Γεια σας παιδιά. Μπορείτε να μου πείτε τις διαφορές αυτων των οργάνων. Εχω ενα συγκρότημα και εχω ενα αρμόνιο Yamaha dgx200 το οποιο δν εχει πολλους ηχους για ν ανταποκρίνεται σε ροκ κομμάτια . Γι αυτο σκέφτομαι ν αγορασω ενα synthsizer η ενα workstation. Τι μου προτείνετε και γιατι. Εχω δεί το Korg m-50 workstation και μ αρεσε πολυ τι γνωμη εχετε εσεις?Επίσης το workstation εχουν ηχεία? γιατι γνωρίζω πως τα synthesizer δεν έχουν
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : doug2006 στις 15-02-2012 17:39 ]
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : doug2006 στις 15-02-2012 17:45 ]
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : jorge στις 16-02-2012 09:26 ]
γι αυτο το λογο επειδη δν ειμαι κανα 16χρονο απευθυνθηκα σε εσας. εγω θελω ενα μηχανημα για να βγαλω ήχο που ανταποκρίνονται καλύτερα π.χ στα ξύλινα σπαθια.Ξέρω ο καθένας έχει το προσωπικό του χαρακτήρα στη μουσικη-συνθεση και αυτό είναι το ωραίο και δεν μου αρέσει η αντιγραφή άλλων καλλιτεχνών απλά για να καταλάβεις τι ήχο θέλω περίπου. τώρα δεν ξέρω πως θα μάθω περισσότερα για synthesizer και σύνθεση ήχου όπως είπες γιατι δεν θέλω να δώσω λεφτά ,που στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι και κανα μικρό ποσό, και να μην μπορώ να αντεπεξέλθω στις δυνατότητες του μηχανήματος.
Υ.Γ γιατι έχεις κόλημα με τ αναλογικά? Τα ψηφιακά είναι καλύτερα? δεν μ έχει αναφέρει κανένα synth Yamaha τόσο χάλια είναι
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : doug2006 στις 17-02-2012 16:48 ]
@Spartan-Werewolf όλα αυτά πως τα γνωρίζεις που θα μπορέσω να τα μάθω κ εγώ(λιγο χαζή ερώτηση) :P. Α και κατί που ξέχασα να σε ρωτήσω σχετικά με το nord. Τι διαφορα έχει το CLAVIA NORD WAVE με το CLAVIO NORD LEAD x2. Το πρώτο αγγίζει τη διπλάσια τιμή του δεύτερου. επίσης ένα οποιοδήποτε synthesizer έχει περιορισμένους ήχους? δλδ τι πάρω το nord τι πάρω ένα Korg-rolland δεν θα μπορέσω να κάνω την ίδια δουλειά δηλαδή για να κάνω μια δουλεία σε string πρεπει να πάρω το rolland και για να κάνω μια δουλειά σε synth lead πρέπει να πάρω το Nord? απο τα βιντεος π βλέπω στο σιτε που μ έστειλες όλα έχουν περίεργους ηλέκτρο ήχους και δν μου αρέσουν αυτοί οι ήχοι εγω θέλω καλό πιανάκι δυνατά strings και διάφορα efe πίσω απο strings και καλούς synth lead ηχούς με καλύπτει το Nord?
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : doug2006 στις 18-02-2012 19:08 ]
δεν κατάλαβα τίποτα αλλα δεν πειράζει
Παράθεση:
|
αυτά για πιο λόγο πρέπει να τα κοιτάξω ?
