Οι δημιουργοί του τραγουδιού Του Θάνατου και του Έρωτα, το οποίο διακρίθηκε στο 6ο γκρουπ και πέρασε και στον Τελικό του Μαΐου, μας στέλνουν το παρακάτω κείμενο για να το δημοσιεύσουμε.
Δεν επιθυμούν να το κάνουν οι ίδιοι, καθώς θεωρούν οτι όσο ο Διαγωνισμός βρίσκεται σε εξέλιξη δεν είναι σωστό οι δημιουργοί να αποκαλύπτουν την ταυτότητά τους. Τους τιμά και το επικροτούμε.
"Αναγκαζόμαστε να τοποθετηθούμε δημόσια για το τραγούδι με το οποίο παίρνουμε μέρος στον διαγωνισμό εξαιτίας των σαφών αναφορών εναντίον μας (εναντίον του δημιουργήματος αλλά και των δημιουργών) από μερίδα συνανθρώπων μας στο συγκεκριμένο φόρουμ.
Πρόκειται για το τραγούδι με τίτλο: «Του θάνατου και του έρωτα» που διαγωνίστηκε στο 6ογκρουπ του 3ουΔιαγωνισμού του Musicheaven.gr.
Η απουσία απάντησής μας όσες μέρες διαδραματιζόταν όλο αυτό το εις βάρος μας σκηνικό, αποτελούσε επιλογή μας η οποία πηγάζει από την κοινή μας αντίληψη πως κατά τη διάρκεια μιας ψηφοφορίας είναι εξαιρετικά άσχημο (το λιγότερο που μπορούμε να πούμε) να προσπαθείς με εντελώς αυθαίρετα συμπεράσματα (περί συνειδητής κλοπής κλπ) αλλά και με προφανή κακή πρόθεση, να επηρεάσεις αριθμούς…
Το κακό σε αυτές τις περιπτώσεις δεν είναι όμως ότι επηρεάζονται οι αριθμοί, παιδιά…Αυτό είναι το λιγότερο! Το κακό (και ίσως το χειρότερο) είναι ότι επηρεάζονται ανθρώπινες ψυχές, με πληγές που πάντα αφήνουν το σημάδι τους… Γι αυτό νομίζουμε ότι είναι πάντα καλό να προσέχουμε τον τρόπο με τον οποίο εκφραζόμαστε, ειδικά όταν δεν γνωρίζουμε «τίποτα απολύτως» για τον άνθρωπο ή τους ανθρώπους στους οποίους αναφερόμαστε, έστω κι αν (για τους προσωπικούς μας λόγους) είμαστε απολύτως βέβαιοι γι αυτό που εκφράζουμε…
Η πρώτη αναφορά, λοιπόν, εναντίον του τραγουδιού μας έγινε στις 20/03/2013, ώρα 17:25, με την χρήση ακουστικού βίντεο στο οποίο συγκρίνονται σημεία του τραγουδιού «Του θάνατου και του έρωτα» με σημεία του τραγουδιού «Τα πάγια» του Σωκράτη Μάλαμα με σκοπό να αναδειχτεί αλλά και να αποδειχτεί η «επιρροή σε βαθμό κακουργήματος» όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο φίλος που έκανε την συγκεκριμένη ανάρτηση.
Στο επίπεδο αυτό και διαβάζοντας όλα όσα σχετικά αναρτήθηκαν ή δηλώθηκαν από άλλα μέλη του φόρουμ στη συνέχεια της συγκεκριμένης συζήτησης αλλά και αυτής που επεκτάθηκε και σε άλλα σημεία του φόρουμ μέχρι αυτή την ώρα που έληξε η ψηφοφορία για το γκρουπ μας, αισθανόμαστε την ανάγκη να αναφέρουμε προς όλους τα παρακάτω:
1. Η πρώτη μελωδική γραμμή της εισαγωγής του τραγουδιού μας είναι περίπου η ίδια με την μελωδία που συνοδεύει αρκετά σημεία από τους στίχους του τραγουδιού μας στην συνέχεια. Αυτή η μελωδία, για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, είναι η μελωδία που συνοδεύει τα λόγια «Ο θάνατος κι ο έρωτας» (μέχρι εκεί, όχι παρακάτω. Δηλαδή ακριβώς αυτό το μουσικό μοτίβο-γέφυρα) και η οποία επαναλαμβάνεται και σε άλλους στίχους στην συνέχεια του τραγουδιού μας. Μέχρι σ’ αυτό το σημείο και μόνο, η διαπίστωση του πρώτου αναδείξαντα το θέμα είναι σωστή. Πράγματι, η μελωδία που συνοδεύει τον στίχο «ο θάνατος κι ο έρωτας» (και τους αντίστοιχους των υπόλοιπων στροφών του τραγουδιού μας) είναι σχεδόν όμοια με την μελωδία του Σ. Μάλαμα στον στίχο: «Τα βράδια είναι ατέλειωτοι» (που υπάρχει και σε άλλο σημείο του ίδιου τραγουδιού, επίσης με άλλους στίχους). Από κει και πέρα δεν υπάρχει καμία ομοιότητα στην συνέχεια της μελωδίας του τραγουδιού κι αυτό είναι προφανές. Το βίντεο μάλιστα που ανάρτησε ο συγκεκριμένος φίλος βοηθάει ιδιαίτερα στο να διαπιστωθεί του λόγου το αληθές. Οι παρακάτω αναφορές του βίντεο γίνονται είτε στην ίδια ακριβώς μελωδία (με άλλο στίχο) είτε σε σημεία που δεν διακρίνουμε καμία απολύτως ομοιότητα ανάμεσα στα δύο συγκρινόμενα μέρη.
