Καλησπέρα, Ελπίζω να βρίσκομαι στο σωστό sub-forum.
ενδιαφέρομαι να ξεκινήσω μαθήματα ακουστικής κιθάρας, είμαι τελείως αρχάρια. όμως το θέμα μου είναι ότι δεν θέλω να κάνω κανονικές σπουδές στο όργανο, αλλά να μάθω κάποια βασικά και μετά να ασχοληθώ με κομματάκια rock/εντεχνο/blues τέτοια φάση γενικώς. προσαρμοσμένο πρόγραμμα δηλαδή.
θα ήθελα να μάθω:
α) υπάρχει η δυνατότητα να γίνει κατι τετοιο σε ωδειο, και δη δημοτικό;
β) σε περίπτωση που δεν, τα ιδιωτικά αναλαμβάνουν προσαρμοσμένο πρόγραμμα;
γ) υπάρχει και η επιλογή του δασκάλου, όμως οικονομικά ποιο είναι πιο συμφέρον;
θα ρωτήσω σίγουρα αλλά θα ήθελα κάποιες γνώμες για να μην χάνω πολύ χρόνο. ελπίζω να μην ρωτάω υπερβολικά πολλά. :D
-----------------
“I believe that love that is true and real creates a respite from death. All cowardice comes from not loving, or not loving well, which is the same thing.”
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : jorge στις 25-09-2012 23:01 ]
Είναι γεγονός ότι το επίσημο πρόγραμμα σπουδών των ωδείων, που καθορίζεται από το κράτος, αντιμετωπίζει τον κάθε μαθητή σαν μελλοντικό δεξιοτέχνη και επαγγελματία μουσικό και δεν προβλέπονται προγράμματα εκπαίδευσης ειδικά για ερασιτέχνες. Αποτέλεσμα είναι πολλοί να αρχίζουν με όρεξη και στην πορεία να απογοητεύονται και να σταματούν το ωδείο.
Αν όμως τους πεις από την αρχή ότι δεν σε ενδιαφέρει η δεξιοτεχνία, οι μακρές σπουδές και τα πτυχία, νομίζω θα μπορούσες να κάνεις μόνο αυτό που εσύ θέλεις. Ίσως αυτό να είναι ευκολότερο με ιδιαίτερα μαθήματα με δάσκαλο, αν ο δάσκαλος δεν περιορίζεται από "ωδειακή" νοοτροπία.
Υπάρχουν εδώ πολλοί αρμόδιοι να σου απαντήσουν.
Παράθεση:
|
ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. ήξερα πώς τα ωδεία είναι πιο πολύ για σπουδές, απλά ίσως βγαίνουν πιο φθηνά από δάσκαλο στο σπίτι γι' αυτό και τα σκέφτομαι και αυτά. περιμένω ν'ακούσω και άλλες γνώμες.
Καλημέρα κι από μένα,
Αυτό που σίγουρα ισχύει είναι ότι τα ωδεία είναι πολύ πιο φθηνά από έναν δάσκαλο για ιδιαίτερα. Αυτό είναι κανόνας και ισχύει παντού και πάντα.
Απο κει και πέρα βέβαια, η αλήθεια είναι πως ένας καλός δάσκαλος στο σπίτι δε συγκρίνεται με μαθήματα στο ωδείο, γι'αυτό και πολύ το προτιμούν. Τα ωδεία τείνουν να έχουν πάνω κάτω συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών, ενώ ο δάσκαλος για ιδιαίτερα το προσαρμόζει στα μέτρα του μαθητή.
