ελληνική μουσική
    Η Ελληνική Μουσική Κοινότητα από το 1997

    Τι πραγματικά συνέβη νοτίως της Καρπάθου...?

    uNick
    27.06.2006, 20:35
    Μόλις έλαβα ένα e-mail με κείμενο του οποίου ο συντάκτης είναι άγνωστος... Παραθέτω το κείμενο όπως αυτό κυκλοφορεί ευρέως.

    Διευκρίνιση: Σε καμία περίπτωση δεν αποδέχομαι τους στοχασμούς του συντάξαντος ως περιγραφή των γεγονότων. Κατά τη γνώμη μου, το κείμενο αυτό αποτελεί προσωπικές του εκτιμήσεις και υποθέσεις, και απλώς το μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη σχετικά με την ορθότητα των γραφομένων...


    "Τι πραγματικά συνέβη νοτίως της Καρπάθου? Πως κατερρίφθη ο ηρωικός πιλότος Κ. Ηλιάκης?

    Η ελληνική κυβέρνηση προσπαθεί να συγκαλύψει τα πραγματικά γεγονότα της αερομαχίας νοτίως της Καρπάθου.

    Είναι απορίας άξιο γιατί όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις αιφνιδιάζονται πάντα από την τουρκική προκλητικότητα όταν συμβαίνει ένα θερμό επεισόδιο, καθώς και η ελληνική υποχωρητικότητα στις τουρκικές απαιτήσεις όταν κλιμακώνεται η ένταση. Προκαλεί επίσης το θράσος τους να προσπαθούν κάθε φορά να μας πείσουν ότι η διαχείριση της κρίσεως εκ μέρους τους ήταν αυτή που απέτρεψε τα χειρότερα χωρίς η πατρίδα μας να έχει απολέσει το ελάχιστο των κυριαρχικών της δικαιωμάτων. Το ότι είναι όλοι τους «καραγκιόζηδες» κατά δήλωση του βουλευτή Κεφαλογιάννη δεν τους απαλλάσσει από τις ευθύνες τους απέναντι στο Έθνος.

    Ας έρθουμε όμως στα πραγματικά δραματικά γεγονότα που συνέβησαν νοτίως της
    Καρπάθου και όχι στα διαστρεβλωμένα που παρουσιάζουν όλα τα ΜΜΕ κατόπιν εντολών. Την Τρίτη 23 Μαΐου το μεσημέρι απογειώνονται από τουρκικό αεροδρόμιο απέναντι από την Ρόδο δύο F-16 και ένα RF-4, παράλληλα μία τουρκική φρεγάτα πλέει στα διεθνή ύδατα ανοιχτά της Κρήτης. Τα ραντάρ της Κρήτης από την προηγούμενη μέρα έχουν εντοπίσει την μεταστάθμευση των τουρκικών πολεμικών στην βάση απέναντι από την Ρόδο, άρα γνώριζαν ότι οι Τούρκοι θα επιχειρούσαν έξοδο για την συνηθισμένη κατασκοπευτική τους δράση.

    Τα τουρκικά μαχητικά κινούνται προς την Κρήτη και δύο ελληνικά F-16 απογειώνονται από την βάση των Χανίων. Όταν αποκτούν οπτική επαφή διαπιστώνουν ότι το ένα τουρκικό αεροσκάφος είναι αεροφωτογραφικό. Τα τρία τουρκικά πετούν σχεδόν παράλληλα και τα δύο ελληνικά έρχονται από πίσω. Ο σμηναγός Κ. Ηλιάκης μπαίνει ανάμεσα στο ένα τουρκικό F-16 και το RF-4 για να πάρει τα νούμερά του και να διαπιστώσει τα φωτογραφικά μηχανήματα και τα όπλα που φέρει. Το άλλο τουρκικό F-16 (σμηναγός Xαλί Iμπραήμ) αφήνει τον σχηματισμό και έρχεται πίσω από τον Έλληνα πιλότο Κ. Ηλιάκη, ενώ ο άλλος Έλληνας πιλότος έχοντας μείνει πιο πίσω, έρχεται πίσω από τον Τούρκο και τον εγκλωβίζει. Ο Τούρκος σμηναγός λέει στον Κ. Ηλιάκη να φύγει δίπλα από το RF-4 ενώ παράλληλα τον εγκλωβίζει. Ο Έλληνας πιλότος δεν φεύγει, ο Τούρκος μιλά συνθηματικά στους άλλους δύο Τούρκους πιλότους και εξαπολύει ένα πύραυλο, ενώ ταυτόχρονα τα τρία τουρκικά αεροσκάφη στρίβουν προς διάφορες κατευθύνσεις. Ο πύραυλος πλήττει το αεροσκάφος του Κ. Ηλιάκη το οποίο εκρήγνυται. Ο άλλος Έλληνας πιλότος εξαπολύει και αυτός ένα πύραυλο, αλλά λόγω του απότομου ελιγμού του Τούρκου τον βρίσκει στο φτερό και τον καταρρίπτει. Συνέβη λοιπόν αερομαχία και όχι «σύγκρουση ή ατύχημα» όπως προσπαθούν να μας πείσουν.

