Φιλε μου υπαρχει το εξης θεμα , αν θελεις τα μικροφωνα για γενικη χρηση studio τοτε θα σου ελεγα οσα παραπανω εχεις τοσο το καλυτερο μεχρι να κατασταλαξεις σε 2-3 μικροφωνα.
Αν ομως τα θελεις μονο για εσενα θα σου προτεινα να γυρισεις απο δω κ απο κει σε studio η ακομα και στο δικο σου και να αρχισεις να δοκιμαζεις μικροφωνα μεχρι να βρεις ποιο σου ταιριαζει καλυτερα!.
Εγω προσωπικα που ειμαι μεσο-μπασος τραγουδαω σε ενα peluso http://www.pelusomicrophonelab.com/microphones/2247SE.html u47 replica, που ομως η λαμπα εχει αλαχτει αρα το ολο u47 replica θεμα εχει αλλαξει και pre-amp ενα manley voxbox σε μια focusrite saffire pro 40 (κλικ εδω αν θες να το ακουσεις https://soundcloud.com/npf-2/etsi-8elei/s-TDBY7 ) ! Αν θελεις να αγορασεις project/replica mics να εισαι ψιλοετοιμος να τα μονταρεις κιολας γιατι η διαφορα ειναι τεραστια, οπως καταλαβαινεις οι παραμετροι αρχιζουν και γινοντε ατελειωτες!
Αρα λοιπον για τα βασικα, αν θελεις ζεστη φωνη θα χρησημοποιησεις ενα λαμπατο μεγαλου διαφραγματος mic με ενα λαμπατο pre-amp και θα χειριστεις τις λεπτομερειες με proximity effect και damping του χωρου που ηχογραφεις.Επισης μπορεις να παρεις ενα τετοιο Mic και να γραψεις τη φωνη σου με 2 mics το 2ο θα σου προτεινα να ειναι ενα AKG 451C το οποιο τσιμπαει τρελα τα σιριστικα και στη μιξη δινει τρελο αερα στη φωνη (αν το απαιτει το τραγουδι ) και βγαινει πολυ συγχρονος ηχος!
Αν θελεις γενικοτερα ακομη πιο συχρονο "κρυο" ηχο θα σου προτεινα να γυρισεις προς τα τρανζιστορ σε θεμα mic αλλα και pre. π.χ. ενας Grace 201 και ενα τρανζιστορατο πυκνωτικο μεγαλου διαφραγματος.
Προσοχη, τα λαμπατα μικροφωνα δεν ειναι σε καμια περιπτωση "σκυλια" εχουν το δικο τους τροφοδοτικο, θελουν περιπου 10' για να ζεσταθουν, ΔΕΝ θελουν Phantom power, δεν δεχοντε την κακη μεταχειρηση , θελουν ΠΑΝΤΑ Pop filter και γενικοτερα πολυ προσοχη!
Καλη συνεχεια.