Μου κανει εντυπωση γιατι θεωρεις πως αναφερομαι αποκλειστικα στα δικα σου λεγομενα. Αναφερθηκαν τοσοι πολλοι σε αυτο το θεμα και απλα ετυχε να απαντησω μετα απο σενα.
Η μουσικη παιδεια ειναι κατι τελειως διαφορετικο απο τις μουσικες προτιμησεις.
Δηλαδη ειναι λογικο ενας λαος να αλλαξει ειδος και στυλ, επειδη θεωρουμε πως η κλασσικη μουσικη δινει πνευματικα εφοδια?
Να θυμισω πως ο Bach, ο Μοτσαρτ, ο Μπετοβεν, ο Listz και λοιποι συνθετες, ηταν παραμελημενοι στην εποχη τους; Αν οχι ολοι, τουλαχιστον μεγαλη μεριδα απο αυτους, απλα επιβιωναν, για να φτασουμε μεχρι τα 1800 για να διακρινουμε "μεγαλοφυιες"?
Μπορω να φερω και εγω παραδειγμα με τον τσιγγανο...
Ειναι σαν να πηγαινει ο τσιγγανος το παιδι του στο σχολειο και αυτο στη συνεχεια να απαιτει να μιλανε μονο ελληνικα στο σπιτι....
Ετερον εκατερον ειναι ολο αυτο το παιχνιδι. Στον Ελληνα παντα θα ακουγεται πιο προσιτος ενας αμανες, απο μια fuga. Ακομα και οταν μαθαινει τη fuga, θα προτιμησει σαν διασκεδαση ενα βραδινο κεντρο, απο το Μεγαρο Μουσικης, το οποιο θα επισκεπτει καθαρα για πολιτισμο.
Ειμαστε πιο γνωστοι για την ethnic μουσικη που εξαγουμε, παρα για την κλασσικη..Τον τελευταιο καιρο εχουμε γινει καλυτεροι, ομως δεν μπορουμε να ανταγωνιστουμε συνθετες του εξωτερικου.
Ειναι θεμα περιοχης...οχι μονο θεμα παιδειας. Και δεν κατηγορω την κλασσικη μουσικη. Ισα ισα που ειμαι υπερμαχος, μιας και σιχαινομαι οτιδηποτε σκυλαδικο, λαϊκοποπ, κλπ. Εμαθα να ακουω κλασσικη, ομως θα προτιμουσα μια συναυλια του Θηβαιου, ή του Μαλαμα, απο το να παω να ακουσω Μοτσαρτ. Ειναι καθαρα θεμα νοοτροπιας.