H ευαισθησία κάθε μικροφώνου είναι διαφορετική...
Ένα καλό μικρόφωνο μπορεί να μεταδώσει τον ήχο σου χωρίς να αλλοιώνει τις αρμονικές σου.
Στην πράξη δε θα χρειαστεί να φωνάξεις για να ακουστείς.
Σε μια ορχήστρα που γίνεται σαματάς,χάνεται η ικανότητα να ακούσεις άμεσα τον εαυτό σου,για αυτό και υπαρχουν τα ακουστικά επιστροφής του ήχου ώστε να σε ακούς.
Απαραίτητο για να είσαι σωστός στη μελωδία.
Μια άλλη παράμετρος είναι η καλλιέργεια της φωνής.
Να παράγεις δηλαδή τον εν δυνάμει καλύτερο ήχο με τη μικρότερη προσπάθεια.
Να νοιώθεις τέλος τις δονήσεις των ήχων σου στη μάσκα στα σωστά σημεία.
Μεγάλη ιστορία το παρών θέμα.