ελληνική μουσική
    Η Ελληνική Μουσική Κοινότητα από το 1997
    αρχική > e-Περιοδικό > Advertorials

    Πώς να επιλέξετε τον σωστό καθηγητή φωνητικής

    Κάθε άνθρωπος έχει το δικό του ήχο στη φωνή του, που του έχει δοθεί από τη φύση. Αυτός ο ιδιαίτερος ήχος αποτελεί μέρος του εαυτού του και του επιτρέπει να επικοινωνεί με τους άλλους μέσω αυτού.

    Πώς να επιλέξετε τον σωστό καθηγητή φωνητικής

    Γράφει το μέλος MusicHeaven
    27 άρθρα στο MusicHeaven
    Τρίτη 19 Απρ 2022

    Μπορούμε να αναγνωρίσουμε τα πρόσωπα του άμεσου περιβάλλοντός μας από τον ιδιαίτερο τόνο της φωνής τους. Μπορούμε να επηρεάσουμε τους άλλους μεταβάλλοντας τον τόνο της φωνής μας. Το ηχόχρωμα της φωνής μας αυξομειώνεται και δείχνει πώς αισθανόμαστε (χαρά, λύπη κ.λπ.).

    Και, φυσικά, η φωνή ενός καλλιτέχνη σε συνδυασμό με την ερμηνευτική κίνηση και τη γλώσσα του σώματος δημιουργούν έναν ισχυρό συνδυασμό έκφρασης και ανύψωσης της τέχνης σε νέα ύψη, όπως συμβαίνει και με το τραγούδι.

    Η φωνή για είναι ένα είδος μουσικού οργάνου που ταυτόχρονα εκδηλώνει την ψυχή του καθένα. Όταν ξεκινάμε την μαθήματα φωνητικής, μπαίνουμε σε μια περιπέτεια κατά την οποία αποκαλύπτουμε σταδιακά τα μυστικά της φωνής.

    Πώς να επιλέξετε τον σωστό καθηγητή φωνητικής

    Κριτήρια επιλογής καθηγητή

    Για αυτό είναι πολύ σημαντικό να γίνει η επιλογή του κατάλληλου καθηγητή, ο οποίος θα μας βοηθήσει να βρούμε το δικό μας δρόμο και θα μας δώσει την απαραίτητη υποστήριξη κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας αυτογνωσίας.

    Στην πλατφόρμα του instateacher θα βρείτε έμπειτους καθηγητές για μαθήματα φωνητικής. Μπορείτε να παρακολουθήσετε μαθήματα online ή δια ζώσης, ανάλογα με τις προτιμήσεις και τις ανάγκες σας.

    Ο στόχος του σωστού δασκάλου είναι να βοηθήσει κάθε μαθητή να εκφραστεί ελεύθερα και πλούσια. Με άλλα λόγια, ο στόχος είναι να απελευθερώσει σταδιακά τις δυνατότητες της φωνής τους, αφού κάθε μαθητής έχει διαφορετική φωνή και μοναδικό τρόπο έκφρασης.

    Ταυτόχρονα, όμως, ο εκπαιδευτής δεν πρέπει να αρκείται σε αυτό. Θα πρέπει να θεωρεί τον εαυτό του ως "γιατρό της φωνής" Θα πρέπει να αναζητά απαντήσεις σε ερωτήματα όπως:

    • Είναι σωστός ο τόνος του μαθητή;

    • Αν όχι γιατί;

    • Τι πρέπει να γίνει για να βελτιωθεί;

    Ως αποτέλεσμα, ο εκπαιδευτής μεταβιβάζει στο μαθητή τα μέσα για ανεμπόδιστη αυτοέκφραση καθώς και τις μεθόδους για την υπέρβαση των φωνητικών περιορισμών όπως:

    Αρνητικές σκέψεις, φοβίες, εμπειρίες και συμπεριφορές από την καθημερινή ζωή που έχουν στιγματίσει το άτομο και έχουν εμποδίσει την ελευθερία έκφρασης του.

