Ανήκει στους «καλλωπισμούς» (βλ. στο για την έννοια των καλλωπισμών, στο σχετικό όρο στην εγκυκλοπαίδεια μουσικών όρων του ΜΗ) Πρόκειται για μια σειρά μικροσκοπικών φθόγγων που γράφονται μεταξύ δύο κύριων φθόγγων και παίρνουν αξία πάντα από τον πρώτο φθόγγο. Ανήκει στους «καλλωπισμούς» (βλ. στο για την έννοια των καλλωπισμών, στο σχετικό όρο στην εγκυκλοπαίδεια μουσικών όρων του ΜΗ) Όταν το διάνθισμα τίθεται μετά από κορώνα, τότε η σειρά των φθόγγων που το αποτελούν εκτελείται χωρίς χρόνο, κατά την ελεύθερη προτίμηση του εκτελεστή. Στην περίπτωση αυτή, το διάνθισμα σχηματίζει την κατάληξη μιας μελωδικής φράσης που την ονομάζουμε καντέντσα (cadenza).
Βιβλιογραφία: Γεωργίου Διαμαντή, «Η κλασική θεωρία της μουσικής», εκδ. Φ. Νάκα 2001, Θεόδωρου Σακελλαρίου, «Εισαγωγή στη φιλολογία της μουσικής» εκδ. Παν/μιου Ιωαννίνων, Διαμαντή Μαυραγάνη, «Μουσική ανθοδέσμη», εκδ1968.