Βέβαια, και το τονίζω αυτό, το δύσκολο στην όλη υπόθεση, πέρα απ'το οικονομικό, είναι να βρεις τον καλό δάσκαλο. Στην αθήνα τουλάχιστον, οι καλοί και έμπειροι δάσκαλοι ξεκινούν από 20 ευρώ την ώρα. Μπορεί να βρεις και φθηνότερο εννοείται, αλλά κατά τη γνώμη μου δεν αξίζει, θα σε κρατήσει πίσω. Στα 10 με 12 ευρώ την ώρα είναι συνήθως δάσκαλοι που δεν το κάνουν σαν πρώτη δουλειά, και δεν έχουν την ανάλογη εμπειρία. Καλά να 'ναι οι άνθρωποι, πολλοί απ'αυτούς έχουν γνώσεις , αλλά σε συμφέρει οικονομικά (μακροπρόθεσμα πάντα) να πάρεις έναν επαγγελματία και έμπειρο άνθρωπο, που το κάνει σαν πρώτη δουλειά. Θα σου μάθει τα ίδια πράγματα στον μισό και βάλε χρόνο.
Όχι βέβαια ότι δεν αξίζουν τα ωδεία. Τα καλά ωδεία είναι καταπληκτικά, και αποκτάς πολλές γνώσεις και εμπειρίες, σε πιο φθηνή τιμή από έναν δάσκαλο μια φορά τη βδομάδα. Αλλά το σίγουρο είναι ότι ο καλός και έμπειρος δάσκαλος στα ιδιαίτερα θα σε πάει χρόνια μπροστά σε λίγο χρονικό διάστημα (αρκεί να το θέλεις και συ προφανώς....)
Αλέξανδρος
Καλησπέρα σε όλου!
Είμαστε σε μία κατάσταση που πάρα πολλά στερεότυπα καταρίπτονται!!!!!!!
Ναι όντως τα Δημοτικά Ωδεία οδεύουν σε κλείσιμο, αλλά φταίνε γιατί χάλαγαν & χαλάνε την πιάτσα!!!!!!!
Η δουλεία που κάνουν είναι μόνο επιφανειακή, & με αυτό εννοώ μί απλή γνωριμί αμε το όργανο!
Όσον αφορά τα Ιδιωτικά Ωδεία, πλέον διδάσκουν ότι θέλει ο πελάτης!!!!!!!!!! Και αν δε σε καλύψει ο 1ος δάσκαλος που θα σε συστήσουν, για να σε κρατήσουν μπορείς να γνωρίσεις & 2ο, & 3ο, ....... !!!!!!!!!!!
Από την άλλη τα ιδιαίτερα πλέον δεν είναι ακριβά! Η Τ Α Ν κάποτε!!!!!!!!! Σήμερα κάνουμε μάθημα κατ' οίκον σε τιμές ωδείου!!!!!!
Το καλό με το ιδιαίτερο είναι ότι μπορέις να διαλέξεις κατ' ευθείαν το καθηγητή σου χωρίς να στον επιβάλλει κανένας μεσάζων, & όσο για την τιμή είναι ίδια!!!!!!!!!!
Ότι & να αποφασίσεις να επιμείνεις σε αυτό που θέλεις να κάνεις & να μην βάλεις νερό στο κρασί σου!!!!!!!!!!!
Καλησπέρα σε όλους !
Θα ξεκινήσω -δυστυχώς- με μία θλιβερή αλήθεια. Η Ελλάδα και τα ελληνόπουλα, λατρεύουν την παραπαιδεία. Τα παιδιά δε μαθαίνουν στο σχολειό άλλα στο ιδιαίτερο και μάλιστα το θεωρούμε απόλυτα φυσιολογικό. Έχει ενσωματωθεί στη κουλτούρα μας δηλαδή.
Ευτυχώς με τη τέχνη δε συμβαίνει αυτό. Δε λειτουργούν από όσο ξέρω «φροντιστήρια» μουσικής.
Υπάρχουν όμως πολλοί καθηγητές πρόθυμοι για ιδιαίτερα. ΟΚ, αλλά αν δεν έχεις κάποιες γνώσεις, ή δεν είναι μία πολύ -πολύ σίγουρη σύσταση, πως θα εμπιστευτείς έναν «καθηγητή» στη χώρα που κατά δήλωση είσαι ότι θέλεις;
Το Ωδείο είναι ένας απόλυτα ασφαλής τόπος και τρόπος να μάθεις σωστά αυτό που θα ζητήσεις και αυτό που θα επιλέξεις να σπουδάσης. Αρκεί να είσαι ξεκάθαρος με αυτό που ζητάς. Όχι δηλαδή να γραφτείς κλασική κιθάρα και εσύ να θέλεις –όπως λές- «κομματάκια rock/εντεχνο/blues» . Φυσικά αγαπητή melodiousdissonance Μπορείς να γραφτείς σε ένα Ωδείο που θα διαθέτει μοντέρνο τμήμα, ακουστικής κιθάρας για να μάθεις σωστά αυτό που θέλεις.
Το ρεπερτόριο είναι μία συζήτηση που πρέπει να κάνεις με τον καθηγητή σου και αν υπάρχει, με τον υπεύθυνο του τμήματος ή τον καλλιτεχνικό διευθυντή απευθείας.
Ενισχυτικά σε ενημερώνω πως υπάρχουν τμήματα μοντέρνας θεωρίας και εργαστήρια που βάζουν φοιτητές να παίζουν μαζί (σαν μπάντες) για να μάθουν να συγχρονίζονται και να υπάρχουν μέσα σε ένα μουσικό σύνολο.
Αυτά θα τα βρεις μόνο σε Ωδείο και σαφώς όχι στο ... σπίτι !
Φυσικά, ένα Ωδείο έχει υπόσταση, «λογοδοτεί» για τη δουλειά και τα αποτελέσματα του, έχει υποδομές και εγκαταστάσεις, η εμπειρία του και τα βιογραφικά των καθηγητών του είναι πάντα διαθέσιμα, είναι οικονομικότερο, σου δίνει απόδειξη για τα δίδακτρα που καταβάλεις και κάποια σου αναγνωρίζουν τις σπουδές σου –αν θέλεις φυσικά- μέσω εξετάσεων.
Τα μαθήματα δε του οργάνου είναι ατομικά, δηλαδή ιδιαίτερα.
Γιατί να κάνεις ιδιαίτερο στο σπίτι ; Εξ άλλου, αν θέλεις να συνεργαστείς με ένα καθηγητή μπορείς να το κάνεις και στο Ωδείο που διδάσκει. Εκτός αν ο καθηγητής που θέλεις δε διδάσκει (ύποπτο!) ή σου υπόσχετε στο σπίτι «καλύτερα αποτελέσματα» (αυτό κι αν είναι ύποπτο!)
Τέλος, συστήνω ότι και αν κάνει κάποιος, σε όποιο επίπεδο και τομέα να το κάνει σωστά. Λίγο και μέτριο η εποχή μας ανέχεται μόνο (και αυτό παίζεται…) τον καφέ!!! Σε μία σωστή βάση μπορείς να χτίσεις ότι θέλεις ή ότι θελήσεις στο μέλλον. Σε προχειρότητες επάνω, μπορείς μόνο να κλάψεις τα χρήματα και το χρόνο που διέθεσες !
Φιλικά, Γιάννης
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Yiannis-A στις 14-10-2012 20:11 ]
Αν είδα καλα εισαι απο Θεσσαλονίκη κ ψάχνεις για κιθάρα ε? για τσεκάρει κ στο musics RED Group, το νέο επιστημονικό κέντρο μουσικής.. Εχουν κ εκπαίδευση κ τα μαθηματα ειναι ιδιαίτερα εξατομικευμενα στις ανάγκες του κάθε ενα κ αρχίζουν απο €15 !!
Www.mredglessons.com
Παράθεση:
|
Καλημέρα συνάδελφε,
Θα ήθελα να προσθέσω ότι & το ιδιαίτερο μάθημα έχει τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεως, μέσω της διαδικασίας εργοσήμου!!!!!
