σε ωδείο και πέφτετε συνέχεια επάνω σε ζονγκ!
Τα ωδεία είναι απαραίτητα, αν θέλει κάποιος να γίνει σολίστας, ή να πάρει πτυχία. Και μιλάμε πάντοτε για κλασική εκπαίδευση. Είτε έχεις ταλέντο είτε όχι, κανείς δεν θα σου κάνει τη χάρη να πηδήξεις τάξεις ή να μάθεις κάτι παραπάνω από τη χρονιά στην οποία είσαι καταταγμένος και το θέμα είναι καθαρά οικονομικό.
Για κλασική μουσική, χτυπήστε ρωσίδα καθηγήτρια σε ιδιαίτερα μαθήματα. Μέσα σε 3 χρόνια, θα κάνετε δουλειά 6 χρόνων. Θα δώσετε κατατακτήριες και θα μπείτε στην Ανωτέρα. Θα σας λένε παιδιά θαύματα, γιατί πήρατε πτυχίο στα 16 και θα μπορείτε λόγω της νεαρής σας ηλικίας, να πάρετε υποτροφία στο εξωτερικό. Μόνο έτσι παλεύεται το θέμα της κλασικής μουσικής. Όλα τα άλλα είναι χαμένος χρόνος.
Κι επειδή μάλλον όσοι είσαστε στο site έχετε αργήσει χαρακτηριστικά να δείτε τι φταίει και μένετε πίσω, έχετε περάσει τα δεκάξι και πτυχίο δεν είδατε (ομοιοπαθούσα, πήρα το δίπλωμα στα 25, άλλαξα τρεις καθηγητές, πέρασα από το ατάλαντο σύστημα στο γερμανικό και από το γερμανικό στο ρώσικο μέχρι να βρω τη λύση, αλλά τουλάχιστον καθοδηγώ τους μαθητές μου σωστά και γλιτώνω το..."είχα μάπα καθηγήτρια" ), αν σας ενδιαφέρει το κλασικό, καλύτερα με ρωσίδα καθηγήτρια, παρά σε ωδείο, που η ποιότητά τους τα τελευταία χρόνια έχει χτυπήσει πάτο και κοιτάνε τους μαθητές σαν κινούμενα ευρώ.
Αλλά για εσάς που θέλετε να παίξετε σύγχρονη μουσική, γιατί δεν την ψάχνετε με σύγχρονα ωδεία; Υπάρχουν δύο ή τρία. Και εμ πάση περίπτωση, ο δάσκαλός σας δεν πρέπει να είναι καθηγητής κλασικής μουσικής! Γιατί δεν ξέρει ούτε να παίξει κάτι άλλο πέραν του κλασικού ρεπερτορίου, ούτε έχει ιδέα τι πρέπει να διδάξει. Ψάξτε λοιπόν για έναν δάσκαλο που παίζει σύγχρονο. Αλλιώς θα αναρωτιέστε τι φταίει και θα παίζετε αηδίες τύπου Βeyer. Μπορείς να παίξεις τραγούδια από τον δεύτερο μήνα, που να σαι ατάλαντος του θανατά. Και ήδη από τα πρώτα μαθήματα μπορείς να παίζεις γνωστές μελωδίες σε πιο απλή μορφή.