    Ας δούμε τώρα και μερικά στοιχεία καθώς και πληροφορίες που επιβεβαιώνουν τα παραπάνω, τα οποία σημειώνω δεν αποτελούν σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Κατ' αρχήν ο Αιγύπτιος πιλότος του πολιτικού αεροσκάφους δήλωσε ότι είδε δύο εκρήξεις (στα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων την πρώτη μέρα, οι εφημερίδες την επομένη έγραψαν για μία έκρηξη). Αν όντως είχε γίνει σύγκρουση των δύο μαχητικών με ταχύτητες άνω των 500 μιλίων που πετούσαν θα έβλεπε μία έκρηξη και δεν θα είχε σωθεί κανείς.

    Έπειτα ο Φιλιππινέζος καπετάνιος δήλωσε και αυτός ότι άκουσε και είδε πρώτα μία μεγάλη έκρηξη και μετά είδε και μία μικρότερη δεύτερη με λιγότερο καπνό (τηλεοπτικός σταθμός Αlpha). Ακριβώς, επειδή ο άλλος Έλληνας πιλότος τον βρήκε στο φτερό για αυτό είδε λιγότερο καπνό. Επίσης αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο πρόλαβε να ενεργοποιηθεί το αυτόματο σύστημα εκτίναξης του καθίσματος και να διασωθεί τελείως ανέπαφος. Ο Φιλιππινέζος καπετάνιος, ενώ είχε προορισμό τον Πειραιά, τελικά πήγε στη Μάλτα, γιατί;

    Πως δικαιολογείται ο πανικός και το σοκ της ελληνικής κυβέρνησης αν όντως ήταν «σύγκρουση-ατύχημα»; Στην δεκαετία του 1990 είχαν πέσει δύο τουρκικά και ένα ελληνικό μαχητικό με νεκρούς πιλότους και από τις δύο πλευρές κατά την διάρκεια αναχαιτίσεων και εμπλοκών, όμως δεν ακολούθησε ούτε κλιμάκωση της κρίσης, ούτε θερμό επεισόδιο όπως στην τελευταία περίπτωση, ενώ οι ελληνοτουρκικές σχέσεις τότε δεν ήταν καθόλου «ειδυλλιακές» σε αντίθεση με την σημερινή συνεχώς καλλιεργούμενη «ελληνοτουρκική φιλία».

    Γιατί βρέθηκαν στον αέρα περί τα 120 μαχητικά και από τις δύο πλευρές, πράγμα που δεν συνέβη στις προηγούμενες περιπτώσεις; Στην Κρήτη ενεργοποιήθηκαν οι S-300 κάτι που δεν μεταδόθηκε από πουθενά. Οι Τούρκοι έδειξαν διάθεση να τελειώσει γρήγορα αυτή η ένταση που δημιουργήθηκε ακριβώς επειδή γνώριζαν ότι από υπαιτιότητα του πιλότου τους ξεκίνησε και για αυτό και τα τουρκικά μέσα κράτησαν χαμηλούς τόνους μετά από υποδείξεις της πολιτικο-στρατιωτικής ηγεσίας της Άγκυρας. Οι Τούρκοι από τις τρεις η ώρα το μεσημέρι της Τρίτης ανακοίνωσαν ότι ο Έλληνας πιλότος είναι νεκρός. Είναι επόμενο αφού ο πιλότος τους, τους είχε αναφέρει ότι είδε τα πάντα, αφού είχε «εκτελέσει» τον Έλληνα πιλότο από πολύ κοντά.

    Γιατί το ΥΠΕΘΑ δεν δίνει στη δημοσιότητα την αναφορά του άλλου Έλληνα πιλότου, καθώς και το video από το δεύτερο F-16 αφού ήταν «ατύχημα»; Είναι φανερό ότι επιχειρείται συγκάλυψη των αληθινών γεγονότων όπως και στην περίπτωση των Ιμίων.

    Οι παραπάνω διαπιστώσεις και τα ερωτήματα επιβεβαιώνουν κατηγορηματικά την περιγραφή της αερομαχίας και της κατάρριψης του ηρωικού σμηναγού Κ. Ηλιάκη. Για αυτούς τους λόγους οι Έλληνες πιλότοι μας είναι τόσο εξαγριωμένοι και τρέχουν οι πολιτικοί να κατευνάσουν τα πνεύματα. Δεν είναι δε καθόλου απίθανο τώρα που η κ. Μπακογιάννη θα πάει στην Τουρκία, να επισκεφθεί τον Τούρκο πιλότο για να δει πως είναι η υγεία του και να του ζητήσει συγνώμη..."



