Ο λόγος είναι ότι το (πρώτο) γεγονός συνέβη λίγο μετά την υπόθεση Λογαρίδη (μουσικό θέμα του serial "Μενεξεδένια Πολιτεία"-1975) και Παπαθανασίου (soundtrack "Chariots Of Fire"-1981). Ανατριχίλα προκάλεσε αυτή η υπόθεση, δείνοντας μου κάποιο μαθημα. Ταυτόχρονα, όταν ανέφερα την κλεψίτυπη εισαγωγή του τραγουδιού μου σε meeting, ο εταιρειάρχης με κοίταξε ειρωνικά και αποκαρδιωτικά λέγοντάς μου "συμπτωση"(!!!). Την 2η φορά που το ίδιο αγγλικό συγκρότημα πάλι έβαλε "συμπτωματικά" το χεράκι του ήταν σε δίσκο τους πριν 4 χρόνια, σε τραγούδι του συγκροτήματός μου σε δίσκο του 1989. Εδώ η αντιγραφή ήταν πιο "συγκαλυμμένη" και ο λόγος που δεν μήνυσα ήταν ο ίδιος όπως την πρώτη φορά: Δύσκολο να βρω το δίκιο μου. Πάντως υπήρξε μία αλυσίδα "συμπτώσεων", γιαυτό και έγραψα παραπάνω ότι ένα "ευχαριστώ" θα μου ήταν και αρκετό και τιμητικό.
Η περίπτωση του κλεμμένου στρίχου, μπορεί να αφορά σε τραγούδι του συγκροτήματός μου, αλλά ο στιχουργός δεν ήμουν εγώ, συνεπώς δεν είχα δικαιοδοσία. Πάντως η στιχουργός που αντέγραψε επακριβώς το πιο ευρηματικό μέρος του στίχου, έδωσε το τραγ σε μία λαϊκοαντιπαθητική τραγουδιάρα (που είναι και φιρμάρα) και κέρδισαν το βραβείο ("Αγρίων" νομίζω) καλλίτερου τραγουδιού το 1996!!!
(και εδώ - νομίζω - ότι ένα "ευχαριστώ" ή και ένα "συγγνώμη" θα μου έδινε περισσότερη ησυχία στον ύπνο μου).
Όσον αφορά τώρα τις μηνύσεις, το βρίσκω εξίσου ντροπιαστικό το θέμα με την πρόθεση του αντιγραφέα να "κλέψει". Εμένα μου αρέσουν ιστορίες ανωτερότητας, σαν και την ακόλουθη:
Πριν από καμιά 15ριά χρόνια, ο M-C Hammer έδωσε κάποια εκατομμύρια δολλάρια αποζημείωση στον Jame Brown, ΧΩΡΙΣ να έχει μηνυθεί, και ΧΩΡΙΣ να του έχει αντιγράψει ούτε μία νότα, ούτε μία λέξη!!! Απλά το έκανε γιατί είχε "αντιγράψει" το performance του Brown επί σκηνής!!! Σίγουρα, αυτή την κίνηση την έκανε γιατί η συνείδησή του του το επέβαλε και (το κυριώτερο) δεν τον κατανάγκασε κανείς!!! Τα δικαστήρια καμμιά φορά επιβάλλεται να μην μπορούν να αποδώσουν το ήθος που επιδεικνύουν οι άνθρωποι (ανεξάρτητα του αν δημιουργούν ποιοτική μουσική ή όχι.)