Σίγουρα η locrian σαν τονικό κέντρο σπανίζει πάρα πολύ τόσο σε ξένο όσο σε ελληνικό ρεπερτόριο.
Παρ' όλα αυτά υπάρχει σε αφθονία στην τζαζ ως IIm7b5 ( - V7alt - Im7). H b9 που περιέχει η locrian ουσιαστικά είναι η b3 του Ιm7.
Επιπρόσθετα αν από μία δεσπόζουσα αφαιρέσουμε την θεμέλιο και θεωρήσουμε την 3η ως θεμέλιο στο νέο ακόρντο που προκείπτει, τι έχουμε;
C9 = C E G Bb D ---> Em7b5 = E G Bb D
Έχω ακούσει κατά καιρούς κάποιους (όπως τον γερμανό που αναφέρθηκε παραπάνω) να κάνουν αρνητικά σχόλια σχετικά με την locrian και με κάνει να αναρωτιέμαι: Μιλάει η ημιμάθεια/αμάθεια τους ή μόνο εμείς που ασχολούμαστε με τζαζ μπορούμε να διακρίνουμε την χάρη που έχουν τα αλλοιωμένα διαστήματα;
Ακούστε και κρίνετε μόνοι σας:
http://www.dailymotion.com/video/xeasrl_the-locrian-scale-in-Jazz_creation
-----------------
"Κανείς δεν γεννήθηκε σπουδαίος, οι σπουδαίοι άνθρωποι δούλεψαν σκληρά" Jamey Aebersold
[ τροποποιήθηκε από τον/την Jazz-Guitar, 01-11-2013 01:11 ]