ελληνική μουσική
    Η Ελληνική Μουσική Κοινότητα από το 1997
    αρχική > e-Περιοδικό > Aρθρα

    Μπορώ να κολυμπήσω χωρίς πονοκέφαλο;

    Δε πήγα σε καμία παραλία να ζητήσω να μου παίξουν Στραβίνσκι ή Τσαικόφσκι...

    Μπορώ να κολυμπήσω χωρίς πονοκέφαλο;

    Γράφει ο NSpiliotis
    2 άρθρα στο MusicHeaven
    Τρίτη 23 Αύγ 2011

    Μετά απο περίπου 37 μπάνια αυτό το καλοκαίρι (ζητώ συγνώμη απο όσους δε κατάφεραν να κάνουν ούτε ένα), μετά απο 3 ξεφλουδίσματα και περίπου 32 καφεδες freddo, διαπίστωσα οτι η μουσική όσο πάει και δυναμώνει στις περισσότερες οργανωμένες παραλίες.

    Μια μουσική η οποία μέχρι και το απόγευμα δεν υπάρχει περίπτωση να μην είναι Dance, λες και έχει πάει κάποιος στη παραλία με σκοπό να χορέψει. Χαρακτηριστικά λοιπόν, και επειδή υποστηρίζω πως πρέπει να παραπονιόμαστε γι αυτά που πραγματικά αξίζει να παραπονεθεί κανείς, πήγα στον ιδιοκτήτη ενός απο τα μαγαζιά και του είπα ευγενικά, ποίος εγώ-ευγενικά,

    "θα μπορούσατε να χαμηλώσετε λίγο τη μουσική γιατί μου έχει προκαλέσει πονοκέφαλο;"

    Η απάντηση ήρθε και αμέσως την έδιωξα, για να μην πάρω φόρα και βουτήξω στη θάλασσα με τα ρούχα και τα γυαλιά.

    "Δουλευω με άδεια και την έχω ακριβώς εκεί που πρέπει ετσι ώστε να ακούνε όλοι." Μου ηρθε στο μυαλό να απαντήσω:

    "Όταν λέτε όλοι εννοείται μάλλον και αυτούς που είναι με μάσκες κάτω απο τα 5 μέτρα βάθος", αλλά δε το έκανα, γιατι το θεώρησα εξυπνάδα.

    Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι το εξής: Η μουσική στη θάλασσα, ειδικά σε μια παραλία δημόσια (και ποια δεν είναι δημόσια θα μου πείτε), πρέπει να μπορεί να ικανοποιεί, ειδικά όσον αφορά τα επίπεδα έντασης, τους πάντες.

    Και τι εννοώ με αυτό:

    Ας πούμε, σαν ακροατή, εμένα προσωπικά μου αρέσει η κλασσικη μουσική.

    Δε πήγα σε καμία παραλία να ζητήσω να μου παίξουν Στραβίνσκι ή Τσαικόφσκι (αν και θα ταίριαζε πολύ με τα κύματα-ας πουμε-). Θα έτρωγα στο κεφάλι τον δίσκο μαζί με τους 32 freddo που προανέφερα.

    Αυτό το οποίο ζήτησα είναι να χαμηλώσετε λίγο τη μουσική αγαπητέ μου κύριε. Αγαπητέ μου κύριε στους Γλάρους Χίου, στο Κρυονέρι Τυρού κοκ.

    Γιατί αν μπορώ να το θέσω και έτσι, "Kαι στη μουσική, χρειάζεται σεβασμός."

    Ν.


    Tags
    Μουσικά Είδη:Dance



    Γίνε ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

    Αν σου αρέσει να γράφεις για μουσικά θέματα, σε περιμένουμε στην ομάδα συντακτών του ιστορικού, ανεξάρτητου, πολυφωνικού, υγιούς και δημοφιλούς ηλεκτρονικού περιοδικού μας.

    Στείλε το άρθρο σου

    σχολιάστε το άρθρο


    Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να είστε μέλος του MusicHeaven. Παρακαλούμε εγγραφείτε ή συνδεθείτε

    #23237   /   23.08.2011, 09:12   /   Αναφορά
    Ενδιαφέρον και επίκαιρο το άρθρο σου. Θα σταθώ όμως ,αν μου επιτρέπεις, στο σημείο που λές ότι ο ιδιοκτήτης απάντησε «έχω άδεια» . Eχω την γνώμη πως θα πρέπει να επαναξετασθούν οι χορηγήσεις τέτοιων αδειών και όχι μόνο για την μουσική αλλά και για την χρήση των "δημοσίων" παραλιών ( ομπρέλλες , ξαπλώστρες κλπ).