@spoiler
σαφώς οτι και αν αγοράσω θα είναι πολύ πιο μπορστά απο το Yamaha dgx
-----------------
doug2006
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : doug2006 στις 19-02-2012 04:44 ]
Παράθεση:
|
το ίδιο ισχύει και για το nord lead x2? δηλαδή μ ένα nord lead δεν θα μπορέσεις να χτίσεις ένα string που να είναι κοντα σε αυτα του rolland? η δεν θα μπορέσεις να δημιουργήσεις ενα synth lead που να είναι κοντα στο moog. Επειδη ψάχνω βιντεο στο youtube σχετικα με το nord lead δεν έχω βρεί κάποιο βιντεο που να ακούγονται τα string-synth lead-atmosphere μήπως ξέρεις αν υπάρχει σχετικό βίντεο. και κάτι τελευταιο ένα synthesizer είναι βολικο. Με την εννοια οτι σε ένα κομμάτι αλλάζω διάφορους ήχους... Υπάρχουν κουμπιά που ν αποθηκεύονται οι ήχοι που θα χρησιμοποιώ πιο πολύ, χώρις να χάνω χρόνο ψάχνοντας στο μενού?
Παράθεση:
|
ετσι όπως το περιγράφεις ένα workstation είναι καλύτερο απ ένα synth στην περίπτωσή μου
@Εlias-Nousis
Παρακαλώ μην αναλώνεσαι σε άσκοπες αψιμαχίες, έχεις σοβαρότερο έργο απ΄ότι είδα στο διαδίκτυο. Ωστόσο θα πρότεινα να ανακαλύψεις το MusicHeaven μέσa από τα άρθρα του e-περιοδικού και να μην σταθείς μόνο στα "ανάλαφρα" του site που σκοπό έχουν χαλάρωση και διασκέδαση, ούτε στην εριστική διάθεση ενός poster που -για δικούς του λόγους- απευθύνθηκε σε σένα απαξιωτικά. Ούτε να συνδράμεις ώστε το θέμα να μετατραπεί σε προσωπική αντιδικία.
Ενα μέλος ούτε χαρακτηρίζει ούτε εκπροσωπεί ένα μεγάλο και πολυετές site, το σχόλιο που κάνεις για το ΜΗ στο προφίλ σου στο facebook μας αδικεί και ελπίζω να το ανακαλέσεις ανακαλύπτοντας τα θετικά μας προσπερνώντας τα αρνητικά.
@Spartan-werewolf
Το να διαφωνείς ή να έχεις άλλη πρόταση σε ένα θέμα δεν σου δίνει το δικαίωμα να χαρακτηρίζεις άλλο συνομιλητή "ψεύτη" να τον απαξιώνεις και να του επιβάλλεις "σιωπή". Αν μία πρόταση την θεωρείς λάθος, γράψε απλά την δική σου που θεωρείς σωστή και φτάνει. Ο τρόπος και το ύφος που απευθύνεσαι στους συνομιλητές δίνει αφορμή να μας διασύρουν.
Αν κρίνω από τα παλιά prophet της θρυλικής Sequential Circuits, το καινούργιο Prophet 08 θα πρέπει να πετάει, ε;
Το έχει δοκιμάσει κανείς;
-----------------
Επιλέγεις τη μουσική που ακούς, όπως επιλέγεις τους φίλους σου.
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : o-Zone στις 20-02-2012 11:45 ]
@ Spartan-werewolf
Το "ανάλαφρα" το ανέφερα για λόγους που δεν γνωρίζεις, εφόσον δεν έχεις -όπως είπες- facebook για να διαβάσεις τον κ. Νούση, οπότε είσαι εντελώς έξω απ΄αυτό που εννοώ.
Οποιος γράψει κάτι -κατά την άποψή σου- λανθασμένο δεν είναι ούτε ψεύτης, ούτε απαξιωμένος, ούτε ανυπόληπτος και κανείς δεν έχει δικαίωμα να του απευθυνθεί προσβλητικά. Ο πολιτισμένος poster απαντά με επιχειρήματα πάνω στην (ίσως) λανθασμένη συμβουλή ή άποψη, και σταματά εκεί, αφήνοντας απ΄έξω τον συνομιλητή του σαν άτομο.
Δυό-τρία πραγματάκια είναι ως προς την πολιτισμένη επικοινωνία και δεν χρειάζεται ιδιαίτερη επιδεκτικότητα για να τα κατανοήσει κάποιος, εκτός κι αν γίνεται σκόπιμα.
