ελληνική μουσική
    Η Ελληνική Μουσική Κοινότητα από το 1997

    Εξοπλισμός για παραγωγή τηλεοπτικών διαφημίσεων και κόστος αυτού;

    hp
    26.02.2013, 20:34

    Καλα, ειναι τραγικο το γεγονος πως πολλοι "κινηματογραφισται γαμων...

    Δε διαφωνώ καθόλου ... έτσι είναι.. έχει όμως και κάτι αστέρια γαμουτζήδες ..

    Ότι είναι για την οργανοπαιξία και την ηχοληψία το σκυλάδικο

    είναι και ο γάμος για το βίντεο - εικονοληψία - μονταζ

    Όπως υπάρχει περίπτωση στο πιο σάπιο σκυλάδικο να κάθεται στη κονσόλα ενας τρομερός και με πολλές δυνατότητες ηχολήπτης έτσι και με τους γάμους.... θέμα επιβίωσης είναι και προσαρμογής στη πραγματικότητα της ελλαδάρας.

    Το λινκ όμως δεω το έβαλα  για την ίδια τη σελιδα που ανοίγει αλλά γιατί έχει συγκεντρωμένα πάρα πολλά σχετικά λινκς,  κάτω δεξιά (πχ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΣΧΕΤΙΚΟΙ ΜΕ VIDEO - 3D Animation - Graphics...) θέλει ψάξιμο.


    -----------------

    ..one good thing about music, when it hits you feel no pain..

                   ...so hit me with MUSIC....                 -Bob Marley-

    [ τροποποιήθηκε από τον/την HP, 26-02-2013 20:52 ]


    blogarismenos-enge-falos
    26.02.2013, 21:04

    απάντηση στο ερώτημα : "Εξοπλισμός για παραγωγή τηλεοπτικών διαφημίσεων και κόστος αυτού"

    Αν ο άνθρωπος θέλει να ανοίξει διαφημιστική και όχι εταιρεία παραγωγής audio/video θα πρέπει αφού
    έχει βρεί τις εγκαταστάσεις αγορά ή ενοίκιο και έχει αναλάβει τα της εφορίας και του έμπειρου και
    κοστοβόρου προσωπικού να έχει εντός και την εταιρεία παραγωγής για λιγότερο κόστος παραγωγής
    των διαφημιστικών.

    An θέλει εταιρεία παραγωγής διαφημιστικών τότε μπορεί να ξεκινήσει μετά την σύσταση μέχρι να 
    έρθει το κάσφλόου όπως προείπαν και άλλοι με εξωτερικούς συνεργάτες που θα αναλάβουν τις 
    δουλειές. Elance για voice overs και τις συμεφερότερες προσφορές απο διάφορα στούντιο της
    αγοράς για το κάθε project. Το βασικό πρόβλημα όμως όπως πάλι προείπαν είναι πώς θα βρεί
    πελάτες όταν το κόστος είναι συγκεκριμένο έχει ήδη τεθεί στην αγορά και το profit margin σε
    αυτό το target group είναι σχετικα μικρό δεδομένου οτι μεγαλοκαρχαρίες έχουν πολύ ποιοτικά
    αποτελέσματα με σχετικά καλές τιμές. Το ακριβό στην διαφήμιση δεν είναι πάντα ο διαφημιστής
    αλλα το δευτερόλεπτο διαφήμισης στα ΜΜΕ. Που για πολιτική διαφήμιση πχ έχουν ήδη κλείσει
    όλα τα prime time για τα επόμενα 4 χρόνια. Κλειστή αγορά με κλεισμένες συμφωνίες και κλεισμένα
    deal. Οι ήδη υπάρχοντες απλά τρώνε ο ένας τις σάρκες του άλλου χωρίς ρευστό και κοιτάνε ποιός
    θα δώσει την ζονκ μεταχρονολογημένη επιταγή στον άλλο όταν ο Τειρεσίας θα σημειώσει μία
    εταιρεία φάντασμα στα κιτάπια του.