    #23238   /   23.08.2011, 09:49
    δεν μπορω να πω οτι εχω ενοχληθει ιδιαιτερα απο την μουσικη στις παραλιες αν και εγω θα προτημουσα να παιζει ροκ μπαλαντες οταν κανω μπανιο αλλα αυτα ειναι πρωσοπικες επιλογες

    συνηθως βαζουν μουσικη που ακουει η περισσοτερη νεολαια οτι ειναι μαστ και τρεντη

    εχω βρει την λυση πηγαινοντας σε μη οργανωμενες παραλιες αν και τωρα το καλοκαιρι προτειμω να κανω διακοπες σε βουνο με ωραια ποταμια και λιμνες,εκει ακους μονο την φυση και απολαμβανεις υπεροχες παραδοσιακες συνταγες με την παρεα που επιλεγεις

    με εχει κουραση αυτο το 'οργανωμενη παραλια'που για να κανεις μπανιο πρεπει να εχεις τουλαχιστον 20 ευρω στην τσεπη

    δεν καταλαβενω γιατι πρεπει να πληρωνω για να μπω στην θαλασσα τον οποιονδηποτε

    γιατι τους δινουν το δηκαιωμα να νοικιαζουν και να κλεινουν παραλιες με το ετσι θελω

    βαρεθηκα να πληρωνω για τα παντα

    εκει ειναι το προβλημα....γιατι αν δεν τους ειχαν δωσει το δηκαιωμα να εκμεταλευονται τα καλυτερα κοματια παραλιων δεν θα υπηρχε και το προβλημα της μουσικης και δεν ξερω τι αλλο

    φυσικα αυτα ειναι τελειως προσωπικες αποψεις και ελπιζω να μην θιγουν κανεναν

    #23239   /   23.08.2011, 10:27
    Geia sto stoma sou [mallon ... sto plhktroligio sou] gi' afto to arthro !!! Poly - poly swsta ta les !!!



    Ena swro paralies tis gnwrizame,apo mikra paidakia, ws "erhmikes", ws "katafygia mas" gia na ksefevgoume apo kathe ti askhmo pou nas perivallei !!! Kapoia stigmh omws ... tis vrhkame tigka stis omprelles, den emeine oute ... spithami ammoudias xwris bigmenes omprelles kai ksaplwstres !!! Aide, to "katapiame" .... Omws to kako paraegine !!! Meta apo liga xronia .... stis omprelles prostethike kai h "ekkwfantikh mousiki", dld afto to monotono "beat" pou sta aftia sou ftanei ws ena monotno / epanalamvanomeno "dapa doupa" !!! Asta na pane ....



    Prin mia evdomada phga gia banio se mia paralia ths Naxou kai ... efrixa !!! H mousiki [h kalytera ... to dapa doupa] htan toso dynata pou sou edine yhn entypwsi oti, anti na vriskesai dipla sth thalassa, hsoun ... sth mesi tis pistas enos night club !!! "Den variesai", skeftika, tha valw th maska & ta vatraxopedila, tha kolybhsw mexri tis apeanti vraxonhsides kai ... ekei to dapa doupa den tha me ftasei" !!! Planhthika "planhn oiktra" !!!! Akomh kai stis vrahonhsides, apenanti apo thn paralia, to "dapa doupa" me katadiwke !!! Akomh kai ekei hxouse sta aftia mou ekkwfantiko & apeilhtiko !!! Skefteite .... akomh kai otan ekana vouties sta 5 kai sta 6 metra, gia na parathrhsw tous sargous kai tis xeiloutses [mono parathrhsh, to psarontoufeko to exw kopsei panw apo 10 xronia] ... akomh kai tote "ypoleimmata apo dapa doupa" eftanan sta aftia mou !!!! AISXOS !!!!!!!!