Προς όλους :
Δεν χρειάζεται επί πλέον συζήτηση από κανένα, όσοι έχετε διάθεση συμμετοχής αναφερθείτε στο θέμα, αντιπαραθέστε απόψεις και μόνο απόψεις γιατί είναι κρίμα να πηγαίνουν στα "σκουπίδια" posts που περιέχουν και πληροφορίες αν εξακολουθήσει το ίδιο στυλ και ύφος γραφής.
Παράθεση:
|
γι αυτό είπα απ την αρχή ότι μου άρεσε το Korg workstation m-50
Doug η δικη μου προταση ειναι, εαν εχεις τη δυνατοτητα στην περιοχη σου, να γυρισεις 2-3 μαγαζια μουσικων οργανων και να δοκιμασεις οσο το δυνατον περισσοτερα μηχανηματα. Ειναι πολυ δυσκολο να σου δωσει καποιος μια ξεκαθαρη συμβουλη απο το internet γιατι ο καθενας εχει ενα υποκειμενικο "γουστο" πανω στους ηχους των οργανων του, οποτε ποτε δε θα ταιριαξει με το προσωπικο σου στυλ!
Συν τοις αλλοις, καλο ειναι να ορισεις ενα budget που θα κινηθεις, ωστε να βοηθησεις και τους υπαλληλους των καταστηματων να σου δειξουν τα αντιστοιχα μοντελα!
Ηδη καταλαβες πως το internet ειναι ενας χαωδης κοσμος πληροφοριων και παρα-πληροφοριων. Μονο η προσωπικη γνωση ειναι ικανη να σε κανει να επιλεξεις το μοντελο που θελεις.
Εαν κινεισαι μαλιστα και σε συγκεκριμενο budget, θα μπορουσες παρα πολυ ευκολα να βρεις τα μοντελα που αντιστοιχουν σε αυτο και να παρεις μια αποφαση αναμεσα τους. Ευτυχως υπαρχουν παρα πολλες μαρκες "εκει εξω" κι ολες εχουν τα θετικα και τα αρνητικα τους, που κατα μεγαλο ποσοστο ειναι υποκειμενικα!
Συμφωνώ με τη Νάντια και θέλω να καταθέσω τη δική μου άποψη για τα γεγονότα... Διαπίστωσα λοιπόν, ότι ένας νεοφερμένος facebook-άκιας, κατά δήλωση του "διευθυντής συμφωνικής ορχήστρας" που εγγράφηκε στο ΜΗ μόλις πριν 10 μέρες και έχοντας το "τουπέ" μιας υπερφίαλης και συμπλεγματικής προσωπικότητας, (χαρακτηριστικό της κενότητας και της έλλειψης ουσιαστικής παιδείας), πράγμα που δε συνάδει με την ταπεινοφροσύνη και τη σεμνότητα που χαρακτηρίζει έναν πραγματικό Μουσικό και εργάτη της τέχνης, κατάφερε να κάνει άνω-κάτω το ΜΗ και να αποκλειστούν εξαιτίας του (με το φόβο της διάσυρσης του ΜΗ στο φατσομπούκι του...), μέλη που παρόλες τις ιδιαιτερότητες τους στην έκφραση, είχαν αποδείξει έμπρακτα την αγάπη τους και τη πίστη τους για αυτό το χώρο και τα μέλη του.