Ναι τα ωδεία λογοδοτούν μέσω των εξετάσεων, αλλά όλοι ξέρουμε πως η διαδικασία αυτή βολεύει τα ωδεία ώστε να εισπράτουν εξέταστρα! Υπάρχουν πάρα πολλές περιπτώσεις που οι εξετάσεις είναι εικονικές μόνο & μόνο για να αλλάζει τάξη ο μαθητής & να αλλάζουν τα δίδακτρά του!!!!!!!
Από την άλλη μπορεί να γίνει καλύτερο μάθημα στο σπίτι όταν ο καθηγητής πηγαίνει για να κάνει πραγματικά την δουλειά του & όχι για τα χρήματα. Το ωδείο σε υποχρεώνει μέσα σε ένα 50λεπτο αυστηρά να διδάξεις ότι μπορείς & να λογοδοτήσεις γι' αυτό! Στο ιδιαίτερο ο χρόνος κυλάει πιο ευχάριστα & το μάθημα μπορεί να διαρκέσει ανάλογα με τις ανάγκες του μαθητή!
Αν μη τι άλλο & στα ωδεία υπάρχουν καθηγητές & δάσκαλοι που είναι ότι δηλώσουν, αυτό δεν συμβαίνει μόνο μέσω του διαδυκτίου.
Δεν μπαίνω στη διαδικασία να κακολογώ τα ωδεία, παρ' όλο που αυτό φαίνετε! Ωδειακή είμαι & εγώ! Τα πληρώνω 27 συναπτά έτη, & θα συνεχίζω να το κάνω από τη στιγμή που συνεχίζω τις σπουδές μου! Αλλά δεν μπορώ να μην πω τα στραβά τους! Από τη στιγμή που ξεκίνησα να συνεργάζομαι σε επαγγελματικό επίπεδο με αυτά έμαθα πάρα πολλά πράγματα για την λειτουργία τους, & τολμώ να πω πως αν τα ηξέραν νωρίτερα & οι γονείς μου θα έκανα άλλα πράγματα!!!!!!
Αγαπητή συνάδελφε
μου δίνεις μεγάλη χαρά που έχεις εντοπίσει τα «κακός κείμενα» διότι αυτό είναι το πρώτο βήμα για την αντιμετώπιση τους και είμαι σίγουρος πως θα μάχεσαι για την βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος προς όφελος όλων και κυρίως της τέχνης που υπηρετείς.
Πράγματι, τα προβλήματα είναι πολλά και αυτό καθιστά την προσπάθεια και το ρόλο μας δύσκολο. Αλλά μη μπούμε στη διαδικασία του αφορισμού των θεσμών, διότι δεν φταίνε οι θεσμοί αλλά οι άνθρωποι που τους διαχειρίζονται.
Αν έχεις ή είχες κάποιες «κακές» εμπειρίες, λυπάμαι, αλλά δεν είναι σωστό να γενικεύουμε την εμπειρία μας και να τη δημοσιεύουμε ως κανόνα.
Σε καμία περίπτωση δεν λέω ότι τα πράγματα είναι ιδανικά, όπως πουθενά άλλωστε, αλλά είναι φαύλο και αυτοκαταστροφικό να ακυρώνουμε τα πάντα και να κατηγορούμε γενικά και αόριστα τους θεσμούς και το σύστημα.
Είναι λάθος και προσβλητικό για κάποιους συναδέλφους, να ισχυρίζεσαι ότι στα Ωδεία «υπάρχουν καθηγητές & δάσκαλοι που είναι ότι δηλώσουν» διότι όπως ασφαλώς γνωρίζεις τα προσόντα και η προϋπηρεσία του διδακτικού προσωπικού κατατίθεται στο Υπουργείο Παιδείας & Πολιτισμού προς έγκριση, από όπου παίρνουν βαθμό οι διδάσκοντες, και αυτονόητα παραμένουν πάντα διαθέσιμα προς επίδειξη σε όποιον τα ζητήσει (μαθητές –γονείς-ενδιαφερόμενοι κ.λ.π.).
