Το γραφείο των Ηνωμένων Εθνών για τα παιδιά ξεκίνησε μια πρωτότυπη και ιδιαίτερα δυναμική εκστρατεία για να συγκεντρώσει χρήματα για τα παιδιά- στρατιώτες της Αφρικής.
Στη διαφημιστική καμπάνια της Γιούνισεφ πρωταγωνιστές είναι τα γνωστά
Στρουμφάκια, τα οποία αποδεκατίζονται σε μια ξαφνική αεροπορική επιδρομή.
Το σποτ προβάλλεται ήδη από τη τηλεόραση του Βελγίου.
Εκπρόσωπος της Γιούνισεφ στις Βρυξέλλες είπε ότι το γραφείο του επέλεξε τα πολύ αγαπητά καρτούν προκειμένου να προκαλέσει αίσθηση. Πρότεινε επίσης η διαφήμιση να προβάλλεται αργά τη νύχτα για να μην αναστατώσει τους μικρούς φίλους των γαλάζιων ξωτικών.
Το σποτ διαρκεί 20 δευτερόλεπτα. Ξεκινά δείχνοντας τα
Στρουμφάκια να χορεύουν και να τραγουδούν το γνωστό σκοπό, περιτριγυρισμένα από πεταλούδες και πουλιά.
Ξαφνικά στον ορίζοντα εμφανίζονται αεροσκάφη που βομβαρδίζουν το ειδυλλιακό τοπίο και το Στρουμφοχωριό καίγεται.
Η Στρουμφίτα σκοτώνεται και ένα εγκαταλελειμμένο μωρό κλαίει. Οι υπόλοιποι χαρακτήρες τρέχουν να σωθούν.
Η διαφήμιση τελειώνει με το μήνυμα: «Μην αφήσετε να επηρεάσει τις ζωές των παιδιών».
«Θετική ανταπόκριση»
Τα
Στρουμφάκια είναι δημιούργημα του Βέλγου καρτουνίστα Πιέρ Κάλιφορντ και έτσι προς το παρόν η διαφήμιση προβάλλεται μόνο στην ιδιαίτερη πατρίδα τους.
Όμως ο εκπρόσωπος της Γιούνισεφ στο Βέλγιο, Φίλιπ Χένον είπε ότι λαμβάνει θετικά μηνύματα σχετικά με την προσπάθεια του γραφείου από όλο τον κόσμο.
«Το 70% των αντιδράσεων είναι θετικές» είπε, «αλλά σε ορισμένους πρέπει να εξηγήσουμε γιατί χρησιμοποιήσαμε τα
Στρουμφάκια».
Σε μια έκθεσή της που δημοσιεύθηκε πέρσι η Γιούνισεφ καταγγέλει ότι στρατιώτες κάτω των 18 ετών χρησιμοποιήθηκαν σε 22 πολέμους από το 2001 έως το 2004.
Στόχος της εκστρατείας η συγκέντρωση χρημάτων για την προστασία των παιδιών-στρατιωτών
πηγη:
bbcgreek.com