Να διευκρινίσουμε το εξής:
1.Αν τα έξοδα τής διοργάνωσης καλύπτωνται από ιδιώτες χορηγούς (δηλαδή ιδιωτικές εταιρίες),τότε ουδεμία επιβάρυνση προκύπτει γιά τον προϋπολογισμό τής χώρας.Οπότε άς γίνεται κάθε χρόνο η εκδήλωση στην Ελλάδα-άπαξ και δέν θα πληρώνουμε εμείς οι φορολογούμενοι,δέν μάς καίγεται καρφί.Ισα-ίσα μάλιστα,θα συρρέη και κόσμος να δή το θέαμα,άρα θα μπαίνη και χρήμα στα κρατικά ταμεία.
2.Το πρόβλημα με τον εν λόγω διαγωνισμό έγκειται στην ΠΟΙΟΤΗΤΑ και όχι στα φρού-φρού κι'αρώματα.Οταν ο διαγωνισμός ήταν αυτό που λέει ο τίτλος του,δηλαδή song contest,διαγωνισμός τραγουδιού (και όχι διαγωνισμός θεάματος),βγαίναν οι τραγουδιστές σε μιά απλή σκηνή,με την ορχήστρα τής διοργανώτριας χώρας από πίσω και οι κριτές έκριναν το τραγούδι:μουσική-στίχο-ερμηνεία.Αυτό σημαίνει διαγωνισμός τραγουδιού και όχι "βγάζουμε τα μπούτια έξω και χοροπηδάμε σάν γίδια".Αυτή η ποιότητα πρέπει να επιστρέψη στον διαγωνισμό,ώστε να προσελκύση ξανά τον κόσμο.Τώρα αυτό δέν υπάρχει και αρκείται ο κόσμος στο να βλέπη το θέαμα τού χορού,τής ενδυμασίας κλπ κλπ κι'έτσι ακόμη και το τραγούδι που βγαίνει πρώτο,συνήθως ακούγεται απ'τα ΜΜΕ γιά ένα-δυό μήνες-άντε ένα εξάμηνο-και μετά το τρώει η χελώνη η χερσαία.Θυμάται άραγε κανείς το τραγούδι που βγήκε πρώτο πέρυσι;Πρόπερσι;Πρίν τρία χρόνια;Ελάχιστοι,φαντάζομαι.Ενώ τραγούδια όπως το Un banc,un arbre,une nuit ή το Power to all our friends ή και το Apres toi που είχαν βγεί πρώτα στους αντίστοιχους διαγωνισμούς στην δεκαετία 70-80,γιά παράδειγμα,ακούγονται ακόμη και σήμερα...
3.Τέλος,πρόβατα δέν υπάρχουν μόνο στην Ελλάδα.Και σε άλλες χώρες η εκδήλωση αυτή έχει ακόμη υψηλή ακροαματικότητα-το σημαντικό είναι πως στίς άλλες χώρες αντιμετωπίζεται απλώς ώς μιά ευχάριστη βραδυά,ενώ εδώ στην χώρα τής φαιδράς πορτοκαλέας ούκ ολίγες φορές έχει αντιμετωπιστεί ώς "φλέγον και τσουρουφλίζον" κοινωνικοπολιτικό θέμα.Ευτυχώς βλέπω πως τα τελευταία χρόνια αυτό το φαινόμενο έχει μετριαστεί πάρα πολύ...