Δεν θα παρεις καλο ηχο απο πεταλιερα συνδεδεμενη στο input ενισχυτη (in front af amp) εκει που θα συνδεαμε δλδ και σκετη την κιθαρα.
Η πεταλιερα εχει και προενισχυτη μεσα της και ετσι το αποτελεσμα θα ειναι να περναει το σημα της κιθαρας απο δυο προενισχυτες. Τον προενισχυτη της πεταλιερας και τον προενισχυτη του ενισχυτη, με φυσικο επακολουθο τη ... βαβουρα.
Βεβαια, με πολυ ψαξιμο στις ρυθμισεις μπορει να βελτιωθει ο ηχος.
Επισης πολλες πεταλιερες εχουν επιλογη για το που προοριζονται να συνδεθουν και αναλογως προσαρμοζουν την εξοδο τους.
Αλλα και παλι το αποτελεσμα δεν ειναι ικανοποιητικο, οσο οταν παιξουν απευθειας σε mixer ή τελικο ενισχυτη (πχ αν συνδεσουμε στο fx rerurn, ουσιαστικα παρακαμπτουμε τον προενισχυτη του ενισχυτη και παμε κατευθειαν στον τελικο του ενισχυτη)
Η συνδεση της πεταλιερας στο fx return του ενισχυτη (αν εχει δλδ), ειναι απλη.
Βαζεις την κιθαρα στο input της πεταλιερας, και το output της πταλιερας αντι να το συνδεσεις στο input του ενισχυτη, το συνδεεις στο fx return του ενισχυτη (συνηθως αυτη η υποδοζη ειναι πισω απο τον ενισχυτη και εχει και level control)
ΥΓ Η καλυτερη ωστοσο επιλογη που υπαρχει, ετσι ωστε αν εχει καποιος ενα καλο ενισχυτη και θελει τον ηχο του, αλλα θελει να χρησιμοποησει και τα καλα εφφε μιας πεταλιερας, (γινεται ομως μονο με πιο προχωρημενες πεταλιερες που εχουν send-return κι αυτες), ειναι η 4 cable method, οπου χρησιμοποιωντας 4 καλωδια, μπορεις και κανεις τα εξης:
Συνδεεις την κιθαρα (με το 1ο καλωδιο) στο input της πεταλιερας, οπου προγραμματιζεις καποια πεταλακια απο αυτην (που ειναι φτιαγμενα και προοριζονται να παιζουν καλα στο input ενος ενισχυτη, πχ comperessor, overdrive, wha κλπ) και δεν χρησιμοποιεις καθολου στον προγραμματισμο της πεταλιερας προσομοιωση ενισχυτων.
Μετα στελνεται ο ηχος (με το 2ο καλωδιο) απο το fx send της πεταλιερας στο input του ενισχυτη (και με αυτον τον τροπο χρησιμοποιεις ουσιαστικα τον ηχο του καλου ενισχυτη σου δλδ).
Μετα απο το fx sεnd του ενισχυτη επιτρεφει (με το 3ο καλωδιο) στo fx return της πεταλιερας οπου προγραμματιζεις τα εφφε που επιθυμεις (συνθως τα στουντιακα εφφε px chorus delay reverb κλπ).
Και μετα (με το 4ο καλωδιο) ξαναστελνεις το σημα απο το output της πεταλιερας στο fx return του ενισχυτη, οπου περναει ο ηχος στον τελικο και τον ακους απο τα μεγαφωνα του ενισχυτη.
Ετσι εχεις κιθαρα >> πεταλακια >>> real προενισχυτη >>> modulation, delay κλπ εφφε >>> τελικος ενισχυτης >>> μεγαφωνα.