Είχα και εγώ, κατά καιρούς, κάποιες διαφωνίες με τα συγκεκριμμένα μέλη, αλλά πάντα τα σεβόμουν και εκτιμούσα τη διαφορετικότητά τους, τη προσωπικότητά τους και τη προσφορά τους. Βλέπω με λύπη μου όμως, μια ροπή της διαχείρισης του ΜΗ στην "ομοιομορφία", την "έντεχνη" λογοκρισία, την αδικία, τη κολακία, την εθελοδουλεία και την άνιση μεταχείριση των μελών. Αφού αποδόθηκε ποινή αποκλεισμού στα δύο αυτά μέλη, ο έταιρος "αυτουργός" της αναστάτωσης, συνέχισε να κακολογεί και να χλευάζει το μέλος που αποκλείστηκε, με περίσσια έπαρση και "αέρα" και χωρίς να δεχθεί τη παραμικρή επίπληξη ή σύσταση προς συμμόρφωση, για την αμετροεπή και φανερά αντι-κανονιστική συμπεριφορά του. Γιατί αυτή η ειδική μεταχείριση από τη μεριά της διαχείρισης; Μήπως σας βαυκάλισε με προσωπικά μυνήματα και κολακείες;
Προσωπικά, με αφήνουν αδιάφορο οι λίστες με τα "συνεργαζόμενα" studios και τους φορείς που παρατέθηκαν από άλλο φίλο, με σκοπό να ενισχύσουν το "προφίλ" του νεοφερμένου. Τέτοιες λίστες μπορεί να παρουσιάσει ο καθένας και από μόνες τους δεν αποδεικνύουν τίποτε. Τι σημαίνει "συνεργασία" με studio;;; Αν θέλει να μας παρουσιάσει το βιογραφικό του ο εν λόγω κύριος, ας μας πεί σε ποιές δισκογραφικές παραγωγές συμμετείχε σα "διευθυντής συμφωνικής ορχήστρας". Ας μας πεί ποιές συμφωνικές ορχήστρες διήυθυνε και ας μας παραθέσει τα σχετικά ντοκουμέντα! Ποιά είναι τα διαπιστευτήριά του; Αν κρίνω από το τρόπο που διαλέγεται με τους άλλους, τότε κρατώ πολύ μικρό "καλάθι"...
Τέλος, σε ένδειξη συμπαράστασης προς τα ΑΔΙΚΑ αποκλεισμένα (banned) μέλη του ΜΗ, αυτο-αποκλείομαι και ο ίδιος. Για μένα, το Μusic Heaven οδηγείται στη "κόλαση" με αυτές τις τακτικές των διαχειριστών του και από αυτή τη στιγμή παύει να έχει θέση στη καθημερινότητά μου.
Ας παρουμε τα πραγματα ενα ενα να κλεισουμε (οσο γινεται ) τα κενα του συγκεκριμενου θεματος. Στο τι πληκτρο θες και θα διαλεξεις πρεπει να συμπεριλαβουμε καποιους σημαντικους παραγοντες. 1ον ποιο απο τα τρια ειδη θες να προμηθευτεις αναλογα με τους ηχους που θες να βγαλεις και μπορει να σου δωσει το καθε ειδος ξεχωριστα και αποκλειστικα (αυτο συμπεριλαμβανει και την δυνατοτητα να δημιουργησεις και δικο σου ηχο που δυστηχως η ευτυχως σου το προσφερει μονο το workstation απο μονο του). 2ον και πολυ σημαντικο τα χρηματα που θες να διαθεσεις που απ οτι καταλαβα δεν μπορεις η δεν θες να διαθεσεις πολλα μιας και (πολυ βασικο) δεν υπαρχει λογος αφου θες να ασχοληθεις μονο με ενα ειδος μουσικης, αρα πας σε οργανο που σε ικανοποιει κυριως σε αυτο το ειδος. 3ον διαλεγεις ενα οργανο που να μπορεις να το προμηθευτεις, να υπαρχει να το δοκιμασεις και φυσικα αν παθει οτιδηποτε να μπορεις να το φτιαξεις, σε αυτο θα προτεινω Korg γιατι ειναι απο τις λιγες αντιπροσωπειες στην Ελλαδα που εχει ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ Korg και οχι ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ OTI ΝΑ NAI. Και φυσικα, και τελειωνω με αυτο το κομματι, κανεις μια βολτα απο μαγαζι σε μαγαζι και δοκιμαζεις.
Τωρα θα ηθελα να μιλησω αντικειμενικα για το θεμα των γνωμεων που κατα κυριο λογο γινεται αναμεσα στους δυο φιλους μου παραπανω. Δεν θα πω ονοματα αν και οι περισσοτεροι θα καταλαβουν σε ποιον-α αναφερομαι καθε φορα και ο βασικος λογος ειναι γιατι μπορει να ειμαι φιλος ή να συνεργαζομαι με καποιον ή και με τους 2. Πρωτα απ ολα εδω λεμε την γνωμη μας και τιποτα παραπανω, οταν λοιπον καποιος μας προσβαλει και με τροπο που μας υποτιμα (κυριως για τη γνωμη μας η οποια εχει να κανει με την δουλεια μας) δεν θα ελεγα οτι ειναι λογικο να μην δωσουμε μια απαντηση.