2. Κανένα απολύτως άλλο μελωδικό μέρος ανάμεσα στα δύο τραγούδια δεν μοιάζει. Ούτε και τα δύο τραγούδια μοιάζουν στο σύνολό τους μεταξύ τους. Αυτό μπορείτε να το διαπιστώσετε πολύ εύκολα αν ακούσετε τα δυο τραγούδια «ολόκληρα» το ένα μετά το άλλο και τα συγκρίνετε στο σύνολό τους. Δεν γνωρίζουμε τι είναι αυτό που οδήγησε τον συγκεκριμένο φίλο καθώς και κάποιους άλλους στην πορεία, σε τόσο εύκολα συμπεράσματα ότι πρόκειται περί «κακουργήματος» ή κλοπής ή απομίμησης κλπ ή ότι πρόκειται για εσκεμμένη πράξη… Ούτε ασφαλώς γνωρίζουμε τον λόγο για τον οποίο χρησιμοποίησε στο βίντεό του και στην αναφορά του συγκεκριμένα αποσπάσματα με την συγκεκριμένη μελωδία και όχι ολόκληρα τα τραγούδια.
3. Ουδέποτε πριν την έναρξη της συγκεκριμένης συζήτησης δεν υπέπεσε στην αντίληψη του συνθέτη της μουσικής του τραγουδιού μας αυτή η ομοιότητα του συγκεκριμένου σημείου της μελωδικής γραμμής (μοτίβου) ανάμεσα στα δυο τραγούδια αλλά ούτε και στην αντίληψη κανενός άλλου μέχρι τώρα ώστε να τον πληροφορήσει σχετικά. Αδικαιολόγητο για κάποιους; Ίσως! Αληθινό όμως! Πρόκειται για κάτι που δεν έγινε σε καμία περίπτωση εσκεμμένα αλλά ενδεχομένως σε ένα επίπεδο επιρροής (χωρίς εισαγωγικά) τόσο από την μουσική του Σωκράτη Μάλαμα όσο και από την παραδοσιακή και λαϊκή μας μουσική, δρόμος των οποίων είναι και ο δρόμος που ακολουθήθηκε και στα δύο συγκρινόμενα μεταξύ τους τραγούδια (εξάλλου, σχετικά έχουν εκφράσει και άλλοι την άποψή τους). Και όλα αυτά συνέβησαν ακούσια, ακριβώς την στιγμή της σύνθεσης του τραγουδιού, με πραγματικά αυθόρμητο τρόπο και χωρίς καμία απολύτως σκοπιμότητα ή υστεροβουλία από μέρους του συνθέτη μας. Σημειώνουμε εδώ ότι είναι πάμπολλες οι φορές που δυο ή περισσότερα τραγούδια έχουν κάποιο σημείο «κοινής μελωδίας» και αυτό δεν αποτελεί απαραίτητα κλοπή (όπως ακριβώς δεν αποτελεί και στην συγκεκριμένη περίπτωση). Γιατί απλούστατα πρόκειται συνολικά για εντελώς διαφορετικά τραγούδια. Άλλωστε, είναι πάρα πολύ πιθανό, αν το τραγούδι μας επιλέγαμε να το ερμηνεύσει κάποιος άλλος, να απέδιδε με διαφορετικό τρόπο την συγκεκριμένη μελωδία, τρόπο που δεν θα προσέδιδε αυτήν την ομοιότητα! Αυτό συμβαίνει πολλές φορές στα τραγούδια! Γιατί τα τραγούδια είναι «ζωντανοί οργανισμοί» και επιδέχονται επιρροές όχι μόνο από τους συνθέτες τους αλλά και από τους ερμηνευτές και τους μουσικούς! Το ότι εγείρεται για κάποιους ηθικό ζήτημα, από την στιγμή που τίποτα δεν έχει γίνει εσκεμμένα αλλά και από την στιγμή που τα δύο τραγούδια δεν έχουν καμία απολύτως σχέση αν συγκριθούν στο σύνολό τους, είναι ασφαλώς στην κρίση του καθενός. Όπως επίσης το αν έχουν παραβιαστεί οι κανόνες του διαγωνισμού στο επίπεδο της «αυθεντικότητας της δημιουργίας». Άλλωστε, τι πιο εύκολο για κάποιον, από την στιγμή που διαπιστώσει μια ομοιότητα, να επιχειρήσει να την αλλάξει; Ποιος ο λόγος να επιλέξει συνειδητά, το τραγούδι του να έχει κάποιο κοινό ή παρόμοιο σημείο με ένα άλλο; Κι ακόμα κι αν κάποιος έχει τέτοιους λόγους, γιατί να επιλέξει ένα τόσο γνωστό (ειδικά στο κοινό αυτής της σελίδας), τραγούδι;! Σας βεβαιώνουμε λοιπόν ότι ο συνθέτης μας (όσο ατάλαντος και να θεωρείται από κάποιους σύμφωνα με τα λεγόμενά τους εδώ μέσα -και μπορεί, όντως, έτσι να είναι), επειδή ακριβώς ανήκει στην κατηγορία των ανθρώπων που δεν επιθυμούν τα τραγούδια τους να μοιάζουν με άλλα, από τη στιγμή που το διαπίστωσε, έστω και με αυτόν τον άσχημο τρόπο που έγινε, έχει ήδη διαμορφώσει ιδέες για την αλλαγή της συγκεκριμένης μελωδίας στο τραγούδι μας. Αυτό είναι κάτι που προφανώς αν θα γίνει, θα γίνει μετά τη λήξη του διαγωνισμού γιατί απλούστατα η συμμετοχή μας ήταν εξαρχής αυτή που ακούσατε, με τα όποια λάθη και τις ατέλειές της και η άποψή μας είναι ότι έτσι θα πρέπει να κριθεί μέχρι τέλους. Γινόμαστε καλύτεροι μέσα απ’ όλο αυτό…
4. Αναφέρθηκε σε δημοσίευση άλλου μέλους ότι ακόμα και ο τίτλος του τραγουδιού μας αποτελεί ‘ηθελημένη κλοπή και απαίσια αντιγραφή με αντιστροφή των λέξεων’ του τραγουδιού του Θανάση Παπακωνσταντίνου με τίτλο «Του έρωτα και του θάνατου». Αισθανόμαστε την ανάγκη να πληροφορήσουμε τον συγκεκριμένο φίλο (και όσους έχουν την ίδια γνώμη) ότι οι στίχοι του δικού μας τραγουδιού όχι μόνο γράφτηκαν μήνες πριν κυκλοφορήσει ο «Ελάχιστος εαυτός» του Θανάση Παπακωνσταντίνου στον οποίο περιέχεται το εν λόγω τραγούδι, αλλά και δημοσιεύτηκαν στο διαδίκτυο και μάλιστα στη σελίδα που διαχειρίζεται ο ένας εκ των δύο μας και η οποία είναι στη διάθεση των διοργανωτών. Μάλιστα συμβαίνει η συγκεκριμένη ανάρτηση να έχει αποτελέσει την αφορμή να γνωριστούμε μεταξύ μας οι δύο συντελεστές και να συνεργαστούμε για τη δημιουργία του συγκεκριμένου τραγουδιού. Η ανάρτηση έχει ημερομηνία 9 Οκτωβρίου 2010, τέσσερις δηλαδή σχεδόν μήνες πριν την κυκλοφορία του «Ελάχιστου εαυτού» ο οποίος κυκλοφόρησε την 1η Φεβρουαρίου του 2011. Το ότι δεν υπήρχε γνώση των στίχων του τραγουδιού του Θανάση Παπακωνσταντίνου μπορεί κανείς να το διαπιστώσει αν το ζητήσει από τους διοργανωτές και ρίξει μία ματιά στο διάλογο που ακολούθησε της ανάρτησης του (υπέροχου) τραγουδιού του Θανάση στο προαναφερθέν ιστολόγιο, ανάρτηση που έγινε ένα μήνα μετά την κυκλοφορία του Ελάχιστου εαυτού: Επομένως, όπως αποδεικνύεται, οι στίχοι και ο τίτλος που επέλεξε ο στιχουργός του δικού μας τραγουδιού είναι προγενέστεροι από την ημερομηνία κυκλοφορίας του τραγουδιού του Θ. Παπακωνσταντίνου. Πέραν αυτού, οι στίχοι των δύο τραγουδιών, δεν παρουσιάζουν καμία απολύτως ομοιότητα σε κανένα απολύτως σημείο! Μήπως λοιπόν πριν βιαστούμε να σπιλώσουμε βάναυσα μία δημιουργία, οφείλουμε να διαβάσουμε πρώτα προσεκτικά αυτό που κατηγορούμε; Ο ελάχιστα προσεκτικός ακροατής θα διαπίστωνε ότι ο τίτλος προέκυψε φυσικά κι αβίαστα από τον πρώτο στίχο του τραγουδιού – τόσο απλά! Θα μπορούσαμε εξ άλλου εύλογα να αναρωτηθούμε αν ο Μανώλης Ρασούλης χαρακτηρίζεται το ίδιο «κλέφτης» από τον συγκεκριμένο φίλο αφού στον πρόσφατο δίσκο με ανέκδοτα ως τότε τραγούδια του που κυκλοφόρησε μετά τον θάνατό του, υπάρχει ένα τραγούδι με τίτλο: «Του έρωτα και του θάνατου» (δηλ. ακριβώς ίδιος τίτλος με αυτόν του τραγουδιού του Θ. Παπακωνσταντίνου) το οποίο ερμηνεύει η Χάρις Αλεξίου και την μουσική του έχει γράψει ο Χρήστος Νικολόπουλος. Ή αν ο τίτλος πχ «Γυναίκα» που συναντάμε σε πάρα πολλά τραγούδια κάνει όλους όσους τον υιοθέτησαν «κλέφτες»!
Για το συγκεκριμένο θέμα λοιπόν, ο μέσος νους μπορεί να συμπεράνει ότι εμείς είχαμε απλώς την «ατυχία» να μην προλάβουμε να κυκλοφορήσουμε το τραγούδι μας πριν την κυκλοφορία του δίσκου του Θ. Παπακωνσταντίνου. Τι έπρεπε να κάνουμε μετά απ’ αυτό άραγε; Να αλλάξουμε τον τίτλο του τραγουδιού μας; Αυτό θα ήταν μάλλον εξαιρετικά «φθηνό» από μέρους μας, αφού θα προδίδαμε την ίδια μας την δημιουργία, χάριν των εντυπώσεων που μπορεί να δημιουργούνται σε όσους βγάζουν εξαιρετικά εύκολα συμπεράσματα!
5. Δεν έχουμε κανενός είδους «πλάτες» ή οποιουδήποτε είδους σχέσεις με κανένα «μέρος του συστήματος» της μουσικής βιομηχανίας ούτε με κανέναν από τους ιδρυτές-διαχειριστές-οποιωνδήποτε άλλων υπευθύνων του Musicheaven.gr ή των συνδιοργανωτών του διαγωνισμού ώστε να τις χρησιμοποιήσουμε για την ανάδειξη του τραγουδιού μας στις πρώτες θέσεις του γκρουπ στο οποίο διαγωνίζεται. Συμβαίνει μάλιστα ο ένας εκ των δύο μας να μην έχει καν δικαίωμα ψήφου, επειδή δεν ήταν μέλος της κοινότητας μέχρι την ανακοίνωση του διαγωνισμού – κι αυτό πιστεύουμε πως είναι σε θέση να το πιστοποιήσουν και οι διοργανωτές. Είμαστε νέοι δημιουργοί, άγνωστοι στον χώρο και παίρνουμε μέρος για πρώτη φορά στον διαγωνισμό κάνοντας τη δική μας, ειλικρινή προσπάθεια.. Όλες οι ψήφοι που συγκέντρωσε το τραγούδι μέχρι τη λήξη της ψηφοφορίας, δόθηκαν με αυθόρμητο τρόπο από τους ψηφοφόρους του διαγωνισμού και ουδέποτε ζητήθηκε από κανέναν να ψηφίσει το τραγούδι μας χωρίς μάλιστα να ψηφίσει τα υπόλοιπα τραγούδια του διαγωνισμού ή διάφορα άλλα «τερτίπια» που αναφέρουν διάφορα μέλη. Ασφαλώς, αυτό σημαίνει ότι δεν είμαστε και μέρος καμίας απολύτως «κλίκας»! Όσο για τις υπόνοιες περί χρηματικών ποσών και διάφορων άλλων «μέσων» για την ηχογράφηση, σας λέμε με κάθε ειλικρίνεια ότι η ηχογράφηση του τραγουδιού μας έγινε από άνθρωπο που ασχολείται περισσότερο ερασιτεχνικά με την ηχοληψία, σε μέρος και χρόνο που μας παραχωρήθηκε «δωρεάν» και με μη διάσημους (πλην εξαιρετικούς) μουσικούς που τους ζητήθηκε η συμμετοχή-βοήθειά τους και που απλόχερα την χάρισαν, χωρίς καμία απολύτως αμοιβή και απαίτηση! Και τους ευχαριστούμε θερμά γι αυτό!
6. Η όποια διάδοση του τραγουδιού μας μέχρι τώρα έχει γίνει μόνο μέσω των προσωπικών μας προφίλ στο facebook και κάποιων ιστοσελίδων (με τη μορφή blog) που διαχειριζόμαστε στο διαδίκτυο και ξεκίνησε πολύ πριν την ανακοίνωση του παρόντος διαγωνισμού. Ξεκίνησε κάποια χρόνια πριν, την περίοδο που το τραγούδι πρωτογράφτηκε και μάλιστα σε πρωτόλεια μορφή! Επομένως ούτε καν αυτό έχει γίνει με σκοπό να κερδίσουμε τον συγκεκριμένο διαγωνισμό που, άλλωστε, βάσει των όρων για το ποιοι έχουν δικαίωμα ψήφου, δεν θα μπορούσε να γίνει! Απεναντίας, (έχει γίνει και αυτό) την στιγμή που βαλλόμασταν με τον χειρότερο δυνατό τρόπο, εμείς αναδείξαμε με δημοσίευσή μας σε ιστολόγιο που διαχειριζόμαστε, άλλα τραγούδια του ίδιου γκρουπ που θεωρούμε εξίσου όμορφα! Ειρήσθω εν παρόδω, το εν λόγω blog φιλοξενεί ως επί το πλείστον νέους στιχουργούς και τραγουδοποιούς, οπότε και όλοι οι φίλοι και οι φίλες δημιουργοί είστε ευπρόσδεκτοι.
7. Αξίζει να σημειώσουμε, σε ένα επίπεδο που αποδεικνύει ότι πάντα προσπαθούμε να λειτουργούμε με γνώμονα το «δίκαιο» αλλά και το «αξιοπρεπές» ότι ενώ διαπιστώσαμε (μόλις ξεκίνησε η ψηφοφορία για το γκρουπ μας) ότι από λάθος μας στάλθηκε στον διαγωνισμό αρχείο με προβληματικό ήχο (δηλ όχι πολύ καθαρό) και ενώ ενημερώσαμε τους διοργανωτές ότι επιθυμούμε την αντικατάστασή του με το αρχείο που από λάθος μας δεν στάλθηκε εξ’ αρχής (αίτημα που έγινε αποδεκτό), ουδέποτε προχωρήσαμε σε αυτή την κίνηση γιατί ακριβώς αποφασίσαμε ότι εφόσον η ψηφοφορία άρχισε υπό αυτές τις προϋποθέσεις, το σωστό είναι να συνεχιστεί ακριβώς έτσι χωρίς καμία περεταίρω παρέμβαση από μέρους μας (όπως ακριβώς σας αναφέραμε και στην αρχή). Ακόμα δηλαδή και όταν έγινε αποδεκτό από τους διοργανωτές το αίτημά μας να διορθωθεί το λάθος μας (και το λέμε αυτό προς τιμήν τους) που δεν υπήρχε δυνατότητα να το διαπιστώσουμε πριν την ακρόαση του γκρουπ, εμείς επιλέξαμε τελικά να μην το διορθώσουμε ακριβώς για το λόγο ότι η ψηφοφορία είχε πλέον ξεκινήσει.
Τέλος, κι επειδή έχουμε πει πολλά που, πραγματικά, δεν ξέρουμε αν προσφέρουν κάτι άλλο εκτός από το να προσπαθούμε να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες, έχουμε την άποψη ότι το τραγούδι μας βρέθηκε στην κρίση όλων των ψηφοφόρων του διαγωνισμού, αλλά και όλων των ακροατών του (και μάλιστα με τις χειρότερες δυνατές προϋποθέσεις μετά απ’ όσα συνέβησαν εδώ μέσα) και οι ίδιοι έχουν πάντα το δικαίωμα να εκφράζουν την άποψή τους επ’ αυτού. Άλλωστε, όταν συμμετέχεις σε έναν διαγωνισμό, αποδέχεσαι ότι θα κριθείς. Αυτό που θέλουμε είναι να είναι γνωστή σε όλους η αλήθεια και να οδηγούνται στα όποια συμπεράσματά τους γνωρίζοντάς την.