    To ksekatharizw !!! DEN eimai oute enantion tou beat, oute enantion tou "dapa doupa" !!! Omws .... KATHE TI EXEI THN WRA TOU !!!! To "beat" einai gia na pas to vrady sto night club, na to akouseis me ola tou ta desibel, na kounhtheis sto rythmo tou klp klp .... Otan, omws, phgaineis sth thalassa, PHGAINEIS GIA TH THALASSA, oxi gia to beat !!!! Afto, arage, thelei poly skepsi gia na to katalavoun oi magazatores twn paraliwn ???







    Sas stelnw tous agwnistikous mou xairetismous apo th Naxo [sorry gia ta greeklish alla ... sto interet cafe pou vrhka den yparxei dynatothta gia ellhnika ... ] ....












    #23243   /   23.08.2011, 16:19
    Σύντροφε και συναγωνιστή εις τάς διακοπάς,είχα πάει κι'εγώ στην Νάξο-και δή στον Απόλλωνα,που τον μνημονεύει και το σχετικό δημώδες άσμα-το 1998 και το ντάπαντούπα ήταν εκκωφαντικό από τότε.Δέν ξέρω άν έχης πάει στο μέρος αυτό,έχει μιά ωραία αλλά σχετικά μικρή παραλία και δέν έχει πολλές καφετέριες/εστιατόρια κλπ.Ομως αυτές οι δυό-τρείς καφετέριες,από άποψη ντεσιμπέλ,έκαναν γιά.....χίλιες.

    Κατά την ταπεινή μου άποψη,οι καφετέριες αυτές που βρίσκονται σε τέτοια παραλιακά μέρη θα έπρεπε να βάζουν απαλή,διακριτική μουσική,ένα είδος "χαλιού" δηλαδή.Οπως πολύ σωστά λές,στην παραλία πάς γιά την θάλασσα και όχι γιά το beat.

    Ακόμα χειρότερα ήταν όταν το 2006 βρέθηκα στην Σαντορίνη,και δή στην Περίσσα.Εκεί,από τίς 10 το πρωί και μετά,γινόταν ο κακός χαμός στην παραλιακή με τα ντάπα-ντούπα τών καφετεριών-με επικυρίαρχο άσμα ένα από το γνωστό δίδυμο τής υποκουλτούρας Βαζαίος-Γιαννούλης,που το ρεφραίν του έλεγε μεταξύ άλλων "φτάνει να'μαι εγώ καλά και από γυναίκες,νά!".Το άσμα τούτο πρέπει να το άκουσα περί τίς 80 φορές,στό διάστημα τών 6 ημερών που έμεινα εκεί...

    Καλές βουτιές εύχομαι και καλή επάνοδο στο κλεινόν άστυ.



    ΥΓ.Μήν ξεχνάς ότι ο ήχος διαδίδεται και μέσα στο νερό (γι'αυτό άν προσέξης,στα λιμάνια ακούγονται πάντα οι μηχανές τών πλοίων ακόμα και όταν δέν βρίσκώμαστε κοντά σ'αυτά).

    #23244   /   23.08.2011, 17:24   /   Αναφορά
    Αχ πόσο δίκιο έχετε όλοι σας, το θέμα είναι όμως ποιός μας ακούει? Δυστυχώς έχουν μετατρέψει τις παραλίες σε clubs και το χειρότερο είναι ότι πολλοί το θεωρούν αυτό διασκέδαση...περί ορέξεως όμως... Ευτυχώς όμως υπάρχουν ακόμα ανεκμετάλευτες παραλίες, το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να ψάξουμε να τις βρούμε!
    #23246   /   23.08.2011, 19:41   /   Αναφορά
    Και εμένα με ενοχλεί η δυνατή μουσική στις παραλίες, έλα που όμως όλα τα καλά γκομενάκια μαζεύονται εκεί...
    #23251   /   24.08.2011, 14:42
    Και στα clubs μαζεύονται καλά γκομενάκια κύριε συνάδελφε.Τώρα θα μού πής βέβαια στίς παραλίες τα βλέπεις με όλα τά κάλλη τους εκτεθειμένα,ενώ στο club το βράδυ.....








