ελληνική μουσική
    Η Ελληνική Μουσική Κοινότητα από το 1997

    Νομιμοποίηση κάνναβης....Γιατί όχι?

    xristinafl
    25.01.2010, 02:18

    Παράθεση:

    Το μέλος harmonizer στις 25-01-2010 στις 01:38 έγραψε...

    Το αλκοόλ και η νικοτίνη θεωρούνται κοινωνικά αποδεκτά από αυτούς που τα χρησιμοποιούν - όπως και η κάνναβη.

    Για όποιον έχει δει ανθρώπους υπό την επήρρεια οποιουδήποτε από τα τρία, το θέαμα είναι μάλλον δυσάρεστο και αρκετές φορές και αποτρόπαιο.

     



    ναι, ειναι αποτροπαιο οταν η χρηση γινεται ανεξελεγκτα. σου ειπα οτι οταν η χρηση γινεται με μετρο, τιποτα δεν ειναι κακο και δυσαρεστο. ποιον πειραζει η μια μπυρα η το ενα ποτηρι κρασι - εστω και τα 2? ετσι δεν πειραζει και η μετρημενη χρηση της κανναβης. αν δεν εχεις βιωσει καποια πραγματα η δεν τα εχεις ψαξει, μαλον δε θα επρεπε να εχεις αποψη.

    και δεν νομιζω οτι ειναι ποτε δυσαρεστο το θεαμα καποιου υπο την επηρρεια νικοτινης... αν ειναι δυνατον


    xristinafl
    25.01.2010, 02:53

    Παράθεση:

    Το μέλος harmonizer στις 25-01-2010 στις 02:42 έγραψε...

    Nαι, είναι πολύ δυσάρεστο το θέαμα πχ κάποιου που πηγαίνει στο νοσοκομείο για κάποιον δικό του άνθρωπο και εκεί κοιτάζει να βρει ευκαιρία να ανάψει τσιγάρο, όταν μάλιστα στη συγκεκριμένη πτέρυγα αυτό είναι επικίνδυνο για τους ασθενείς (ανάμεσα στους οποίους και ο συγγενής του). Και όταν του κάνουν παρατήρηση αυτός να κάνει σαν πρεζόνι μόνο και μόνο για να προλάβει να τελειώσει το τσιγάρο.

    Όσο για το αν θα έπρεπε να έχω άποψη, είσαι σε ένα μουσικό φόρουμ και όλα τα μηνύματά σου αφορούν τη χασισοποτεία, αυτό δείχνει μία μονομέρεια και εμμονή.



    μα βρισκομαστε σε συζητηση για την κανναβη, θα επρεπε να μιλησω για κατι αλλο? δεν νομιζω οτι μπορεις να κρινεις απο αυτο αν υπαρχει μονομερεια και εμμονη. και ειναι τελειως ασχετο με το αν θα επρεπε εσυ να εχεις αποψη..

    και επαναλαμβανω, το ΜΕΤΡΟ.. καποιος που ξερει να βαζει ορια δε θα αναβε ποτε τσιγαρο σε νοσοκομειο.. ειπαμε, η υπερβολη δεν ειναι ποτε καλη.


    inkve
    25.01.2010, 03:55

    harmonizer??

     

    διακρινω εναν φανατισμο στον τροπο που γραφεις,,,,ακομα και οταν ανταλαξαμε εμεις καποια μηνυματα...

    το κοινο μας στοιχειο ειναι οτι και εγω δεν ειμαι υπερ της αποπινοικοποιησης...οπως εσυ δηλαδη

    η  διαφορα μας ειναι ομως οτι γνωριζω και τα πλεονεκτηματα της χρησης του χασις....ειτε στην απλη χρηση του ειτε  στην παρασκευη φαρμακων κ.τ.λ

     

    οποτε κατευθειαν εγω ειμαι απλα κατα.....ενω εσυ εισαι αντι...εχει μεγαλη διαφορα και πιστευω την διακρινεις

     

    η νικοτινη στην ποσοτητα που περιεχεται στο τσιγαρο δεν προκαλει καμια παρενεργεια εκτος απο μια ελαφρια ζαλαδα το πρωτο λεπτο και μονο στο πρωτο τσιγαρο της ημερας και αυτο το παθαινω εγω,,,,δεν σημαινει οτι παθαινουν ολοι....

    η νικοτινη αν χορηγηθει σε μεγαλες ποσοτητες(οχι τσιγαρων)οντως προκαλει μεθη και μια αισθηση ευφοριας

    επισης πολλοι θα σου πουν οτι το τσιγαρο σε συνδιασμο με καφε το πρωι φερνει τετοιο χεσιμο που απορεις που εκρυβες τετοιο ταλεντο!!!!σε αυτο ειμαι αναρμοδιος να απαντησω καθως δεν πινω καφε!

    οποτε το να γραφεις για αποτροπαιο θεαμα επειδη ο αλλος καπνιζει μαλλον ειναι αστοχη παρατηρηση

     

    αποτροπαιο ειναι να στην πεφτουν 16-17 χρονων κοριτσια για να σου παρουν πιπα (και οχι μονο)για 10ευρω για να συμπληρωσουν την δοση τους,,,,αυτο ειναι αποτροπαιο αλλα απο ενα σημειο και μετα λογικο καθως ακομα πιο αποτροπαιο ειναι να δεις σε τι κατασταση βρισκεται καποιος αν δεν παρει την δοση του για καποιες μερες και εκει απλα αλλαζει η αποψη σου για τις πραξεις τους

    μην γινεσαι τοσο αυστηρος κριτης καθως ειναι ξεκαθαρο οτι δεν εχεις δει την αλλη οχθη του ποταμου και δεν  καταλαβαινεις τι σημαινει εξαρτηση..

     

    το θεμα της νομιμοποιησης η οχι του χασις απαιτει πιο ανοιχτο μυαλο...απαιτει σκεψεις παραπερα το οτι <<το χασις ειναι μεσο για να περναμε καλα>>

    σου επαναλαμβανω οτι ειμαι κατα της χρησης του χασις ετσι οπως εχει αυτη στερεοποιηθει στα μυαλα των περισσοτερων,,,,,,,,οχι ομως και της χρησης του χασις σε τοσους αλλους τομεις που θα μπορουσε πραγματικα να βοηθησει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ  ΚΟΣΜΟ

    γραφω μεγαλα μηνυματα και μου την σπαει{#emotions_dlg.laugh}

     

     


    Xoris-Nickname
    25.01.2010, 04:46
    Εδω λεμε πως θα γινει να κοψουμε το σκατοτσιγαρο κ εσυ λες για Χασισι ? Κατ αρχην βρωμοκοπαει σαν ιδρωμενη Καλτσα ! Δευτερον ....σαπιζουν τα δοντια ...οποτε πας για μασελα ! 3ον Βρωμοκοπας μονιμα ........ κ η αναπνοη σου θα μυριζει σα βρεμενος σκυλος ! Μετα απο χρονια χρησης .......χανεις ενεργεια κ γινεσαι φυτουλας ! Αν εισαι μουσικος .....ξεχασε το .....αλλαξε επαγγελμα γιατι αν ακους ξενερωτος αυτα που παιζεις οσο εισαι σε "φαση" παιζει να γελας κανενα μηνα κ 30 μερες ! Αν παιζεις τυμπανα η ταχυτητα 60'κλικ θα σε φαινεται οτι παραειναι γρηγορη ! Στη ταχυτητα 40 κλικ θα νιωθεις πολυ ανετα...και μπορω να πω με σιγουρια οτι τα ογδοα κ τα δεκατα εκτα (σε μερικες περιπτωσεις αν εχεις μελετησει πολυ λεμε) θα τα παιζεις ανετα για 2 μετρα συνεχομενα χωρις να χανεσαι ! Αν εισαι κιθαριστας ....θα αλλαξεις Guitar Idol ... θα αρχισεις ν ακους κ να δεχεσαι σαν Βιρτουοζους, μπαντες οπως Edgar Broughton Band, Greatful Dead k Love ( του Arthur Lee) κ πολλες ακομα στο ιδιο στυλακι ! Βρες κανα 2-3 γκομενακια....πανε βγαλε οτι μπορει να κατεβασει το μυαλο σου...να σε βλεπει πορνοσταρ κ να χαλιεται κ ασε τα Μαυρα κ Ασπρα κατα μερος ! Εγω ειπα τωρα εσυ κανε οτι θες ! Καλημερα
    madmaestros
    25.01.2010, 08:59

    {#emotions_dlg.clap}

    Παράθεση:

    Το μέλος djmetronomos στις 23-01-2010 στις 19:16 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος reteos στις 23-01-2010 στις 18:45 έγραψε...

    Η Ελεύθερη χρήση της, εγκυμονεί κίνδυνο , ("προπομπό") , για χρήση ίσως και "σκληρότερων" ουσιών .

    Τότε οι κάτοικοι της Τζαμάικα, εδώ και χρόνια, θα έπρεπε να είχαν γίνει πρεζόνια... Δε συνέβη όμως... Παραμένουν πιστοί στην γκάντζα (κάνναβη)..
    Απεναντίας, η Ομόνοια είναι γεμάτη από πρεζάκια που σέρνονται - εκεί είναι το πρόβλημα...
    Η κάνναβη είναι προσφορά της φύσης. Η πρέζα είναι χημική - με σκοπό να κατευνάσει τον πληθυσμό.




    madmaestros
    25.01.2010, 09:03

    Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω, πως μπορεί να απαγαρεύεται κάτι που δεν έχει "κατασκευαστεί" άλλα έχει φυτρώσει στη φύση όπως τόσα άλλα βότανα και χορταρικά.......{#emotions_dlg.rockon}


    madmaestros
    25.01.2010, 09:09

    Πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερο άν μπορούσα να φυτέψω στον κήπο μου εκτός από πιπεριές, ντομάτες, μελιτζάνες ή οτιδήποτε ζαρζαβατικό για δική μου χρήση, και 2 δέντρα κάναβης για δική μου χρήση.....Δεν θα υπήρχε και λαθρεμπόριο έτσι, μιας και η μισή χώρα καπνίζει χόρτο{#emotions_dlg.rockon}

     

     


    montechristos-ole
    25.01.2010, 12:07

    Νομιζω πως ο madmaestros εχει δικιο... Οπως σε καποιες πιο εξελιγμενες ή ανεκτικες ως προς αυτο το θεμα χωρες, επιτρεπεται η καλλιεργεια στο σπιτι για προσωπικη χρηση... Ετσι αναποφευκτα διαγραφεις τον θεσμο του εμποριου και μαθαινεις να εχεις μετρο γιατι υπαρχει οριο στην καλλιεργεια, νομιζω 1-2 δενδρα ανα κεφαλι...

    Επισης για κατι που διαβασα πιο πανω απο εναν φιλο... Ποιος σου ειπε πως δεν μπορεις να παιξεις μουσικη αν εχεις πιει? Εδω ερχεται για να μεινει το θεμα της σωστης διαχειρισης... Αν διαχειριστεις σωστα αυτο που πινεις μπορεις να εχεις καλα αποτελεσματα σε διαφορους τομεις της ζωης σου... Αν παλι δεν εχεις καταλαβει τι σου προσφερει και απλα πινεις γιατι...ετσι κανουν και αλλοι φιλοι σου, χανεις την μπαλα και οδευεις αργα και σταθερα στο να γινεις χασικλης...

    Το να πινεις κανεις χορτο δεν ειναι κατι ασχημο ειναι κατακριτεο...Ειναι απλα μια επιλογη του καθενος... Δεν καταλαβαινω γιατι εχει γινει τοσο μεγαλος ντορος γυρω απο αυτο το θεμα... Καποτε το χορτο κυκλοφορουσε ελευθερα και μαλιστα με εξεχουσα σημασια σε διαφορους πολιτισμους οι οποιοι διεπρεψαν, συμπεριλαμβανομενου και του ελληνικου πολιτισμου... Τι σας κανει να πιστευετε πως εκεινοι οι ανθρωποι με σαφως πιο μεγαλο σεβασμο στην φυση και στα παραγωγα της εκανα τοσο τεραστιο λαθος και το χρησιμοποιουσαν και ηρθαμε εμεις -τα εξελιγμενα ειδη- και αναιρεσαμε τα πεπραγμενα αιωνων?

     


    xristinafl
    25.01.2010, 12:31

    νομιζω οτι ο montechristos απαντησε για ολους μας. μαλλον δε χρειαζεται να πουμε τιποτα αλλο. η κανναβη, οπως το καπνισμα και το αλκοολ, κανουν κακο στην υγεια επειτα απο μακροχρονια χρηση, αλλα τιποτα παραπανω. ειναι προσωπικη επιλογη το καθενος απο εκει και περα. επιπλεον, αν νομιμοποιηθει θα σταματησει και η τοσο εκτεταμενη χρηση του, γιατι το απαγορευμενο ελκυει πολλους λιγο παραπανω... οποτε ετσι θα μπορει ο καθενας να κανει χρηση με μετρο, γνωριζοντας τις συνεπειες, οπως συμβαινει και με το αλκοολ.


    StavmanR
    25.01.2010, 13:18

    "ο Γιάννης πίνει...ο Γιάννης κερνάει" λέει ο λαός με ό,τι αυτό συνεπάγεται στη συζήτηση.

     

    Έχουμε βάλει κάτω την έρμη ιστορία και την πυροβολούμε κατά ριπάς. ("Ξέσκισε η πόρνη η ιστορία αρχαία οράματα, τώρα για σέρβις μας ξαποστέλνει και για χαμόμηλο" Κ. Τριπολίτης)

     

    Καταφέραμε να αποδείξουμε ότι οι τέχνες και οι επιστήμες είναι προϊόντα της κάνναβης κι επομένως η όποια εξέλιξη του ανθρώπου είναι κανναβική (homo canabicus). Μάλιστα ερευνώνται οι πιθανές επιπτώσεις στα ανθρωποσυστήματα, από πιθανό αφανισμό του εν λόγω φυτού εξ' αιτίας της κλιματικής αλλαγής. Ίσως φανεί ακραίο να υποστηρίξει κανείς ότι όλες οι έρευνες για το κλίμα έχουν ως άξονα αναφοράς την κάνναβη, γιατί αποτελεί τη ραχοκοκκαλιά της ανθρώπινης εξέλιξης, μα πρόκειται για την απόλυτη και μοναδική αλήθεια.

     

    Καταφέραμε να γράφουμε και να απαντάμε για λογαριασμό άλλων, χωρίς τους άλλους ("Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα" Γ. Ζουγανέλης).

     

    Καταφέραμε να εξισώσουμε τα ναρκωτικά με τις μελιτζάνες. Παρεμπιπτόντως δηλώνω χρήστης μελιτζάνας και δη σε συσκευασία υποδήματος (παπουτσάκι).

     

    Το έχω ρίξει στο χιούμορ, γιατί κινδυνεύω να χάσω το λιγοστό που διέθετα με αυτά που διαβάζω. Είναι καταβάθος πράξη αυτοάμυνας.

     

    Είχα γράψει παλαιότερα, σε άλλο θέμα, ότι η λογική είναι επιφανειακό προϊόν του μηχανισμού του θυμικού. Δηλαδή ότι ο καθένας εμφανίζει μηχανισμό άμυνας (λογική) ανάλογο με το συσσωρευμένο του συναίσθημα (θυμικό). Επιβεβαιώνομαι, αν και δεν γνωρίζω άν τελικά αυτό είναι καλό ή κακό, ή εν πάσει περιπτώσει τί μπορεί να σημαίνει. Και αρχίζω να υποπτεύομαι ότι άνθρωποι σαν και του λόγου μου που φέρουν "συντηρητικές" και "πουριτανίστικες" απόψεις είναι κατα βάθος δύσθυμοι και παράλογοι.

     

    Mea Culpa. Τελικά, κάναμε λάθος. Με τόση ισοπέδωση, η γη ξανάγινε επίπεδη. Στην πυρά κι ο Γαλιλαίος.

     

    "Η κάνναβη είναι σαν τη τομάτα". Έτσι είναι εφόσον έτσι το επιθυμεί κάποιος.

     

    ("Ήρωες, μίξερ, μανταλάκια, σερβιέτες... όλα από χέρι καμμένα" και πάλι από την διαισθητική πένα του Κ. Τριπολίτη).

     

    Μην πάρει κανείς την απάντηση προσωπικά. Ίσως φταίει και η αποχή από τη μελιτζάνα (στέρηση κηπευτικού) που με εξαναγκάζει να απαντώ μή συμβατικά.


    fearlessangel
    25.01.2010, 13:34

    Πολλές φορές υποστηρίζεται ότι ο νέος πρέπει να είναι ελεύθερος να διαθέτει το σώμα του και τη ψυχή του όπως αυτός επιθυμεί. Με λίγα λόγια, μας λένε ότι δεν μπορούμε και δεν πρέπει να εμποδίσουμε έναν νέο άνθρωπο να κάνει χρήση της ελευθερίας του έστω και στο ζήτημα των ναρκωτικών.
    Προκύπτει έτσι το ερώτημα: τι είναι ελευθερία και στη συνέχεια, είναι ο άνθρωπος ελεύθερος μέσα στο καπιταλιστικό σύστημα;

    Απάντηση:
    Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή και ας δούμε τι έχουν στο μυαλό τους αυτοί που υποστηρίζουν μια τέτοια αντίληψη για την ελευθερία του ανθρώπου, ειδικά σε σχέση με την επιλογή των ναρκωτικών.
    Σκέφτονται –περίπου-ως εξής:
    «Τον άνθρωπο τον χαρακτηρίζει η ελευθερία, δηλαδή η δυνατότητα να ενεργεί όπως θέλει, χωρίς όμως να βλάπτει τον διπλανό του». Δηλαδή, ένας νέος μπορεί να επιλέξει «ελεύθερα» να κάνει χρήση ναρκωτικών, και, αφού δεν πειράζει κάποιον άλλον, είναι δικαίωμά του.
    Ποιο είναι το πρόβλημα σε αυτή την άποψη; 
    Πρώτον, ο άνθρωπος δεν χαρακτηρίζεται γενικά και αόριστα από την ελευθερία. Κατέκτησε την δυνατότητα να πράττει –σχετικά ελεύθερα- μέσα από την γνώση των νόμων που διέπουν την κοινωνία και τη φύση. Δηλαδή, απελευθερώθηκε σχετικά από την δύναμη της φύσης όταν έμαθε πώς γίνεται η φωτιά, και έφτασε σήμερα να δημιουργεί τέτοιον πολιτισμό, όχι γιατί ήταν ελεύθερος αλλά γιατί εργάστηκε πάνω στη φύση έχοντας γνώση των νόμων της. 
    Δεύτερον, τονίσαμε ότι ο άνθρωπος είναι σχετικά ελεύθερος. Δηλαδή ότι ο άνθρωπος μπορεί να ενεργήσει ελεύθερα σε συνθήκες όμως που δεν επιλέγει αυτός. Μπορεί για παράδειγμα να επιθυμεί οτιδήποτε αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα το επιτύχει κιόλας. Με λίγα λόγια είμαστε ελεύθεροι μέσα σε ένα συγκεκριμένο κοινωνικό πλαίσιο που δεν επιλέγουμε εμείς. Για παράδειγμα, στον καπιταλισμό υποτίθεται ότι όλοι είμαστε ελεύθεροι να εκμεταλλευτούμε τις «ευκαιρίες» που μας δίνονται, όμως μόνο λίγοι (κυρίως οι γόνοι της αστικής τάξης) τελικά καταλήγουν να τις πραγματοποιούν. Η ελευθερία δηλαδή είναι σχετική ακριβώς γιατί ζούμε σε μια ταξική κοινωνία όπου η εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο είναι ο βασικός τρόπος επίτευξης του κέρδους.
    Τρίτον, λένε ότι η ελευθερία μας σταματά εκεί που αρχίζει η ελευθερία του άλλου. Έτσι όμως μας κάνουν να βλέπουμε τον άλλον σαν εμπόδιο, υποβιβάζοντας έτσι τις ανθρώπινες σχέσεις σε σχέσεις ανταγωνισμού και, στην καλύτερη περίπτωση, σε σχέσεις απομονωμένων ατόμων που η ελεύθερη δράση τους κινείται στα πλαίσια του εγώ και όχι του εμείς. Ακριβώς όμως επειδή ο άνθρωπος είναι κοινωνικό ον δεν μπορείς να ορίσεις την ελευθερία του μόνο στενά ατομικά αλλά σαν μια κοινωνική και συλλογική δραστηριότητα.
    Συμπερασματικά, αυτή η αντίληψη, που υποτίθεται ότι ευνοεί την ελευθερία των ατόμων και συνηγορεί υπέρ της ελεύθερης διάθεσης του σώματος και της ψυχής από τον νέο, αφαιρεί από τον άνθρωπο τη δυνατότητα να ενεργήσει πραγματικά ελεύθερα και τον υποβιβάζει σε ένα πλασματικά ελεύθερο ον το οποίο δεν αναζητά και δεν χαρακτηρίζεται από δυο θεμελιώδη γνωρίσματα του ανθρώπου, την κοινωνικότητα και την εργασία. Δηλαδή την κοινή δράση για την αλλαγή των όρων ζωής του. Μια δράση που για να είναι αποτελεσματική πρέπει να στρέφεται ενάντια στην εξουσία των καπιταλιστών, που η δική τους ελευθερία να εκμεταλλεύονται τους εργαζόμενους είναι η μόνη που προστατεύεται και αναπαράγεται στο καπιταλιστικό σύστημα. Γι’ αυτό ακριβώς ο δρόμος των ναρκωτικών είναι δρόμος ανελεύθερος και τελικά αυτοκαταστροφικός.

    Και να πω και κατι άλλο, επειδή πολλοί λένε πως η κάνναβη δεν εθίζει, είναι μαλακό ναρκωτικό και όχι σκληρό, κλπ. Περί Διαχωρισμου σκληρών-μαλακών λοιπόν.