Σαφώς λάθος επίσης είναι να λες ότι η διαδικασία των εξετάσεων « βολεύει τα Ωδεία για να εισπράττουν εξέταστρα ». Τα εξέταστρα είναι η αμοιβή των καθηγητών που συμμετέχουν στις επιτροπές εξετάσεων ( κάποιες συγκροτούνται με υπουργική απόφαση και κάποιες βάση του εσωτερικού κανονισμού) και είναι απολύτως νόμιμη και ηθική αφού απαιτούν την απασχόληση μέσων και προσωπικού. Είναι δηλαδή με απλά λόγια μία δουλειά και πρέπει να αμείβεται. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και στη δημόσια εκπαίδευση με τους καθηγητές που συμμετέχουν σε εξετάσεις και φυσικά σε όλη την ιδιωτική.
Τολμώντας να καταθέσω την εμπειρία μου, επίτρεψε μου να σου πω ότι τα Ωδεία της χώρας μας είναι ένα πολύ ασφαλές τοπίο για να μάθει σωστά ένας άνθρωπος μουσική. Προσοχή όμως, όπως παντού χρειάζεται έρευνα αγοράς και ξεκάθαρες συζητήσεις με τους υπεύθυνους ενημέρωσης και εγγραφών για το τι θέλεις να κάνεις και ποιοι είναι οι στόχοι των σπουδών σου. (αυτονόητη προϋπόθεση βεβαία αποτελεί η αυτογνωσία των στόχων)
Σε ευχαριστώ αγαπητή συνάδελφε για τον διάλογο, αν θέλεις να τον συνεχίσουμε –πολύ ευχαρίστως – αλλά αφού δεν αφορά το αρχικό ερώτημα, πρέπει να μου στείλεις προσωπικό μήνυμα.
Φιλικά
Γιάννης
Αγαπητέ Αλέξανδρε
Σαφώς ο δάσκαλος πρέπει να διαθέτει τις αρετές που γράφεις. Αλλά ένας πατέρας ή ένα παιδί που δεν έχει ιδέα από μουσική και δεν έχει κάποιον που γνωρίζει να του συστήσει κάτι, που θα βρει αυτόν τον ενάρετο δάσκαλο που περιγράφεις ? Στις μικρές αγγελίες ? Πως θα τον κρίνει, πως θα τον αξιολογήσει και πως θα τον επιλέξει ? Εδώ βάζουν αγγελίες ως «καθηγητές», μαθητούδια της μέσης σχολής ή του grade 4 και λένε ότι έχουν δήθεν πτυχία και διπλώματα!
Από την άλλη στο Ωδείο τα χρήματα που δίνεις, λειτουργούν ως εγγύηση για τις υπηρεσίες που σου έχουν υποσχεθεί. Με άλλα λόγια μπορείς να είσαι σίγουρος ότι θα σε διδάξει αυτός που πραγματικά επέλεξες και ξέρει να διδάσκει και θα σε οδηγήσει εκεί που έχετε συμφωνήσει.
Ξέρεις όταν ξεκινάς να πάς για μάθημα, ότι θα μπεις σε μία αίθουσα κατάλληλη, με κατάλληλα μέσα και θα κάνεις μάθημα.
