Τα έκανα όλα όσα λες και ακόμα περισσότερα. Οπότε καταλαβαίνω απόλυτα τι λες. Το θέμα είναι αν όντως κάποιος είναι έτοιμος να θυσιάσει πολλά πράγματα για το όνειρό του.
Το παλικάρι, αν αντικειμενικά ζούσε κι ανέπνεε για τη μουσική όπως κάποιοι από μας, δε θα είχε αμφιβολίες. Θα έκανε αυτό που ήθελε και δε θα ρωτούσε κανένα. Η δίψα που έχει κάποιος για την τέχνη του, είναι ο μόνος οδηγός που χρειάζεται.
Μπορεί να κάνω και λάθος και να ζει για τη μουσική του. Δε τον ξέρω προσωπικά, υποθέσεις κάνω με βάση τα δεδομένα.
Η πρακτική σκέψη είναι αυτή που θα σε ταΐσει στο μέλλον, ελάχιστοι είμαστε που καταφέραμε να κάνουμε πραγματικότητα τα όνειρα μας και να θυσιάσουμε τα πάντα γι'αυτό.
Και ρωτάω, πόσους ξέρεις γύρω σου που κάναν ότι απαιτούνταν να γίνει για να πραγματοποιήσουν ένα όνειρο; Ελπίζω να ξέρεις.
Οι περισσότεροι συμβιβάζονται και το όνειρο παραμένει όνειρο μέχρι να κάνουν παιδιά και να βγάλουν τα απωθημένα τους εκεί.
Και κάτι ακόμα, το παιδί λέει πως θέλει να γίνει σολίστ. Δε λέω πως δε μπορεί να γίνει, αλλά πόσους πιανίστες ή οποιουδήποτε οργάνου σολίστ γνωρίζεις που να ζουν καθαρά από αυτό;
Εκτός από τον Κορκολή που αυτός έκανε μια καλή μπάζα με τα ποπ και κατόπιν άρχισε να κάνει αυτό που ήθελε εξ αρχής, να παίζει με συμφωνικές ορχήστρες σε όλο τον πλανήτη. Και φυσικά ακόμα γράφει μουσική & κάνει ενορχηστρώσεις για διάφορους τραγουδιστές για να μπορεί να ζει.
Επίσης το τελευταίο πράγμα που θέλω να πω, είναι το κατά πόσο έχει βάση το όνειρο του οποιουδήποτε.
Το ότι κάποιος κατάφερε να πάρει το πτυχίο ενός οργάνου ( ειδικά στην Ελλάδα ) δεν μου λέει τίποτα.
Ξέρουμε άλλωστε με ποιο τρόπο έχει πάρει πτυχία πολύς κόσμος και κατά πόσο αντιπροσωπεύουν τις γνώσεις και το επίπεδο παιξίματος.
Έχω μαθητή αυτή τη στιγμή, που έκανε 8 χρόνια κιθάρα σε πολύ γνωστό ωδείο στο Χαλάνδρι και το παίξιμό του δε πλησιάζει ούτε Α' κατωτέρας, αλλά τα χαρτιά γράφανε Γ' μέση.....αλλά στον ίδιο και στους γονείς του λέγανε πως είναι μεγάλο ταλέντο και προχωράει...κι εντωμεταξύ τους τα παίρνανε κανονικά....
Αφού λοιπόν δεν έχω ακούσει κάποιον να παίζει, δε μπορώ να του πω : παράτα τα όλα, μη σπουδάσεις κάτι πρακτικό, ασχολήσου με τη μουσική, ειδικά όταν αυτός ο κάποιος έχει αμφιβολίες από μόνος του.
Ο πιο καλός τρόπος να μάθεις αν αξίζεις είναι να μάθεις το πρόγραμμα εισαγωγής σε ένα καλό μουσικό πανεπιστήμιο του εξωτερικού, πχ. Berklee ή King's College London και να στείλεις αίτηση. Σε ακούν και σου λένε αν έχεις μέλλον στη μουσική. Εκεί που είναι αντικειμενικά τα πράγματα, όπου υπάρχουν πραγματικοί μουσικοί, όχι κάποιοι κακομοίρηδες ωδειούχοι (ιδιοκτήτες ωδείων), μπορεί κάποιος να μάθει αν έχει τα φόντα να γίνει σολίστ κλπ.
Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη!