Στο σημειο αυτο να κανω μια απαραιτητη παρεμβαση:
Επειδη το ψαξα το θεματακι λιγο παραπανω και παντα μου αρεσει να ψαχνω το δικιο στον ανθρωπο με τον οποιο συνομιλω
Θελω να επανατοποθετηθω στο θεμα των συγχορδιων της dominant frygian
Λοιπον
Οπως ειπαμε μια αρμονικη μινορε η Μι εχει τις εξης νοτες
Ε,F#,G,A,B,C,D# με τυπο 1-2-b3-4-5-b6-7-8
Η αντιστοιχη φυσικη μινορε E,F#,G,A,B,C,D με συγχορδιες Em,F#dim,G,Am,Bm,C,D
Δοκιμασα να χτισω αναλυτικα τις τριαδες σε καθε βαθμιδα της μινορε
Και προεκυψαν τα εξης:
-Στην Ε βαζουμε 3η και 5η αρα προκυπτει E-G-B=Em
-Στη F# βαζουμε A και C αρα προκυπτει η F#dim
-Στην G προσθετω B και D# αρα προκυπτει η G Augmented
-Στην Α αντιστοιχα C και Ε αρα η Am
-Στη Β αντιστοιχα D# και F# αρα η B major
-Στη C βαζω Ε και G αρα C major
-Τελος στη D# βαζω F# και Α αρα D# diminished
Επομενως οι συγχορδιες ξεκινωντας απο την 5η βαθμιδα(Β major)
Θα ειναι
B,C,D#dim,Em,F#dim,Gaug,Am
Επομένως να ζητήσω συγνώμη στο συμφορουμίτη μου για την επιμονή μου να αφορίσω την D#dim από τη χιτζαζ ακολουθια συγχορδιων
Αυτο βεβαια δεν αλλαζει την τοποθετηση μου πως στο σολαρισμα δεν εχει D#diminshed αλλα F#diminished
καθως οπως ειπαμε διαφερουν κατα μια νοτα:Η μεν D#diminished εχει D#(F#,A)ενω η F#diminished εχει C(F#,A) που αδιαμβησβητητα ειναι της μελωδιας στο συγκεκριμμενο σημειο!!!
Τα λαθη και το ψαξιμο μας κανουν καλυτερους!
Ευχαριστω!