Ο χώρος που κάνεις μάθημα (αν θες να κάνεις πραγματικά μάθημα) είναι Ιερός. Διαλέξτε πια εικόνα σας ταιριάζει καλύτερα για να μάθετε ηλεκτρική /ακουστική κιθάρα :
Εικόνα 1η: Στο υπνοδωμάτιο ή το σαλόνι, με λίγο φασαρία ενδεχομένως, ίσως λίγο ακαταστασία, τα βιβλία «στημένα» σε μία καρέκλα, κάθισμα ότι να ’ναι (από το κρεβάτι έως και τις –ακατάλληλες για κιθάρα – καρέκλες σαλονιού ), ένας ενισχυτής ότι να ’ναι, μία κιθάρα ότι να ’ναι (στη καλύτερη περίπτωση να φέρει ο δάσκαλος άλλη μία), σημειώσεις ότι να ’ναι και διάφορα άλλα ότι να ’ναι (!!). Πως ο δάσκαλος θα καταφέρει να κάνει τη δουλειά του? Ο δάσκαλος στο σπίτι πολλές φορές αναγκάζεται να κάνει τον Μαγκάϊβερ για να συνδέσει ένα ενισχυτή στη πρίζα επί παραδείγματι, ή αναγκάζεται να ανεχτεί θόρυβο, T.V., επισκέπτες, οσμές (δε θα ξεχάσω ένα μαθητή που είχα κάποτε με γιαγιά από την Πόλη…!!! ) και ένα σωρό άλλα που του κάνουν τη δουλειά δύσκολη και το μάθημα όχι αποδοτικό.
Εικόνα 2η: Η τάξη του Ωδείου για τη μοντέρνα κιθάρα διαθέτει μαθητικά όργανα ακόμα και για μελέτη, δυο ενισχυτές για να μπορεί να παίζει και ο δάσκαλος με το μαθητή μαζί, Η/Υ με κατάλληλα προγράμματα για άσκηση σε τεχνική και ρεπερτόριο, κατάλληλο εποπτικό εξοπλισμό (πίνακες, καθίσματα, αναλόγια κ.λ.π.) κλιματισμό, κατάλληλο φωτισμό και εξαερισμό, βιβλιοθήκη και βιβλιογραφία, και όλα έτοιμα στημένα να σε περιμένουν να ξεκινήσεις με το που θα μπεις μέσα για μάθημα.
Επίσης, στο Ωδείο σου προσφέρεται η δυνατότητα να κάνεις συνδυαστικά (αν θέλεις να το ψάξεις λίγο παραπάνω) θεωρητικά, ear training, sight reading, rhythm tests, να συμμετέχεις σε μπάντες groups του Ωδείου, να συμμετέχεις σε μουσικές παραστάσεις, να γνωρίσεις και άλλους που ασχολούνται με τη μουσική, να κάνεις φίλους και ένα σωρό άλλα πράγματα που θα σου δώσουν την υποδομή και τα κίνητρα να μάθεις σωστά μουσική, να την καταλάβεις, να την αγαπήσεις και αν θέλεις να προχωρήσεις παραπάνω. Να γίνεις επαγγελματίας μουσικός.
Πια είναι η εικόνα που διαλέγεις ? Εγώ πάντως με σιγουριά τη δεύτερη!
Γιατί κάποιος να ρισκάρει να πάει στο σπίτι ενός άγνωστου ή ακόμα χειρότερα να βάλει έναν άγνωστο στο σπίτι του?
Φιλικά
Γιάννης
Αγαπητοί φίλοι και φίλες ,
πραγματικά ήθελα πολλες φορές να εκφράσω τη γνώμη μου για πολλα θέματα αλλα ( ως συνήθως ) το αναβάλλω τις περισσότερες φορές από έλλειψη χρόνου.
Αυτη τη φορά όμως ήθελα πραγματικά να αφήσω ένα μήνυμα...
Αρχικά να πω ότι προτείνω δίχως σκέψη τη φοίτηση στο ωδείο και όχι σπίτι ή ότι άλλο προκύψει...
Αλλά αρχικά θα σταθω σ αυτό το " ερασιτεχνικά ". Θέλω να μάθω τα βασικά κι άλλα τετοια επιχηρήματα που δεν μπορω να τα ακούω.
Τι θα πει θέλω να μαθω λίγο ? Τα βασικά ...
