Αν σου αρέσει να γράφεις για μουσικά θέματα, σε περιμένουμε στην ομάδα συντακτών του ιστορικού, ανεξάρτητου, πολυφωνικού, υγιούς και δημοφιλούς ηλεκτρονικού περιοδικού μας.
Στείλε το άρθρο σου
σχολιάστε το άρθρο
#270 / 21.10.2003, 18:53 / Αναφορά ΦΙΛΕ mrdrummergr ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ! ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΩ ΣΤΗΝ ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ - ΠΟΛΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΣΤΕΡΗ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΖΕΪΜΠΕΚΗΔΕΣ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ Η ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ - ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΣΤΙΑΣΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ. ΚΑΤ' ΑΡΧΑΣ Ο ΡΥΘΜΟΣ ΕΙΝΑΙ 9/8 ΚΑΙ ΟΧΙ 9/4 ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ, ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΡΤΙΤΟΥΡΑ, ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΘΕΜΑ ΣΥΝΗΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΤΟ ΠΩΣ ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΤΟ ΓΡΑΨΕΙ Η ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ 9/8 ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙΣ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ ΤΟΝ ΡΥΘΜΟ Η ΝΑ ΤΟΝ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕΙΣ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙΣ ΔΕΚΑΤΑ ΕΚΤΑ ΚΑΙ ΟΓΔΟΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΕΤΑΡΤΑ. (παμ ΠΑΜ - παμ ΠΑΜ - ΠΑΜ - παμ ΠΑΜ - παμ ΠΑΜ - ΠΑΜ - ΠΑΜ, ΟΠΟΥ ΤΟ ΜΙΚΡΟ παμ ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ ΜΕ ΔΕΚΑΤΟ ΕΚΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΜ ΣΕ ΟΓΔΟΟ) ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΤΑΙ: [16-8-16] [8-8] [16-8-16] [8-8-8]. ΤΑ ΤΡΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΟΓΔΟΑ, (7 - 8 - 9), ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ DRUMMER ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΟΛΗ Η ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΜΑΖΙ. ΤΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ Μ'ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΡΥΘΜΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΝΩ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΔΕΚΑΤΑ ΕΚΤΑ ΚΑΙ ΟΓΔΟΑ, ΜΕΤΡΑΜΕ ΣΕ ΤΕΤΑΡΤΑ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΜΕΡΙΚΟΙ ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΙΣΧΥΡΙΣΤΗΚΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΕ 9/4 ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΤΣΙ, ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΗΘΗΣΕΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΣΕ ΟΓΔΟΑ ΚΑΙ ΔΕΚΑΤΑ ΕΚΤΑ. ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΤΟ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΕΝΑ ΖΕΪΜΠΕΚΙΚΟ ΣΕ 9/4, ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΥΠΙΚΑ ΤΟ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΜΕ ΜΕΤΡΑΜΕ 9 ΤΕΤΑΡΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΡΥΘΜΟΥ, ΑΠΛΑ ΕΧΕΙ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ ΤΟ ΓΡΑΨΙΜΟ ΣΕ 9/8 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΜΑ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ "ΥΠΑΡΧΩ" TOY NIKOΛΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕ Ο ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΔΙΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΠΟΥΛΙΚΑΚΟΥ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΖΕΪΜΠΕΚΙΑ ΟΥΤΕ ΜΕ 9/8, ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ 6/8 ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ (ΤΑ ΤΑ ΤΑ - ΤΑ ΤΑ ΤΑ), ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΑΙ SLOW-ROCK (ΑΚΟΥ: House of the rising Sun, Nights in white saten, k.o.k) ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΠΟΛΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΛΑΪΚΗ ΚΑΙ ΠΟΠ. ΤΩΡΑ Ο ΑΠΤΑΛΙΚΟΣ Η ΤΟ ΑΠΤΑΛΙΚΟ ΟΠΩΣ ΣΥΝΗΘΗΣΑΜΕ ΝΑ ΤΟ ΛΕΜΕ, Ο ΚΑΡΣΙΛΑΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΜΗΛΙΕΡΙΚΟΣ (ΤΟ ΚΑΜΗΛΙΕΡΙΚΟ) ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΑ 9/8 ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΖΕΪΜΠΕΚΙΚΟΣ, ΑΠΛΑ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΛΛΗ ΡΥΘΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΟΥ ΛΕΣ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ: Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΞΕΛΛΙΣΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΛΛΗΛΟΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ ΚΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ. ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΡΥΘΜΟΥΣ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΓΙΝΑ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟΣ. ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ. |
#271 / 22.10.2003, 01:19 Γειά σου φίλε...τελικά δεν κατάλαβα πού διαφωνούμε; Κι εσύ καταλήγεις στα 9/4, ενώ ξεκινάς την σκέψη απ'τα 9/8...αλλά: _ο τονισμός που αναφέρεις (παμ ΠΑΜ...) δεν έχει σχέση με τον οπλισμό...και εξάηχα 32ων αντιχρονιστικά παιγμένα να είχαμε πάλι 4α θα μετράγαμε _σε ποια ηχογράφηση ο Γ. Πουλικάκος παίζει το Υπάρχω σε 6/8; Στα Live του τον ακούω σε ντούρα Ζειμπεκιά... _ο Απτάλικος είναι 8/8 (ή 8/4) όχι εννέα...επίσης άλλο τα 9/8 τού καρσιλαμά κι άλλο τού Ζειμπέκικου ¶νοιξες κι ένα άλλο ωραίο θέμα: το "Nights in..." είναι 6/8 ή 12/8; Πού ολοκληρώνεται η μελωδική του γραμμή; Τα λέμε, σ'ευχαριστώ |
#289 / 06.11.2003, 21:14 / Αναφορά Φίλε μου mrdummergr, εύχομαι να μη χρειαστεί ποτέ στο μέλλον να παίξω μουσική μαζί σου... |