ελληνική μουσική
    Η Ελληνική Μουσική Κοινότητα από το 1997

    Στην πρόβα με μικρόφωνο ή χωρίς;

    Alhstav
    31.10.2018, 17:09

    Καλησπέρα θα ήθελα την γνώμη σας όσον αφορά στην χρήση μικροφωνου ή όχι σε πρόβα  ντουέτου με φωνή και πιάνο διαπίστωσα πως σε προσπάθεια μου να ακούγομαι καθαρά ανεβαζα την ένταση της φωνής μου με αποτέλεσμα να αλλοιώνεται η χροιά και να βγαίνει ποιο εντονα το μέταλλο χαλώντας την ατμόσφαιρα του ακουστικού ύφους που θέλουμε να έχει το εγχείρημα το ρεπερτόριο είναι ροκ μπαλάντες και κάποια εντεχνα κομμάτια. Τι είναι ποιο σωστό τελικά με μικρόφωνο ή χωρίς; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!


    STEFANOS604
    01.11.2018, 08:08

    Οι παράμετροι που επηρεάζουν είναι πολλές:

    Ο ήχος μπορεί να αλλοιωθεί σε οποιαδήποτε περιοχή στο κομμάτι!!

    Αυτό που πρώτα επηρεάζει την ποιότητα του ήχου είναι ένα κακό μικρόφωνο το οποίο «δεν ακούει» τις χαμηλές ή  υψηλές συχνότητες της φωνή σου. Ρίξε μια ματιά στο άρθρο εδώ:

    Ο χάρτης είναι το δεύτερο (η αίθουσα , η ποιότητα των ηχείων, η τοποθέτηση των ηχείων….). Δες το άρθρο εδώ:

    Επομένως αν δεν εξασφαλίζετε σωστές συνθήκες τότε καλύτερα χωρίς ενίσχυση φωνής.

    Μπορείτε να το διαπιστώσετε ηχογραφώντας τη φωνή σας με ενίσχυση και χωρίς. Δες το άρθρο εδώ:


    Alhstav
    01.11.2018, 09:04
    Ευχαριστώ πολύ!
    xkostas
    07.05.2020, 00:01
    Επαιζε δηλαδη το πιανο πιο δυνατα και προσπαθώντας να ακούσεις την φωνή σου ... τραγουδούσες πιο δυνατά .. Πρεπεί να βρείτε μια ισσοροπία εντάσεων για να μην κουραζεσαι κ εσυ... γτ με αυτο τον τρόπο κανεις κακό στην φωνη σου εαν δεν υπαρχει κ η τεχνικη. θα φτασει σε σημείο να σε κοπεί η φωνη
    freddieKrueger
    10.05.2020, 02:50

    H ευαισθησία κάθε μικροφώνου είναι διαφορετική...

    Ένα καλό μικρόφωνο μπορεί να μεταδώσει τον ήχο σου χωρίς να αλλοιώνει τις αρμονικές σου.

    Στην πράξη δε θα χρειαστεί να φωνάξεις για να ακουστείς.

    Σε μια ορχήστρα που γίνεται σαματάς,χάνεται η ικανότητα να ακούσεις άμεσα τον εαυτό σου,για αυτό και υπαρχουν τα ακουστικά επιστροφής του ήχου ώστε να σε ακούς.

    Απαραίτητο για να είσαι σωστός στη μελωδία.

    Μια άλλη παράμετρος είναι η καλλιέργεια της φωνής.

    Να παράγεις δηλαδή τον εν δυνάμει καλύτερο ήχο με τη μικρότερη προσπάθεια.

    Να νοιώθεις τέλος τις δονήσεις των ήχων σου στη μάσκα στα σωστά σημεία.

    Μεγάλη ιστορία το παρών θέμα.