giorgiokara88
Το 58Α ειναι μια απο τις κλασσικες επιλογες μικροφωνων, ειτε απο τους καλλιτεχνες, ειτε απο τους ηχοληπτες και στο προτεινω ανεπιφυλακτα. Το "καλυτερο" μικροφωνο ειναι κατι σχετικο στο χωρο του PA, γιατι πρεπει να σκεφτεσαι παραλληλα το "που" και "πως" θα χρησιμοποιηθει το μικροφωνο.
Οπως σου ειπα πιο πανω, ενα "καλο" μικροφωνο ( τυπου KSM9 ) δεν σημαινει απαραιτητως και καλυτερο ηχο απο ενα μικροτερης αξιας μικροφωνο ( 58A ), γιατι εαν το συστημα δεν ειναι αντιστοιχης κατηγοριας με το μικροφωνο, δεν προκειται να αντιληφθεις ιδιαιτερη διαφορα.
Συν τοις αλλοις, το KSM 9 θελει phantom power κι αν η κονσολα ή το splitter της σκηνης δεν ειναι καλο, μπορει να παρατηρησεις αλλαγες στον ηχο και στη ποιοτητα του μικροφωνου!
Σιγουρα θα ειναι πιο "ανετο" μικροφωνο ως προς το τροπο που θα ανταποκρινεται στη φωνη σου ( απο εναν απλο ψιθυρο εως ενα δυνατο σημειο του κομματιου ), ομως δεν ξερεις πως θα συνεργαστει το συστημα και ο ηχοληπτης.
Παρολο που ο tsantilass εχει δικιο οσον αφορα τις δοκιμες, θα πρεπει να υπολογισουμε πως εδω ειναι 'Ελλαντα' και λιγες εταιριες/μαγαζια προσφερουν τη δυνατοτητα δοκιμης του μικροφωνου ( μην αναφερω πιο σοβαρα πραγματα, οπως ηχεια, ενισχυτες, κλπ ).
Προσωπικο σχολιο: Η Sennheiser δεν θα ηταν ποτε η πρωτη μου επιλογη για φωνητικα, ενω αντιθετως ειναι καλη για χαλκινα και πνευστα. Θα προτεινα να κοιταξει και λιγο τη σειρα D της AKG ή τη σειρα TG ( απο τα V70 και πανω ) της Beyerdynamic.
Επισης καλο θα ηταν να αποφυγεις την ασυρματη τεχνολογια, εφοσον μιλαμε για μικρο stage και μικρες απαιτησεις σε κινησεις εκ μερους σου. Παντα, ως ηχοληπτης, κοιταω να επιλεγω ενσυρματη τεχνολογια, τοσο για θεμα αξιοπιστιας, οσο και για θεμα ποιοτητας!
-----------------
DreamCatcher Music DreamCatcher Blogspot
[ τροποποιήθηκε από τον/την noizreduction, 28-08-2013 09:41 ]