ελληνική μουσική
    Η Ελληνική Μουσική Κοινότητα από το 1997

    Νατάσσα Μάρε & Jason Carter - ''Τhe Embrace''

    krios80
    22.07.2008, 21:34

    Natassa MareJason Carter

    «Τhe Embrace»

    Ο Eναγκαλισμός, όπως μεταφράζεται ο τίτλος της νέας, «πολύτιμης» για τα δισκογραφικά δεδομένα δουλειάς των Νατάσσα Μάρε Μουμτζίδου και Jason Carter που μόλις κυκλοφόρησε. Μία δυναμική μουσική σύμπραξη της εξαιρετικής ελληνίδας ερμηνεύτριας και του διεθνούς φήμης Βρετανού κιθαρίστα, δύο καταξιωμένων μουσικών της Ευρωπαϊκής έθνικ και Jazz μουσικής σκηνής. Το «Τhe Embrace» ένα πρότυπο μουσικό έργο με τη σφραγίδα της διαπολιτισμικότητας στα ηχοχρώματά του, ένα νήμα που εισέρχεται στον πυρήνα του Έρωτα με τη σφραγίδα της ανθρώπινης ανάσας, ένα μουσικό σώμα δοσμένο στις σιωπές, λιτό, ένδον, έκδυτο διατυπώσεων και κραυγαλέων δηλώσεων. Η μαγική συνάντηση ενός μουσικού με διαδρομές στους ήχους των πολιτισμών του κόσμου και μίας βαθιά θεραπευτικής φωνής που γονιμοποιεί τον χώρο δημιουργώντας νέους, βιώσιμους, βαθιά λειτουργικούς τόπους.

     

    Περισσότερες πληροφορίες: www.myspace.com/natassamare

    Αποσπάσματα από τις κριτικές:

     

    1) Το «Τhe Embrace» έχει έρθει στο κέντρο της έμπνευσης που είναι ο Έρωτας, βιωμένος ως η απόλυτη ένωση κι ως η απόλυτη απώλεια ταυτόχρονα. Η Νατάσσα Μάρε τραγουδά και απαγγέλει με τη σφραγίδα της ανθρώπινης ανάσας. Με οδηγό τη φωνή της αγγίζει κανείς λέξεις που επισημαίνουν λεπτές πτυχές όπως το τρυφερό κέντρο των πραγμάτων, τη μητρότητα που διαρρέει το σύμπαν, τη μοναδικότητα του προσώπου, καθώς βιώνει κοινές και διαχρονικές στιγμές, αλλά ακριβές και αναντικατάστατες. Το σώμα φωτογραφημένο ως θραύσμα στις σελίδες του άλμπουμ, όπως αποκαλύπτεται μέσα από τους στίχους και τη μουσική είναι η σχεδία του αοράτου, ο φύλακας των ανεπίστροφων στιγμών, ένα σώμα λιτό, ένδον, στην αθώα του γυμνότητα, έκδυτο διατυπώσεων, προφάσεων, κινήτρων, συναλλαγών. Είναι το σώμα της ψυχής κινούμενο εσαεί στο ρεύμα του έρωτα.

     

    Βασιλική Φυτώκα,

    Συνεργάτιδα του Κέντρου Μελετών της Ελληνικής Γλώσσας

    2) Η μαγική συνάντηση ενός μουσικού με διαδρομές στους ήχους των πολιτισμών του κόσμου, του Jason Carter, με τη Νατάσσα Mάρε, μία βαθιά θεραπευτική φωνή. Θα πρέπει κανείς να γευτεί την μουσικότητα στις σιωπές των τραγουδιών τους ή την βαθιά ησυχία στους παλμούς της μουσικής τους για να νιώσει ότι όλα είναι εδώ. Τα ταξίδια του συνθέτη σε όλο τον κόσμο τον καθιστούν διαμεσολαβητή, μεσοπομπό, συμφιλιωτή των αντιθέσεων που σε άλλη περίπτωση φοβίζουν. Παρατηρώντας δε την «ποιητική» της Νατάσσας, η ψυχή αναθαρρεύει, μορφοποιώντας την ενέργεια σε σχήματα, επιτρέποντας να δημιουργηθούν νέα, δυναμικά ενεργειακά σχήματα. Η Νατάσσα συνθέτει διάφορες μουσικές σε μία και μόνη δόνηση. Έτσι είναι φτιαγμένη η φωνή της. Νοιώθει, αποκαλύπτει και οδηγείται από τη μουσικότητα των λέξεων. Κάθε στιγμή του cd είναι γεμάτη από ανθρώπινες παρουσίες. Ιδού ένα ονειρικό ταξίδι ή μία δια-πολιτισμική εμπειρία.

