Επιστρέφοντας στο θέμα του τρανσπόρτου, και ξαναδιαβάζοντας όλα τα κείμενα από το σημείο παρέμβασης του amadeuswebern, δεν μπορώ να κρύψω την έκπληξή μου, πώς κάποιος που θεωρεί απαραίτητο να συμπληρώσει αυτήν την παιδαριώδη διευκρίνιση
Παράθεση:
Το μέλος amadeuswebern στις 07.12.2012, 00:59 έγραψε... Επίσης, όταν γίνεται τρανσπόρτο γίνεται σε όλο το κομμάτι, δηλ. και στη μελωδία και στο ακομπανιαμένο. Πάντα.
|
δίνοντας την εντύπωση ότι είναι πολύ περήφανος που μόλις τελείωσε την ύλη της δεύτερης θεωρίας στο Ωδείο και θέλει να πει κι αυτός το κατιτίς του και ...σ' όποιον ξέρει μουσική να αισθάνεται ότι κάποιος του απευθύνεται υποθέτοντας ότι έχει "IQ ραδικιού".... πώς λοιπόν αυτός ο ίδιος καταλήγει στο να να κάνει μαθήματα ιστορίας της μουσικής, μεθοδολογίας της εκπαίδευσης των facher, εκπαίδευσης του πιάνου, μεθόδους εκπαίδευσης των μουσικών της τζαζ, πνευστών και ρεπερτορίου τους, ενορχήστρωσης, οργανογνωσίας, συμβόλαια συνεργασίας μουσικών με τις συμφωνικές, συμβουλές μουσικού επαγγελματικού προσανατολισμού και στην τελική... “προτάσεις” και...το ανακδιήγητο "κριτική του εαυτού του"...δεν μπορώ να το καταλάβω.
Συγνώμη εδώ κάτι δεν συνάδει, μου φαίνεται ότι υπάρχουν “πολλοί εαυτοί” πίσω από τα post αυτά (μια παρεούλα ??? και ίσως και πολύ... Wiki? ) Προφανώς θα μείνω με την απορία....
[ τροποποιήθηκε από τον/την voice2, 16-12-2012 22:51 ]