Παράθεση:
Το μέλος geo321 στις 16.03.2015, 02:22 έγραψε...
Στεφανε δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα.............
Ετσι λοιπον οι εταιρειες που επρεπε να ζησουν και να υπαρχουν κρατησαν τα επαγγελματικα μηχανηματα τους,αν και σημερα σε σχεση με πριν 15 χρονια και αυτα εχουν περιοριστει,για παραδειγμα studio recording κονσολες ειναι ελαχιστες,ετσι λοιπον αρχισαν να βγαζουν κονσολες μικροφωνα ηχεια κ.λ.π. πλασαροντας τα για επαγγελματικα σε αρχαριους και οχι μονο.
Ο συνδιασμος δε σπασμενων προγραμματων ενισχυσε ακομα περισσοτερο αυτο το πραγμα.Κανενας δεν θα ειχε home studio αν δεν υπηρχαν τα σπασμενα προγραμματα τα σπασμενα plug in και τα σπασμενα vst instruments.
Ολοι αυτοι η αλυσιδα ηρθε και εδεσε,και ολοι πιστεψαν οτι δεν θα ξανα χρειαστουμε ποτε κανενα στουντιο.
Οταν αγοραζεις ενα πανακριβο μικροφωνο,το αγοραζεις για να εχεις οσο το δυνατον καλυτερη ποιοτητα στο σημα σου και οσο πιο ουδετερο και ισορροπημενο αποτελεσμα γινεται.........
|
Φίλε μου έχω περάσει κι εκπαιδευτεί σ’ όλες τις τεχνολογίες ηλεκτρονικού υλικού (Λυχνίες , τρανζίστορ γερμανίου - πυριτίου , πυλών ,συνδυασμό λυχνιών και τρανζίστορ , ολοκληρωμένων κυκλωμάτων). Ο χώρος που καταλάμβαναν , ο τρόπος χειρισμού των , η απαίτηση για ελάχιστη συντήρηση προληπτική και διορθωτική και το κόστος μειωνόταν με το χρόνο η δε ποιότητα είχε εκθετική πρόοδο.
Θυμάμαι μέχρι το 1968 όλες οι Κυκλάδες είχαν δυνατότητα να μιλάνε ταυτόχρονα με 24 τηλεφωνικά κανάλια. Αυτά τα 24 κανάλια απαιτούσαν χώρο μια αίθουσα μεγάλων διαστάσεων με ειδικά ventilators και βέβαια δεκάδες άτομα να τα υπηρετούν (πολλές θέσεις εργασίας).
Από το 1992 που ξεκίνησαν τα ψηφιακά (για την Ελλάδα) αυτά καταλαμβάνουν το χώρο μιας ντουλάπας με δυνατότητα 1800 κανάλια, με μικρότερο κόστος , μηδαμινή συντήρηση και δυστυχώς ραγδαία πτώση των θέσεων εργασίας.
Θα επιμείνω ότι όλες οι σημερινές ηλεκτρονικές συσκευές , audio ( μικρόφωνα, κονσόλες, εξοπλισμός studio…) ή Video(camera…..) , φωτοτυπικά ...που κάποτε απευθύνονταν σε επαγγελματίες με μεγάλο κόστος απόκτησης, έδωσαν την αδιανόητη πριν μερικά χρόνια δυνατότητα στον κάθε μουσικό , φωτογράφο …να δημιουργεί το δικό του Home Studio. Δυστυχώς με ραγδαία πτώση των θέσεων εργασίας.
Οι προδιαγραφές σήμερα είναι τέτοιες που αν ξέρεις να τις διαβάζεις δεν θα σου πλασάρουν ότι θέλουν οι εταιρείες.
Για δε τα σπασμένα προγράμματα φταίει η πολιτεία που δεν έχει τη σωστή δομή ελέγχου όχι να πιάσει ένα χρήστη που υλοποιεί κάτι για δικό του λογαριασμό (εξ άλλου το δωρεάν version με όχι πλήρεις δυνατότητες του είναι αρκετό) αλλά για κάτι που πουλιέται και υλοποιήθηκε με παράνομο software.
Τα παραπάνω βέβαια είναι πασίγνωστα και κακώς τα έγραψα , απλά ήθελα να επαναλάβω ότι αν κάποιος θέλει να βγάλει ένα CD με σωστό Mixing & Mastering και δεν έχει πλήρεις γνώσεις και σωστό εξοπλισμό θα πρέπει να απευθυνθεί στα studio.
Για περιπτώσεις όμως όπως του διαγωνισμού ή αν κάποιος μουσικός διαθέτει τον εξοπλισμό και έχει απορίες στις διαδικασίες , στα forum των μουσικών ιστοσελίδων θα βρει απαντήσεις και tips και το τελικό του αποτέλεσμα θα είναι τουλάχιστο υποφερτό , ημι-επαγγελματικό ή πολλές φορές δεν θα μπορούσες να το ξεχωρίσεις από επαγγελματικό (φυσικά μπορεί να βρει και λανθασμένες απαντήσεις - κανείς δεν εγγυάται για την ορθότητα των κειμένων στο διαδίκτυο εκτός από τον επώνυμο συγγραφέα..).
Εγώ σαν ηλεκτρονικός για 35 έτη και ερασιτέχνης μουσικός για 50 έτη απαντώ με μεράκι , όσο μπορώ πιο εκλαϊκευμένα , σε θέματα που έχω εμπειρία εμπλουτίζοντας τα και με θεωρητικό υπόβαθρο που λαμβάνω από τις τόσων ετών σημειώσεις μου , από βιβλία ή από ξένες ιστοσελίδες (τουλάχιστον τα σκίτσα και τις φωτογραφίες).
Συγνώμη για το μακρόσυρτο