Ο Γ., ένας έφηβος 15 χρονών, χλευάζει, μειώνει, βρίζει, παρενοχλεί και, με τον τρόπο αυτό, κακοποιεί συναισθηματικά τη συμμαθήτριά του Λ. -ένα χαμηλών τόνων, δίχως ουσιαστικές σχέσεις με άλλους συμμαθητές της και με χαμηλή αυτοεκτίμηση κορίτσι- σχεδόν καθημερινά.
Ο Γ. προέρχεται από μια πολυπροβληματική οικογένεια, όπου η μητέρα του έχει σοβαρά προβλήματα με το αλκοόλ, ο δε πατέρας του -πριν φύγει από το σπίτι- τον χτυπούσε συχνά βίαια.
Τι θα κάνατε εσείς ως διευθυντής του σχολείου ή ως υπεύθυνος καθηγητής του Γ. άμεσα και στα πλαίσια του σχολείου για να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα;