Delta66, δεν θα διαφωνησω σε αυτο που λες για το ο,τι καμια κιθαρα δεν ειναι ιδια.
Παρολαυτα, τα ελληνικα καταστηματα και οι ελληνες εμποροι, εχουν αρκετο δρομο μπροστα τους για να μαθουν να συμπεριφερονται σαν ανθρωποι. Και εαν εμενα δεν με σεβονται σαν πελατη, τοτε δεν μπορω κι εγω να τους εμπιστευτω τα λεφτα μου ( γιατι οπως και να το κανουμε, η αγορα ενος οργανου ειναι επενδυση πανω στην τεχνη ).
Απο την αλλη, με τη λογικη αυτη ( δηλαδη να παιρνουμε το οργανο που εχουμε δοκιμασει ), ο εμπορος θα μας δινει τις...demo κιθαρες που εχει στη βιτρινα και που δοκιμασαμε...Γιατι ακομα και stock απο την ιδια κιθαρα να εχει, καμια απο αυτες δεν θα ειναι ιδια με αυτη που δοκιμασαμε.
Απο προσωπικη εμπειρια ( κιθαριστα που παιξαμε αρκετο καιρο μαζι και ο οποιος εχει ιδιαιτερη απαιτηση απο ακουστικες κιθαρες ) εχω δει αγορες απο ελληνικο και ξενο καταστημα. Μιλαμε για ακουστικες κιθαρες Τakamine ηλεκτρακουστικη ( 1600Ε ), Guild Jumbo ακουστικη ( 2800Ε ) και Martin 12χορδη ακουστικη ( 3100Ε ). Οι 2 πρωτες αγοραστηκαν απο γνωστο καταστημα στην Αθηνα, το οποιο του εβγαλε το λαδι μεχρι να τις φερει ( γιατι ο κιθαριστας αυτος, απαιτησε να του δωσουν καινουρια, και οχι απο το demo του μαγαζιου ). Η τριτη κιθαρα ηρθε απο το εξωτερικο ( Σουηδια ) και ηταν σε αριστη κατασταση. Ο χρονος που εκανε να ερθει ηταν ακριβως ιδιος με το χρονο παραδοσης των αλλων 2 απο το καταστημα Αθηνων...
Εγω υποστηριζω την αγορα εξωτερικου, διοτι αν και Ελληνας, εχω υποφερει τοσο σε ατομικο, οσο και σε εταιρικο επιπεδο, με τους "καλοπερασακηδες" εμπορους.
Και γενικα, τα βιομηχανοποιημενα κομματια ( κυριως οι ηλεκτρικες κιθαρες ) δεν εχουν το φοβο να διαφερουν τοσο πολυ στα χαρακτηριστικα τους.
Αγορα που προτιμαω τοσο καιρο; Γερμανια. Απο Αμερικη εχω ακουσει πολλα στραβα, οπως και απο Αγγλια. Ομως Γερμανια και Ολλανδια, εχουν σταθει επαξια στις απαιτησεις μου.
Deathminor
1) Στους ζηταω σαν αρχαριο μελος.
2) Εισαι ακομα 19. Ασχολεισαι απο τα 7 σου λοιπον. Δεν εχω να χωρισω τιποτα μαζι σου, αλλα εχεις ακομα καιρο για να ωριμασεις πανω στη λογικη της. Τα χρονια που παιζεις και μελετας ενα οργανο, δεν εχουν να κανουν με τη γενικη ωριμανση του ανθρωπου. Αυτο θα επρεπε να στο πουν ολοι οι καθηγητες που καθισες μαζι τους.
3) Δηλαδη εσυ για να περασεις απο κοσκινο εναν κιθαριστα, πρεπει να τον βαλεις να παιξει με το στανιο ακουστικη για να δεις εαν μπορει να το κανει; Κι εγω παιζω με εναν τρομερο ακουστικο κιθαριστα ( που ανεφερα πιο πανω μαλιστα ), με τρομερο εξοπλισμο, τρομερες γνωσεις, τρομερο παικτη, αλλα ο ανθρωπος στεκεται μακρια απο την ηλεκτρικη γιατι ξερει πως δεν ειναι ο τομεας του. Το αντιστροφο δηλαδη, δεν μπορει να ισχυει;
Και μεσα στα 19 σου χρονια, εχεις παιξει με τοσους κιθαριστες, ωστε να δημιουργησεις το μεσο ορο των χιλιαδων κιθαριστων της Ελλαδας?
4) Δεν διαφωνω. Εχει βοηθησει εσενα ομως. Εσυ ομως εισαι ο Deathminor. Εγω ειμαι ο noiz reduction. Ο αλλος ειναι η Κυρα Μαρια...Ο καθενας ειναι μια ιδιαιτερη ψυχοσυνθεση και ο καθε καθηγητης αντιμετωπιζει το μαθητη ως διαφορετικο. Ειναι λαθος να μεταφερεις τις δικες σου διδακτικες μεθοδους ( ή τις μεθοδους που εχεις μαθει εσυ ) σε αλλους. Καταργεις τη μοναδικοτητα της υπαρξης τους σαν μουσικους και σαν μαθητες.
5) Δεν ειπες οτι ειναι λαθος, αλλα εισαι σιγουρος πως οταν καποιος ξεκιναει να κανει κιθαρα απο ηλεκτρικη, δεν θα εχει την ιδια αποδοση με εναν που εχει ξεκινησει απο ακουστικη....
Με την ιδια λογικη, οποιος εχει διπλωμα κλασσικης, πρεπει να ειναι και τρομερος ηλεκτρκος κιθαριστας,ετσι;
Ή θα μας διαφοροποιησεις την κλασσικη απο την ακουστικη;
Οπως και να εχει, ολοι μας εχουμε πολυ δρομο για να πουμε πως ειμαστε ωριμοι να εκφραζουμε συγκεκριμενες και μονοπλευρες αποψεις για τη διδασκαλια και την εκμαθηση της μουσικης. Μεχρι τοτε, κοιταμε, μαθαινουμε και μιλαμε οταν εχουμε να μεταφερουμε καποια αποψη. Δεν ειμαστε απολυτοι, δεν καταργουμε και δεν υποβιβαζουμε την προσπαθεια του αλλου, επειδη δεν ακολουθει αυτο που θελουμε εμεις και θεωρουμε ως πιο σωστο.