    Ακολουθούν οι τέσσερις πιο κρίσιμοι τομείς για τη διόρθωση του ήχου:

    • Χαλάρωση σώματος
    •  Σωστή αναπνοή (στήριξη διαφραγματική)
    • Ορθοφωνική τοποθέτηση φωνής
    • Ελέγχος για υπερβολική ή ανεπαρκή χρήση της φωνης κατά τη διάρκεια της ομιλίας.

    Ο μαθητής πρέπει να ελέγξει τον καθηγητή κατά τα πρώτα μαθήματα. Ασχολείται με αυτά τα θέματα ή απλώς του/της λέει να κάνει γενικές ασκήσεις εκφώνησης, χωρίς ιδιαίτερη καθοδήγηση

    Για αυτό είναι πού σημαντικό να επιλεχθεί μια πλατφόρμα που να έχει εμπείρους καθηγητές φνητικής με πολύχρονη εμπειρία στον τομέα αυτό. Έτσι θα είστε σίγουροι ότι θα κατανοήσετε καλύτερα τις έννοιες και θα μπορέσετε να βελτιώσετε τις φωνητικές σας δεξιότητες γρήγορα. Επισκεφθείτε το instateacher.gr για περισσότερες πληροφορίες.

     

     

     





    Γίνε ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

    Αν σου αρέσει να γράφεις για μουσικά θέματα, σε περιμένουμε στην ομάδα συντακτών του ιστορικού, ανεξάρτητου, πολυφωνικού, υγιούς και δημοφιλούς ηλεκτρονικού περιοδικού μας.

    Στείλε το άρθρο σου

    σχολιάστε το άρθρο


    Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να είστε μέλος του MusicHeaven. Παρακαλούμε εγγραφείτε ή συνδεθείτε

    #30075   /   24.04.2022, 08:31   /   Αναφορά
    Γενικολογίες.
    Ωραίο μεν κείμενο σαν έκθεση ιδεών πάνω στο τραγούδι αλλά δε βοηθά ουσιαστικά στο πως θα επιλέξω ένα καθηγητή φωνητικής.
    Αυτός πρέπει να έχει τα εξής χαρακτηριστικά
    1)Να σέβεται το μαθητή τόσο ως προσωπικότητα(να μην τον υποτιμά ή ειρωνεύεται)αλλά και ως όργανο φωνής(μια και το όργανο της φωνής είμαστε εμείς οι ίδιοι:όλο μας το σώμα τα πνευμόνια μας ο λάρυγγας μας,η διανοητική μας κατάσταση κτλ)
    Κι όταν λέω να τον σέβεται ως όργανο εννοώ να μην τον εξωθεί να κάνει κακό και να πιέσει το σώμα του στα όριά του για να πιάσει πχ πολύ ψηλούς ή δυνατούς τόνους.
    2)Να ενδιαφέρεται στενά για την πρόοδο του μαθητή και να προσαρμόζει τη διδακτική του προσέγγιση ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες του κάθε μαθητή
    3)Να έχει επαρκείς γνώσεις μουσικής θεωρίας και να γνωρίζει καλά κάποιο μουσικό όργανο κατα προτίμηση πλήκτρα ώστε να μπορεί αβίαστα να συνοδεύσει το μαθητή στις φωνητικές ασκήσεις του και ρεπεστοριακά.
    4)Να διαθέτει ο ίδιος ο δάσκαλος μια άριστη εντυπωσιακή φωνή ώστε να είναι σε θέση να κάνει πράξη τα όσα διδάσκει και να βοηθήσει το μαθητή να τα προσεγγίσει σωστά.Παράλληλα ο μαθητής να διατηρεί την εμπιστοσύνη και το θαυμασμό στο δάσκαλό του
    5)Να διαθέτει επαρκής γνώσεις ορθοφωνίας ώστε να διορθώνει τα λάθη άρθωσης ανάσας τοποθέτησης κτλ στο μαθητή του
    Το τελικό αποτέλεσμα θα είναι η δοαρκής βελτίωση του μαθητή.
    Δηλαδή να τραγουδά όλο και πιο άνετα όλο και πιο όμορφα χωρίς να κάνει κακό στην υγεία του.
    Αυτά τα λίγα από μένα.
    Χριστός Ανέστη με υγεία και ειλικρινές χαμόγελο :-)