Καταρχάς δεν υπάρχει ο όρος'' Performer πανω κάτω'',και εννοώ ότι εαν θέλεις να γίνεις performer πχ στο πιάνο ή άλλο όργανο θα πρέπει να αφοσιωθείς σε αυτό και μόνο σε αυτό γιατί δε θα έχεις χρόνο για κάτι άλλο.Αν απλώς θέλεις να παίζεις πολύ καλά κάποιο όργανο είναι κάτι διαφορετικο απο το ''Performer''.Oποτε πρώτα αποφάσισε αυτό.
Δεύτερον η μουσική τεχνολογία μπορεί να σε βοηθήσει,εάν ασχοληθείς σοβαρά μαζί της,αλλά ως συμπλήρωμα στις σπουδές σου και ως βοηθημα σε αυτές.Μπορείς να κάνεις άπειρα πράγματα με αυτήν,αλλά με την προυπόθεση να ξέρεις μουσική,να σπουδάσεις δηλαδή και να αποκτήσεις γερές βάσεις.
Χωρίς γνώσεις μουσικής,το να πάς μονο στην μουσικη τεχνολογία και να κάνεις παράλληλα μέσα στο ΙΕΚ λίγα πράγματα πάνω στη μουσική,δε λέει κάτι,και σε καμία περίπτωση δε θα σε κάνει performer.Είναι πολύ λίγος ο χρόνος των 2 ετών.Εαν υπήρχε μια 6ετής σχολή μουσικης τεχνολογίας που θα συμπεριλαμβανε όλο το πακέτο των απαραίτητων μουσικών γνώσεων,θα μπορούσες να το κάνεις,αλλα και πάλι για perforrmer δε φτάνουν.Θέλεις απο 10ετία και πάνω και μετά αφοσίωση σε αυτό κατα το 90% της καθημερινότητάς σου για όσα χρόνια θέλεις να λέγεσαι performer.
Όλα αυτά ισχυουν,εφόσον δεν έχεις βάσεις.Αν ασχολείσαι πολλά χρόνια με τη μουσική,τότε μπορείς να βοηθηθεις ακόμα και με 2ετία.(Δεν το έγραψες αυτό)
Αυτά περι ελληνικής μουσικής κλπ ειναι άσχετα.Δε παίζουν κανένα ρόλο.Αντιθέτως στην ''ελληνική'' δεν έχει ιδιαίτερη θέση η μουσική τεχνολογία,εάν μιλάς για λαικα κλπ.Αυτό καταλαβαίνω τουλάχιστον απο αυτά που γράφεις.Ίσως περισσότερο να βλάπτει γιατί αυξάνει τα ''σκουπίδια''βοηθώντας τα να βγαίνουν προς τα έξω .