Γεια χαρά σε όλους,
Λοιπόν θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με κάτι που μου προέκυψε.
Αφού πέρασε καιρός και μάζεψα κάποια λεφτά αποφάσισα να αγοράσω ενισχυτή και συγκεκριμένα τον Laney (o spartan kai delta θυμούνται το θέμα).
Έτσι λοιπόν έψαξα τιμές και επικοινώνησα και με το Musicstore στη Γερμανία απ' όπου έχω πάρει την κιθάρα μου. Για να μην τα πολυλογώ η τιμή του καταστήματος ήταν πιο ακριβή σε σχέση με άλλους ανταγωνιστές. Ζήτησα να μου κάνουν μια καλύτερη προσφορά και μετά από λίγες μέρες η προσφορά έγινε και ήταν σαφώς καλύτερη από την αρχική.
Υποσχέθηκαν λοιπόν να τους απαντήσω οριστικά μέσα στην επόμενη εβδομάδα για την επιβεβαίωση της παραγγελίας.
Προχτές όμως έλαβα e-mail από την UPS ότι το πακέτο με τον ενισχυτή έχει ήδη φύγει από τη Γερμανία με προορισμό το σπίτι μου στην Ελλάδα.
Έστειλα αμέσως e-mail στο Musicstore (στον Έλληνα υπάλληλο) για το ζήτημα αλλά δεν έλαβα απάντηση.
Ναι μεν λοιπόν θέλω το μηχάνημα, αλλά με πείραξε ο τρόπος που έγινε η διαδικασία δίχως την τελική δική μου έγκριση και δεν ξέρω ακόμα αν θα δεχτώ το πακέτο. Βάσει UPS θα το έχω στη 1 Φλεβάρη.
Εφόσον θελήσω να επιστρέψω το πακέτο πίσω μήπως γνωρίζετε αν έχω την υποχρέωση να καλύψω τα έξοδα της μεταφορικής;
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : fontasgreece στις 26-01-2012 23:39 ]