Συμφωνώ με το Llamawithhat που συμφωνεί με τον Delta66.
Εγω είμαι λίγο ανάποδη περίπτωση απο εσένα μιας και απο τενόρο σαξόφωνο
το γύρισα σε κλαρινέτο, πολύ πρόσφατα μάλιστα οπότε έχω φρέσκες κάποιες παρατηρήσεις.
1) Οι δακτυλισμοί :διαφέρουν αλλά είναι θέμα ελάχιστης ώρας να τους μάθεις.Να παίξεις με τη ταχύτητα και άνεση που θα έχεις αναπτύξει στο κλαρίνο θα το μπορείς και με το παραπάνω μιας και τα ''πλήκτρα'' του σαξοφώνου είναι πολύ πιο ''μαλακά''- βολικά- ευκολόπαικτα απο τις τρύπες του κλαρινέτου που απαιτούν ακριβέστατη τοποθέτηση των δακτύλων σε μια πολύ άβολη θέση για τα δάκτυλα.
2)Η μάσκα: είναι επίσης πιο εύκολη στο σαξόφωνο το οποίο είναι συνήθως καλοκουρδισμένο σε αντίθεση με το κλαρινέτο που κυνηγάς με τη μάσκα τον ακριβή τόνο που θες.
3)Το ΄να χέρι νίβει τ΄άλλο: Οι τεχνίκες στακάτου, η όλη διαδικασία-τεχνική της αναπνοής, η σχέση του φυσήματος με τη κίνηση των δακτύλων, κάποια εφέ όπως το βράχνιασμα του ήχου, η δουλειά που γίνεται μέσα στο στόμα και στο λαρύγγα προκειμένου να παραχθούν οι διαφορετικής τονικότης ήχοι μοιάζει παρα πολύ ή είναι ίδια και στα 2 όργανα και αυτο δεν είναι λίγο.
Εγώ θέλω να σε ρωτήσω τι ακούς με σαξόφωνο και σου αρέσει, τι θες να παίξεις δηλαδή.