    Άν θέλει πιό λεπτομερής οδηγίες ας πάει σε μία εταιρεία audio/video και αντί να αγοράσει τον
    εξοπλισμό να αγοράσει την εταιρεία όπως είναι. Αν είναι διαφημιστική να πάει να ρωτήσει έναν
    διευθυντή Ελληνικής διαφημιστικής πώς μπορεί να κάνει οτι θέλει και άν υπάρχει οποιαδήποτε
    περίπτωση συνεργασίας ή αγοράς της εταιρείας σε συμφέρουσα τιμή τώρα που χρεωκοπεί...


    mpjxprt
    27.02.2013, 10:03

    Θα γίνω Κακός (Πολύ Κακός όμως ... {#emotions_dlg.mad}), αλλά οι απαντήσεις σ΄αυτό το νήμα είναι απίθανες !! {#emotions_dlg.blink}

    Στην ερώτηση : " Τι εξοπλισμό θα χρειαστώ ... κλπ κλπ " δόθηκαν απαντήσεις όπως :

    1. "... η διαφημιστικη αγορα στην Ελλαδα οχι μονο εχει φτασει στο μηδεν, αλλα και οι εταιριες που επιβιωνουν ειναι υπο το καθεστως πτωχευσης και παυσης πληρωμων προς το προσωπικο τους ..."

    Η ερώτηση ΔΕΝ ήταν σχετική με το πως πάνε οι διαφημιστικές ετσιρείες στην Ελλάδα

    2. " Ξεκινάει λάθος ο φίλος σου. Κλασικό ''αφεντικό'' ... Πρώτα τον επαγγελματία πρέπει να βρεί, ... "

    Η ερώτηση ΔΕΝ ήταν σχετική με το πως θα ξεκινούσες εσύ.

    3. "άνθρωπος που παίρνει γνώμες από μη επαγγελματίες, οι οποίοι κι αυτοί παίρνουν γνώμη μη επαγγελματιών, απλά δεν θα λεγόταν επιχειρηματίας. Δυστυχώς εδώ, είσαι οτι δηλώσεις."

    Η ερώτηση ΔΕΝ ήταν σχετική με το ποιός είναι ο "σωστός" Έλληνας Επιχειρηματίας ...

    4. "... Και δεν μιλάς για κανα ψιλικατζίδικο,  για εταιρεία παραγωγών μιλάς.  Φαίνεται και από το πως έχει τεθεί το ερώτημα ότι είστε εκτός τόπου και χρόνου.  Πες του να ανοίξει καφετέρια."

    Η ερώτηση ΔΕΝ ήταν σχετική με το άνοιγμα καφετέριας ή ψιλικατζίδικου ...

    5. "Αυτη τη στιγμη ειναι καλυτερο να κινηθει με εξωτερικους συνεργατες/συνεργεια, ..."

    Η ερώτηση ΔΕΝ ήταν σχετική με το πως είνα καλύτερο να κινηθεί ένας νεοεισελθείς στο χώρο ...


    Η ουσία της ερώτησης ήταν να βοηθηθεί ένας επιχειρηματίας (καλός ή κακός, παλιός ή νέος δεν το εξετάζω) με μια ένδειξη κόστους για το συγκεκριμένο χώρο ...  Εν πάσει περιπτώσει, κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντα, η ερώτηση θα μπορούσε να απαντηθεί ως εξής :

    Σωστή Προσέγγιση / Απάντηση : Δεν ξέρω ακριβώς, αλλά έχω δει ... μπλά μπλα ... και έχω ακούσε ...

    Επίσης σωστή Προσέγγιση / Απάντηση : Ξέρω, αλλά δεν σου λέω (για να μην μπουν ανταγωνιστές στο χώρο, ή γιατί έτσι μ΄αρέσει ή ... )

    Η πλέον σωστή Προσέγγιση / Απάντηση : Πλήρωσε κάποιο εξειδικευμένο γραφείο για ένα Business Plan (Επιχειρηματικό Πλάνο) Ανάπτυξης Νέας επιχείρησης στο χώρο. (γιατί οι απαντήσεις που θα λάβεις εδώ μπορεί να είναι πολύ μακρυά από την πραγματικότητα - ή αλλιώς "το φτηνό κρέας το τρώνε οι σκύλοι" )


    /Πέτροc Cool


    -----------------

    ... ο έξυπνος ζητάει συγνώμη. ο πονηρός βρίσκει δικαιολογία, ο ηλίθιος επιμένει ...

