Αν και εχει πολυσηζητηθει, νομιζω πως με 1000Ε οι επιλογες σου ειναι αρκετα περιορισμενες, οχι ομως και κακες.
Για τα Yamaha τρεφω μια ιδιαιτερη αγαπη, γιατι εχουν προσβασιμο και απλο interface ( σημαντικο για το προγραμματισμο τους και για τη χρηση τους σε live ), εξαιρετικης ποιοτητας ακουστικους ηχους ( ιδιαιτερα τα πιανα της ειναι αξιοπρεπη για ενα live με καλο ηχο ) και ωραια αισθηση κλαβιε. Οι synth ηχοι της Yamaha ερχονται σαν νοοτροπια απο τα 80s και ευτυχως εχει ξεπερασει τη φαση της FM synthesis, ακολουθωντας αλλα μονοπατια στην παραγωγη ηχου.
Συγκριτικα, το PSR και το MO6 εχουν ελαχιστες διαφορες, ομως αρκετα σημαντικες.
Το MO χρησιμοποιει τη λογικη των Mega VOices samples, που ειναι τα format δειγματων που εχει η "ανακαλυψει" η Yamaha σε ολα τα motif της. Αυτο σημαινει πως ο ηχος των ακουστικων οργανων ειναι εξαιρετικοτατος.
Αντιθετως το PSR εχει την παλια κλασσικη "PCM" λογικη, ομως δεν υστερει τοσο σε ποιοτητα ( οσο θελει η Yamaha να διαφημιζει σε σχεση με το MO ).
Εγω θα προτεινα να κοιταξεις και τα 2 μοντελα απο κοντα, να τα δοκιμασεις, να δεις το κλαβιε, το interface και να ακουσεις ηχους. Ετσι επιλεγουμε ενα οργανο
Απο την αλλη η Korg εχει κανει καλη δουλεια στους synth και pad ηχους, ομως οι ακουστικοι της ηχοι ειναι υποδεεστεροι των ηχων της Yamaha και πολλες φορες αυτο δειχνει ποσο αδυναμη ειναι η Korg να αντιμετωπισει κολοσσους του sampling.
Προσωπικα με βρισκει αρνητικο το κλαβιε των οργανων της σειρας TR ( το οποιο κακα τα ψεμματα ειναι απογονος του Triton ) με μια αισθηση "παιδικου" πληκτρου.
Και παλι, επειδη οι αποψεις ειναι παρα πολλες γι'αυτα τα θεματα, θα σου προτεινα να ακουσεις και να δοκιμασεις το καθε οργανο, ωστε να κατασταλλαξεις καπου με σιγουρια.
Καλη επιλογη