Είμαι πολύ χαρούμενος και σ ευχαριστώ πολύ Στέφανε που καταθέτεις την άποψή σου στα ερωτήματα που έθεσα.
Θα ήθελα να τοποθετηθώ και πάλι λέγοντας :
δεν γνωρίζω πως λειτουργούν τα συστήματα ( μαγνήτες , piezo κλπ ) στην συρμάτινη χορδή.
Σίγουρα υπάρχει διαφορετική δομή διότι το σύρμα είναι από τη φύση του διαφορετικός αγωγός από το νάιλον.
Εκείνο όμως Στέφανε που με προβληματίζει περισσότερο είναι το "γιατί καλή κιθάρα".
Ποιος ο λόγος να επενδύσουμε πολλά χρήματα σε ένα ηχείο το οποίο ο σκοπός μας είναι να το περιορίσουμε είτε με antifeedback ταπα ή με κάτι άλλο. Ένα καλό ηχείο είναι χρήσιμο για φυσικό παίξιμο. Όταν όμως το μεγαλύτερo ποσοστό δειγματοληψίας το παίρνουμε από τον καβαλάρη γιατί να πληρώνουμε τα ξύλα και πιο πολύ την τέχνη του μάστoρα ( κατασκευαστή}. Αυτό νομίζω σκέφτηκαν στον Καναδά κι έφτιαξαν τις Godin και η Yamaha με τις silent κλπ.
Εγώ έχω στη διάθεσή μου μια Harley Benton Nashville nylon (200€) που έχει "μάπα" ξύλα αλλά καλή γεωμετρία. Δηλαδή καλά συντονοσμένο piezo και παίζει καταπληκτικά. Αντίθετα στην Manuel Raimundo που έχω και είναι απίστευτο όργανο της τάξης των 1500€ που έβαλα ένα καλό piezo και δεν πήρα καλό αποτέλεσμα. Η' τουλάχιστον καλύτερο από την Harley. Βέβαια έπαιξα και την Godin duet ambiance που φοράει Fishman piezo και έχει και Mic εσωτερικό και "της Παναγίας τα μάτια" και δεν χάρηκα καθόλου... Την καλή μου την κιθάρα ( χειροποίητη Labis ) ούτε καν που σκέφτομαι να την τρυπήσω...
ότι αφορά τα εφέ. Το έπιασα το νόημα. Βάζουμε ενα δύο καλά πεταλακια πχ ένα Reverb HOF και ένα Delay ή ότι άλλο θέλουμε καλής ποιότητας και συνδέουμε στο send return. ( ευχαριστώ Στέφανε για την συμβουλή )