Ειναι απο τα πιο αξιοπιστα sites και με αρκετες δικλειδες ασφαλειας για τα προϊοντα που θα λαβετε.
Ενδεικτικα αναφερω πως σε εμας ηρθε χαλασμενο monitor, το οποιο παρουσισε τη βλαβη στο πρωτο live που χρησιμοποιηθηκε. Επικοινωνησαμε με τον Thomann ( και με Ελληνα υπαλληλο μαλιστα ), ο οποιος μας εδωσε 2 επιλογες.
Εφοσον ηταν μεσα στην εγγυηση, μπορουσαμε να το επιστρεψουμε πισω στη Γερμανια και να μας το αντικαταστησουν ( προσεξτε, οχι να το φτιαξουν αλλα γιακανονικη αντικατασταση ) ή εαν θεωρουσαμε ως επαγγελματιες πως η ζημια ηταν μικρη, να το πηγαιναμε σε τοπικο τεχνικο ( κατα προτιμηση εξουσιοδοτημενη αντιπροσωπεια ) και το κοστος της επισκευης να βαρυνε τους ιδιους.
Οσο θυμαμαι τον εαυτο μου να αγοραζει απο Ελλαδα, ποτε δεν ειχα τετοια εξυπηρετηση.
Τα μονα προβληματα που θα παρουσιαστουν με τον Thomann ειναι σε προϊοντα που δεν εχουν στο stock και στη μεταφορα του εξοπλισμου απο Γερμανια Ελλαδα ( που στην ουσια οφειλεται σε προβλημα των Ταχυμεταφορων ΕΛΤΑ κι οχι στον ιδιο τον Thomann ).
Εαν θελει καποιος να αγορασει μια ακριβη κιθαρα που την εχει δει στο Thomann, αλλα ο Thomann δεν εχει στο stock ( και λογικο ειναι, γιατι ποια μεγαλη επιχειρηση "ανοιγεται" σε αγορες που δεν ξερουν εαν θα εχουν αντικρυσμα πωλησης ), θα πρεπει να περιμενει ενα διαστημα. Υποψιν πως ο Ελληνας υπαλληλος σας προειδοποιει αμεσως και ειτε σας προτεινει εναλλακτικα μοντελα ( συνηθως σε οργανα το αποφευγει ), ειτε σας λεει ακριβως ποσο διαστημα θα περιμενετε.
Καλες αγορες!