Ακουγεται αστείο. Σαν να λεμε θέλω να μαθω λίγο να οδηγω γιατι θα οδηγω μόνο στη γειτονιά μου...
Δεν θα παω μακρυα ωστε να χρειαστει να γίνω καλος οδηγός.. Αστείο ε?
Δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να μάθεις ένα όργανο για να παιξεις τραγούδια ή J.S Bach.
Ενας είναι ο τρόπος και παιζεις ότι νομιζεις.
Δηλαδή θα μαθεις με αλλο τροπο να κανεις αρπισμό ? να παίξεις τιράντο ή απογιάντο στην κιθάρα πχ?
Με άλλο τροπο παιζουν αυτοι που απλα συνοδευουν εναν τραγουδιστη και αλλιως οταν παιζουν κατι αλλο? Πχ μια ασκηση του Sagreras ? Δεν ειναι το ιδιο ακριβως ?
Π.χ η ασκηση 46 ή 47 ή 48 ή 49 του Sagreras δεν θα μπορούσε να ειναι συνοδεια ενος τραγουδιού? Απλο αρπεζ δεν παιζουμε?
Οπως αν συνοδευαμε ενα τραγουδι του Χατζηγιαννη...
Η ΚΙΘΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ. ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΜΕ . ΜΟΝΟ ΤΟ ΡΕΠΕΡΤΟΡΙΟ ΑΛΛΑΖΕΙ.
Εκτός αν παιξουμε κατι αλλο . πχ φλαμενκο που αλλαζει η τεχνικη...
Ειναι μεγαλο ΠΑΡΑΜΥΘΙ αυτο που λενε στα ωδεια ¨ εντεχνη κιθαρα θα μαθεις " μη στεναχωριεσαι δεν θα ειναι οπως η κλασσική. χαχαχχα Γελαω πραγματικά. Μου ερχεται να κοψω τα νυχια μου και να παω σε ενα δασκαλο να μου μαθει απο την αρχη ¨εντεχνη κιθαρα " να δω τι θα μου πει... Να τον προσβάλλω και να τον στεολω σπιτι του. Να μαθει να μη πουλαει παραμυθια στον κοσμο για λιγα ευρω παραπανω στο παντελονι του.
ΜΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ. ΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΙΘΑΡΑ. ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΤΑ ΜΑΘΕΙΣ ΠΑΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ.
Αυτοι που λενε οτι στα ωδεια σε βλέπουν σαν μελλοντικο σολιστα και πως δεν ειναι σωστο.
Δηλαδη πως να σε βλέπουν ? Και που ξερουμε ποιος ειναι αυτός που μπαινει στο ωδειο. Μπορει αν ειναι ο επομενος Manouel Baruecco. Που το ξερουμε ? Απο την αρχη να τον κάψουμε ? Να πουμε δεν βαριεσαι καμενο χαρτι ειναι... θελαι μονο συγχορδιες και τραγουδάκια ? Κι αν του ξυπνησει μετα να παιξει κι αλλα πταγματα τι θα του πουμε ? Ξερεις εσυ μας ειπες οτι.... κι εμεις.....
Μας εμπισρευτηκε αυτος ο ανθρωπος και γι αυτο μπηκε μεσα στο ωδειο. Αλλιως θα μαθαινε απο το internet...
Τελοσ. Μονο στο ωδειο μπορεις να εχεις σωστη και ολοκληρωμενη σπουδη.
1. μετα θεωρητικα σου , το σολφεζ , το ντικτε , την ιστορια και οτι αλλο χρειαζεσαι
2. Εχεις επαφη με αλλους μουσικους . Αμιλλα , συγκριση κλπ
3. Ευκαιρια για εμφανισεις που τοσο καλο κανουν ( μαθητικες συναυλιες κλπ )
Ελπιζω να μη σας κουρασα και να βοηθησα αρκετα
Ευχαριστω πολυ