    #23249   /   24.08.2011, 14:19   /   Αναφορά
    Έχεις απόλυτο δίκιο....ας υπάρχει ένα όριο τουλαχιστον όχι μόνο στην ένταση αλλά και στην ποιότητα της μουσικής...το 99% των τραγουδιών είναι ξένα...γνώμη μου είναι πως στην παραλία πας για ξεκούραση και όπως λες φεύγεις με πονοκέφαλο...εγώ επειδή είμαι και από βουνό φέτος έκανα μερικά από τα μπάνια μου σε ένα μαγεύτικο μέρος με ένα ποτάμι με πεντακάθαρα νερά και είχα κυριολεκτικά την ησυχία μου...!
    #23252   /   24.08.2011, 14:50
    Τα ποτάμια έχουν πεντακάθαρο νερό επειδή είναι τρεχούμενο,αλλά είναι και κρύο (μπρρρρ...).Είχα πάει πρίν πολλά χρόνια στο Διακοφτό και έκανα μπάνιο στον Βουραϊκό ποταμό που διατρέχει την κοιλάδα όπου βρίσκονται και τα Καλάβρυτα και παραλίγο να γίνω πιγκουίνος (και μάλιστα όχι αυτοκρατορικός).Και να σκεφτής πως η περιοχή είναι στην Πελοπόννησο,δηλαδή στην νότια Ελλάδα-πόσο μάλλον η δική σου περιοχή που είναι πρός τα βόρεια,κοντά στην Ηπειρο.Τώρα γιά το όριο στην ποιότητα τής μουσικής,λιγάαακι αόριστο και νεφελώδες αυτό-υπάρχουν και ξένα τραγούδια πολύ ποιοτικά,μπαλλάντες κλπ που θα ταίριαζαν άνετα σε μιά παραλία όπου πάς,κάνεις το μπάνιο σου και μετά αποχαυνώνεσαι στην ξαπλώστρα.Γεγονός πάντως είναι πως στίς περιοχές με λίμνες και ποτάμια δέν πάει πολύς κόσμος το καλοκαίρι γιά μπάνια κι'έτσι υπάρχει ησυχία.

    #23253   /   24.08.2011, 17:00
    "Σύντροφε και συναγωνιστή εις τάς διακοπάς,είχα πάει κι'εγώ στην Νάξο-και δή στον Απόλλωνα,που τον μνημονεύει και το σχετικό δημώδες άσμα-το 1998 και το ντάπαντούπα ήταν εκκωφαντικό από τότε"



    Ωωωωωωωχ !!! Αν και ο Απόλλωνας, το βορειότερο και πιο απομακρυσμένο σημείο της Νάξου, κατάντησε .... νταπαντούπα, τότε ... τι να πεις !!! Έλεος !!!!






    #23254   /   24.08.2011, 18:03
    παράληψή μου το ξένα ''σκέτο'' ίσα ίσα που ακούω πολύ ξένη μουσική και ειδίκα μπαλάντες... εννοούσα την house μουσική που μετά απο κάποια ώρα καταντάει εκνευριστική..όσο για τα ποτάμια θα σας συνιστούσα να ρθείτε καμιά βόλτα προς τα διπόταμα η τον κρικελοπόταμο αν έχετε ακουστά..

    #23255   /   24.08.2011, 20:15
    Ολως παραδόξως,στο Καρπενήσι είχα πάει μιά φορά μόνο,πολύ μικρός και δέν θυμάμαι τίποτε απ'αυτό.Κι'όμως,η μητέρα μου και η οικογένειά της είχαν μείνει αρκετό καιρό εκεί κατά την Κατοχή,γιά να κρυφτούν από τους Ναζί και πολύ συχνά αναφερόταν στην διαμονή της αυτή.Τα ποτάμια που αναφέρεις δέν τα έχω ακουστά,όμως είναι μέσα στα σχέδιά μου κάποια στιγμή να επισκεφτώ την περιοχή,λόγω τών οικογενειακών μνημών.Πάντως,όπως είπα και πρίν,στίς ορεινές περιοχές δέν πηγαίνει πολύς κόσμος γιά παραθερισμό το καλοκαίρι και έτσι είναι πιό ήσυχα εκεί.Οσο γιά την house μουσική (και γενικώς την μουσική που βασίζεται αποκλειστικά στο beat),όντως δέν είναι γιά να την ακούς επί πολύ ώρα.Ακόμα κι'εγώ που,ώς drummer,έχω πολύ καλή σχέση με τον ρυθμό,από κάποιο σημείο και μετά,το να ακούω συνεχώς ένα ρυθμικό ντούπ-ντούπ το βρίσκω εκνευριστικό.Πόσο μάλλον όταν πάω σε μιά παραλία με σκοπό να χαλαρώσω στην θάλασσα (και στην ξαπλώστρα)....