    Ισχυρίζονται οι θιασώτες του διαχωρισμού ανάμεσα σε λεγόμενα σκληρά και μαλακά ναρκωτικά ότι το χασίς και τα άλλα «μαλακά» δεν δημιουργούν εξάρτηση. Επίσης ισχυρίζονται ότι έχουν διαφορετικές φαρμακολογικές ιδιότητες.
    Το επιχείρημα αυτό δεν είναι τίποτα άλλο από μια συνειδητή διαστρέβλωση της πραγματικότητας. Εννοείται ως εξάρτηση μόνο η σωματική, η οποία εμφανίζεται με τη μορφή του «στερητικού συνδρόμου» σε άλλες τοξικές ουσίες, όπως το αλκοόλ, η ηρωίνη κλπ. Παραβλέπεται όμως τελείως το πρόβλημα της ψυχικής εξάρτησης, το οποίο είναι και το βασικό πρόβλημα. Άλλωστε το βασικό πρόβλημα όλων των ουσιών που δημιουργούν εξάρτηση, είναι η ψυχική σύνδεση με την ουσία και όχι η σωματική. Είναι σε τελευταία ανάλυση η δημιουργία συγκεκριμένων ψυχοκοινωνικών σχέσεων και συμπεριφορών.
    Η αλήθεια είναι ότι το χασίς έχει έντονη ψυχολογική δράση και γι' αυτό άλλωστε και χρησιμοποιείται. Παράλληλα δημιουργεί πολλά και σοβαρά οργανικά και ψυχολογικά προβλήματα.
    Επιπλέον είναι δυνατόν η υπερβολική χρήση να προκαλέσει και ψυχοπαθολογικές αντιδράσεις (ψυχωτικού τύπου κ.ά.)
    Όσον αφορά τις φαρμακολογικές ιδιότητες, όλες οι ουσίες διαχωρίζονται σε φαρμακολογικό και χημικό επίπεδο. Οπωσδήποτε άλλη είναι η χημική σύσταση της ηρωίνης, για παράδειγμα, και άλλη του χασίς. Όμως ως προς τα αίτια που οδηγούν στη χρήση τους και από εκεί και πέρα στο κοινωνικό φαινόμενο της εξάρτησης, ο διαχωρισμός είναι ανούσιος. Γι' αυτόν ακριβώς το λόγο σχεδόν πάντα η χρήση των ναρκωτικών ξεκινά από τα «μαλακά» για να περάσει εύκολα στα «σκληρά». Το γεγονός είναι ότι επειδή ακριβώς ακόμα και τα «μαλακά» δρουν έντονα στον ψυχικό κόσμο του ανθρώπου, η σύνδεση του μ' αυτά είναι έντονη και κατ' ακολουθία η εξάρτηση απ' αυτά ευκολότερη.
    Στη χρήση και στην εξάρτηση κύριο λόγο δεν παίζει η φαρμακολογική και χημική πλευρά των ναρκωτικών, αλλά η κοινωνική και ψυχολογική διάσταση του φαινομένου.
    Παραπέρα είναι γνωστό ότι τέτοιος διαχωρισμός δεν υφίσταται στην πραγματική ζωή. Η σύγχρονη τάση είναι η πολυτοξικομανία. Η παράλληλη δηλαδή χρήση και εξάρτηση από πολλαπλές ουσίες, που άλλες ανήκουν στα «μαλακά» και άλλες στα «σκληρά». Σε αυτήν την περίπτωση, είναι προφανές ότι η λογική του διαχωρισμού δεν έχει καν βάση.
    Οι θιασώτες του διαχωρισμού φτάνουν σε σημείο να λένε χοντρά ψέματα για τις φαρμακευτικές-βιολογικές ιδιότητες της κάνναβης. Λένε, για παράδειγμα, ότι η κάνναβη είναι λιγότερο επικίνδυνη από τον καπνό του κανονικού τσιγάρου επειδή είναι λιγότερο τοξική. Ξεχνάνε όμως να πουν ότι η κάνναβη επιδρά στο κεντρικό νευρικό σύστημα, σε αντίθεση με τον καπνό. Ότι έχει έντονη ψυχοδηλωτική δράση σε αντίθεση με τον καπνό και γι' αυτό είναι δρόμος περάσματος στη χρήση κι άλλων ουσιών. Ότι προκαλεί ψυχική εξάρτηση. Ότι συνδέεται σε τελική ανάλυση με τη φιλοσοφία της φυγής. Σε αντίθεση με το αλκοόλ, η κάνναβη δεν μπορεί να έχει άλλη χρήση παρά μονάχα αυτή.
    Όσοι έχουν μετατραπεί σε ντίλερ των «μαλακών» φτάνουν ορισμένες φορές στο σημείο ακόμα και να τα εκθειάζουν. Έχουμε ακούσει μέχρι και ότι το χασίς ή και άλλες ναρκωτικές ουσίες αυξάνουν την... ικανότητα για δημιουργία, χρησιμοποιώντας το επιχείρημα ότι πολλά μεγάλα ονόματα της τέχνης έκαναν χρήση ναρκωτικών. Φυσικά, αν αυτό ίσχυε τότε θα ισοδυναμούσε με το «δώσε χασίσι στα παιδιά για να γίνουν πιο έξυπνα!!». Αυτοί που προβάλλουν τέτοιους ισχυρισμούς παραβλέπουν ακόμα ότι στις περιπτώσεις αυτών των καλλιτεχνών που έκαναν ή κάνουν χρήση ναρκωτικών, το πραγματικό τους έργο δεν είναι αποτέλεσμα της δράσης του ναρκωτικού, αλλά της πνευματικής τους ικανότητας. Αντίθετα η χρήση ναρκωτικών καταρρακώνει και μειώνει το καλλιτεχνικό τους έργο, και αυτούς τους ίδιους, με αποκορύφωμα σε πολλές περιπτώσεις το θάνατο τους.


    -----------------
    Προλετάριοι όλων των χωρών ενωθείτε!

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : fearlessangel στις 25-01-2010 13:37 ]


    madmaestros
    26.01.2010, 10:34

    Γι αυτό λοιπόν παιδιά.......

    μην καθόσαστε στο σπιτάκι σας καπνίζοντας χόρτο και βλεποντας τηλεόραση ή παίζοντας pro(γιατι αυτό κάνετε και είναι παράνομο), αλλά βγείτε, διασκεδάστε στα μπαράκια μέχρι το πρωί πίνοντας μεγάλες ποσότητες αλκοόλ σε σφηνάκια (νόμιμο) και μη σκεφτήτε το κακό που μπορεί να κάνετε σε κάποιον συνάνθρωπο βγαίνοντας "τύφλα" στο αντίθετο ρεύμα........

    Όσο για το ΠΑΡΆΔΕΙΓΜΑ της ντομάτας ή της πιπεριάς που έθεσα παραπάνω και πολύ σωστά σχολιάστηκε αρνητικά από τον παραπάνω φίλο, η ντομάτα και η πιπεριά που είναι γεμάτη φυτοφάρμακα ακρως επικίνδυνα για την ανθρώπινη υγεία και πωλείται στους διάφορους πάγκους λαικών αγορών και σε διάφορα καταστήματα πώλησης ζαρζαβατικών είναι νόμιμη, φάτε άφοβα γιατί έχει βρεθεί τρόπος να μπορεί να τεθεί υπο φορολόγηση, όπως και τόσα άλλα προιόντα.

    Μόλις βρεθεί τρόπος να μπορεί το κράτος να φορολογήσει και το χασις, πιστέψτε με, θα νομιμοποιηθεί και ούτε γάτα ούτε ζημιά

    Εκτός κι αν νομίζετε ότι το να καπνισεις χασις ειναι πιο επικίνδυνο από μια βόλτα στο κέντρο της Αθήνας αναπνέοντας άφθονο νέφος..

    Όσο για τους θρησκευόμενους της όλης ιστορίας που κατατάσονται υπέρ του οίνου........Ο Λάκης ο Λαζόπουλος είπε το εξής : Ο Θεός έφτιαξε το χασις (το δέντρο δηλαδή) και ο άνθρωπος το κρασί(απόσταξη - χημεία δηλαδή)...Εσύ ποιόν απο τους δύο εμπιστευεσαι?

     

    Δεν θα κάτσω να ασχοληθώ περισσότερο με αυτό το θέμα, γιατι δεν οδηγεί πουθενά μια κοντρα μεταξύ αυτών που καπνίζουν και αυτών που δεν καπνίζουν χόρτο. (για χόρτο μιλάμε). Αφού είμαστε σε μια ελεύθερη χώρα(εδώ γελάνε), ας κάνει ο καθένας ότι του ορίζει το μυαλό του(μιλάμε για νοήμονες ανθρώπους) και απο τη στιγμή που δεν ενοχλει κανέναν αλλο παρα μόνο τον εαυτό του.........Ετσι λοιπον ας καπνισει όποιος καπνιζει, και αυτός που δεν έχει καπνισει, καλό θα ήταν να δοκιμάσει πρώτα(μη φοβάσται ούτε πουτάνες θα γίνετε ούτε τσαντάκηδες) και μετα ας πει τη γνώμη του........

     

     

     

     

     


    StavmanR
    26.01.2010, 13:52

    Αντε λοιπόν, να κάνω μία τελευταία προσπάθεια έλλογης επικοινωνίας.

     

    Το θέμα μας είναι "Νομιμοποίηση ή όχι της κάνναβης;"

    Σαφώς και δεν είναι "Γουστάρετε να τη βρίσκετε με ναρκωτικά;"

     

    Όταν τίθεται ένα θέμα νομιμοποίησης, το θέμα γίνεται ιδιαίτερα πολύπλοκο και πολυπαραγοντικό, σε αντίθεση με το θέμα του "γουστάρω ή δε γουστάρω κάτι". Το "γουστάρω" είναι προσωπικό θέμα.

     

    Νομιμοποίηση= ένταξη μίας λειτουργίας στα πλαίσια της δομής της κοινωνίας των ανθρώπων, δηλαδή της ορισμένης συμμετοχής σε μία ομάδα.

    Η χρήση ναρκωτικών ουσιών (πάσης φύσεως) δημιουργεί τις προϋποθέσεις άλογης συμπεριφοράς, δηλαδή μή έλλογης επικοινωνίας. Η συμπεριφορά αυτή κρίνεται από τους ανθρώπους ως άκρως επικίνδυνη τόσο για τον χρήστη, όσο και για τους γύρω του.

    Οι νόμοι δεν υπάρχουν μόνο για να καταστέλλουν αλλά και για να προνοούν. Έτσι, το "δοκιμάστε τα ναρκωτικά και μετά κρίνετέ τα" είναι σε λογικό επίπεδο "δοκίμασε το κώνειο και μετά πες μου ότι είναι δηλητήριο. Μέχρι τότε δεν μπορείς να εκφέρεις άποψη". Ή ακόμη και "τρέξε στην εθνική οδό με 320χλμ./ώρα και πέσε πάνω σε κολώνα, αλλιώς δεν μπορείς να εκφέρεις άποψη για ατύχημα από υπερβολική ταχύτητα". Λογικο-φανείς προτάσεις (κάποτε ονομάζονταν 'σοφίσματα') που φυσικά πόρρω απέχουν από ο,τιδήπτε μπορεί να είναι 'λογικό'.

     

    Κάθε άνθρωπος προσπαθεί να δικαιολογήσει την αρρώστια του. Είναι στην πραγματικότητα μία ιδεολογική αντίδραση της ίδιας της ψυχικής ανισσοροπίας. Ο δολοφόνος θα μιλήσει για την ιστορία της βίας στα ανθρώπινα πράγματα. Ο παράφρων θα εμμείνει στην' τρέλα του κόσμου'. Ο ανέραστος θα φιλοσοφήσει περί της 'εκ γονιδίων πόρνης γυναίκας'. Ο φιλοχρήματος θα αναγάγει τα πάντα στον κόσμο σε οικονομία. Ο ναρκομανής θα θεοποιήσει την αυτοϊκανοποίηση της αυτοκαταστροφής ως υπέρτατη ηδονή και φιλοσοφική στάση του μή υπαρξισμού. Ο φασίστας θα μιλήσει για τον ολοκληρωτισμό των πάντων και τον βίαιο παραδειγματισμό. Ο φανατισμένος θα αναγνωρίσει στο πρόσωπο των άλλων τον αντιφανατισμό του. Και  για να τελειώνω με το λογίδριο, ο άνθρωπος που δεν μπορεί να σώσει τον εαυτό του, θα προσπαθεί να μυήσει τους άλλους στην ασωτία.

     

    Διάβασα παραπάνω τις θέσεις της Κ.Ν.Ε. Δεν είναι ντροπή να γράφουμε τις πηγές μας. Το αντίθετο θα έλεγα...

    Ασχέτου φιλοσοφικής ή επιστημονικής ανάλυσης και διαφωνίας, είναι θέσεις με ορθότητα και λόγο.

     

    Τις θέσεις για τον ανταγωνισμό τις επικροτώ, καθώς έχω αρκετά χρόνια που τις εκφράζω ο ίδιος. Το ίδιο και την ανάλυση του δόγματος "η ελευθερία του ενός σταματά εκεί που αρχίζει η ελευθερία του άλλου". Φυσικά, αυτή η φράση είναι ποιητική, με παράδοξα αυτοαναφοράς κι αυτοαναίρεσης. Κι όταν εκλογικεύει κανείς την ποίηση την μετατρέπει σε σκυλάδικον άσμα, πράγμα που συμβαίνει σε καθημερινή πλεόν βάση.

     

    Αναφέρονται πολλοί στην νομιμοποίηση της ελεύθερης καλλιέργειας ναρκωτικών ουσιών σε ιδιοκτησίες. Φυσικά, όταν μιλάμε για ναρκωτικά μιλάμε για ένα όπλο κατά της ατομικής και κοινωνικής συνείδησης. Αυτός είναι ο λόγος που ονομάζονται και ψυχότροπα. Φυσικά, ετούτο δεν σημαίνει ότι οποιοσδήποτε χρήστης ναρκωτικών ουσιών εμφανίζει φονικές τάσεις, αλλά μάλλον ότι έχει σχετιστεί η χρήση ναρκωτικών ουσιών με παραβατικότητα και αντικοινωνική συμπεριφορά.

     

    Το γεγονός ότι κάτι είναι ή δεν είναι 'χόρτο' δε σημαίνει τίποτα απολύτως. Και τα δηλητηριώδη μανιτάρια είναι "φυτά του Θεούλη" (όπως περιπαικτικά τα ονομάζουν), αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι πρόσφορα για τροφή στον άνθρωπο. Κάθε φυτό κρίνεται από τις επιδράσεις του στον ανθρώπινο οργανισμό. Έτσι, το μανιτάρι φέρει τον τίτλο του επιβλαβούς ή όχι, όχι επειδή είναι δημιουργημένο ως καταστροφικό γενικά κι αόριστα στη φύση, αλλά επειδή οι συνέπειές του είναι βλαβερές στον άνθρωπο.

     

    Ας πάμε και στα φυτοφάρμακα, τα οποία περιέχουν τη λέξη φαρμάκι, δηλαδή δηλητήριο. Πρόκειται όντως για δηλητήρια. Άλλωστε, σκοπός τους είναι να καταστρέψουν ζωντανούς οργανισμούς, ιούς, βακτήρια και παράσιτα. Χωρίς τη χρήση φαρμάκων στη γεωργία, δεν θα υπήρχε η κατάλληλη ποσότητα για να τραφούμε και φυσικά δεν θα συζητούσαμε κάν για νομιμοποιήσεις και χρήσεις, ως μή όντες.  Όμως, οι ανεκτές ποσότητες των φαρμάκων τίθενται υπό νομικό έλεγχο, ασχέτως αν υφίστανται, λειτουργούν ή υπολειτουργούν οι ελεγκτικοί μηχανισμοί. Το άν λειτουργούν σωστά οι παραγωγοί, οι έμποροι, οι ελεγκτές κλπ. είναι άσχετο με το θέμα της όποιας αναγκαιότητας για γεωργική παραγωγή. Βιαζόμαστε να συγκρίνουμε τη χρήση φυτοφαρμάκων σε τομάτες με τη χρήση καθ' αυτή του ναρκωτικού της κάνναβης. Δηλαδή, συγκρίνουμε την ανοχή σε μικρές δόσεις φαρμάκων για να έχουμε να τραφούμε, με την άλογη και αυτοκαταστροφική συμπεριφορά των ψυχοτρόπων. Στο προηγούμενο ποστ αναφέρθηκα σε ισοπέδωση κι εννούσα τέτοιες συγκρίσεις. Σε τελική ανάλυση αντί να καθόμαστε και να καλλιεργούμε το χωραφάκι μας  ή τον κήπο μας (όσοι έχουμε) με βιοπροϊόντα, καθόμαστε και μιλάμε για ναρκωτικά και γκρινιάζουμε για τα προϊόντα των άλλων. Αν λοιπόν έχει κάποιος μία γλάστρα κενή και δεν ξέρει τί να φυτέψει σε εκείνη -αν σέβεται τον εαυτό του- θα φυτέψει μία τοματιά, μπας και φάει δυο-τρεις αγνές τομάτες το χρόνο. Το "δεν με ταΐζουν υγιή προϊόντα, γι' αυτό το ρίχνω στο χασίς" δεν μου φαίνεται στο παραμικρό λογική πρόταση, εφόσον πάνοτε κάποιος έχει την ευχέρεια και την επιλογή.

     

    Την αντιπαραβολή της χρήσης ναρκωτικών ουσιών με την τοξικότητα του αέρα έχουμε συναντήσει σε αυτό το φόρουμ, μα και σε κάθε συζήτηση, ως ακριβές αντίγραφο του θέματος του τσιγάρου. Και καθόλου τυχαία. Όπως εξήγησα στο προηγούμενο ποστ, η νικοτίνη είναι ναρκωτική ουσία. Κι όπως έθεσα στην αρχή αυτού του ποστ, κάθε αρρώστια κι εξάρτηση τείνει να δικαιολογηθεί μέσα στο ευρύτερο περιβάλλον, με τη χρήση συγκριτικών αοριστιών. Έτσι, λοιπόν, φτάνουμε σε σημείο να εξισώσουμε την πανανθρώπινη ανάγκη για ηλεκτρισμό (βιομηχανία λιθάνθρακα), ρουχισμό, τροφή, ύδρευση και άρδευση, με τα ψυχότροπα και την αιθάλη ενός βίτσιου. Ετούτο δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι είναι εκτός κριτικής οι ατμοσφαιρικοί ρύποι των εργοαστασίων.

    Οδοστρωτήρας βάρης ονομάζεται το μηχάνημα που ισοπεδώνει στα έργα οδοποιΐας.

     

    Τέλος, ο θεός έφτιαξε το χασίς, μα και το νού του ανθρώπου για να το αποφεύγει.  Σε άλλη περίπτωση θα έφτιαχνε το χασίς κι ένα κεφάλι άδειο. Γιατί το 'χόρτο' έχει την ικανότητα να μετατρέπει το νου του ανθρώπου εξίσου σε χόρτο γεμάτο χλωροπλάστες , με τον φορέα τους να αποζητά τη φωτοσύνθεση με τα δύο πόδια πάνω σε μία καρέκλα. Προτείνω να αποφύγουμε τις καταφυγές σε εκλογικεύσεις, παίζοντας με έννοιες (θεός) που δεν αντιλαμβανόμαστε στο ελάχιστο.

     

    Αν είχα κάτι να βάλω ως πρόταση κλειδί, κλείνοντας την παρέμβασή μου είναι: ας χρησιμοποιήσουμε το νού μας υπέρ του, κι όχι κατά του. Το να χρησιμοποιεί κανείς  το νού με σκοπό να τον καταστρέψει  αποτελεί βιολογικό παράδοξο. Και δυστυχώς ζούμε σε παράδοξους καιρούς.

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : StavmanR στις 26-01-2010 13:57 ]


    montechristos-ole
    26.01.2010, 14:34

    Παράθεση:

    Το μέλος StavmanR στις 26-01-2010 στις 13:52 έγραψε...

    Οι νόμοι δεν υπάρχουν μόνο για να καταστέλλουν αλλά και για να προνοούν. Έτσι, το "δοκιμάστε τα ναρκωτικά και μετά κρίνετέ τα" είναι σε λογικό επίπεδο "δοκίμασε το κώνειο και μετά πες μου ότι είναι δηλητήριο. Μέχρι τότε δεν μπορείς να εκφέρεις άποψη". Ή ακόμη και "τρέξε στην εθνική οδό με 320χλμ./ώρα και πέσε πάνω σε κολώνα, αλλιώς δεν μπορείς να εκφέρεις άποψη για ατύχημα από υπερβολική ταχύτητα". Λογικο-φανείς προτάσεις (κάποτε ονομάζονταν 'σοφίσματα') που φυσικά πόρρω απέχουν από ο,τιδήπτε μπορεί να είναι 'λογικό'.

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : StavmanR στις 26-01-2010 13:57 ]



    Εδω θα παρεμβω....Τα παραδειγματα που αναφερεις εχει αποδειχθει πρακτικα και επιστημονικα πως σε σκοτωνουν...Αυτο δεν συμβαινει με την κανναβη...Επισης, τα φυτοφαρμακα -μιλω με καθε γνωση, καθως αυτο ειναι το αντικειμενο μου- δεν διοχετευονται στα φυτα μονο και μονο για πρασιτοκτονο δραση, αλλα κυριως για αυξηση της ποσοτητας και της ταχυτητας παραγωγης και για την βελτιωση της εμφανισης των πρϊοντων... Οποτε τροποποιουν την γενετικη κατασταση των προϊοντων και εμεις καταναλωνουμε μαζι με μια ντοματα, ενα ολοκληρο βιβλιο απο χημικες ενωσεις...Επισης, ηθελα να πω κλεινοντας πως η κανναβη ή η μαριχουανα, εντασσονται με μια πιο γενικολογη καταταγη στη κατηγορια των αγριοχορτων ή ακομη και των αρωματικων φυτων... Να πληροφορισω επισης πως η οσμη της ριγανης δεν διαφερει και πολυ απο αυτη της κανναβης...Η οποια ριγανη, σε μεγαλες ποσοτητες, ειτε με τη μορφη τσιγαρου, λεγεται πως μπορει να προκαλεσει ψυχοτροπα αποτελεσματα....Ετσι, καλο θα ηταν να κοιταξουμε την φυση απο μια αλλη σκοπια και να προσπαθησουμε να καταλαβουμε γιατι υπαρχουν καποια πραγματα και πως μπορουν να χρησιμοποιηθουν απο τον ανθρωπο...


    StavmanR
    26.01.2010, 16:07

    montechristos-ole,

    συνεχίζεις να εξισώνεις τη διατροφή με τα ναρκωτικά. Η ισοπέδωση συνεχίζεται. Έγραψα παραπάνω για την σύγκριση μεταξύ ανομοίων μεγεθών και την εξίσωση των πάντων.

     

    Δεν είχα σκοπό να κάνω διατριβή στα θέματα των καλλιεργιών. Έδωσα ενδεικτικά το στίγμα της όποιας πανανθρώπινης αξίας της χρήσης των φυτοφαρμάκων. Κάτι που δεν συμβαίνει με τα ναρκωτικά. Εφόσον θέλεις να εξισώσεις τη ρίγανη με την κάνναβη, πράξε το. Και στη συνέχεια εξίσωσε εφόσον το επιθυμείς και την ηρωίνη με τη ζάχαρη ( η οποία έχει αποδειχθεί ότι προκαλεί εθισμό). Αλλά προσωπικά δεν θα σε παρακολουθήσω σε αυτό. Οι υπόλοιποι θα πράξουν κατά βούληση.

     

    Και φυσικά γίνεται κακή χρήση των φυτοφαρμάκων. Κι αυτό προσπαθεί ο άνθρωπος να περιορίσει μέσω της οργανωμένης κοινωνίας. Δηλαδή με τους νόμους, τα ήθη και τις επιστήμες.

    Σου έδωσα και αντίστοιχα παραδείγματα νόμιμης χρήσης ναρκωτικών: η μορφίνη στα νοσοκομεία και ειδικά σε βαριές περιπτώσεις. Αλλά κάθε άλλη της χρήση κρίνεται καταχρηστική και επιβλαβής. Εκείνο που ελέγχεται στις ναρκωτικές ουσίες είναι η γενικευμένη και ΑΛΟΓΗ χρήση τους.

     

    Κάθε τί έχει καλές και κακές χρήσεις. Οι επιπτώσεις κρίνονται και φιλτράρονται με βάση τις συνέπειες σε άνθρωπο και ευρύτερο περιβάλλον. Εννοείται ότι σε περιπτώσεις εκτάκτων αναγκών υποχωρούν οι νόμοι και οι μηχανισμοί. Μα, όταν κάποιος γράφει δημόσια "δοκιμασε το ναρκωτικό και μετά πές μου" πιστεύω ότι ξεπερνά τα όρια ακόμα και της απλής λογικής.

     

    Σου έδωσα σελίδες κι έρευνες για την κάνναβη, μπας και τονώσω το επιστημονικό σου ενδιαφέρον, με δεδομένη την τριτοβάθμια εκπαίδευσή σου. Αλλά, επειδή είσαι εξαρχής προκατηλημμένος, αμφισβητείς συνέδρια που αν γίνονταν στα πλαίσια της δικής σου επιστήμης (καθ' ώς φαίνεται από την παράθεση των επιστημονικών δεδομένων), θα τα δεχόσουν ως Βίβλο της Φυτολογίας. Ξαναδιάβασε λοιπόν όσα γράφουν τα προηγούμενα ποστ με προσοχή, εφόσον πάντοτε το επιθυμείς και ξανασκέψου όσα γράφεις χωρίς φόβο και πάθος.

     

    Σχετικά με το παράδειγμα, μάλλον το απέκοψες από τη συνολική συλλογιστική για να το παρεκτρέψεις σε άλλα νοήματα.

    Ας πάρουμε το θέμα του αυτοκινητιστή. Πώς μπορείς να πείσεις κάποιον ότι τρέχοντας με 320 χλμ/.ωρα, κινδυνεύει τόσο ο ίδιος, όσο και ο απέναντί του άμεσα, όταν ο ίδιος θεωρεί εαυτόν άριστο οδηγό με μοναδικές ικανότητες στον κόσμο που καβαλάει το ασφαλέστερο και καλύτερα διατηρηθέν αυτοκίνητο; Γιατί, τόση ώρα καθένας αναλύει τα ναρκωτικά με βάση του "Εμένα μωρέ θα πειράξει; Ή εγώ φταίω που το παιδάκι δίπλα μου θα αρχίσει τις κόκες; Εγώ είμαι εγώ και οι άλλοι είναι άλλοι...". Δηλαδή με την κλασική ψυχολογία του εξαρτημένου ή του επιρρεπούς ατόμου.