    [ τροποποιήθηκε από τον/την mpjxprt, 27-02-2013 10:05 ]

    [ τροποποιήθηκε από τον/την mpjxprt, 27-02-2013 12:48 ]


    hp
    27.02.2013, 16:47

    o HP έξυπνοςCool: Συγχώρεσε με Έκτωρα που αντι να σιωπήσω ή να σου απαντήσω με ενα, ξέρω κάτι λίγα αλλά δε θέλω λόγω ημιμάθειας να σου πω τίποτα για αυτό που ρωτάς, άλλη φορά υπόσχομαι να μη ξανακάνω το ίδιο ατόπημα.{#emotions_dlg.blush}

    ο HP πονηρόςWink: Είναι που αφεντικά σα τον επίδοξο επιχειρηματία φίλο σου που απλά ''τρέχουν'' μια δουλειά χωρίς να ξέρουν το παραμικρό και φυσικά χωρίς να αγαπάνε αυτό που κάνουν παρά μόνο τα λεφτά που θα τους φέρει μου έχουν χαλάσει την υγεία-δε κάνω πλάκα-, χάνω σταδιακά τη διάθεση μου για δουλειά-δημιουργία και γενικότερα την όρεξη μου, και γενικά βαρέθηκα να εξηγώ τις διαφορές του mp3 με το 3d του crawl και του trailer του title safe area και του action safe area.

    ο HP ηλίθιος{#emotions_dlg.smartass}: Ο Μπούφος ανήκει στην ίδια οικογένεια με την κουκουβάγια άλλα δεν πήρε τίποτε από το πουλί της σοφίας. Η μόνη του σχέση είναι ότι κομίζει συνεχώς γλαύκες στην Αθήνα.

    Ο Μπούφος κάθεται ώρες, μέρες, χρόνια ακίνητος και σιωπηλός, με το στόμα ανοιχτό. Τα μικρά πουλιά δεν τον προσέχουν και πέφτουν κατευθείαν μέσα στο στόμα του. (“Του μπούφ' το π'λί”, λέει ο λαός). Έτσι αναπάντεχα του έρχεται η τροφή — όπως και άλλα πράγματα, που μήτε τα περιμένει μήτε τα αξίζει.

    Ο Μπούφος έχει μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του. Γι' αυτό είναι πάντα επίσημος, σοβαρός και βαρύγδουπος. Πιστεύει πως είναι σπουδαίος. (Επειδή κάποια μέρα του έπεσε “του μπούφ' το π'λί”, νομίζει πως το 'πιάσε μόνος του...). Όπως είπε ο δάσκαλος, το εμβριθές και βαθυστόχαστο ύφος τονίζει, περισσότερο τη βλακεία του.

    Ως Μέγας, ο Μπούφος αγαπάει τις διακρίσεις. Κάθεται στο πιο ψηλό κλαδί κορδωμένος σαν να κατάπιε μπαστούνι. Όμως δεν προσέχει πάντα που κάθεται. Καμιά φορά, το κλαδί δεν τον αντέχει, και γκρεμοτσακίζεται.

    Μπούφος είναι τεμπέλης και δεν πολυκουράζεται. Οι οικολόγοι ισχυρίζονται πως είναι χρήσιμος όταν ζει στην έξοχη — αλλά, μέσα στην πόλη, ενοχλεί χωρίς να προσφέρει τίποτα. Εκτός από παραινέσεις και χρηστομάθειες.

    απο κείμενο του Νίκου Δήμου, αφιερωμένο σε όλους όσους είχαν επαγγελματικές σχέσεις τύπου αφεντικο-υπάλληλος με το συγκεκριμένο είδος πτηνού.

    business plan, business man, business model, business risks, business forms, business directory, business knowhow, business of success, business solutions..........Η πλέον σωστή Προσέγγιση.

    προσοχη ο Σκύλος δαγκώνει