    #23256   /   24.08.2011, 20:35   /   Αναφορά
    Προσωπικά θα προτιμούσα να ακούω τη μουσική της φύσης και τίποτε άλλο. Σίγουρα θα μ' άρεσε να ακούω και κάποια ροκ μπαλάντα για παράδειγμα, αλλά ξέρω ότι μπορεί να υπάρξει έστω και ένας που θα ενοχληθεί, οπότε το σέβομαι... Όμως αυτό το νταβαντούρι που μου βιάζει την ηρεμία είναι επιεικώς απαράδεκτο.
    #23257   /   25.08.2011, 00:22
    βρε σεις, ήμαρτον! Η Ελλάς 'εχει τα μισά παράλια της Ευρώπης και τα μαγαζιά πάνω σε αυτά είνα,ι αναλογικά, απειροελάχιστα και εσείς πέφτετε πάνω τους?

    Πάρτε δυο ξαπλώστρες, για σας και την συμβία, δύο φρέντο καπουτσίνο και αράξτε σε καμιά ερημική. να ακούτε το κύμα και τους γλάρους!

    #23258   /   25.08.2011, 08:45
    Η ωραιότερη πρόταση, μόνο που δεν είναι εφικτή για όλους, δεδομένου οτι τα συνήθη μέσα μεταφοράς παρέχουν πρόσβαση στις πολυσύχναστες... Η προσέγγιση σ΄αυτό το όνειρο προϋποθέτει αυτοκίνητο, μηχανή ή σκάφος και για να γίνει πλήρες, ξαπλώστρες φρέντο και συμβία.... χαχχαχα...κάτι απ΄όλα θα λείπει μάλλον...

    Αναρωτιέμαι πόσο θα απολάμβανε το κύμα και τους γλάρους ένας που έψαχνε πεζός παραλία φορτωμένος ξαπλώστρες φρεντο και (ειδικά) συμβία... :Ρ :Ρ :Ρ

    #23259   /   25.08.2011, 09:01   /   Αναφορά
    Σωτήρη έχεις δίκιο σαυτό που λές, αλλά δεν προσφέρονται όλες οι παραλίες για μπάνιο . Άλλες είναι βραχώδης και άλλες δεν είναι προσβάσιμες. Συμφωνώ κατά συνέπεια απόλυτα με το αγαπητό Μέλος NSpiliotis. Αλλά αν μου επιτρέπεις θα επεκταθώ κάπως: -Θα θυμόμαστε βέβαια τα παραδοσιακά ταβερνάκια σε αρκετές παραλίες με την ρομαντική μουσικούλα και το φρέσκο γαυράκι ( χαρακτηριστικό Ελληνικό χρώμα) με εντελώς ελεύθερο επαρκές τμήμα της παραλίας ώστε ,χωρίς να είσαι υποχρεωμένος «σώνει και καλά» να πληρώσεις με τα ηχεία πάνω από τα αυτιά σου, να απολαύσεις την θάλασσα με την συμβία σου και να μην τρέχεις στις ερημιές ζαλωμένος την ξαπλώστρα σου. Τα περισσότερα από αυτά κατεδαφίστηκαν με το αιτιολογικό ότι οι παραλίες είναι δημόσιος χώρος ο οποίος πρέπει να είναι διαθέσιμος για τους λουόμενους. Δυστυχώς σήμερα σχεδόν ιδιοποιήθηκαν μέχρι και εκεί που «σκάει» το κύμα και λειτουργούν με άλλη μορφή (ομπρέλλες ,ξαπλώστρες –φραπέ , καπουτσίνο κλπ) επισφραγισμένα όλα αυτά με αυτό το εκνευριστικό ντάπα-ντούπα. Νομιμότατα βέβαια μιας και έχει χορηγηθεί η απαιτούμενη …..άδεια .

    #23263   /   25.08.2011, 16:43
    Ετσι ακριβώς είναι.Μάλιστα έχω να προσθέσω και το εξής:επειδή φέτος δέν πήγα στίς διακοπές μου σε κάποιο κάπως απομακρυσμένο νησί και τίς περνάω εδώ στην Αθήνα,πηγαίνω σχετικά συχνά γιά μπάνιο στα Σελίνια τής Σαλαμίνας.Η παραλία δέν είναι και πολύ μεγάλη,ούτε έχει "επαρκές τμήμα της" ελεύθερο-σε κάποια σημεία μάλιστα όλη η παραλία μόλις που έχει πλάτος ένα-δυό μέτρα.Ε,λοιπόν κι'αυτά τά δύο μέτρα καταλαμβάνονται από ξαπλώστρες τίς οποίες πρέπει να πληρώσης αδρά,το δέ ντάπα-ντούπα άρχεται από βαθέος όρθρου (σήμερα ξεκίνησε από τίς 9 το πρωί,εγώ είχα πάει κατά τίς 8.30 ώστε αφ'ενός να μήν έχη πολύ κόσμο,αφ'ετέρου να είναι αρκετά νωρίς ώστε να μήν έχη εμφανιστεί ο "ξαπλωστράρχης" και να μήν πληρώσω τα 5 ευρώ που ζητάει γιά να μού επιτρέψη να ξαπλώσω γιά μισή ώρα σε μιά σανίδα από πλαστικό κάτω από μιά ομπρέλλα που αφήνει τον ήλιο να περνά διάπλατα και να με ψήνη).

    #23301   /   29.08.2011, 15:22   /   Αναφορά
    Πόσο μα πόσο με καλύπτει κι εμένα το άρθρο σου φίλε...

    Πραγματικά,αυτή η κατάσταση στις οργανωμένες παραλίες και τα beach bars που έχουν γίνει κάτι σα..θεσμός πια στη χώρα,είναι απαράδεκτη!

    Το να κάνεις παράπονο στον "υπεύθυνο" ,για οτιδήποτε, είναι αναποτελεσματικό,το έχω δοκιμάσει κι εγώ για διαφορετικό λόγο και φυσικά το μόνο που πήρα ως απάντηση ήταν η αδιαφορία!

    Δε ξέρω γιατί όλοι αυτοί πιστεύουν ότι το να πας σε οποιαδήποτε οργανωμένη παραλία,ακόμη και στην Πέρα Ραχούλα που λέει ο λόγος,δηλώνει πως θες να βιώσεις την εμπειρία των beach bars στο Super Paradise!

    Στην τελική,αν ήθελα θα είχα πάει στη Μύκονο,βρε αδερφέ!

    Προσωπικά,βρήκα τη λύση μιας ωραιότατης προσωπικής ομπρέλας που με την,καταπληκτική θα έλεγα,μαγκιά τύπου σφυρί,την τοποθετείς όπου γουστάρεις στην παραλία και δεν αναγκάζεσαι να χρυσοπληρώσεις τη δική τους.

    Έτσι κι αλλιώς,κατά τη διάρκεια της μέρας,ως γνωστόν,ο ήλιος αλλάζει θέση και καταλήγεις ηλιο-τσουρουφλισμένος,ευρω-ξεβράκωτος(5 ευρώ χρεώνεται η μια ξαπλώστρα στην καλύτερη περίπτωση) και με βέβαιη την ανάγκη να αδειάσεις το κουτάκι με τις ασπιρίνες,χωρίς να έχεις καν τάσεις αυτοκτονίας!

    Κλείνοντας,θα είμαι κακιά αν αναρωτηθώ αν έχουν τα ίδια προβλήματα και οι κάτοικοι των άλλων Μεσογειακών και τέλος πάντων θαλασσοβρεχούμενων κρατών...?Ε????

    Και του χρόνου!

    #23303   /   29.08.2011, 16:19   /   Αναφορά
    Η μουσική δικτατορία σε όλο της το μεγαλείο

    #23331   /   02.09.2011, 17:15   /   Αναφορά
    Ψήνω ήδη δύο μαγαζιά στο Σχοινιά να αλλάξουνε μουσική για του χρόνου...

    Γιατί απ 'οτι κατάλαβα απο συζητήσεις με τους καταστηματάρχες, οι περισσότεροι πέφτουν θύματα δισκογραφικών που τους δίνουν τσάμπα σαβούρα ντάπα-ντούπα...

    Περισσότερες λεπτομέρειες next year...