Το μέλος uNick στις 28-06-2006 στις 21:11 έγραψε...
Παράθεση:
Ακόμα και για το δίπλωμα για αεροπλάνο, τα ίδια ισχύουν...
|
|
Αγαπητέ Νίκο,θά μού επιτρέψης νά διαφωνήσω εν μέρει στό σημείο αυτό,λόγω τού ότι έχω μερικές γνώσεις πάνω στο θέμα (άν και δυστυχώς λόγοι υγείας δέν μού επέτρεψαν -όταν ήμουν στην κατάλληλη ηλικία- νά γίνω πιλότος,κάτι που το ήθελα πολύ).
Λοιπόν κατ'αρχήν δέν υπάρχει ένα μόνο "δίπλωμα γιά αεροπλάνο":Τό βασικό πτυχίο (PPL=Private Pilot License) σού επιτρέπει μέν νά πετάς αλλά μόνο μικρά μονοκινητήρια αεροπλάνα,σέ ωρισμένες καιρικές συνθήκες (VFR=Visual Flight Rules,δηλαδή μόνο όταν έχης καλή ορατότητα καί μόνο την ημέρα).
Από εκεί και πέρα,ακόμα και άν σκοπεύης νά πετάς μόνο γιά χόμπυ,πρέπει να πάρης και πτυχίο γιά IFR (IFR=Instrument Flight Rules,δηλαδή μέ χρήση μόνο τών οργάνων τού αεροπλάνου χωρίς να βλέπης έξω από αυτό),πάλι όμως μέ μονοκινητήρια-άν θέλης να πετάς καί με δικινητήρια πρέπει να πάρης καί multiengine rating.Αυτά τά...ολίγα γιά να μπορής να κάνης απλώς βόλτες (ή εκδρομές) μέ αεροπλάνο.
Γιά να γίνης επαγγελματίας,προχωράς σέ CPL (Commercial Pilot License,που όμως και πάλι δέν σού επιτρέπει παρά μόνο πτήσεις μέ μικρά αεροπλάνα),κατόπιν σέ ATPL (Air Transport Pilot License που σού επιτρέπει να πετάς μεταφέροντας και επιβάτες) καί τέλος,άν πάς σέ αεροπορική εταιρεία,περνάς εκπαίδευση
κάθε φορά που αλλάζεις τύπο αεροπλάνου (ακόμα κι'άν πρόκειται απλώς γιά τροποποιημένη έκδοση ενός μοντέλου),επίσης καί όταν από συγκυβερνήτης γίνης κυβερνήτης στόν ίδιο τύπο.Περνάς επίσης καί το λεγόμενο refresher training κάθε εξάμηνο (που εστιάζει κυρίως σέ καταστάσεις έκτακτης ανάγκης).Refresher training υποχρεώνονται επίσης νά κάνουν καί οι μή επαγγελματίες πιλότοι (κυρίως όσοι πετούν multiengine αεροπλάνα).
Εννοείται οτι γιά να πάρης όλα αυτά τά πτυχία κλπ καθώς και γιά να γίνης εκπαιδευτής πιλότος πρέπει να έχης ούκ ολίγες ώρες πτήσης στο ενεργητικό σου (ειδικώτερα δέν νοείται να γίνης εκπαιδευτής -ιδίως σέ type ratings-άν δέν έχης πάνω από 10000 ώρες στο logbook σου...)
Συνεπώς η εκπαίδευση γιά τά αεροπλάνα είναι σαφώς πιό αυστηρή και ελεγχόμενη από την εκπαίδευση γιά αυτοκίνητα και μηχανάκια.
Δέν αντιλέγω οτι συμβαίνουν και εκεί καμμιά φορά "ατασθαλίες" καί παρατυπίες,όμως είναι πάρα πολύ λιγώτερες οι περιπτώσεις αυτές καί ιδίως στούς επαγγελματίες πιλότους είναι σπάνιες.....
Είναι σίγουρο οτι υπάρχει θεός.Είναι επίσης σίγουρο οτι δέν είναι ο Θεός..
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Hastaroth στις 28-06-2006 22:45 ]