Επανέρχομαι με λεπτομέρειες για του δύσπιστους.
Τα ταχυδρομεία διαθέτουν ειδικούς φακέλους που καλό είναι να προτιμηθούν. Το άνοιγμα με ατμό και ξανακόλλημα με νέα γόμα δεν είναι τόσο εύκολο όσο γενικά πιστεύεται και αναγνωρίζεται ακόμα και από μη ειδικούς. Για παράδειγμα, ο ατμός δεν εξασθενεί μόνο την κόλλα αλλά χαλά και τη λεία επιφάνεια του χαρτιού, το κάνει να απλώσει και αποκτήσει δίπλες. Χαλά επίσης και γράμματα με μελάνι πάνω στη γραμμή του κλεισίματος που απαραίτητα θα πιάσει ο ατμός.
Επί πλέον όμως, το ταχυδρομείο τοποθετεί και την ετικέτα του συστημένου ώστε να καλύπτει το κλείσιμο του φακέλου, σαν διπλό ας πούμε κλείσιμο. Έτσι, αυτός που θα χρησιμοποιήσει τον ατμό θα πρέπει πρώτα να ξεκολλήσει την ετικέτα του ταχυδρομείου προτού προχωρήσει στο άνοιγμα του φακέλου. Η ετικέτα αυτή έχει γραμμένα πάνω της όνομα/διεύθυνση παραλήπτη, ημερομηνία και κωδικούς ταχυδρομείου. Αυτά τα γράμματα θα χαλάσουν από τον ατμό.
Ακόμα, είχα προσθέσει και τη σύσταση να μπει ταχυδρομική σφραγίδα πάνω στη γραμμή του κλεισίματος, π.χ. δίπλα στην ετικέτα. Και το μελάνι της σφραγίδας αυτής θα απλώσει και ξεθωριάσει από ενδεχόμενη χρήση ατμού.
Τέλος, επισημαίνω ότι ο αποστολέας θα κατέχει την ταχυδρομική απόδειξη αποστολής με κωδικό ίδιο με αυτόν της ετικέτας πάνω στο φάκελο, και στην οποία απόδειξη θα φαίνεται και η ημερομηνία ίδια με αυτήν της σφραγίδας και ετικέτας.
Αν γίνει η δουλειά σωστά, δυσκολεύομαι να φανταστώ δικαστή που να βάλει αυτί σε αστήρικτους ισχυρισμούς περί ανοίγματος και ξανακολλήματος.
Τώρα, πώς γνωρίζω όλες αυτές τις λεπτομέρειες? Απλά, το έχω κάμει ο ίδιος με συνθέσεις μου, κατόπιν συμβουλής αρμοδίου λειτουργού του Υπουργείου που είχε υπόψη του δικαστική απόφαση στο ΗΒ.