Οι λέξεις στενοχώρια, πικρία, θλίψη τόσο για την εξέλιξη των πραγμάτων όσο και για την τόσο κατηγορηματική και απόλυτη στάση κάποιων συνανθρώπων μας εδώ μέσα και για τις ιδιαίτερα άσχημες και προσβλητικές εκφράσεις και πράξεις τους, είναι λίγες για να περιγράψουν τα συναισθήματά μας…. Ασφαλώς και δεν θέλουμε να πιστέψουμε ότι μπορεί να πρόκειται για σκόπιμη κίνηση οφείλουμε όμως να εκφράσουμε την άποψή μας ότι δεν είναι όμορφο να αναφέρεσαι σε κάτι δημόσια με τόσο κατηγορηματικό τρόπο και να επηρεάζεις την κοινή γνώμη σε τέτοιο βαθμό (και μάλιστα κατά τη διάρκεια μιας ψηφοφορίας και δη όταν εσύ που ξεκινάς την συζήτηση δεν έχεις καν δικαίωμα ψήφου σύμφωνα με την ημερομηνία εγγραφής στο προφίλ σου-εκτός κι αν αυτό είναι δεύτερο προφίλ) χωρίς να γνωρίζεις πράγματα, καταστάσεις, ακόμα και ανθρώπους…
Μπορούμε να κατανοήσουμε την απογοήτευση ενός ανθρώπου που πιστεύει ενδεχομένως ότι αδικήθηκε μια δημιουργία, αλλά από το σημείο αυτό, μέχρι την σπίλωση και την εκστρατεία κατασυκοφάντησης (με video στο youtube!) άλλων, η διαφορά είναι, νομίζουμε, τεράστια! Επίσης καταδεικνύει ανθρώπινη ποιότητα τέτοια, η οποία ειλικρινά δεν θα θέλαμε να πιστέψουμε ότι χαρακτηρίζει εν γένει τον φίλο καθώς και όσους συνέχισαν στην πορεία με ανάλογες πρακτικές…
Είναι κοινή μας απόφαση να μην συνεχίσουμε την δημόσια συζήτηση για το συγκεκριμένο θέμα, όχι γιατί δεν μπορούμε να υπερασπιστούμε το τραγούδι μας, αλλά ακριβώς επειδή δεν θέλουμε να ακολουθήσουμε κανέναν σ’ αυτή την κατρακύλα…Εξ’ άλλου, είπαμε ήδη πολλά και οφείλουμε να ζητήσουμε γι αυτό την επιείκεια όσων διαπίστωσαν ότι τόσες μέρες, από πεποίθηση, δεν βγάλαμε κιχ!
Είμαστε ωστόσο στη διάθεση των διοργανωτών σε όποιο επίπεδο μας ζητηθεί οτιδήποτε που να αποδεικνύει τα λεγόμενά μας.
Είναι επίσης κοινή μας απόφαση να μην αποσύρουμε το τραγούδι μας από τον διαγωνισμό, στη βάση της λογικής ότι από την πρώτη στιγμή, συμμετέχοντας σε αυτόν, θέσαμε το τραγούδι μας σε δημόσια κρίση και αυτό πρέπει να κάνουμε μέχρι τέλους. Το αν προκρίθηκε ή όχι στον τελικό με βάση την κρίση των ψηφοφόρων και το ποια θέση ενδεχομένως θα καταλάβει εκεί (λαβωμένο ή μη), ανάμεσα σε άλλα τραγούδια τα οποία βρίσκονται επίσης στην κρίση των ψηφοφόρων, είναι κάτι που δεν αποτελεί για εμάς αυτοσκοπό. Δεν είναι και ούτε ήταν ποτέ στις πρώτες επιδιώξεις κανενός από μας η κατάκτηση της όποιας θέσης, αλλά η συμμετοχή μας με τις αγνότερες προθέσεις σε μια μουσική γιορτή της οποίας θέλαμε και συνεχίζουμε να θέλουμε να νιώθουμε κοινωνοί…
Είναι καλό να γνωρίζουμε όλοι ότι εκτός από τα τραγούδια, εδώ μέσα αλλά και εκεί έξω…στον κόσμο γύρω μας, κρίνονται και οι άνθρωποι και οι συμπεριφορές τους… Και στο κάτω - κάτω της γραφής η ζωή δεν εξαντλείται σε έναν διαγωνισμό – έτσι δεν είναι;
Θα ήταν γαϊδουριά μας αν παραλείπαμε να ευχαριστήσουμε όσους μας τίμησαν με την ψήφο τους αλλά και όσους εξέφρασαν την γνώμη τους με καλοπροαίρετο τρόπο στην προηγηθείσα συζήτηση (ακόμα κι όταν αυτή η γνώμη δεν είχε να εκφράσει κολακείες για το τραγούδι μας), αυθόρμητα, συνειδητοποιημένα, με όμορφο-συγκροτημένο λόγο και επιχειρήματα, ανεπηρέαστοι από αυθαίρετα συμπεράσματα και «δογματισμούς». Το «ευχαριστούμε», για όλους εσάς, είναι λίγο σαν λέξη!
Ευχόμαστε μέσα από την ψυχή μας καλή επιτυχία σε όλους ανεξαιρέτως τους διαγωνιζόμενους αλλά και καλή παραπέρα πορεία στο ταξίδι όσων τραγουδιών αποκλείστηκαν μέχρι τώρα η μέλλει να αποκλειστούν και ζητάμε ειλικρινά συγγνώμη αν, άθελά μας, στενοχωρήσαμε με κάποια πράξη ή δήλωσή μας οποιονδήποτε φίλο της σελίδας. Γιατί ο σκοπός ακόμα κι αυτής της μακροσκελούς δήλωσής μας, δεν είναι σε καμία περίπτωση τέτοιος…
Ευχόμαστε επίσης να είστε όλοι καλά, να ζείτε, να αισθάνεστε, να προσπαθείτε και να πετυχαίνετε πάντα τους καλούς σας στόχους και σκοπούς με υγιείς τρόπους!
Κλείνοντας, θα θέλαμε να κάνουμε μία πρόταση στους διοργανωτές προς αποφυγήν τέτοιων δυσάρεστων καταστάσεων στο μέλλον: θα μπορούσε πριν την έναρξη του διαγωνισμού να γίνεται ανάρτηση των τραγουδιών για πιθανές ενστάσεις. Και θα μπορούσε επίσης να υπάρχει επιτροπή που να κρίνει τις ενστάσεις, ακριβώς για να αποφεύγεται ο καθ’ οιονδήποτε τρόπο επηρεασμός της ψηφοφορίας.
Να είστε όλοι καλά!
Υπογράφουμε οι συντελεστές του τραγουδιού χωρίς να αναφέρουμε εδώ τα ονόματά μας (τα οποία είναι στη γνώση και στη διάθεση των διοργανωτών) ακριβώς για να μην επηρεάσουμε με κανέναν απολύτως τρόπο την παραπέρα πορεία του διαγωνισμού. Επίσης έχουμε θέσει στη διάθεση των διοργανωτών τα σχετικά links που πιστοποιούν την αλήθεια των λεγομένων μας."
Είναι κοινή μας απόφαση να μην συνεχίσουμε την δημόσια συζήτηση για το συγκεκριμένο θέμα, όχι γιατί δεν μπορούμε να υπερασπιστούμε το τραγούδι μας, αλλά ακριβώς επειδή δεν θέλουμε να ακολουθήσουμε κανέναν σ’ αυτή την κατρακύλα…Εξ’ άλλου, είπαμε ήδη πολλά και οφείλουμε να ζητήσουμε γι αυτό την επιείκεια όσων διαπίστωσαν ότι τόσες μέρες, από πεποίθηση, δεν βγάλαμε κιχ!
E τότε ρε λεβέντες για δεν είπατε μόνο οτι χρειάζεται για τα περι αντιγραφής και για το τίτλο οτι προηγήθηκε του Παπα/νου, να ευχαριστήσετε και αυτούς που σας ψήφισαν να τελειώνει εκεί το πράμα?
Είναι βαρύ να κατηγορούμαι οτι προκάλεσα στενοχώρια, πικρία, θλίψη και άλλα πολλά, μέχρι και ανεξίτηλες πληγές, επειδή είπα τη γνώμη μου. Είδα το βίντεο που ενημέρωνε για την δυστυχώς τρελή ομοιότητα των 2 τραγουδιών ξεστόμισα ενα Αχά !! και έγραψα τη χαζομάρα μου. χωρίς συναίσθημα, ορθά και κοφτά-κυνικά.
Μετά παρακολουθώντας απαθέστατα τη πορεία του thread μπήκε ο Καλλιτέχνης πρόταξε την αυθεντία του ενεργού επαγγελματία μουσικού για να μας το βουλώσει εμας που δε συνδέουμε τα μουσικά μας πεπραγμένα με κανάλια στο you tube και προφίλς σε κοινωνικούς χώρους και να μας πει κατίνες και ποταπούς που τολμήσαμε και μιλήσαμε γιατί λέει ουσακ είναι το κομμάτι άρα καλά κάνει και έχει μια μελωδική κίνηση ίδια με αυτή που έκανε επιτυχία ο Μάλαμας (Τι να πει κανείς). Και τώρα αυτή η κειμενάρα σας.ΠΟυ μας πληροφορεί οτι σχεδόν αποκτήσατε ψυχολογικά προβλήματα. Ενω ενδιάμεσα σκάσαν και κάποιοι που λέγαν : να τέτοιοι είμαστε οι έλληνες, θέλουμε να ψοφήσουν όλοι οι γάϊδαροι και άλλα τέτοια εκτροχιασμένα. Χαλαρώστε, μη βλέπετε φαντάσματα και εχθρούς εκεί που δεν υπάρχουν, πλάκα μας κάνετε ασχολήθηκα 1-2 λεπτά στην αρχή 4-5 στη συνέχεια και τώρα δίνω ενα 10 λεπτο αλλά δε ψήνομαι να ασχοληθώ και πολύ ακόμη.Υπάρχουν σοβαρότερα πράματα που με: στενοχωρούν, πικραίνουν, θλίβουν.