Στο θεμα για το ποιος ειναι ο επαγγελματιας και ποιος ειναι στην πιατσα φαινεται. 1ον ο επαγγελματιας εχει γνωσεις και δεν χρειαζεται να τις αντλησει απο πουθενα. Πιστεψτε με το να βρει καποιος κατι σε καποιο βιβλιο, στο ιντερνετ η σε καποιο περιοδικο κατι δεν ειναι μαγκια και δεν τον κανει επαγγελματια, ειναι κατι που μπορει να το κανει ο οποιοσδηποτε και αλιμονο αν γινομασταν ολοι ετσι επαγγελματιες. Το καλυτερο ‘ψαξιμο’ γινεται απο τον καθε ενα προσωπικα πιανοντας στα χερια του καποιο οργανο και βλεποντας τι τον ικανοποιει αναλογα με τον ατομικο του τονο πανω στη μουσικη.
2ον η πιατσα και η εμπειρια φαινεται κυριως στις ορολογιες, και εδω μεσα εχουν υποθει λεξεις και εννοιες οι οποιες ειναι μονο στην πιατσα και στο ατομο που εχει ασχοληθει (με ολη την εννοια της λεξεως ‘ασχοληθει’). Τα συμπερασματα δικα σας για το ποιος-α ειναι αυτος-η.
Σχολια για τις γνωμες που υποθηκαν παραπανω. 1ον οταν προτεινετε sites για κατι προσοχη το site να ειναι Ελληνικο, δεν εχει σημασια αν υπαρχει και στην Ελλαδα το καταστημα αλλα ειναι διαφορετικο να δει καποιος 1000 και οταν αλλαξει χωρα ξαφνικα να φαει ενα καπελο της ταξης των 300 ευρο. Μην συζητησουμε οτι ειδα sites με προιοντα τα οποια ο μονος τροπος να τα προμηθευτεις ειναι να μπεις σε ενα αεροπλανο και να κανεις καμποσες ωρες ταξιδι σε αλλη χωρα για να τα αγορασεις. Και δεν συζηταμε για το ενδεχομενο να ερθουν απο εξωτερικο με το ταχυδρομιο. Ολοι το ξερουν οτι ειδικα οργανο δεν το αγοραζεις χωρις να το πιασεις στα χερια σου, επισης δεν εμπιστευεσαι τα ταχυδρομεια γιατι απλα δεν τους νοιαζει και μπορει να το βρεις στην καλυτερη περιπτωση χτυπημενο, αν οχι σπασμενο. Αντε βγαλε ακρη μετα. Για οσους ετυχε να πανε ολα καλα σε μια αντιστοιχη περιπτωση, απλα ετυχε.
2ον ρε παιδια ας ειμαστε λογικοι, το παλικαρι ειναι 20 χρονων (απ οτι λεει το προφιλ) και θελει να παιξει ροκ, προσθεου τι να το κανει ενα οργανο αν ξεκιναει απο 1300 ευρο. Πρωτα απ ολα ενας φοιτητης σημερα δεν εχει ουτε τα μισα. (χωρις παρεξηγηση, δεν ξερω την οικονομικη ανεση του καθενος) Οταν ξεκιναει ενα τοπικ με τετοιο θεμα μιλαμε συμφωνα με τα δεδομενα που ισχυουν σημερα, που σημαινει οτι ο απλος κοσμος δεν μπορει να διαθεσει τοσσο ευκολα τοσσα πολλα λεφτα. Αν τα εχεις φιλε μου με το καλο να παρεις οτι γουσταρεις οσο ακριβο ειναι και μακαρι να εχεις ανεση σε 2 μηνες να παρεις και δευτερο.