    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : uNick στις 27-06-2006 20:37 ]


    Hastaroth
    27.06.2006, 23:58
    Μού προκαλεί εντύπωση οτι ο -ανώνυμος- συντάκτης τού εν λόγω κειμένου γράφει τόσο πολλές λεπτομέρειες,που αφορούν ακόμα και συνομιλίες μεταξύ τών πιλότων Πώς τίς ήξερε;είχε πληροφόρηση "εκ τών έσω" ή τίς άκουσε ο ίδιος;(Αυτό σημαίνει οτι διέθετε ειδικό δέκτη καί γνώριζε τίς -απόρρητες- συχνότητες επικοινωνίας τών πολεμικών α/φών).Πώς περιγράφει τίς κινήσεις τών α/φών μέ τόσες λεπτομέρειες;Τά παρακολουθούσε σέ κάποιο ραντάρ;Η κατάθεση τού δεύτερου Ελληνα πιλότου προφανώς είναι απόρρητη,οπότε πώς ξέρει όλες αυτές τίς λεπτομέρειες ο ανώνυμος αυτός;Πώς λέει οτι ξέρει πως ενεργοποιήθηκαν οι S300 αφού αυτό "δέν μεταδόθηκε από πουθενά";

    Επίσης ένα σημείο που μού φαίνεται περίεργο:Λέει ο συντάκτης τού e-mail:"ο Τούρκος μιλά συνθηματικά στους άλλους δύο Τούρκους πιλότους".Δηλαδή ο εν λόγω ανώνυμος όχι μόνο άκουσε τίς συνομιλίες τών Τούρκων πιλότων αλλά κατάλαβε επίσης οτι επρόκειτο γιά "συνθηματικά"!!

    Νά προσθέσω εδώ οτι,βασιζόμενος στίς λιγοστές αεροπορικές γνώσεις μου κάνω την υπόθεση οτι καί τά στρατιωτικά αεροπλάνα,όπως και τα πολιτικά,έχουν δύο δέκτες ασυρμάτου επικοινωνίας,τους οποίους συντονίζουν οι πιλότοι σέ διαφορετικές συχνότητες.Πιθανολογώ λοιπόν οτι αρκούσε ο Χαλί Ιμπραήμ νά "αλλάξη" στην προσυμφωνημένη δεύτερη συχνότητα (που θα ήταν γνωστή μόνο στούς άλλους δύο Τούρκους) γιά νά τους πή αυτό που εικάζεται οτι θα ήταν "προχωρώ σέ κατάρριψη τού Ελληνα",χωρίς νά ακουστή αυτό από τον Ηλιάκη ή τόν άλλο Ελληνα χειριστή...





    GL
    29.06.2006, 03:40
    Δεν ξερω τι λενε τα ανωνυμα mails,οπως επισης δεν με ενδιαφερει τι μπορει να ειπαν τα διαφορα καναλια.
    Αγαπητοι φιλοι βρισκομαι στην Καρπαθο εδω και καποιες μερες,οπου σταθω και οπου βρεθω οι συμπατριωτες μου μιλουν για δυο εκρηξεις δυνατες και για δυο λαμψεις στον ουρανο μας με χρονικη διαφορα καποιων δευτερολεπτων....
    Το τι ειναι αληθεια και το τι ψεμα το ξερουν μονο τα επιτελεια....

    Παντως αυτο το λιγο διαστημα που βρισκομαι στο νησι εχω καταλαβει οτι ολοι πλεον οι Καρπαθιοι θεωρουν δικο τους παιδι τον Κωστα Ηλιακη!Στα καφενεια στις κουβεντες και στα δημοτικα συμβουλια το θεμα αυτο εξακολουθει να βρισκεται πρωτο στις συζητησεις ακομα και τωρα που εχει ξεχαστει απο τα καναλια αλλα και απο αυτους που θελουν να το ξεχασουν.....
    Ετοιμαζονται οι αρχες του νησιου να ονομασουν κεντρικο δρομο της πρωτευουσας με το ονομα του οπως επισης υπαρχει η προταση και το νεο αεροδρομιο της Καρπαθου να ονομαστει "Διεθνης Αερολιμενας Κωστας Ηλιακης".

    Υ.Γ:Το πρωτο ποστ μου στο χεβεν απο το νησι θα μπορουσε να ειναι ενα ποστ καθαρα καλοκαιρινο και αναλαφρο,ομως με αφορμη αυτο το τοπικ δεν θα μπορουσα να μην μεταφερω το κλιμα που επικρατει εδω...