Παράθεση:
Τα Balanced καλωδια πετατρεπουν to line level σημα σε mic level. |
Τα καλωδια δεν ειναι μαγικα ραβδια για να μετατρεπουν επιπεδο σηματων! Τα καλωδια απλως μεταφερουν ενα σημα απο ενα σημειο σε ενα αλλο! Αυτο που μπορει να μετατρεψει το line σημα σε mic ειναι το DI, το οποιο οντως μπορει να παρει ενα ubalanced σημα και να το κανει balanced, επιπεδου mic.
Εαν πιστευει πως ενα καλωδιο μπορει να κανει τη μετατροπη, ειναι σοβαρα ημιμαθης!
Παράθεση:
Αμα εσυ συνδεσεις μια line level έξοδο ενος synth σε μια line level(Jack) εισοδο ενος interface τοτε θα εχεις μια χαρα ηχο |
Το balanced καλωδιο μπορει να μεταφερει μια χαρα line level σημα! Οπως ακριβως κι ενα unbalanced καλωδιο. Η διαφορα τους ειναι στην αρχιτεκτονικη του καλωδιου, που παρεχει μια επιπλεον ασφαλεια στο balanced εναντι των ηλεκτρομαγνητικων πεδιων που μπορει να βρισκονται στο "διαβα" του.
Πχ, μπορει μεσα στο χωρο σου να περασεις το καλωδιο ηχου παραλληλα με ενα καλωδιο ρευματος απο πολυπριζο. Εαν το καλωδιο ειναι balanced, ο ηλεκτρομαγνητικος θορυβος που θα προστεθει λογω πεδιου ( φυσικη Β Λυκειου, μαγνητικα πεδια γυρω απο ρευματοφορο αγωγο ), δεν θα μεταφερθει στον τελικο προορισμο! Αντιθετως, εαν ηταν unbalanced καλωδιο, αυτος ο θορυβος θα περναγε στην τελικη ηχογραφηση και θα εψαχνες να βρεις τι εχει παθει το αρμονιο σου!
Το ιδιο ακριβως ισχυει και για την αποσταση! Το balanced καλωδιο μπορει να μεταφερει το σημα αρκετα πιο μακρια ( σε μετρα μιλαμε ) σε σχεση με το ubalanced!
Εξαλλου, εαν δειτε τα χαρακτηριστικα της καρτας, θα δειτε πως τα 2 inputs που εχει στη μπροστινη πλευρα της ειναι multi ( δηλαδη δεχονται και XLR και καρφι ). Συμφωνα με το κατασκευαστη το καρφι ειναι TRS Jack ή αλλιως, balanced καρφι!
Δηλαδη ο κατασκευαστης δεν ξερει τη δουλεια του, αλλα την ξερει ο φιλος σου;
Παράθεση:
Το balanced χρειαζεται οταν παιζεις σε live και θελεις di ωστε να μην εχεις απώλειες λόγω του σήματος που θα ειναι σε μεγαλη αποσταση. |
Αυτο, υπο ενα γενικο πρισμα, ειναι μια σωστη προσεγγιση για live. Βεβαια απορω πως το λεει αυτο, ενω στην πρωτη του ατακα λεει πως το balanced μετατρεπει το σημα σε...mic level απο μονο του!
Ενας λογος που το κανουμε αυτο ( δηλαδη χρησιμοποιουμε DI και μετα κατευθειαν balanced προς τη κονσολα ) ειναι κυριως για να εχουμε MIC level σημα, το οποιο μας βολευει για πολλους λογους ως FOH ηχοληπτες ή εαν τυχει να εχουμε active splitters πανω στη σκηνη και πρεπει να καλυψουμε και τις γραμμες του Stage ηχοληπτη.
Τελοσπαντων, το διαδικτυο ειναι γεματο απο πληροφοριες για το τι ειναι balanced και unabalanced σημα και τι ακριβως εξυπηρετει. Αυτα τα μπακαλιστικα απο ανθρωπους που δουλευουν στο χωρο ειναι επικινδυνα και πρεπει καποια στιγμη να διαθετει ακομα και ο "μπακαλης" ηχοληπτης ενα μικροποσο για να μορφωθει! Δεν νοειται να ειμαστε στον 21ο αιωνα κι ακομα να εχουμε να κανουμε με ηλεκτρολογους και υδραυλικους που πηραν μια κονσολα....
Τι να πουμε δηλαδη κι εμεις οι σπουδαγμενοι....