(προσωπικη γνωμη: μακρυα απο τα moog... ειναι κορυφαια οργανα αλλα αυτο προυποθετει να ειναι μονιμα μεσα σε στουντιο, ξεχνα live και μουσικη της παρεας με τα moog. Επισης προυποθετει να εισαι φιλος του αναλογικου)
Για το triton θα αναφερω μονο καποια ονοματα που παιζουν με το συγκεκριμενο οργανο ή συνεργαζονται με ατομα που το χρησιμοποιουν. David Bowie, Moby, Yanni και τον αγαπημενο και μαλιστα Ελληνα Μπαμπη Κατσιωνη. Οπως καταλαβαινουμε ολοι το σχολιο οτι το triton ειναι οργανο για σκυλαδες πρεπει να παει αμεσως στα σκουπιδια. Δεν νομιζω οτι οι 4 απο τους δεκαδες καλλιτεχνες και επαγγελματιες που χρησιμοποιουν το εν λογω οργαλο ειναι σκυλαδες. Πιο συγκεκριμενα, δεν υπαρχει διακεκριμενος χρηστης του συγκεκριμενου οργανου που να ειναι σκυλας. Και αν το παμε σε πιο βαρια συγκροτηματα θα αναφερω τον Tuomas Holopainen. No more comments
Τέλος για το θεμα του ‘τι εχει καταφερει ο καθε ενας’. Οτι και αν εχει καταφερει μπραβο του και δικαιωμα του να το λεει, στη τελικη ειμαστε περηφανοι για οτι εχουμε κανει και εχουμε καθε δικαιωμα να το φωναζουμε. Ειναι καιρος να γινουμε λιγο διπλωματες, φανταζεστε αυριο να συναντηθειτε σε μια σοβαρη δουλεια και να ειστε ψυχραμενοι? Δεν ειναι παραξενο? Και κυριως ασυμφωρο γιατι το κυρος και το επιπεδο του ενος ειναι χαοτικο σε σχεση με του αλλου (εδω κολλαει το ασυμφωρο, στο χωρο της μουσικης που ζηταμε το καλυτερο ειναι λογικο οτι αυτος που πληρωνει θα προτιμησει τον καλυτερο). Αρα για επαγγελματικους λογους μην θιγετε ο ενας τον αλλον, ειδικα οταν αμεσα η εμεσα καποια στιγμη μπορει να εχετε καποιο κερδος.
Τελειωνω το post με το θεμα της προκλησης και των ψευδονυμων. Εχουμε δυο ατομα εδω που και οι δυο υπερηφανευονται για τις μουσικες τους γνωσεις και δυνατοτητες. Για τον εναν εχουμε ολοι στοιχεια του και δεν φοβαται να τα δωσει φανερα σε ολους ενω ο αλλος το μονο που μας εχει πει ειναι το μικρο του ονομα. Επισης ο πρωτος προκαλει να συζητησουν μια χαρα και να δειξουν ποιος ειναι ο πιο γνωστικος (γιατι αυτο εννοειται με τον ορο ημιμαθη) και ο αλλος δεν δεχεται την προκληση για κανενα λογο. Μαλλον κατι δεν παει καλα εδω και δεν νομιζω οτι χρειαζεται να το συνεχισω.
Φίλε μου doug2006, αν θες διαβασε την πρωτη παραγραφο που σε αφορα αμεσα και απο εκει και περα ειναι στο χερι σου και στην κριση σου για το τι θα αγορασεις και ποιον θα συμβουλευτεις. Ελπιζω να σε βοηθησα στο θεμα της αναζητησης του οργανου που θα παρεις, εγω προτεινω να πας σε Korg γιατι ειναι οργανα αναγνωρισμενα και ειναι απο τα λιγα που εχουν αντιπροσωπεια και δεν ειναι αναγκη να τα πας σε οποιοδηποτε μπακαλη που εχει βαφτιστει “ franchiser” αν με πιανεις...
Presets λέγονται και όχι Presents, φιλε Spoiler τα σπας, πραγματικα εισαι θεος....
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : ChrisBassismylife στις 22-02-2012 18:36 ]