     

    Ρέα Καλογιάννη,

    Επιστημονική συνεργάτιδα του Α.Π.Θ. και του Πανεπιστημίου του Μaine στη Γαλλία, Υπεύθυνη οργάνωσης του διεθνούς Γαλλόφωνου περιοδικού “Synergies” στην Ελλάδα

    3) Ο Roland Barthes μιλά για τον κόκκο ή σπόρο της φωνής. Κόκκοι που γονιμοποιούν τον χώρο και δημιουργούν καινούριους χώρους εξ’αρχής, χώρους χαρακτηριστικούς, χώρους βιώσιμους. Η Νατάσσα Μάρε αποτελεί ένα μοναδικό, σπάνιο παράδειγμα φωνής που αφήνει τους σπόρους της δημιουργώντας νέους, βιώσιμους χώρους. Μία φωνή που δεν καταπατά τη μουσική, δεν την ακολουθεί δουλοπρεπώς αλλά εισέρχεται σα νήμα μέσα της δημιουργώντας την αίσθηση του ταξιδιώτη μέσα στα διαφορετικά δωμάτια. Μία φωνή που τιμά τη σχέση της προσωδίας με τη μουσική, που τιμά τις σιωπές, έναν από τους πιο βασικούς παράγοντες της δημιουργίας χώρου. Μία φωνή που καθοδηγεί χωρίς να διατάσσει. Αυτό κάνει και το «The Embrace» ένα μοναδικό δισκογραφικό παράδειγμα, ένα πυκνό χάρτη των χώρων που υπάρχουν ή δύνανται να δημιουργηθούν.

     

    Δανάη Στεφάνου,

    Λέκτορας της Ιστορικής Μουσικολογίας του Α.Π.Θ.

    Σύντομα βιογραφικά

     

     

     

    Νατάσσα Μάρε Μουμτζίδου

    Η Νατάσσα Μάρε διαθέτει ένα πλούσιο βιογραφικό με συμμετοχές σε σημαντικές διοργανώσεις και φεστιβάλ (Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο Νέων, Women Creators of the Two Seas - Mediterranean and Black Sea/Unesco, European Worldwide Music Festival, Gaia Festival, Sur les chemins d' Oxor, Continental Artists κ.α.) και συνεργασίες όπως τα Υπουργεία Μακεδονίας Θράκης, Εθνικής Άμυνας, & Πολιτισμού, τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Θεσσαλονίκης & τις Προξενικές Αρχές, το Ίδρυμα Μελετών Μητέρας, το Μουσικό Τμήμα της Σχολής Καλών Τεχνών & της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ, τη Σύγχρονη Ορχήστρα Ποικίλης Μουσικής της ΕΤ3 κ.α. Έχει οργανώσει, παρουσιάσει ή συμμετάσχει σε πλήθος παραστάσεων. Τον Ιούνιο του 2002 κυκλοφορεί την πρώτη δισκογραφική της δουλειά με τίτλο «α Νατάσσα Μάρε Μουμτζίδου» αποσπώντας άριστες κριτικές από τα εγκυρότερα Ελληνικά μουσικά περιοδικά. Μέλος των καλλιτεχνών χωρίς σύνορα, συνεργάστηκε με τους Christine Alavoine και Marc Roger, στο projet "Sur les chemins d' Oxor", με την υποστήριξη του Κέντρου Ιστορίας Θεσσαλονίκης και του Institut Francais. Το έτος 2005 ξεκίνησε μία νέα δυναμική συνεργασία με τον διεθνούς φήμης Βρετανό κιθαρίστα Jason Carter, λαμβάνοντας μέρος σε διεθνή φεστιβάλ και διοργανώσεις

     

    Jason Carter

    O Jason Carter, έχει μαθητεύσει με τους κιθαρίστες John Williams και Paco Pena στη Βασιλική Ακαδημία του Λονδίνου. Έχει περιοδεύσει σε περισσότερες από 70 χώρες, κυρίως ως solo κιθαρίστας, κι έχει ηχογραφήσει 14 albums για την EMI (USA), Bohemian Productions (USA), SONY (India), ARC Music, ASV Records UK, Ιnovatus Music and Naim Audio (UK). Βραβευμένος για το μουσικό του έργο από το Βασιλικό Πριγκιπάτο του Bahrain και χώρες όπως η Φινλανδία και η Βρετανία έχει συνεργαστεί με μουσικούς και σχήματα από όλο τον κόσμο (Ιρλανδία, Κίνα, Πακιστάν, Ινδία, Ιράκ, Αίγυπτο και Αφρική), με καλλιτέχνες όπως οι: Larry Coryell, Trilok Gurtu, Nigel Kennedy, Antonio Forcione, Gordon Giltrap, Dominic Miller and Babik Reinhardt Hapriprasad Chaurasia) κι έχει ηχογραφήσει με καλλιτέχνες όπως οι: Nick Beggs, Phil Keaggy, Mαire Brennan and Hossam Ramzy. Την δουλειά του την χαρακτηρίζει ένα μείγμα κλασσικής, Jazz και Flamenco τεχνοτροπίας.

     

     

     

     



     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : krios80 στις 27-07-2008 02:41 ]