     

    Η εμμονή κάποιου να κατατάξει την κάνναβη στα 'μή ναρκωτικά', με βάση τον ορισμό των ναρκωτικών, είναι αντίστοιχη της εμμονής των χριστιανιστών της Δύσης, πως η γη είναι επίπεδη. Από εκεί και πέρα εφόσον το επιθυμείς ζήτησε να εξετάσουμε επιστημονικά  ή και απλά στην κουβέντα για το άν η ρίγανη κατατάσσεται εξίσου στα ναρκωτικά, οπότε και να ζητήσουμε την απονομιμοποίησή της. Γιατί προς το παρόν, η κάνναβη θεωρείται το πρώτο σε διακίνηση ΝΑΡΚΩΤΙΚΟ του πλανήτη (έπειτα από τη νομιμοποιημένη νικοτίνη).

     

    Θα επανέλθω μόνο σε περίπτωση που θα διαβάσω κάτι στο οποίο θεωρώ ότι χρειάζεται να παρέμβω.

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : StavmanR στις 26-01-2010 16:11 ]


    BAGRATION
    26.01.2010, 16:26

    Ενας τεράστιος μύθος έχει χτιστεί γύρο από τον καπνό της κάνναβης και τη έχει δαιμονοποήσει εντελώς. Μιλώντας για προκαταλήψεις, αναφέρω ενα παραδειμα για να δείξω πως οι μύθοι, οι πλήρωμένες "επιστημονικές" ερευνες (ακόμη και η ιστορία πολλές φορές) μας κάνουν να βλεπουμε τα πράγματα εντελώς προκατειλειμμένα. Ας πάρουμε για παράδειγμα το θρυλικό κώνειο που ανέφερε ο StavmanR. Με μια προσεκτική ματιά βλέπουμε οτι δεν είναι ακριβώς αυτό που όλοι νομίζουμε:

    • Ως γνωστών η μεγάλη δόση κωνείου σκοτώνει ενώ αντιθέτως η σωστή δόση έχει θεραπευτικές ιδιότητες. Γενικά μπορεί καταπραύνει τον πόνο. Η σύχρονη βιβλιογραφία αναφέρει  "Δίδεται σε νευραλγίες του προσώπου (τριδύμου) θωρακικά άλγη και σπαστικό βήχα, σε υπερευαισθησίες των οφθαλμών των αυτιών και άλλα άλγη  του σώματος που προέρχονται  από έλκη και όγκους". (η κατάχρηση δηλαδή σκοτώνει όπως όλες οι καταχρήσεις, οχι η χρήση αυτή καθε αυτή)
    • Είναι 100% φυσικό προιόν και μπορείτε να το πάρετε ευκολα με μια πολύ απλή διαδικασια
    • Το φυτό δεν έχει καθόλου φυτοφάρμακα, παρασιτοκτόνα ούτε αλλές από τις βλαβερές ουσίες που περιέχονται π.χ. στον αέρα των μεγαλουπόλεων
    • Φυτρώνει παντού και με λίγη φροντίδα μπορείτε να διατηρείτε επαρκή ποσοτητα του, στο σπιτι σας.
    • Οι ουσίες που περιέχει που δεν προκαλούν εθισμό όπως κάνει π.χ. η νικοτίνη

    Βλέπετε λοιπόν οτι ακόμη και σε αυτό το ακραίο παράδειγμα, όλα είναι θέμα σωστής χρήσης και διαχείρισης. Γιατί λοιπόν να υπάρχουν αντίστοιχες φοβίες κ προκαταλήψεις και για τη χρήση κάνναβης;; Φυσικά μιλάμε για την ελεύθερη επιλογή και χρήση και όχι την κατάχρηση ή το να στην "επιβάλλουν" κοινωνικά.

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : BAGRATION στις 26-01-2010 23:49 ]


    madmaestros
    26.01.2010, 18:40

    Τέλος πάντων φίλε, stavmanr, για να τελειωνουμε ...

    Μιλάμε για την αποποινικοποιηση της κανναβης....και για να το πω Πειραιωτικα, εγω γουσταρω να καπνιζω χορτο και εξακολουθω να λεω, κανω ζημια σε μενα και σε κανεναν αλλο. Τι σκατά ελευθερία ειναι αυτή όταν δεν  μπορώ να κάνω αυτό που γουστάρω για παρτη μου χωρίς να κανω ζημία σε κανεναν αλλο οργανισμό παρα μονο στο δικό μου.

    Από την αλλη οσο λιγοτεροι καπνιζουμε χασις τοσο το καλυτερο, δεν τελειωνει και γρηγορα!!!!!

    {#emotions_dlg.rockon}


    StavmanR
    26.01.2010, 20:28

    Bagration,  μου κάνει εντύπωση, για να μην γράψω και εκτύπωση, ότι τα παραπάνω για το κώνειο τα έγραψες εσύ.

     

    http://www.iama.gr/ethno/plaka/filianos.htm

     

    Ακόμη και σε μικρές προσότητες είναι ισχυρότατο δηλητήριο.

    Στη wikipedia αναφέρεται ως ίδιας ισχύος τοξικότητας με τη νικοτίνη (πολύ ισχυρή)... Απλά, η τοξικότητά του χάνεται σύντομα λόγω εξάτμισης της βασικής του ουσίας. Διάβασε στο άρθρο που σου έδωσα τα περί φαρμακολογίας.

     

    Σε πολύ μικρές ποσότητες (όπως συμβαίνει με κάθε δηλητήριο) δεν επιφέρει το θάνατο. Η τοξικότητά του όμως παραμένει ως έχει.

     

    Για να το ρίξω στο χιούμορ: Από ό,τι καταλαβαίνω ο Σωκράτης πέθανε από ιατρικό λάθος. Μάλλον πήγαν να τον θεραπεύσουν από κάποια γρίππη με χρήση κώνειου...

    Οι αναφορές για θανάτωση με κώνειο είναι πάμπολλες στην κλασσική Ελλάδα.

     

    ----

     

    Madmaestros, το θέμα δεν είναι τί γουστάρει η δεν γουστάρει ο madmaestros. Σε παρακαλώ ξαναδιάβασε προσεκτικά τον τίτλο.

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : StavmanR στις 27-01-2010 08:31 ]


    fearlessangel
    26.01.2010, 22:08

    Παράθεση:

    Το μέλος StavmanR στις 26-01-2010 στις 13:52 έγραψε...

     

    Διάβασα παραπάνω τις θέσεις της Κ.Ν.Ε. Δεν είναι ντροπή να γράφουμε τις πηγές μας. Το αντίθετο θα έλεγα...

    Ασχέτου φιλοσοφικής ή επιστημονικής ανάλυσης και διαφωνίας, είναι θέσεις με ορθότητα και λόγο.

     

    Τις θέσεις για τον ανταγωνισμό τις επικροτώ, καθώς έχω αρκετά χρόνια που τις εκφράζω ο ίδιος. Το ίδιο και την ανάλυση του δόγματος "η ελευθερία του ενός σταματά εκεί που αρχίζει η ελευθερία του άλλου". Φυσικά, αυτή η φράση είναι ποιητική, με παράδοξα αυτοαναφοράς κι αυτοαναίρεσης. Κι όταν εκλογικεύει κανείς την ποίηση την μετατρέπει σε σκυλάδικον άσμα, πράγμα που συμβαίνει σε καθημερινή πλεόν βάση.

     

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : StavmanR στις 26-01-2010 13:57 ]



     

    Συμφωνούμε, απλά δεν το θεώρησα απαραίτητο να γράψω την πηγή. Θέσεις της ΚΝΕ για τα ναρκωτικά λοιπόν. Και για να συνεχίσω την επιστημονική παρέμβαση θα παραθέσω και συγκεκριμένα στοιχεία (υπάρχουν και στις Θέσεις της ΚΝΕ)

