Έναι δύσκολο να πιστέψει κάποιος (ακόμα και έμπειρος) πως δεν έχεις σχέση με τη σπουδή του τραγουδιού. Χρεισιμοποιής τα ηχεία του κεφαλιού με θαυμάσιο αποτέλεσμα! Πάντως είναι ευκολότερο να εκφέρω γνώμη για τη φωνή σου, παρά για την τεχνική της και να σου πω με το χέρι στην καρδιά πως "η φωνή σου είναι όμορφη κι εντυπωσιακή". Τραγουδάς το raise me up στη C# με ψηλότερη νότα το D# (δηλ. στην περιοχή του βαρυτόνου), αλλά η φωνή σου δίχνει νά 'χει άνεση στα ψηλά. Ο J. Groban το λέει στην F και τρανσπορτάρει στην F# με ψηλότερη νότα το λα ύφεση. Αν λοιπόν έχεις κάτι να διδαχθείς από δασκάλους τραγουδιού, είναι το να τραγουδάς με άνεση και ασφάλεια στην περιοχή του τενόρου, όπως ο Josh ή ο Pavarotti στο nessun dorma που κάποιος σου πρότεινε. Όσο για το βιμπράτο στη φωνή σου, θα γίνει η βιμπρασιόν του σώματος σου ή αλλιώς η δώνηση από συντονισμό συχνότητας με ηχεία! Φοβάμε πως ούτε στη Θεσ/νίκη θα βρείς κάτι σπουδαίο για 'σένα. Η μουσ. παιδία στην Ελλάδα υποβαθμίζετε κι άλλο... Πρόσφατα συνταξιούχος σολιστ της Εθν. Λυρικής Σκηνής και καλό φίλος, μου ζήτησε να του υποδείξω συναδέλφους στη Θεσ/νίκη για ν' αναλάβουν την κόρη του που ζεί στα μέρη σου και τ'αποτελέσματα της έρευνας μου, ήταν πενυχρά! Πάντως, τολμώ να πω πως, στη δύσκολη εποχή που διανείουμε, η φωνή σου αποτελεί υποθήκη επαγγελματικής (κι όχι μόνο) εξασφάλισης, πολύ πιο αξιόπιστη από κάθε άλλη ακαδημαική σπουδή. Ψάξ' το....