Δε δίνω δεκάρα αν βγείτε πρώτοι οι τελευταίοι (και εσείς έτσι λέτε, μακάρι να το πιστεύετε ), για μενα και μόνο που εντεχνίζει κάποιος (τη σήμερον ημέρα) τρώει πόρτα απο τους σκληρούς μου δίσκους πόσο μάλλον όταν δε φροντίζει να είναι πρωτότυπος. Ενας διαγωνισμός είναι γιορτή και χαρά και αν είσαι εντάξει με τη πάρτη σου κανείς δε στο χαλάει.Εγω εδω δε συμμετέχω άλλα όποτε το έκανα αλλού έτσι το έζησα.
0)Αυτό με το λαβωμένο το τραγούδι είναι .... ...
1)Άλλωστε, όταν συμμετέχεις σε έναν διαγωνισμό, αποδέχεσαι ότι θα κριθείς. Καλά τα λες, μπράβο.
....Το κακό σε αυτές τις περιπτώσεις δεν είναι όμως ότι επηρεάζονται οι αριθμοί, παιδιά…Αυτό είναι το λιγότερο! Το κακό (και ίσως το χειρότερο) είναι ότι επηρεάζονται ανθρώπινες ψυχές, με πληγές που πάντα αφήνουν το σημάδι τους…
Αλλα λες και αυτά και δε ξέρω τι κάνεις αντιφάσκεις ή φάσκεις???????????????
2)Επίσης καταδεικνύει ανθρώπινη ποιότητα τέτοια, η οποία ειλικρινά δεν θα θέλαμε να πιστέψουμε ότι χαρακτηρίζει εν γένει τον φίλο καθώς και όσους συνέχισαν στην πορεία με ανάλογες πρακτικές… αυτό μου τόχουν ξαναπεί, ωραίο είναι, λες μια γνώμη δημόσια και γίνεσαι ποταπός ,κατίνα, αδαής, άπλυτος, βαλτός, ανθρωπο-καλλιτεχνοφάγο τέρας. ..το δουλεύετε καλά το μπαμπάκι.
Είναι καλό να γνωρίζουμε όλοι ότι εκτός από τα τραγούδια, εδώ μέσα αλλά και εκεί έξω…στον κόσμο γύρω μας, κρίνονται και οι άνθρωποι και οι συμπεριφορές τους… Και στο κάτω - κάτω της γραφής η ζωή δεν εξαντλείται σε έναν διαγωνισμό – έτσι δεν είναι;
Ετσι είναι αλλά ισχύει για όλλους.
.....σαλαμ αλεκουμ
Όλο αυτό το σεντόνι , για να μας πείτε ότι δεν είχατε πρόθεση να αντιγράψετε?
Κουράστηκα να διαβάζω !
Να το δεχτούμε , ΟΚ , δεν είχατε πρόθεση !!! Ηθικά είναι σημαντικό , αλλά δεν θα ζητήσουμε και συγνώμη που οι εισαγωγές σας και το πρώτο μέρος των κουπλέ είναι εντελώς ίδιο μ΄αυτό του Σωκράτη !!!!
Αφού ΕΊΝΑΙ!!!
Μια χαρά σας βγήκε και ο ντόρος κρίνοντας εκ του αποτελέσματος !
Οπότε μη σκάτε Αδικημένοι!!! Γιατί θα φρικάρω !!!
ΤΟ ΓΕΓΟΝΌΣ (της Ομοιότητας) ΠΑΡΑΜΈΝΕΙ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΗ ΠΡΟΘΕΣΗ!!!!
Στη δική μου συνείδηση το τραγούδι σας αποτελεί ΑΠΟΜΙΜΗΣΗ ! Και είτε έγινε συνειδητά είτε όχι , σ’ ένα μέρος του είναι ίδιο μ’ αυτό του Μάλαμα !
Να προσέχετε άλλη φορά ότι υπογράφετε , το λέει κι ο λαός !!!
Αααα και να λέτε λιγότερα γιατί όλη αυτή η φλυαρία και η Υπέρ αναλυτικότητα , δίνει την εντύπωση της απολογίας ! Και ξέρετε Ποιοι έχουν ανάγκη να ΑΠΟΛΟΓΗΘΟΥΝ έτσι ???