    Το μέγεθος του προβλήματος σήμερα, με αριθμούς

    1. Καθολικότητα του προβλήματος - Ρυθμοί επέκτασης του τα τελευταία χρόνια
    Η τοξικομανία στη χώρα μας έχει γνωρίσει μεγάλη εξάπλωση την τελευταία πενταετία και ιδιαίτερα στις νέες ηλικίες. Η ραγδαία εξάπλωση της χρήσης ναρκωτικών τόσο στη χώρα μας όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο:
    • Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του Ελληνικού Κέντρου Παρακολούθησης Ναρκωτικών και Τοξικομανίας στην Ελλάδα για το 1999, ένας στους τρεις από τα αγόρια 17-18 ετών, έχει δοκιμάσει ή χρησιμοποιεί κάνναβη.
    • Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του Ευρωπαϊκού Κέντρου Παρακολούθησης Ναρκωτικών και Τοξικομανίας στην Ε.Ε. για το 1999, το 40% των νεαρών ηλικιών έχουν δοκιμάσει κάνναβη.
    Από τα παραπάνω φαίνεται καθαρά ότι η χρήση ναρκωτικών δεν αποτελεί ένα περιθωριακό φαινόμενο, που απευθύνεται σε κάποιες μεμονωμένες ομάδες νέων, αλλά ένα πρόβλημα που αγγίζει με άμεσο ή έμμεσο τρόπο (παρέες, φίλοι, συμμαθητές κ.ά.) την πλειοψηφία της νεολαίας.
    Την τελευταία πενταετία το πρόβλημα γνωρίζει ιδιαίτερη έξαρση. Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του Ελληνικού Κέντρου Παρακολούθησης Ναρκωτικών και Τοξικομανίας στην Ελλάδα για το 1999:
    • ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΤΗΚΕ η χρήση στις νεαρές ηλικίες.
    • ΤΡΙΠΛΑΣΙΑΣΤΗΚΕ στο ίδιο διάστημα η χρήση κάνναβης.
    • ΥΠΕΡΔΙΠΛΑΣΙΑΣΤΗΚΑΝ σε σχέση με το 1984 οι μαθητές που θεωρούν τη συστηματική χρήση κάνναβης ακίνδυνη ή ελαφρά επικίνδυνη (από 18,5% σε 34%).
    Αυτή η έξαρση του προβλήματος δεν είναι άσχετη τόσο με τη γενικότερη ένταση της αντιλαϊκής πολιτικής, όσο και με την τεράστια «ναρκοπροπαγάνδα», στην οποία έχουν επιδοθεί με συστηματικό τρόπο κέντρα εξουσίας στη χώρα μας και στην Ε.Ε. γενικότερα.

    2.Πολυτοξικομανία
    Εμφανίζεται με ιδιαίτερη ένταση το φαινόμενο της πολυτοξικομανίας. Της χρήσης δηλαδή και της εξάρτησης από περισσότερες της μιας ουσίες.
    • Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του Ελληνικού Κέντρου Παρακολούθησης Ναρκωτικών και Τοξικομανίας στην Ελλάδα για το 1999, το 55% των χρηστών που έκαναν αίτηση για θεραπευτική βοήθεια, χρησιμοποιούν τουλάχιστον τρεις ουσίες.
    • Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της θεραπευτικής κοινότητας «Στροφή» για το προφίλ των εφήβων που έκαναν αίτηση για θεραπευτική βοήθεια το 1999, το 68,2% ανέφεραν χρήση δευτερεύουσας ουσίας.

    3. Ηλικία έναρξης της χρήσης
    • Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της θεραπευτικής κοινότητας «Στροφή», η ηλικία έναρξης χρήσης κατεβαίνει ακόμα περισσότερο τα τελευταία χρόνια.
    • Οι περισσότεροι νέοι που είχαν την πρώτη τους επαφή με τη χρήση παράνομων ψυχοτρόπων ουσιών είναι μεταξύ 13-15 ετών (63,8 %).
    •Ένα ποσοστό 12,9% έχει αρχίσει από την ηλικία των 13. Στην πλειοψηφία τους οι έφηβοι είχαν την πρώτη τους επαφή με τη χρήση μέχρι τα 15 (76,7%).

    4. Ουσία έναρξης χρήσης
    • Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της θεραπευτικής κοινότητας «Στροφή» το μεγαλύτερο ποσοστό των εφήβων έχουν ξεκινήσει τη χρήση με κάνναβη (69,1 %), ενώ το 24,4% αυτών με εισπνεόμενα.

    5. Εκπαίδευση
    Από το σύνολο των χρηστών που απευθύνθηκαν για θεραπεία στη "Στρο
    φή" το 1999:
    • Έχουν διακόψει το σχολείο το 50,9%
    •Έχουν επίπεδο εκπαίδευσης Δημοτικού το 23,1%
    • Γυμνασίου το 54,2%
    •Λυκείου το 16,4%
    • Ανωτέρων Σχολών μόνο το 2,4%.
    Στην έκθεση του Ελληνικού Κέντρου Παρακολούθησης Ναρκωτικών και Τοξικομανίας στην Ελλάδα για το 1999 σημειώνεται ότι:
    • Γνώσεις Δημοτικού έχουν το 24,8%
    • Γυμνασίου το 34,2%
    •Λυκείου το 33,8%
    • Ανωτέρων Σχολών το 6,3%.

    6. Εργασιακή-οικονομική κατάσταση
    Το μεγαλύτερο ποσοστό των εφήβων που προσέγγισαν την «ΣΤΡΟΦΗ» το
    1999 δεν είχαν καμία εργασιακή απασχόληση ούτε πήγαιναν σχολείο (42,9%).


     

    ΣΤΡΟΦΗ

    ΕΚΤΕΠΝ

    Σταθερή απασχόληση

    11,6%

    22,6%

    Περιστασιακή εργασία

    76%

    16 5%

    Άνεργος

    42,9%

    53,1%

    Μαθητής-Σπουδαστής

    35,8%

    5,9%



    Σημαντικά είναι επίσης τα στοιχεία από το ΕΚΤΕΠΝ που αφορούν το επάγγελμα των χρηστών τα οποία αναφέρουν ότι:
    • Το 44% είναι ανειδίκευτοι εργάτες
    • Το 6,4% έχουν ειδικευμένη εργασία
    • Το 25,6% δεν έχουν εργαστεί ποτέ.
    Ένας δείκτης του μεγέθους του προβλήματος είναι και η επαγγελματική-οικονομική κατάσταση των γονέων των χρηστών.
    • Συγκεκριμένα από τους εφήβους που προσέγγισαν τη «ΣΤΡΟΦΗ» το 1999 το 89,1 % του συνόλου δήλωσαν πως ο πατέρας εργαζόταν στην πλειοψηφία σε εργασία που δεν απαιτεί ειδίκευση ή απαιτεί χαμηλού επιπέδου ειδίκευση (49,6%).
    • Από τους εφήβους που δήλωσαν ότι γνωρίζουν το εισόδημα της οικογένειας τους, η μεγάλη πλειοψηφία των εφήβων, 47%, δήλωσαν οικογενειακό εισόδημα μικρότερο ή ίσο με 300.000 δρχ. μηνιαίως.
    •Έρευνα της ιταλικής κυβέρνησης στη δεκαετία του '80 έδειξε ότι σε 28.000 τοξικομανείς υπό θεραπεία το 66% ήταν σταθερά άνεργοι όταν μυήθηκαν στα ναρκωτικά και το 10% υποαπασχολούμενοι.

    7. Μελέτες και στοιχεία για τον τρόπο ζωής και την ψυχαγωγία των νέων
    Το ΕΚΤΕΠΝ στα έτη 1998 και 1999 πραγματοποίησε έρευνα σε δύο στάδια, όσον αφορά τη νυχτερινή διασκέδαση και τα πρότυπα χρήσης ουσιών.
    Στο πρώτο στάδιο διερευνήθηκε κατά πόσον η χρήση ουσιών συνδέεται με τον τρόπο που οι νέοι διασκεδάζουν στις νυχτερινές τους εξόδους και με τις μουσικές σκηνές στις οποίες ανήκουν. Στο δεύτερο η έρευνα αφορούσε τις αντιλήψεις που επικρατούν από τέσσερις μουσικές σκηνές για τα πρότυπα διασκέδασης.
    Σύμφωνα με τους ερωτώμενους από το χώρο της house και trance μουσικής, το προφίλ του μοντέρνου νέου πρέπει να είναι δραστήριος και τολμηρός, γι' αυτό και το συνδέουν με τη χρήση παράνομων ουσιών, γνωρίζοντας ταυτόχρονα την επικινδυνότητα της κατάστασης. Για το χώρο της trance και house μουσικής η χρήση παράνομων ουσιών επικεντρώνεται στις συνθετικές ουσίες, ενώ για το χώρο της Rock και ελληνικής λαϊκής μουσικής η κάνναβη και το αλκοόλ. Οι πιο συχνές απαντήσεις των ερωτώμενων για τη σχέση χρήσης ουσιών και διασκέδασης ανέφεραν επικοινωνία των ατόμων, καλύτερη επαφή με τη μουσική, μεγαλύτερη χαλάρωση.